Dat schiet op ha ha haquote:
Geen idee, misschien 'goed achterlaten'?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze zin snap ik niet helemaal, wat bedoeld hij mits het hier lopende zou zijn?
Die draait er zo een wokkel vanquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
wil Rowtje wel eens goed bezopen zien
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Muurbloem zoensletje helemaal in zijn element, zou er al een stijfje kriebelen?
Ik begrijp uit twee berichten dat als Nicole er uit gaat ze niet op Ivan wacht, met andere woorden als Utopia voor haar of Ivan afgelopen is hebben ze niets meer?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geen idee, misschien 'goed achterlaten'?
Hoe opquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Muurbloem zoensletje helemaal in zijn element, zou er al een stijfje kriebelen?
Zijn eigen woorden. Ik zou het niet durven verzinnen.quote:
nog ergerquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zijn eigen woorden. Ik zou het niet durven verzinnen.
ivan zei dat nicole wil settelen na utopia, ze is al wat ouder. en ik denk dat ivan nog niet weet of hij dat ook wel wilquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik begrijp uit twee berichten dat als Nicole er uit gaat ze niet op Ivan wacht, met andere woorden als Utopia voor haar of Ivan afgelopen is hebben ze niets meer?
Snomiquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
die snerpende KUDTstem van de Gnoom
Meen je dit echt???? Dus er is nog hoop dat hij haar dumpt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:23 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ivan zei dat nicole wil settelen na utopia, ze is al wat ouder. en ik denk dat ivan nog niet weet of hij dat ook wel wil
ik denk dat ivan niet meer ziet dat er ook nog een leven buiten utopia is en dat er ook nog andere vrouwen buiten nicole zijnquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:25 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Meen je dit echt???? Dus er is nog hoop dat hij haar dumpt.
O, op die manier. Ja als je van iemand houdt dan wacht je wel is mijn idee.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:23 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ivan zei dat nicole wil settelen na utopia, ze is al wat ouder. en ik denk dat ivan nog niet weet of hij dat ook wel wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |