Neem t niet zo letterlijk zeg, meeste vrouwen die een beetje normaal in het leven staan vinden het gewoon niks. Dat spreek ik nu uit omdat jij het vraagt.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Man, ik maar denken dat geaardheid iets aangeboren was. Zat ik er even naast.
Anyhow, het is duidelijk dat je gespierde mannen niets vindt.
Ik doe beide.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:22 schreef Fripsel het volgende:
Ik raak altijd een beetje geïrriteerd van heel die "als je naar de sportschool gaat heb je geen leven en/of ben je oppervlakkig".
In mijn ogen heb je juist karakter als je dat lukt. Het is een passie. En mannen met een passie op zich zijn sowieso vaak veel leuker, of dat nou voor krachttraining of lezen is.
we hebben het hier over de gespierde boys met de foto's. Sport is niks mis meequote:Op donderdag 24 september 2015 13:22 schreef Fripsel het volgende:
Ik raak altijd een beetje geïrriteerd van heel die "als je naar de sportschool gaat heb je geen leven en/of ben je oppervlakkig".
In mijn ogen heb je juist karakter als je dat lukt. Het is een passie. En mannen met een passie op zich zijn sowieso vaak veel leuker, of dat nou voor krachttraining of lezen is.
Ja dan heb je nog steeds hetzelfde verhaal als net. In foto of in geschreven tekst maakt niet zoveel uit volgens mij..quote:Op donderdag 24 september 2015 13:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Vervolgvraag, nog steeds voor een vriend en niet voor mezelf, etc:
Hoe kan ik de chicks dan duidelijk maken dat ik twee platen bench? Moet ik ze dat gewoon vertellen?
Geen probleem hoor, ieder zijn smaak. Maar om dan meteen lifters voor domme halve gays uit te maken...quote:Op donderdag 24 september 2015 13:22 schreef Rucola het volgende:
[..]
Neem t niet zo letterlijk zeg, meeste vrouwen die een beetje normaal in het leven staan vinden het gewoon niks. Dat spreek ik nu uit omdat jij het vraagt.
Oh shit! Daten?quote:Op donderdag 24 september 2015 13:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik doe beide.
[ afbeelding ]
Is goed. Ik kom je over twee uurtjes halen. Dan kun jij rustig je benen scheren, ga ik even mijn rug doen.quote:
Nouja, ik vind het niet echt heel veelzijdig als je alleen maar één hobby hebt waar je al je tijd in steekt. Ik heb dan liever iemand die 2 dagen per week sport en daarnaast het ook leuk vindt om andere dingen te doen.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:22 schreef Fripsel het volgende:
Is per persoon verschillend. Het is ook niet dat ik lang en dun per se sexy vind maar ik merk gewoon dat ik me daartoe toch vaak aangetrokken voel.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:21 schreef K44S het volgende:
Grappig dat dus in reclame er vaak van die mooiboys en van die hete vrouwen worden gebruikt.
Terwijl dat blijkbaar helemaal niet zo "hot" is.
Beter laat je rughaar zittenquote:Op donderdag 24 september 2015 13:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Is goed. Ik kom je over twee uurtjes halen. Dan kun jij rustig je benen scheren, ga ik even mijn rug doen.
De meeste gymbro's steken niet al hun tijd in één hobby. Gaat ook niet, want als je in je vrije tijd alleen maar sport, ben je binnen no time hartstikke geblesseerd.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het niet echt heel veelzijdig als je alleen maar één hobby hebt waar je al je tijd in steekt. Ik heb dan liever iemand die 2 dagen per week sport en daarnaast het ook leuk vindt om andere dingen te doen.
Ik vind überhaupt mensen met passie altijd een beetje doorslaan in "maar 1 ding willen" en vooral daar alles voor opzij schuiven.
Dus je valt op harige gespierde boekennerds?quote:Op donderdag 24 september 2015 13:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Beter laat je rughaar zitten![]()
Sorry ik ben niet meegegaan met de hele mannelijke ontharingstrend. Stoppels op borst/rug, brrr.
Maar dan heb ik het ook over alles er omheen, zoals bv. het eetpatroon aanpassen vanwege de gym etc.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De meeste gymbro's steken niet al hun tijd in één hobby. Gaat ook niet, want als je in je vrije tijd alleen maar sport, ben je binnen no time hartstikke geblesseerd.
Daar heb jij toch geen last van?quote:Op donderdag 24 september 2015 13:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar dan heb ik het ook over alles er omheen, zoals bv. het eetpatroon aanpassen vanwege de gym etc.
Wat heb jij voor vriend?quote:Op donderdag 24 september 2015 13:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Vervolgvraag, nog steeds voor een vriend en niet voor mezelf, etc:
Hoe kan ik de chicks dan duidelijk maken dat ik twee platen bench? Moet ik ze dat gewoon vertellen?
Nouja als iemand het enorm ver doorvoert en de hele dag kwark en kipfilet naar binnen werkt en daar heel strikt in is dan heeft het natuurlijk wel invloed op het dagelijks leven.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Daar heb jij toch geen last van?Of zo'n kerel nou 's avonds gezond eten of ongezond eten staat te koken, dat maakt geen verschil.
Dat doe ik niet. Je vraagt iets over een foto.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, ieder zijn smaak. Maar om dan meteen lifters voor domme halve gays uit te maken...
Maak dan gewoon zo'n festival selfie zonder shirt of alleen zo'n karig hempje als je nu echt zo nodig je spieren wil showenquote:Op donderdag 24 september 2015 13:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Daar heb jij toch geen last van?Of zo'n kerel nou 's avonds gezond eten of ongezond eten staat te koken, dat maakt geen verschil.
Ohja leuk, mannen met een pilletje in hun harses rondlopen het warm krijgen en daarom maar hun shirt uit gaan trekken, al zien ze er lang niet allemaal ok uit. Dat is pas lachenquote:Op donderdag 24 september 2015 13:47 schreef JAOC het volgende:
[..]
Maak dan gewoon zo'n festival selfie zonder shirt of alleen zo'n karig hempje als je nu echt zo nodig je spieren wil showen
Juist, dat dus. Maar het lijkt me sterk dat je dat 'te ver voeren' al kunt afleiden van één pic.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:47 schreef -0- het volgende:
[..]
Nouja als iemand het enorm ver doorvoert en de hele dag kwark en kipfilet naar binnen werkt en daar heel strikt in is dan heeft het natuurlijk wel invloed op het dagelijks leven.
Maar dat heeft meer te maken met ´de passie´ te ver doorvoeren, wat m.i. met alles een probleem zou zijn. Niet perse met sporten. Zo had ik ooit een vriendin die enorm bezig was met voeding en dat was haar ´passie´. Die at alleen maar rechtsdraaiend biologisch voedsel zonder gluten, koolhydraten en kunstmatige stoffen. Altijd gedoe met ergens eten en dergelijke. Zou ik nooit een relatie mee kunnen hebben.
Ben zelf zeker van het vers, gezond en verantwoord eten maar een avondje onbeschaamd bunkeren moet ook kunnen.
Dit dus. Als iemand 3 keer per week wil sporten en verder gezond eet niks mis mee. Als ik maar wel af en toe eens met hem uit eten kan of dat we gewoon eens een leuk dagje weg kunnen doen zonder dat er bakjes koude kip mee moeten die niet handig in de rugtas passen etc. etc. Gewoon lekker een zak broodjes met pindakaas mee, voelt gezellig aanquote:Op donderdag 24 september 2015 13:47 schreef -0- het volgende:
[..]
Nouja als iemand het enorm ver doorvoert en de hele dag kwark en kipfilet naar binnen werkt en daar heel strikt in is dan heeft het natuurlijk wel invloed op het dagelijks leven.
Maar dat heeft meer te maken met ´de passie´ te ver doorvoeren, wat m.i. met alles een probleem zou zijn. Niet perse met sporten. Zo had ik ooit een vriendin die enorm bezig was met voeding en dat was haar ´passie´. Die at alleen maar rechtsdraaiend biologisch voedsel zonder gluten, koolhydraten en kunstmatige stoffen. Altijd gedoe met ergens eten en dergelijke. Zou ik nooit een relatie mee kunnen hebben.
Ben zelf zeker van het vers, gezond en verantwoord eten maar een avondje onbeschaamd bunkeren moet ook kunnen.
Oh, dat is ook een goede. BRB ff foto maken.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:47 schreef JAOC het volgende:
[..]
Maak dan gewoon zo'n festival selfie zonder shirt of alleen zo'n karig hempje als je nu echt zo nodig je spieren wil showen
Ehm ja eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 24 september 2015 13:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dus je valt op harige gespierde boekennerds?![]()
Wil je met me trouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |