abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156348608
Je wil natuurlijk een foto waarop je goede uiterlijke kenmerken "toevallig" heel goed uitgelicht zijn. Geen foto waarop je overduidelijk poseert om dat voor elkaar te krijgen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 24 september 2015 @ 13:54:19 #152
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156348619
Is dat niet met alles zo dat er een normaal balans moet zijn? Passie is mooi mits de persoon ook zonder problemen een dag of langer onder zijn / haar passie kan.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 24 september 2015 @ 13:56:14 #153
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_156348646
quote:
10s.gif Op donderdag 24 september 2015 06:11 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

We hadden dan ook al aardig elkaar zitten teasen voor de date :') Video's/foto's blabla. Oh vrouwelijk schoon...mijn zwakke plek ;( Al kwam het vooral van haar kant.
Ha ha, was ook geen oordeel hoor. Heeft ook wel weer wat.
  donderdag 24 september 2015 @ 14:04:40 #154
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_156348815
Ben verdorie in staat om mijn beach-pics hier neer te plempen, maar zal ze eerst even ter goedkeuring naar Rucoba pm-en
pi_156348849
Ben trouwens van alles sites af, alleen nog op happn.
Werkt 't zelfde als Tinder maar dan kan je niet swipen maar alleen als je elkaar in real life bent tegengekomen :D Sommige al 3x tegengekomen maar helaas nog 0 matches... Wel veel tegengekomen dus lijkt nieuwste hype nu..
pi_156348885
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Juist, dat dus. Maar het lijkt me sterk dat je dat 'te ver voeren' al kunt afleiden van één pic.
Zeker niet, maar dat is natuurlijk wel het hele punt van tinder e.d., je baseert je keuze op basis van een foto. En onbewust hangen er natuurlijk altijd oordelen over iemands innerlijk vast aan een foto. Ook omdat bepaalde types toch vaker bepaalde foto´s hebben denk ik.
Jammer dan van die ene perfecte levenspartner die af valt omdat hij op de foto stond voor de spiegel in de sportschool als je daardoor niet eerst een heel gesprek door hoeft met 99 anderen die liever een pot kwark en een bak kipfilet meenemen naar de dierentuin in plaats van een zak met bolletjes pindakaas.
  donderdag 24 september 2015 @ 16:39:52 #157
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156352023
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:53 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ehm ja eigenlijk wel ja _O- damn ik heb eindelijk een antwoord als iemand vraagt op wat voor mannen ik val :+

Toch wel in de gym trouwen dan he?
Uiteraard. Arnold is de priester, ik zal mijn beste adipowers aandoen, jij draagt witte yogapants, in plaats van ringen om de vingers doen we klemmen om elkanders stangen en na afloop is er een groot buffet met kipfilet, anavar en wheyshakes. Oh ja, en quinoa voor de natty's.

En laat iemand er dan nog eens over klagen dat gymbro's alleen aan de gym denken! :(
pi_156352141
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 16:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Uiteraard. Arnold is de priester, ik zal mijn beste adipowers aandoen, jij draagt witte yogapants, in plaats van ringen om de vingers doen we klemmen om elkanders stangen en na afloop is er een groot buffet met kipfilet, anavar en wheyshakes. Oh ja, en quinoa voor de natty's.

En laat iemand er dan nog eens over klagen dat gymbro's alleen aan de gym denken! :(
_O-
  donderdag 24 september 2015 @ 21:44:00 #159
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156359788
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 11:51 schreef JAOC het volgende:

[..]

Het kan toch goed zijn dat ze net uit een relatie kwam met een of andere lamlul die maar wat lanterfante/bier zuipen/gamen en dat de rest van zijn leven wil. Ja dan willen ze wel eens wat rare vragen stellen.

@K44S, het is soms toch ook lastig af te spreken. Omdat jij al vrij moet zijn en precies op dat tijdstip zij ook al. Daarbij doe ik een aanname dat je het vooral hebt over online daten/tinder. Dan heb je al zeer snel 4+ personen die interessant zijn voor een date. Elke dag komen er weer een paar matches bij die ook weer potentiële dates kunnen zijn. Elke periode dat ik Tinder installeer is gewoon ontzettend tijdrovend. In mijn normale schema past dat echt niet.
Elke dag een paar matches? Whut?

quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 12:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik met iemand afspreek is het niet voor een uurtje. Dan wil ik ook echt dat zo'n avond alle kanten op zou kunnen gaan.
Ook op een eerste date?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156359922
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:44 schreef yats het volgende:

[..]

[..]

Ook op een eerste date?
Juist op een eerste date!

Tijd vergeten O+

Lichten aan O+

WTF is er gebeurd? O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 24 september 2015 @ 21:58:34 #161
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156360350
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Juist op een eerste date!

Tijd vergeten O+

Lichten aan O+

WTF is er gebeurd? O+
Name your time and place

Gewoon meteen een date van een heel weekend O+
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_156361060
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:44 schreef yats het volgende:

[..]

[..]

Ook op een eerste date?
Elke dag paar matches is niet zo vreemd toch? :P krijg iedere dag alleen al een paar fotoverzoeken via paiq..
  donderdag 24 september 2015 @ 22:23:26 #163
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156361316
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 22:16 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Elke dag paar matches is niet zo vreemd toch? :P krijg iedere dag alleen al een paar fotoverzoeken via paiq..
Bij jou verbaast me dat niets...

Maar nee, het is niet standaard O-)
pi_156364585
quote:

[..]

Paar matches in een maand is eerder de norm voor mannen ;)
  vrijdag 25 september 2015 @ 05:28:27 #165
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156365802
quote:

[..]

Ik heb wel een verklaring. Maar dat weet je zelf ook wel :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156366221
:@
pi_156367175
Ok, ik maak dus echt alle soorten afwijzingen mee :')
Een aantal dates gehad met een meid die ik op een lokaal feest ontmoet heb. Zelf was ik er nog niet heel zeker van en dan laat ik nooit goed merken wat ik ervan vind. Ik weet dat vrouwen hier onzeker van worden, maarja ik wil ook geen valse hoop geven.

Vorige week kwam ze ermee dat ze twijfelde. Nou, waarover dan? Ze twijfelt of we bij elkaar passen omdat ik al werk, een huis gekocht heb en daar wordt ze bang van. Hier wordt altijd zo aangespoord om juist op jezelf te gaan wonen. Zo zie je maar weer, zoveel meiden zoveel verschillende wensen en eisen.

Een kanttekening is wel dat ik pas 25 ben, zij 22. Ik een best grote tussenwoning heb (4 slaapkamers, 420m3). Ik heb absoluut geen spijt dat ik dit huis gekocht heb. Al veel leuke dingen beleefd, maar ik merk wel dat veel meiden het intimiderend vinden dat ik al zoveel verder ben. Vooral als het dan iets serieuzer gaat worden. Het is een lastige leeftijd. Veel meiden die ik tegenkom studeren nog en wonen vaak thuis. Hier in oost brabant gaan er relatief weinig mensen op kamers.
pi_156367464
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 00:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Paar matches in een maand is eerder de norm voor mannen ;)
Nee dat is echt onzin.
Ik ben nu van tinder af maar ik had iedere dag rond de 5 matches en ik ben echt geen fotomodel ofzo. En het is ook niet dat ik alles like, zeker niet zelfs.
pi_156367572
Ik spreek niet af als iemand niet op zichzelf woont :@ ik kan namelijk niemand mee naar huis nemen, en heb geen zin in ouders.
pi_156367588
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 09:43 schreef the85mc het volgende:

[..]

Nee dat is echt onzin.
Ik ben nu van tinder af maar ik had iedere dag rond de 5 matches en ik ben echt geen fotomodel ofzo. En het is ook niet dat ik alles like, zeker niet zelfs.
Als je nou even een foto post oordelen wij wel of je een fotomodel bent of niet O-)
pi_156367954
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 september 2015 05:28 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik heb wel een verklaring. Maar dat weet je zelf ook wel :)
Vrouw zijn?
pi_156367973
quote:

[..]

Ja, we weten nu wel dat je hot and happening bent op datingsites. Dat heb je al zo'n 3x gezegd in dit topic. :P
pi_156368007
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 09:28 schreef JAOC het volgende:
Ok, ik maak dus echt alle soorten afwijzingen mee :')
Een aantal dates gehad met een meid die ik op een lokaal feest ontmoet heb. Zelf was ik er nog niet heel zeker van en dan laat ik nooit goed merken wat ik ervan vind. Ik weet dat vrouwen hier onzeker van worden, maarja ik wil ook geen valse hoop geven.

Vorige week kwam ze ermee dat ze twijfelde. Nou, waarover dan? Ze twijfelt of we bij elkaar passen omdat ik al werk, een huis gekocht heb en daar wordt ze bang van. Hier wordt altijd zo aangespoord om juist op jezelf te gaan wonen. Zo zie je maar weer, zoveel meiden zoveel verschillende wensen en eisen.

Een kanttekening is wel dat ik pas 25 ben, zij 22. Ik een best grote tussenwoning heb (4 slaapkamers, 420m3). Ik heb absoluut geen spijt dat ik dit huis gekocht heb. Al veel leuke dingen beleefd, maar ik merk wel dat veel meiden het intimiderend vinden dat ik al zoveel verder ben. Vooral als het dan iets serieuzer gaat worden. Het is een lastige leeftijd. Veel meiden die ik tegenkom studeren nog en wonen vaak thuis. Hier in oost brabant gaan er relatief weinig mensen op kamers.
Maar zij woont niet op zichzelf dus?
  vrijdag 25 september 2015 @ 11:04:19 #174
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156368924
Verschil kan wat groter lijken als iemand thuis woont en de ander echt een huis gekocht heeft
Maar woont de ander thuis en zit je op kamers, valt het weer mee
op kamers en de ander een huis (gehuurd) is weer kleiner

Tis maar net wat de situatie is en wat de ander ervan vindt.

Als zij gewoon nog flierfefluit thuiswonend student is en jij fulltime werkende met eigen huis enzo.. tja sommigen vinden dat een te groot verschil.
Aan de andere kant, tis maar net wat je verder doet in je leven of dat ook echt uitmaakt.
  vrijdag 25 september 2015 @ 11:50:37 #175
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156369742
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2015 10:13 schreef Rucola het volgende:

[..]

Vrouw zijn?
En ze is aantrekkelijk. Dat helpt gewoon wel.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')