Date van een uurtje.. Dan ben ik langer bezig met mezelf voorbereiden dan dat de date duurtquote:Op donderdag 24 september 2015 12:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik met iemand afspreek is het niet voor een uurtje. Dan wil ik ook echt dat zo'n avond alle kanten op zou kunnen gaan.
Als je er trots op bent... anders gewoon met je karakter imponerenquote:Op donderdag 24 september 2015 12:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Willekeurig vraagje, niet voor mijzelf maar voor een vriend, etc.:
Wat vinden de dames van gym-pics? Is dat een pluspunt, of ben je dan direct een hersenloze bro?
Karakter heb ik niet, spieren wel.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je er trots op bent... anders gewoon met je karakter imponeren
Is lelijk, dus nee.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Willekeurig vraagje, niet voor mijzelf maar voor een vriend, etc.:
Wat vinden de dames van gym-pics? Is dat een pluspunt, of ben je dan direct een hersenloze bro?
Ehm dan kunnen we net zo goed helemaal geen foto's gebruiken bij het online daten toch?quote:Op donderdag 24 september 2015 12:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je er trots op bent... anders gewoon met je karakter imponeren
quote:Op donderdag 24 september 2015 12:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Date van een uurtje.. Dan ben ik langer bezig met mezelf voorbereiden dan dat de date duurt
Die periodes heb ik zeker ja. Aankomende 2 weekende heb ik van vrijdag tot maandag nul tijd om een voorbeeld te geven. Dus als je met mij wilt afspreken in het weekend, kan dat pas over 3 weken.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:11 schreef K44S het volgende:
[..]
Dus jij kon in 2 weken tijd ECHT geen tijd vrij maken? Al is het maar een uutje?
Tenzij je een jurkje aan doet, en een doorschijnende panty.. En ik trek toch altijd weer 3x iets anders aan.. Dus dan maar die benen scheren voor de zekerheidquote:Op donderdag 24 september 2015 12:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]dus dat!
Al hoef je dan ook niet echt de boel grondig te scheren..m
Is iets voor van die dombo's. Geen gezicht om dat te openbaren.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
I am confuse.
Maar goed, persoonlijke smaak dus. Wat vind je er eigenlijk lelijk aan?
Ik geef je dan geen ongelijkquote:Op donderdag 24 september 2015 13:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die periodes heb ik zeker ja. Aankomende 2 weekende heb ik van vrijdag tot maandag nul tijd om een voorbeeld te geven. Dus als je met mij wilt afspreken in het weekend, kan dat pas over 3 weken.
Ik kan je 100 redenene geven met wat ik te doen heb. Er zitten ook soms avonden bij dat ik een avond voor m'n zelf inplan, gewoon helemaal niks. Man man man soms werden er mensen boos joh! Ja nou dan kan je die dag toch, nou nee dus dat is eigen tijd.
...quote:Op donderdag 24 september 2015 13:12 schreef Rucola het volgende:
[..]
Is iets voor van die dombo's. Geen gezicht om dat te openbaren.Zijn toch ook wel bepaalde meisjes die daar op vallen hoor is mijn ervaring.
Wat? Zeg niet dat t niet zo is.. Die halve gays met progressie foto's van die te gespierde lichamen.. Gewoon een dikke nee.quote:
Nou nou, ben je meteen half gay als je een beetje gespierd bent?quote:Op donderdag 24 september 2015 13:14 schreef Rucola het volgende:
[..]
Wat? Zeg niet dat t niet zo is.. Die halve gays met progressie foto's van die te gespierde lichamen.. Gewoon een dikke nee.
Dankjequote:Op donderdag 24 september 2015 13:12 schreef Rucola het volgende:
[..]
Is iets voor van die dombo's. Geen gezicht om dat te openbaren.Zijn toch ook wel bepaalde meisjes die daar op vallen hoor is mijn ervaring.
Nee, het is gewoon gay om dat soort foto's van jezelf te openbaren. Geloof me nou maar. En het wordt nog kutter als je vadsig gespierd bent, dan gaan mensen je uitlachen.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nou nou, ben je meteen half gay als je een beetje gespierd bent?
Sowieso heet dat bi.
Dus de dames die een iets wat decólete hebben en eigenlijk meer 'naakt' sporten + 1000'en selfies maken. Horen dus bij de spierbonken....quote:Op donderdag 24 september 2015 13:18 schreef Rucola het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon gay om dat soort foto's van jezelf te openbaren. Geloof me nou maar. En het wordt nog kutter als je vadsig gespierd bent, dan gaan mensen je uitlachen.
Man, ik maar denken dat geaardheid iets aangeboren was. Zat ik er even naast.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:18 schreef Rucola het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon gay om dat soort foto's van jezelf te openbaren. Geloof me nou maar. En het wordt nog kutter als je vadsig gespierd bent, dan gaan mensen je uitlachen.
Nou dan heb ik nog liever gespierd Haha.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:16 schreef Yesse het volgende:
Gymfoto ligt aan hoe hij genomen is maar over het algemeen vind ik het echt zo'n: "kijk ik sta elke dag in de sportschool en verder vind het moeilijk mezelf met andere dingen te vermaken" imago hebben. Vooral als het van die selfies zijn. Nu val ik zelf ook eerder op lange dunne mannen (lees: gratenbalen) dan spierballen dus misschien ligt het daar aan.
Neem t niet zo letterlijk zeg, meeste vrouwen die een beetje normaal in het leven staan vinden het gewoon niks. Dat spreek ik nu uit omdat jij het vraagt.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Man, ik maar denken dat geaardheid iets aangeboren was. Zat ik er even naast.
Anyhow, het is duidelijk dat je gespierde mannen niets vindt.
Ik doe beide.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:22 schreef Fripsel het volgende:
Ik raak altijd een beetje geïrriteerd van heel die "als je naar de sportschool gaat heb je geen leven en/of ben je oppervlakkig".
In mijn ogen heb je juist karakter als je dat lukt. Het is een passie. En mannen met een passie op zich zijn sowieso vaak veel leuker, of dat nou voor krachttraining of lezen is.
we hebben het hier over de gespierde boys met de foto's. Sport is niks mis meequote:Op donderdag 24 september 2015 13:22 schreef Fripsel het volgende:
Ik raak altijd een beetje geïrriteerd van heel die "als je naar de sportschool gaat heb je geen leven en/of ben je oppervlakkig".
In mijn ogen heb je juist karakter als je dat lukt. Het is een passie. En mannen met een passie op zich zijn sowieso vaak veel leuker, of dat nou voor krachttraining of lezen is.
Ja dan heb je nog steeds hetzelfde verhaal als net. In foto of in geschreven tekst maakt niet zoveel uit volgens mij..quote:Op donderdag 24 september 2015 13:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Vervolgvraag, nog steeds voor een vriend en niet voor mezelf, etc:
Hoe kan ik de chicks dan duidelijk maken dat ik twee platen bench? Moet ik ze dat gewoon vertellen?
Geen probleem hoor, ieder zijn smaak. Maar om dan meteen lifters voor domme halve gays uit te maken...quote:Op donderdag 24 september 2015 13:22 schreef Rucola het volgende:
[..]
Neem t niet zo letterlijk zeg, meeste vrouwen die een beetje normaal in het leven staan vinden het gewoon niks. Dat spreek ik nu uit omdat jij het vraagt.
Oh shit! Daten?quote:Op donderdag 24 september 2015 13:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik doe beide.
[ afbeelding ]
Is goed. Ik kom je over twee uurtjes halen. Dan kun jij rustig je benen scheren, ga ik even mijn rug doen.quote:
Nouja, ik vind het niet echt heel veelzijdig als je alleen maar één hobby hebt waar je al je tijd in steekt. Ik heb dan liever iemand die 2 dagen per week sport en daarnaast het ook leuk vindt om andere dingen te doen.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:22 schreef Fripsel het volgende:
Is per persoon verschillend. Het is ook niet dat ik lang en dun per se sexy vind maar ik merk gewoon dat ik me daartoe toch vaak aangetrokken voel.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:21 schreef K44S het volgende:
Grappig dat dus in reclame er vaak van die mooiboys en van die hete vrouwen worden gebruikt.
Terwijl dat blijkbaar helemaal niet zo "hot" is.
Beter laat je rughaar zittenquote:Op donderdag 24 september 2015 13:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Is goed. Ik kom je over twee uurtjes halen. Dan kun jij rustig je benen scheren, ga ik even mijn rug doen.
De meeste gymbro's steken niet al hun tijd in één hobby. Gaat ook niet, want als je in je vrije tijd alleen maar sport, ben je binnen no time hartstikke geblesseerd.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het niet echt heel veelzijdig als je alleen maar één hobby hebt waar je al je tijd in steekt. Ik heb dan liever iemand die 2 dagen per week sport en daarnaast het ook leuk vindt om andere dingen te doen.
Ik vind überhaupt mensen met passie altijd een beetje doorslaan in "maar 1 ding willen" en vooral daar alles voor opzij schuiven.
Dus je valt op harige gespierde boekennerds?quote:Op donderdag 24 september 2015 13:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Beter laat je rughaar zitten![]()
Sorry ik ben niet meegegaan met de hele mannelijke ontharingstrend. Stoppels op borst/rug, brrr.
Maar dan heb ik het ook over alles er omheen, zoals bv. het eetpatroon aanpassen vanwege de gym etc.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De meeste gymbro's steken niet al hun tijd in één hobby. Gaat ook niet, want als je in je vrije tijd alleen maar sport, ben je binnen no time hartstikke geblesseerd.
Daar heb jij toch geen last van?quote:Op donderdag 24 september 2015 13:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar dan heb ik het ook over alles er omheen, zoals bv. het eetpatroon aanpassen vanwege de gym etc.
Wat heb jij voor vriend?quote:Op donderdag 24 september 2015 13:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Vervolgvraag, nog steeds voor een vriend en niet voor mezelf, etc:
Hoe kan ik de chicks dan duidelijk maken dat ik twee platen bench? Moet ik ze dat gewoon vertellen?
Nouja als iemand het enorm ver doorvoert en de hele dag kwark en kipfilet naar binnen werkt en daar heel strikt in is dan heeft het natuurlijk wel invloed op het dagelijks leven.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Daar heb jij toch geen last van?Of zo'n kerel nou 's avonds gezond eten of ongezond eten staat te koken, dat maakt geen verschil.
Dat doe ik niet. Je vraagt iets over een foto.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, ieder zijn smaak. Maar om dan meteen lifters voor domme halve gays uit te maken...
Maak dan gewoon zo'n festival selfie zonder shirt of alleen zo'n karig hempje als je nu echt zo nodig je spieren wil showenquote:Op donderdag 24 september 2015 13:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Daar heb jij toch geen last van?Of zo'n kerel nou 's avonds gezond eten of ongezond eten staat te koken, dat maakt geen verschil.
Ohja leuk, mannen met een pilletje in hun harses rondlopen het warm krijgen en daarom maar hun shirt uit gaan trekken, al zien ze er lang niet allemaal ok uit. Dat is pas lachenquote:Op donderdag 24 september 2015 13:47 schreef JAOC het volgende:
[..]
Maak dan gewoon zo'n festival selfie zonder shirt of alleen zo'n karig hempje als je nu echt zo nodig je spieren wil showen
Juist, dat dus. Maar het lijkt me sterk dat je dat 'te ver voeren' al kunt afleiden van één pic.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:47 schreef -0- het volgende:
[..]
Nouja als iemand het enorm ver doorvoert en de hele dag kwark en kipfilet naar binnen werkt en daar heel strikt in is dan heeft het natuurlijk wel invloed op het dagelijks leven.
Maar dat heeft meer te maken met ´de passie´ te ver doorvoeren, wat m.i. met alles een probleem zou zijn. Niet perse met sporten. Zo had ik ooit een vriendin die enorm bezig was met voeding en dat was haar ´passie´. Die at alleen maar rechtsdraaiend biologisch voedsel zonder gluten, koolhydraten en kunstmatige stoffen. Altijd gedoe met ergens eten en dergelijke. Zou ik nooit een relatie mee kunnen hebben.
Ben zelf zeker van het vers, gezond en verantwoord eten maar een avondje onbeschaamd bunkeren moet ook kunnen.
Dit dus. Als iemand 3 keer per week wil sporten en verder gezond eet niks mis mee. Als ik maar wel af en toe eens met hem uit eten kan of dat we gewoon eens een leuk dagje weg kunnen doen zonder dat er bakjes koude kip mee moeten die niet handig in de rugtas passen etc. etc. Gewoon lekker een zak broodjes met pindakaas mee, voelt gezellig aanquote:Op donderdag 24 september 2015 13:47 schreef -0- het volgende:
[..]
Nouja als iemand het enorm ver doorvoert en de hele dag kwark en kipfilet naar binnen werkt en daar heel strikt in is dan heeft het natuurlijk wel invloed op het dagelijks leven.
Maar dat heeft meer te maken met ´de passie´ te ver doorvoeren, wat m.i. met alles een probleem zou zijn. Niet perse met sporten. Zo had ik ooit een vriendin die enorm bezig was met voeding en dat was haar ´passie´. Die at alleen maar rechtsdraaiend biologisch voedsel zonder gluten, koolhydraten en kunstmatige stoffen. Altijd gedoe met ergens eten en dergelijke. Zou ik nooit een relatie mee kunnen hebben.
Ben zelf zeker van het vers, gezond en verantwoord eten maar een avondje onbeschaamd bunkeren moet ook kunnen.
Oh, dat is ook een goede. BRB ff foto maken.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:47 schreef JAOC het volgende:
[..]
Maak dan gewoon zo'n festival selfie zonder shirt of alleen zo'n karig hempje als je nu echt zo nodig je spieren wil showen
Ehm ja eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 24 september 2015 13:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dus je valt op harige gespierde boekennerds?![]()
Wil je met me trouwen?
Ha ha, was ook geen oordeel hoor. Heeft ook wel weer wat.quote:Op donderdag 24 september 2015 06:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
We hadden dan ook al aardig elkaar zitten teasen voor de dateVideo's/foto's blabla. Oh vrouwelijk schoon...mijn zwakke plek
Al kwam het vooral van haar kant.
Zeker niet, maar dat is natuurlijk wel het hele punt van tinder e.d., je baseert je keuze op basis van een foto. En onbewust hangen er natuurlijk altijd oordelen over iemands innerlijk vast aan een foto. Ook omdat bepaalde types toch vaker bepaalde foto´s hebben denk ik.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Juist, dat dus. Maar het lijkt me sterk dat je dat 'te ver voeren' al kunt afleiden van één pic.
Uiteraard. Arnold is de priester, ik zal mijn beste adipowers aandoen, jij draagt witte yogapants, in plaats van ringen om de vingers doen we klemmen om elkanders stangen en na afloop is er een groot buffet met kipfilet, anavar en wheyshakes. Oh ja, en quinoa voor de natty's.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ehm ja eigenlijk wel jadamn ik heb eindelijk een antwoord als iemand vraagt op wat voor mannen ik val
![]()
Toch wel in de gym trouwen dan he?
quote:Op donderdag 24 september 2015 16:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Uiteraard. Arnold is de priester, ik zal mijn beste adipowers aandoen, jij draagt witte yogapants, in plaats van ringen om de vingers doen we klemmen om elkanders stangen en na afloop is er een groot buffet met kipfilet, anavar en wheyshakes. Oh ja, en quinoa voor de natty's.
En laat iemand er dan nog eens over klagen dat gymbro's alleen aan de gym denken!
Elke dag een paar matches? Whut?quote:Op donderdag 24 september 2015 11:51 schreef JAOC het volgende:
[..]
Het kan toch goed zijn dat ze net uit een relatie kwam met een of andere lamlul die maar wat lanterfante/bier zuipen/gamen en dat de rest van zijn leven wil. Ja dan willen ze wel eens wat rare vragen stellen.
@K44S, het is soms toch ook lastig af te spreken. Omdat jij al vrij moet zijn en precies op dat tijdstip zij ook al. Daarbij doe ik een aanname dat je het vooral hebt over online daten/tinder. Dan heb je al zeer snel 4+ personen die interessant zijn voor een date. Elke dag komen er weer een paar matches bij die ook weer potentiële dates kunnen zijn. Elke periode dat ik Tinder installeer is gewoon ontzettend tijdrovend. In mijn normale schema past dat echt niet.
Ook op een eerste date?quote:Op donderdag 24 september 2015 12:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik met iemand afspreek is het niet voor een uurtje. Dan wil ik ook echt dat zo'n avond alle kanten op zou kunnen gaan.
Juist op een eerste date!quote:Op donderdag 24 september 2015 21:44 schreef yats het volgende:
[..]
Elke dag een paar matches? Whut?
[..]
Ook op een eerste date?
Name your time and placequote:Op donderdag 24 september 2015 21:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Juist op een eerste date!
Tijd vergeten
Lichten aan
WTF is er gebeurd?
Elke dag paar matches is niet zo vreemd toch?quote:Op donderdag 24 september 2015 21:44 schreef yats het volgende:
[..]
Elke dag een paar matches? Whut?
[..]
Ook op een eerste date?
Bij jou verbaast me dat niets...quote:Op donderdag 24 september 2015 22:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Elke dag paar matches is niet zo vreemd toch?krijg iedere dag alleen al een paar fotoverzoeken via paiq..
Paar matches in een maand is eerder de norm voor mannenquote:Op donderdag 24 september 2015 22:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Elke dag paar matches is niet zo vreemd toch?krijg iedere dag alleen al een paar fotoverzoeken via paiq..
Ik heb wel een verklaring. Maar dat weet je zelf ook welquote:Op donderdag 24 september 2015 22:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee dat is echt onzin.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Paar matches in een maand is eerder de norm voor mannen
Als je nou even een foto post oordelen wij wel of je een fotomodel bent of nietquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nee dat is echt onzin.
Ik ben nu van tinder af maar ik had iedere dag rond de 5 matches en ik ben echt geen fotomodel ofzo. En het is ook niet dat ik alles like, zeker niet zelfs.
Vrouw zijn?quote:Op vrijdag 25 september 2015 05:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb wel een verklaring. Maar dat weet je zelf ook wel
Ja, we weten nu wel dat je hot and happening bent op datingsites. Dat heb je al zo'n 3x gezegd in dit topic.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar zij woont niet op zichzelf dus?quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:28 schreef JAOC het volgende:
Ok, ik maak dus echt alle soorten afwijzingen mee![]()
Een aantal dates gehad met een meid die ik op een lokaal feest ontmoet heb. Zelf was ik er nog niet heel zeker van en dan laat ik nooit goed merken wat ik ervan vind. Ik weet dat vrouwen hier onzeker van worden, maarja ik wil ook geen valse hoop geven.
Vorige week kwam ze ermee dat ze twijfelde. Nou, waarover dan? Ze twijfelt of we bij elkaar passen omdat ik al werk, een huis gekocht heb en daar wordt ze bang van. Hier wordt altijd zo aangespoord om juist op jezelf te gaan wonen. Zo zie je maar weer, zoveel meiden zoveel verschillende wensen en eisen.
Een kanttekening is wel dat ik pas 25 ben, zij 22. Ik een best grote tussenwoning heb (4 slaapkamers, 420m3). Ik heb absoluut geen spijt dat ik dit huis gekocht heb. Al veel leuke dingen beleefd, maar ik merk wel dat veel meiden het intimiderend vinden dat ik al zoveel verder ben. Vooral als het dan iets serieuzer gaat worden. Het is een lastige leeftijd. Veel meiden die ik tegenkom studeren nog en wonen vaak thuis. Hier in oost brabant gaan er relatief weinig mensen op kamers.
En ze is aantrekkelijk. Dat helpt gewoon wel.quote:
Oh boehoe, heb 1x gezegd dat ik veel matches had om uit te leggen dat ik liever wat langer praat voor ik afspreek, en net omdat het ter sprake kwam dat je vaak meerdere matches had en dat iemand anders daar aan twijfelde.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:14 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ja, we weten nu wel dat je hot and happening bent op datingsites. Dat heb je al zo'n 3x gezegd in dit topic.
Het zal ze niet zo zeer intimideren denk ik. Het zal eerder het vooroordeel zijn dat iemand met werk, eigen huis het type "station, hond en famillie stichten" is. En daar hebben de meeste 22 jarige geen zin in nog.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:28 schreef JAOC het volgende:
Een aantal dates gehad met een meid die ik op een lokaal feest ontmoet heb. Zelf was ik er nog niet heel zeker van en dan laat ik nooit goed merken wat ik ervan vind. Ik weet dat vrouwen hier onzeker van worden, maarja ik wil ook geen valse hoop geven.
Vorige week kwam ze ermee dat ze twijfelde. Nou, waarover dan? Ze twijfelt of we bij elkaar passen omdat ik al werk, een huis gekocht heb en daar wordt ze bang van. Hier wordt altijd zo aangespoord om juist op jezelf te gaan wonen. Zo zie je maar weer, zoveel meiden zoveel verschillende wensen en eisen.
Een kanttekening is wel dat ik pas 25 ben, zij 22. Ik een best grote tussenwoning heb (4 slaapkamers, 420m3). Ik heb absoluut geen spijt dat ik dit huis gekocht heb. Al veel leuke dingen beleefd, maar ik merk wel dat veel meiden het intimiderend vinden dat ik al zoveel verder ben. Vooral als het dan iets serieuzer gaat worden. Het is een lastige leeftijd. Veel meiden die ik tegenkom studeren nog en wonen vaak thuis. Hier in oost brabant gaan er relatief weinig mensen op kamers.
Ga lekker date met de onzekere mensjes hier. Een gods vergeten lekker wijf ( van wat ik moet geloven ) beetje praten en oefenen in date. Reken daar een leuk bedrag voor en schrijf na een jaar er een boek over. Genoeg mensen die dat doen hier vermoet ik. Als ze 1500 euro ook al betalen.... En jij verdiend je scheel aan het date en later aan je boek.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh boehoe, heb 1x gezegd dat ik veel matches had om uit te leggen dat ik liever wat langer praat voor ik afspreek, en net omdat het ter sprake kwam dat je vaak meerdere matches had en dat iemand anders daar aan twijfelde.
Ik bedoel het niet verkeerd, snap nooit dat mensen hier alles als aanval zien eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh boehoe, heb 1x gezegd dat ik veel matches had om uit te leggen dat ik liever wat langer praat voor ik afspreek, en net omdat het ter sprake kwam dat je vaak meerdere matches had en dat iemand anders daar aan twijfelde.
Uiteraard, maar smaken verschillen. Ik ken een vrouw van in de 50 (collega van m'n bijbaan) met heel veel matches op van die datingsite, maar dat is gewoon echt geen standaard mooie vrouw. Wel heel leuk en lief. En nee, is geen jaloezie. Gewoon objectief.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En ze is aantrekkelijk. Dat helpt gewoon wel.
Nee zij woont dus thuis. Maar dat is vrij normaal hier in mijn omgeving. De meeste meiden wonen nog thuis of ze moeten al samenwonen. Kom echt zelden vrijgezelle dames tegen van <25 die op zichzelf wonen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:16 schreef Rucola het volgende:
[..]
Maar zij woont niet op zichzelf dus?
Ik ga ook bijna elk weekend op stap, beetje voetballen zondagmorgen. Voel me eigenlijk nog helemaal niet zo volwassen. Terwijl je dat toch wel lijkt voor de buitenwereld omdat je een koophuis hebt ofzo...quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:04 schreef Cue_ het volgende:
Verschil kan wat groter lijken als iemand thuis woont en de ander echt een huis gekocht heeft
Maar woont de ander thuis en zit je op kamers, valt het weer mee
op kamers en de ander een huis (gehuurd) is weer kleiner
Tis maar net wat de situatie is en wat de ander ervan vindt.
Als zij gewoon nog flierfefluit thuiswonend student is en jij fulltime werkende met eigen huis enzo.. tja sommigen vinden dat een te groot verschil.
Aan de andere kant, tis maar net wat je verder doet in je leven of dat ook echt uitmaakt.
Daar heb ik ook juist totaal geen zin in. Zie mezelf echt niet voor mijn 30e vader worden. En daar wil ik eerlijk gezegd nog niet over nadenken.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het zal ze niet zo zeer intimideren denk ik. Het zal eerder het vooroordeel zijn dat iemand met werk, eigen huis het type "station, hond en famillie stichten" is. En daar hebben de meeste 22 jarige geen zin in nog.
Ja maar dat is niet wat het vooroordeel is natuurlijk. Dus ik snap dat wel. Zelfde als bv vrouwen van 30 willen snel kinderen en trouwen! Omdat ze 30 zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:17 schreef JAOC het volgende:
Daar heb ik ook juist totaal geen zin in. Zie mezelf echt niet voor mijn 30e vader worden. En daar wil ik eerlijk gezegd nog niet over nadenken.
Zoals ik zei, het ligt geheel aan je levensinvulling.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:17 schreef JAOC het volgende:
Ik ga ook bijna elk weekend op stap, beetje voetballen zondagmorgen. Voel me eigenlijk nog helemaal niet zo volwassen. Terwijl je dat toch wel lijkt voor de buitenwereld omdat je een koophuis hebt ofzo...
Hoeveel matches je hebt hangt ook nogal af van je eigen like-gedrag natuurlijk. Als je zelf heel weinig liked zul je er minder hebben dan wanneer je alles wat er uit ziet of het kan ademen liked.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:18 schreef Rucola het volgende:
Ow. Nou ja, vrouwen zijn hier al snel super lekkah, dus dat scheelt dan. Maar matches heb ik nooit.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:26 schreef -0- het volgende:
[..]
Hoeveel matches je hebt hangt ook nogal af van je eigen like-gedrag natuurlijk. Als je zelf heel weinig liked zul je er minder hebben dan wanneer je alles wat er uit ziet of het kan ademen liked.
Verder scheelt het ook nog wel of je in Amsterdam woont en je radius op 100 km hebt staan of dat je in Gasselterboerveenschemond woont en een radius van 1 km hebt.
Als je wilt weten of je veel of weinig matches hebt kun je beter kijken naar het aantal matches per eigen like.
Overigens zei ik vorige week nog dat de fakeprofielen deze regio niet leken te vinden. Ik begin bijna te denken dat Fok een koppeling met tinder heeft want de laatste dagen ineens enorm veel.
als je als vrouw geen matches krijgt dan is er echt iets niet in de haak. Zelfs zonder foto, -/- 50 kg +/+ 150 kg of whatever "lukt het"
Behalve als je zelf dus nooit iemand liked, dan is het niet zo vreemd.quote:
Haha, Oost-Brabant represent.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:28 schreef JAOC het volgende:
Is het niet andersom, dat 30+ers (tenminste, de vrouwen) vaak geen jongere kerel willen?quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoals ik zei, het ligt geheel aan je levensinvulling.
Daarbij denken 25 minners vaak nog dat je op 30 / 30+ je leven wel op orde hebt en saai bent geworden enzo.
Denk dat het tegen die leeftijd eigenlijk wel weer meevalt (wat ik in mijn omgeving zie)quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Is het niet andersom, dat 30+ers (tenminste, de vrouwen) vaak geen jongere kerel willen?
Haha wat raar dat het per omgeving zo verschillend is! Toch vind ik het raar van zulke meiden dat ze het eng vinden. Het zegt in mijn ogen alleen maar dat je zelfstandig en wss financieel onafhankelijk bent. Niet meteen dat je binnen 3 jaar aan kinderen wil beginnen en zoquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:17 schreef JAOC het volgende:
[..]
Nee zij woont dus thuis. Maar dat is vrij normaal hier in mijn omgeving. De meeste meiden wonen nog thuis of ze moeten al samenwonen. Kom echt zelden vrijgezelle dames tegen van <25 die op zichzelf wonen.
[..]
Ik ga ook bijna elk weekend op stap, beetje voetballen zondagmorgen. Voel me eigenlijk nog helemaal niet zo volwassen. Terwijl je dat toch wel lijkt voor de buitenwereld omdat je een koophuis hebt ofzo...
[..]
Daar heb ik ook juist totaal geen zin in. Zie mezelf echt niet voor mijn 30e vader worden. En daar wil ik eerlijk gezegd nog niet over nadenken.
Geen matches want ik doe er niet aan. En als ik een poging waag dan ben ik of catfish of ze vragen of ik seks wil of het wordt gewoon niks, dus voor mij pakt het niet goed uit.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:26 schreef -0- het volgende:
[..]
Hoeveel matches je hebt hangt ook nogal af van je eigen like-gedrag natuurlijk. Als je zelf heel weinig liked zul je er minder hebben dan wanneer je alles wat er uit ziet of het kan ademen liked.
Verder scheelt het ook nog wel of je in Amsterdam woont en je radius op 100 km hebt staan of dat je in Gasselterboerveenschemond woont en een radius van 1 km hebt.
Als je wilt weten of je veel of weinig matches hebt kun je beter kijken naar het aantal matches per eigen like.
Overigens zei ik vorige week nog dat de fakeprofielen deze regio niet leken te vinden. Ik begin bijna te denken dat Fok een koppeling met tinder heeft want de laatste dagen ineens enorm veel.
Ja want in de stad en op kamers is iedereen uniek. Godverdomme zegquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Haha, Oost-Brabant represent.
Maar ik vind meisjes uit die regio een saaie eenheidsworst. De interessantere meisjes zitten inderdaad al lang op kamers.
De stappers en de avonturiers gaan op kamers. De grijze muizen gaan samenwonen op 22.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:36 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ja want in de stad en op kamers is iedereen uniek. Godverdomme zeg
Watquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:32 schreef Rucola het volgende:
En sinds ik een verhaal heb gehoord van een jongen die afsprak met een meisje via Tinder, ze op de foto heel knap bleek te zijn en in het echt heel lelijk (zijn woorden dan). En hij haar maar gewoon had gesekst omdat hij vond dat hij anders tijd had verspild en te lang droog stond, hoeft het van mij ook niet meer
Er is in ieder geval meer variatie dan in Schubbekutteveen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:36 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ja want in de stad en op kamers is iedereen uniek. Godverdomme zeg
Ik heb ook nooit op kamers gewoond. Wel elke week stappen, grote discotheek hier vlakbij of naar bijv. Eindhoven. Stappen is hier gewoon veel fijner. Niet elke keer ruzie met een massa Marokkanen die er puur komen om vrouwen te betasten en met 40 man tegen 5 man gaan vechten.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:45 schreef Rucola het volgende:
[..]
De stappers en de avonturiers gaan op kamers. De grijze muizen gaan samenwonen op 22.
Aaahh. Ik haat mijn vooroordelen, maar ze zijn zo waar
haha Uden/Gemert gespot. Boer.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:54 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit op kamers gewoond. Wel elke week stappen, grote discotheek hier vlakbij of naar bijv. Eindhoven. Stappen is hier gewoon veel fijner. Niet elke keer ruzie met een massa Marokkanen die er puur komen om vrouwen te betasten en met 40 man tegen 5 man gaan vechten.
Heb ook een half jaar in de Verenigde Staten gestudeerd. Ga elk jaar minstens 3 weken buiten Europa ergens rondreizen en 1-2x per jaar snowboarden.
Ik weet dat iedereen tegenwoordig minstens een half jaar naar het buitenland gaat. Je bent bijna unieker als je je gehele studie gewoon in Nederland afrond.
Ach ik hou altijd zo van die naïeve stedelingen, dat ze maar daar blijven
Ik snap die meiden prima (en ik ben niet bepaald 22), je hebt je op je 25e dan al min of meer vastgezet op 1 plek. En hoewel dat voor veel mensen vast ideaal klinkt zou het mijn grootste nachtmerrie zijn dat je leven al zo bepaald is voor de komende jaren. Want een huis verkoop je niet even, zeker niet in Oost-Brant.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:24 schreef Rucola het volgende:
[..]
Haha wat raar dat het per omgeving zo verschillend is! Toch vind ik het raar van zulke meiden dat ze het eng vinden. Het zegt in mijn ogen alleen maar dat je zelfstandig en wss financieel onafhankelijk bent. Niet meteen dat je binnen 3 jaar aan kinderen wil beginnen en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |