Dan zou een uitleg wel automatisch geen denk ik?quote:Op donderdag 24 september 2015 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar zit het hem natuurlijk ook in. Hoevaak komt het voor dat je echt diegene MOET zien binnen een x aantal dagen. Of dat uitstellen niet perse erg is
?quote:Op donderdag 24 september 2015 11:21 schreef K44S het volgende:
Dan zou een uitleg wel automatisch geen denk ik?
Jij zal toch ook wel eens periode hebben waarbij je even veel aan je hoofd hebt?quote:Op donderdag 24 september 2015 11:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik zal wel een heel erg rustig en saai leven hebben als ik binnen 2 weken altijd wel een uurtje heb.
Ik ga er vanuit dat als je iemand echt wel ziet zitten, je zelf wel verklaard ja. Maar ik push tegenwoordig niet meer.
Als zij zegt: Sorry te druk.
Dan neem ik dat voor lief en vind ik het best, dan hoor ik vanzelf wel wanneer ze zin/tijd/energie heeft.
Wat heeft zelfvertrouwen er mee te maken?
Goed: Als ik het iemand echt leuk zou vinden, maar ik heb het echt té druk voor de komende weken, dan zou ik zeggen: Sorry, maar ik heb het echt te druk... zullen we -datum over 2 weken- afspreken?quote:
Sorry, als zij echt niets van zich laat horen, weet ik voldoende.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jij zal toch ook wel eens periode hebben waarbij je even veel aan je hoofd hebt?
Ik vind de houding die je er nu tegen over hebt wel een stuk beter. Kijk of iemand de waarheid spreekt weet je nooit 100% zeker. Maar je kans van slagen word veel kleiner als je denkt "als ze me echt leuk vind maakt ze wel tijd" want je haalt jezelf daarmee onderuit, je neemt al aan dat ze je niet leuk genoeg vind terwijl dat helemaal niet is wat gezegd word.
Terwijl als je denkt "ok, kan gebeuren dat iemand druk is" en gewoon luchtig blijft babbelen af en toe, tot die gene wel tijd heeft, de kans tot een succes veel groter is. En als het dan geen succes is heb je er nog niks mee verloren. Maar dan ligt het in ieder geval niet aan een gebrek aan zelfvertrouwen.
Ze liet anders wel iets van zich horen in je laatste geval. Maar jij was al afgehaakt omdat je aannam dat als ze geïnteresseerd was ze al wel een datum genoemd zou hebben.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:30 schreef K44S het volgende:
[..]
Goed: Als ik het iemand echt leuk zou vinden, maar ik heb het echt té druk voor de komende weken, dan zou ik zeggen: Sorry, maar ik heb het echt te druk... zullen we -datum over 2 weken- afspreken?
[..]
Sorry, als zij echt niets van zich laat horen, weet ik voldoende.
Best grappig. Toevallig heb ik een tijd geleden via Tinder een nummer gehosseld,... met dit meisje een tijde geappt(veel te beleeft ge appt voor mijn doen).
Later niks meer van gehoord... nummer gewist enz.
Sinds kort appte zij mij weer, en deed ik gewoon bot en mijn oversekste zelf(denk aan: grote bek klein hartje).
Vreemd genoeg hapte ze nog ook.
Als je iemand ECHT leuk vindt om te ontmoeten wss wel jaquote:Op donderdag 24 september 2015 11:30 schreef K44S het volgende:
Goed: Als ik het iemand echt leuk zou vinden, maar ik heb het echt té druk voor de komende weken, dan zou ik zeggen: Sorry, maar ik heb het echt te druk... zullen we -datum over 2 weken- afspreken?
Dan hebben we het over de laatste dame die iets liet horen?quote:Op donderdag 24 september 2015 11:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ze liet anders wel iets van zich horen in je laatste geval. Maar jij was al afgehaakt omdat je aannam dat als ze geïnteresseerd was ze al wel een datum genoemd zou hebben.
Waarom zou ze dan na een week nog bij je terug komen? Als ze het toch de moeite niet vind.
quote:
DIT.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[b]Als je iemand ECHT leuk vindt om te ontmoeten wss wel ja
Als je nog in twijfel zit of je hebt zoiets van "het komt wel" dan kan je ook over 2 weken erop terugkomen.
En dan kan j wel zeggen "maar diegene vindt me blijkbaar niet leuk genoeg, dus laat maar", echter is het enkel allemaal op online communicatie gebaseerd, dus daar zou ik niet zo'n hard statement op maken. Gewoon zelf ook zoiets hebben van "komt misschien wel, of niet"[/b]
Het was toch de Nederlandse docente met dat misverstand? Die bedoelde ik.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:36 schreef K44S het volgende:
[..]
Dan hebben we het over de laatste dame die iets liet horen?
Die dame heb ik tot nu toe nog nooit gedate.
Ging er mij meer om dat de Nederlandse docente, blijkbaar geen interesse had na 2 dates.
Dan ben je voor mij liever wat harder en zeg je: Je bent een toffe gozer, maar ik laat het bij deze 2 dates.
Wat doe je dan met de chicks die eerst willen weten wat je schoenmaat is, hoeveel fietsen je hebt en wat je over 15 jaar op 25 maart aan het doen bent?quote:
Klopt, het kan heel goed dat ik mezelf in de vingers heb gesneden.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het was toch de Nederlandse docente met dat misverstand? Die bedoelde ik.
Waaruit bleek dat zei niet meer af wilde spreken? Zei was nota benende gene die er nog op terugkwam, terwijl ze dacht dat jij dat zou doen. Als ze dezelfde houding had gehad als jou, had ze helemaal niks van zich laten horen.
Sorry maar in mijn ogen saboteer je jezelf.
Mja daarbij is het sowieso ook wel de vraag hoe iemand tegenover een relatie op zich staat denk ik.. Als iemand zoiets heeft van "die relatie komt wel" zal je sowieso ook wel minder haast overal mee hebben dan dat iemand denkt "ik wil echt heeeeeel graag een relatie".quote:Op donderdag 24 september 2015 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je iemand ECHT leuk vindt om te ontmoeten wss wel ja
Als je nog in twijfel zit of je hebt zoiets van "het komt wel" dan kan je ook over 2 weken erop terugkomen.
En dan kan j wel zeggen "maar diegene vindt me blijkbaar niet leuk genoeg, dus laat maar", echter is het enkel allemaal op online communicatie gebaseerd, dus daar zou ik niet zo'n hard statement op maken. Gewoon zelf ook zoiets hebben van "komt misschien wel, of niet"
Ach genoeg mensen die niet veel appen of op de ander gaan wachten "want vorige keer was ik als eerste" en dan heb je twee mensen die op elkaar gaan zitten wachten.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:11 schreef Fripsel het volgende:
Achja.. Als iemand niks meer laat horen na een date weet je eigenlijk ook wel weer genoeg toch?
Ik zou iemand die zo nonchalant met andere omgaat niet in m'n leven hoeven.
Maar dat deed ze juist welquote:Op donderdag 24 september 2015 11:42 schreef K44S het volgende:
[..]
Klopt, het kan heel goed dat ik mezelf in de vingers heb gesneden.
Maar ik vond het simpel weg jammer dat zij niets van zich liet horen (of het nou simpel weg was om te vragen hoe ze met die ene zin om moest gaan of dat ze zich vergist had).
Ik knapte destijds heel snel op dames af die een week niets van zich lieten horen.
Wtf?quote:Op donderdag 24 september 2015 11:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat doe je dan met de chicks die eerst willen weten wat je schoenmaat is, hoeveel fietsen je hebt en wat je over 15 jaar op 25 maart aan het doen bent?
Na een week. De week waarin ik voor haar zou koken.quote:
Dat is net zo'n kutinstelling als even wachten omdat je anders needy overkomt. Fuck dat, als ik iemand leuk vind, antwoord ik zodra ik kan. Als ik contact wil, neem ik contact op. Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ach genoeg mensen die niet veel appen of op de ander gaan wachten "want vorige keer was ik als eerste" en dan heb je twee mensen die op elkaar gaan zitten wachten.
Ben je die nog niet tegengekomen? Die eerst alles van je willen weten voordat ze op date willen? Ik had er eens eentje die wilde weten waar ik mij over tien jaar zag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja was die week al voorbij? Hoeveel moeite had jij gedaan? Was het zo'n ramp geweest om zelf al even een extra berichtje te sturen?quote:Op donderdag 24 september 2015 11:43 schreef K44S het volgende:
[..]
Na een week. De week waarin ik voor haar zou koken.
Dat verschilt ook weer per persoon denk ik.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:40 schreef K44S het volgende:
Goed, conclusie:
Als het online daten is:
-Snel afspreken weinig appen.
-Kan het binnen 2 weken? Dan spreek je een datum-tijd- af wanneer het wel kan.
-Niet onzeker overkomen.
quote:Op donderdag 24 september 2015 11:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ben je die nog niet tegengekomen? Die eerst alles van je willen weten voordat ze op date willen? Ik had er eens eentje die wilde weten waar ik mij over tien jaar zag.Het kan toch goed zijn dat ze net uit een relatie kwam met een of andere lamlul die maar wat lanterfante/bier zuipen/gamen en dat de rest van zijn leven wil. Ja dan willen ze wel eens wat rare vragen stellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@K44S, het is soms toch ook lastig af te spreken. Omdat jij al vrij moet zijn en precies op dat tijdstip zij ook al. Daarbij doe ik een aanname dat je het vooral hebt over online daten/tinder. Dan heb je al zeer snel 4+ personen die interessant zijn voor een date. Elke dag komen er weer een paar matches bij die ook weer potentiële dates kunnen zijn. Elke periode dat ik Tinder installeer is gewoon ontzettend tijdrovend. In mijn normale schema past dat echt niet.
quote:Op donderdag 24 september 2015 11:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ben je die nog niet tegengekomen? Die eerst alles van je willen weten voordat ze op date willen? Ik had er eens eentje die wilde weten waar ik mij over tien jaar zag.Oh, enigszins herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja die week was ruim voorbij.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja was die week al voorbij? Hoeveel moeite had jij gedaan? Was het zo'n ramp geweest om zelf al even een extra berichtje te sturen?
Wat is dat toch, waarom moet altijd die ander eerst maar een stap zetten?
Met zulke spelletjes maak je het zo moeilijk voor jezelf.
Ik vond die app al genoeg (ik ging tenslotte uit van haar antwoord).
Nee, dat WAS en HAD geen ramp geweest.
Toch een gouden regel ?
Ik heb het ook over volledige levensvragen. en niet over: 'ga jij dit weekend nog wat spannends doen?'quote:Op donderdag 24 september 2015 11:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat verschilt ook weer per persoon denk ik.
Ik app juist liever wat meer. Maar dat is ook wel een beetje omdat ik eeh.. Niet te klagen heb aan aanbod onlinezal toch ergens een selectie moeten maken en dat doe ik dan liever na een paar leuke gesprekken dan op basis van wat kort geklets en een fotootje
Dus tijd om te tinderen dus wel, maar geen tijd om te daten?quote:Op donderdag 24 september 2015 11:51 schreef JAOC het volgende:
[..]
Het kan toch goed zijn dat ze net uit een relatie kwam met een of andere lamlul die maar wat lanterfante/bier zuipen/gamen en dat de rest van zijn leven wil. Ja dan willen ze wel eens wat rare vragen stellen.
@K44S, het is soms toch ook lastig af te spreken. Omdat jij al vrij moet zijn en precies op dat tijdstip zij ook al. Daarbij doe ik een aanname dat je het vooral hebt over online daten/tinder. Dan heb je al zeer snel 4+ personen die interessant zijn voor een date. Elke dag komen er weer een paar matches bij die ook weer potentiële dates kunnen zijn. Elke periode dat ik Tinder installeer is gewoon ontzettend tijdrovend. In mijn normale schema past dat echt niet.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |