Ha ha, was ook geen oordeel hoor. Heeft ook wel weer wat.quote:Op donderdag 24 september 2015 06:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
We hadden dan ook al aardig elkaar zitten teasen voor de dateVideo's/foto's blabla. Oh vrouwelijk schoon...mijn zwakke plek
Al kwam het vooral van haar kant.
Zeker niet, maar dat is natuurlijk wel het hele punt van tinder e.d., je baseert je keuze op basis van een foto. En onbewust hangen er natuurlijk altijd oordelen over iemands innerlijk vast aan een foto. Ook omdat bepaalde types toch vaker bepaalde foto´s hebben denk ik.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Juist, dat dus. Maar het lijkt me sterk dat je dat 'te ver voeren' al kunt afleiden van één pic.
Uiteraard. Arnold is de priester, ik zal mijn beste adipowers aandoen, jij draagt witte yogapants, in plaats van ringen om de vingers doen we klemmen om elkanders stangen en na afloop is er een groot buffet met kipfilet, anavar en wheyshakes. Oh ja, en quinoa voor de natty's.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ehm ja eigenlijk wel jadamn ik heb eindelijk een antwoord als iemand vraagt op wat voor mannen ik val
![]()
Toch wel in de gym trouwen dan he?
quote:Op donderdag 24 september 2015 16:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Uiteraard. Arnold is de priester, ik zal mijn beste adipowers aandoen, jij draagt witte yogapants, in plaats van ringen om de vingers doen we klemmen om elkanders stangen en na afloop is er een groot buffet met kipfilet, anavar en wheyshakes. Oh ja, en quinoa voor de natty's.
En laat iemand er dan nog eens over klagen dat gymbro's alleen aan de gym denken!
Elke dag een paar matches? Whut?quote:Op donderdag 24 september 2015 11:51 schreef JAOC het volgende:
[..]
Het kan toch goed zijn dat ze net uit een relatie kwam met een of andere lamlul die maar wat lanterfante/bier zuipen/gamen en dat de rest van zijn leven wil. Ja dan willen ze wel eens wat rare vragen stellen.
@K44S, het is soms toch ook lastig af te spreken. Omdat jij al vrij moet zijn en precies op dat tijdstip zij ook al. Daarbij doe ik een aanname dat je het vooral hebt over online daten/tinder. Dan heb je al zeer snel 4+ personen die interessant zijn voor een date. Elke dag komen er weer een paar matches bij die ook weer potentiële dates kunnen zijn. Elke periode dat ik Tinder installeer is gewoon ontzettend tijdrovend. In mijn normale schema past dat echt niet.
Ook op een eerste date?quote:Op donderdag 24 september 2015 12:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik met iemand afspreek is het niet voor een uurtje. Dan wil ik ook echt dat zo'n avond alle kanten op zou kunnen gaan.
Juist op een eerste date!quote:Op donderdag 24 september 2015 21:44 schreef yats het volgende:
[..]
Elke dag een paar matches? Whut?
[..]
Ook op een eerste date?
Name your time and placequote:Op donderdag 24 september 2015 21:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Juist op een eerste date!
Tijd vergeten
Lichten aan
WTF is er gebeurd?
Elke dag paar matches is niet zo vreemd toch?quote:Op donderdag 24 september 2015 21:44 schreef yats het volgende:
[..]
Elke dag een paar matches? Whut?
[..]
Ook op een eerste date?
Bij jou verbaast me dat niets...quote:Op donderdag 24 september 2015 22:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Elke dag paar matches is niet zo vreemd toch?krijg iedere dag alleen al een paar fotoverzoeken via paiq..
Paar matches in een maand is eerder de norm voor mannenquote:Op donderdag 24 september 2015 22:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Elke dag paar matches is niet zo vreemd toch?krijg iedere dag alleen al een paar fotoverzoeken via paiq..
Ik heb wel een verklaring. Maar dat weet je zelf ook welquote:Op donderdag 24 september 2015 22:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee dat is echt onzin.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Paar matches in een maand is eerder de norm voor mannen
Als je nou even een foto post oordelen wij wel of je een fotomodel bent of nietquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nee dat is echt onzin.
Ik ben nu van tinder af maar ik had iedere dag rond de 5 matches en ik ben echt geen fotomodel ofzo. En het is ook niet dat ik alles like, zeker niet zelfs.
Vrouw zijn?quote:Op vrijdag 25 september 2015 05:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb wel een verklaring. Maar dat weet je zelf ook wel
Ja, we weten nu wel dat je hot and happening bent op datingsites. Dat heb je al zo'n 3x gezegd in dit topic.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar zij woont niet op zichzelf dus?quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:28 schreef JAOC het volgende:
Ok, ik maak dus echt alle soorten afwijzingen mee![]()
Een aantal dates gehad met een meid die ik op een lokaal feest ontmoet heb. Zelf was ik er nog niet heel zeker van en dan laat ik nooit goed merken wat ik ervan vind. Ik weet dat vrouwen hier onzeker van worden, maarja ik wil ook geen valse hoop geven.
Vorige week kwam ze ermee dat ze twijfelde. Nou, waarover dan? Ze twijfelt of we bij elkaar passen omdat ik al werk, een huis gekocht heb en daar wordt ze bang van. Hier wordt altijd zo aangespoord om juist op jezelf te gaan wonen. Zo zie je maar weer, zoveel meiden zoveel verschillende wensen en eisen.
Een kanttekening is wel dat ik pas 25 ben, zij 22. Ik een best grote tussenwoning heb (4 slaapkamers, 420m3). Ik heb absoluut geen spijt dat ik dit huis gekocht heb. Al veel leuke dingen beleefd, maar ik merk wel dat veel meiden het intimiderend vinden dat ik al zoveel verder ben. Vooral als het dan iets serieuzer gaat worden. Het is een lastige leeftijd. Veel meiden die ik tegenkom studeren nog en wonen vaak thuis. Hier in oost brabant gaan er relatief weinig mensen op kamers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |