Dat zie je Icke ook denken.quote:Op maandag 21 september 2015 19:09 schreef Anoonumos het volgende:
Wie heeft die Jekel ooit verteld dat hij goed wetenschap kan uitleggen
Wut.quote:Op maandag 21 september 2015 19:09 schreef showtimer het volgende:
Het blijft bizar dat Icke volgend jaar al 70 wordt
Icke legt het wel goed uit.quote:Op maandag 21 september 2015 19:09 schreef Anoonumos het volgende:
Wie heeft die Jekel ooit verteld dat hij goed wetenschap kan uitleggen
Zeker ja, dacht dat hij al 75 was.quote:Op maandag 21 september 2015 19:09 schreef showtimer het volgende:
Het blijft bizar dat Icke volgend jaar al 70 wordt
Blijkbaar heb ik dan ander referentiemateriaalquote:Op maandag 21 september 2015 19:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zeker ja, dacht dat hij al 75 was.
Oh, hoezo?quote:Op maandag 21 september 2015 18:19 schreef Gruisman het volgende:
Halina Reijn was niet meer welkom toch?
Ze wil na de uitzending niet meer in de kleedkamer van Matthijs komen.quote:
Misschien moet hij de falcon punch eens live proberen.quote:Op maandag 21 september 2015 19:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Matthijs vond dit irritante geschreeuw door een gesprek een tijdje niet zo leuk.
met dr pink omhoogquote:Op maandag 21 september 2015 19:27 schreef Specularium het volgende:
Wat een aids.
Halina wil het natuurlijk weer zien terwijl ze thee drinkt.
Ja, mij ook wel eigenlijk. En Wilde Mossels was niet slecht.quote:Op maandag 21 september 2015 19:28 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt me eigenlijk best een grappige film.
best channant jaquote:Op maandag 21 september 2015 19:29 schreef Vatta het volgende:
Tafel voor ouwe kerels die geilen op een meisje van 16
Ik hoop van welquote:Op maandag 21 september 2015 19:31 schreef Karina het volgende:
Is dit met opzet zo vals? Schakel net in.
Jij dacht dat Lammers echt kan zingen ?quote:Op maandag 21 september 2015 19:31 schreef Karina het volgende:
Is dit met opzet zo vals? Schakel net in.
Ik weet niet eens wie hij is johquote:Op maandag 21 september 2015 19:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij dacht dat Lammers echt kan zingen ?
engelsquote:Op maandag 21 september 2015 19:37 schreef Tagliano het volgende:
En nog wat Amerikaanse schijtlol om de flopshow compleet te maken
quote:Op maandag 21 september 2015 19:40 schreef RensAjacied het volgende:
Ik moet janken. Niet omdat het zo mooi is maar omdat het echt stuitend is.
Waarom?quote:Op maandag 21 september 2015 19:41 schreef marcodej het volgende:
Typhoon is ook zo'n verschillige lul.
In Zwolle. Hoe issie nou? Te ver om de fiets te pakken.quote:Op maandag 21 september 2015 19:41 schreef RensAjacied het volgende:
Typhoon was wel echt tof toen hij samen met Opgezwolle werkte.
In de zomer gaan de Zwollenaren iedere dag,quote:Op maandag 21 september 2015 19:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
In Zwolle. Hoe issie nou? Te ver om de fiets te pakken.
Lees zijn teksten. En ik heb weleens een interviewtje gelezen waarin hij zijn meninkje ten toon spreidde over het (slavernij)verleden en de politiek. Toen moest ik huilen.quote:
Gaat vanaf nu 50% van de revenuen van Doe Maar storten op Vluchtelingenwerk.quote:Op maandag 21 september 2015 19:46 schreef NoCigar het volgende:
Rennie, ik ben een heel goed mens, Vrienten.
Vogelvrij maken , want landverraadquote:Op maandag 21 september 2015 19:47 schreef YazooW het volgende:
Als hier in Nederland ooit de pleuris uitbreekt dan zitten al die linkse types op de eerste boot naar Engeland.
alsof daar de pleuris niet uit gaat brekenquote:Op maandag 21 september 2015 19:47 schreef YazooW het volgende:
Als hier in Nederland ooit de pleuris uitbreekt dan zitten al die linkse types op de eerste boot naar Engeland.
Wat zou je doenquote:Op maandag 21 september 2015 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
Waar is Ali B voor het huileffect?
Dat kan Halina ook wel eventjes acteren, geen probleemquote:Op maandag 21 september 2015 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
Waar is Ali B voor het huileffect?
In your face. Hier is het goed.quote:Op maandag 21 september 2015 19:48 schreef GGMM het volgende:
Wat een mooie opsteker voor alle vluchtelingen dit lied!
Het zou misschien wel preventief kunnen werken.quote:Op maandag 21 september 2015 19:49 schreef Pedroso het volgende:
Als ze dit lied maar niet in Syrie e.o. laten horen.
Nooit meer terug.quote:Op maandag 21 september 2015 19:49 schreef RensAjacied het volgende:
Fresku kreeg 1 minuut en dit krijgt meer tijd?
quote:Op maandag 21 september 2015 19:50 schreef Jivis het volgende:
Dit zingen bij de grens en het vluchtelingenprobleem is opgelost.
Wowquote:Op maandag 21 september 2015 19:54 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
romi van renterghem
Zij is dat meisje uit die film.quote:Op maandag 21 september 2015 19:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Maar wat is er met haar dan? Komt ze in de uitzending?
Ik heb niet echt gekeken deze aflevering, dus ik weet t niet echtquote:Op maandag 21 september 2015 19:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zij is dat meisje uit die film.
Straks even rellen bij VI Dentz?quote:Op maandag 21 september 2015 19:59 schreef DrDentz het volgende:
Ik word een beetje moe van al die "Jij bent welkom" en "Hier is het goed" liedjes, hier wat tegengif.
quote:Topkok Robert Kranenborg komt ons weer een uniek, klassiek, ingewikkeld én lekker gerecht voorschotelen dat vrijwel nergens meer op de kaart staat. Vandaag maakt hij samen met Diny Schouten en Floris Brester weer een ware proeve van vakmanschap! Diny en Floris zijn de stuwende krachten achter 'De Pasteibakkerij', een tweemans werkplaats voor handgemaakte charcuterie, waarin de veelal ‘incourante delen’ van varkens verwerkt worden, die met ouderwets fatsoen zijn grootgebracht.
Dat vroeg ik me een paar jaar terug al af.quote:Op dinsdag 22 september 2015 00:18 schreef tong80 het volgende:
Wat een negativiteit weer in de commentaren. Waarom wordt er nog gekeken ?
'Met ouderwets fatsoen grootgebracht', wat is dat nou weer voor eufemisme.quote:
quote:
Als er valt te vreten issie erbij natuurlijkquote:Op dinsdag 22 september 2015 16:08 schreef GlennQuagmire het volgende:
Voortbordurend op Kranenborg:
[..]![]()
Het zijn eens wat andere gasten dan de standaardgroep van 20 man.quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:39 schreef tong80 het volgende:
De hyperactieve Jeroen Smit en Mathijs Bouman zijn te gast.
Waar moet ik die van kennen
Die twee zijn ook al vaak genoeg aangeschoven. Meestal is Barbara Baarsma er dan ook bij.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het zijn eens wat andere gasten dan de standaardgroep van 20 man.
Interessante twist, meestal staat het zwijn op tafel bij dit item.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:08 schreef GlennQuagmire het volgende:
Voortbordurend op Kranenborg:
[..]![]()
Dat is meer iets voor de katholieke kerk tegenwoordig.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Valt me nog mee dat ze niet met zo'n slap "wir haben es nicht gewusst"-verhaal komen.
Inderdaad. VAG is zo groot.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:16 schreef YazooW het volgende:
Het einde van VolkswagenFlikker toch op man.
En bovendien weten de meeste multinationals dergelijke claims en rechtszaken wel aardig te rekken en frustreren zodat er niet al te veel betaald hoeft te worden.quote:
Zit er hier ook eentje vlakbij. Baut Amsterdam. Nooit geweest, ziet er niet uit, allemaal plastic stoeltjes en zogenaamde kunst.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Een pop-up restaurant, natuurlijk.
Hoezo niet Mexicano?quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Douwe Bob dus naar het songfestival
Dat wordt geen finale
Whehe, baut klinkt ook erg smakelijk.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Zit er hier ook eentje vlakbij. Baut Amsterdam. Nooit geweest, ziet er niet uit, allemaal plastic stoeltjes en zogenaamde kunst.
Nee de naam is ook wat apart inderdaad. Dat restaurant is trouwens van een van de juryleden van MC Holland. Kom even niet op zijn naam, knotjequote:Op dinsdag 22 september 2015 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Whehe, baut klinkt ook erg smakelijk.
Dit.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:27 schreef Grunge. het volgende:
Nou, dat het maar mag smaken, die gelokte eend. Jullie hebben er recht op, jongens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |