abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156336490
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 16:02 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Oh jeetje, heftig. Sterkte!
Excuus voor de dubbelpost (mobiel enzo). Dank je, doe mijn best en ga voor volledig herstel :D
  woensdag 23 september 2015 @ 23:32:24 #52
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_156338605
quote:
7s.gif Op woensdag 23 september 2015 14:22 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

We hebben ruim een uur gezoend, geknuffeld, wat van die mierzoete woordjes over en weer, toen ze thuis was meteen appjes dat ze het super vond inclusief de nodige emojis. Joa, ik denk dat ik daar wel vrij zeker over ben.

Als ik niet verder wil daten, zeg ik dat gewoon. Maar ja, ieder zijn/haar eigen :)
Op Date 1 al mierzoete woordjes? Misschien ben ik te nuchter hoor maar dat klinkt wel erg voortvarend ;) Ook van haar hoor.
pi_156342412
quote:
14s.gif Op woensdag 23 september 2015 23:32 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Op Date 1 al mierzoete woordjes? Misschien ben ik te nuchter hoor maar dat klinkt wel erg voortvarend ;) Ook van haar hoor.
We hadden dan ook al aardig elkaar zitten teasen voor de date :') Video's/foto's blabla. Oh vrouwelijk schoon...mijn zwakke plek ;( Al kwam het vooral van haar kant.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 24 september 2015 @ 08:43:25 #54
416020 K44S
The bearded man
pi_156343091
Mijn date gaat voorlopig niet door. Eerst werk... :').

Voor de rest ook niet zo mee bezig.
Tijdje geleden via tinder een ner gehosseld, en leuke gesprekken gevoerd.

De dame wou een weekje wachten met afspreke ... je verwacht het niet... maaaaar daar niks meer van gehoord.

Tjah :')
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156343453
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 08:43 schreef K44S het volgende:
Mijn date gaat voorlopig niet door. Eerst werk... :').

Voor de rest ook niet zo mee bezig.
Tijdje geleden via tinder een ner gehosseld, en leuke gesprekken gevoerd.

De dame wou een weekje wachten met afspreke ... je verwacht het niet... maaaaar daar niks meer van gehoord.

Tjah :')
Ouderwets hosselen dan maar? ;) online is makkelijk maar voor sommigen wel heel vrijblijvend alsof het een grote speeltuin is zonder verplichtingen of fatsoen.
pi_156343517
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 21:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Stilzwijgen is de makkelijkste manier van afwijzen.
Ja want als je vertelt dat het niks gaat worden, krijg je soms een heel drama verhaal van waarom niet?!?! Huil huil...

Kun je het beter dood laten lopen, zeker na 1-3 dates.
pi_156343634
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ouderwets hosselen dan maar? ;) online is makkelijk maar voor sommigen wel heel vrijblijvend alsof het een grote speeltuin is zonder verplichtingen of fatsoen.
Wat voor verplichtingen dan?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 24 september 2015 @ 09:41:06 #58
416020 K44S
The bearded man
pi_156343760
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik zit nu op wel geteld: 8. Verschillende dates via Tinder. Sommige duurder langer en andere waren na 1 of 2 dates al duidelijk dat het niks werd.

En ja, of ik ouder wets ga hosselen? Nee. Ik heb voorlopig genoeg aan me zelf.

Dat geforceerde daten (naar een cafe en daar je dateCV op tafel leggen vind ik én storend én saai).

Ik kom ook stuk nepper over via dat soort dates.
pi_156343996
quote:
5s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:32 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wat voor verplichtingen dan?
Wat terugsturen na de date ipv laf niks meer laten horen.
pi_156344539
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:23 schreef JAOC het volgende:

[..]

Ja want als je vertelt dat het niks gaat worden, krijg je soms een heel drama verhaal van waarom niet?!?! Huil huil...

Kun je het beter dood laten lopen, zeker na 1-3 dates.
:') Hoe moeilijk is het om te zeggen; sorry ik voel de klik niet. Als het daarna verder gaat kun je nog steeds beginnen met negeren :')

quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Daar kun je ook gewoon naar vragen, mocht je daarna niks horen heb je toevallig een verkeerde aan de haak en weet je ook genoeg :)

Overigens kom je dat net zo vaak tegen tijdens het "echte hosselen" zoals jij dat noemt.
Fuck the EBU
  donderdag 24 september 2015 @ 10:38:08 #61
416020 K44S
The bearded man
pi_156344842
quote:
7s.gif Op donderdag 24 september 2015 10:22 schreef Yesse het volgende:

[..]

:') Hoe moeilijk is het om te zeggen; sorry ik voel de klik niet. Als het daarna verder gaat kun je nog steeds beginnen met negeren :')

[..]

Daar kun je ook gewoon naar vragen, mocht je daarna niks horen heb je toevallig een verkeerde aan de haak en weet je ook genoeg :)

Overigens kom je dat net zo vaak tegen tijdens het "echte hosselen" zoals jij dat noemt.
Vreemd genoeg heb ik hier naar genoeg vaak last van?

Ik heb het zelfs eens zo erg mee gemaakt, dat ik wat aan het daten was met een Nederlandse docente.
Ik vertelde dat haar dat ik voor haar zou koken. Dus ik app:
Geef deze week effe door wanneer ik voor je kook.

Na 1 hele week radiostilte kreeg ik het bericht: Volgens mij is er iets niet goed gegaan?
Ik zeg: Volgens mij ook niet (ik dacht: JOH! ZOU HET).
Zij: Ik begreep namelijk dat JIJ (ik) een datum zou voorleggen om weer af te spreken.
Ik: Oh, naja miss communicatie.
Zij: Hmm, dit wordt niks hea (iets in die zin)
Ik: Ja jammer.... ( ondertussen dacht ik: Maar natuurlijk, je bent zelf docent Nederlands en dan begrijp je die ene zin niet van mij).

Ach ja, ik zit er niet mee.... alleen jammer dat het gewoon niet gezegd kan worden in de zin van: sorry, ik voel de klik niet.
pi_156344929
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 10:38 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik heb het zelfs eens zo erg mee gemaakt, dat ik wat aan het daten was met een Nederlandse docente.

Na 1 hele week radiostilte kreeg ik het bericht: Volgens mij is er iets niet goed gegaan?
Zij: Ik begreep namelijk dat JIJ (ik) een datum zou voorleggen om weer af te spreken.
Ik: Ja jammer.... ( ondertussen dacht ik: Maar natuurlijk, je bent zelf docent Nederlands en dan begrijp je die ene zin niet van mij).

Ach ja, ik zit er niet mee.... alleen jammer dat het gewoon niet gezegd kan worden in de zin van: sorry, ik voel de klik niet.
Hier ben je zelf toch ook net zo fout aan?!
Hoezo moet er ineens radiostilte zijn na zo'n vraag? Andere onderwerpen genoeg. En je zou zelf ook een datum voor kunnen stellen de dag erna. Je had gewoon moeten zeggen: Vrijdag ga ik voor je koken.

Ik ben geen Nederlands docent, maar die zin kan ook gewoon op 2 manieren geïnterpreteerd worden. Ik geef of geef jij was hier wel op zijn plaats geweest |:(
  donderdag 24 september 2015 @ 10:45:39 #63
416020 K44S
The bearded man
pi_156344980
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 10:42 schreef JAOC het volgende:

[..]

Hier ben je zelf toch ook net zo fout aan?!
Hoezo moet er ineens radiostilte zijn na zo'n vraag? Andere onderwerpen genoeg. En je zou zelf ook een datum voor kunnen stellen de dag erna. Je had gewoon moeten zeggen: Vrijdag ga ik voor je koken.

Ik ben geen Nederlands docent, maar die zin kan ook gewoon op 2 manieren geïnterpreteerd worden. Ik geef of geef jij was hier wel op zijn plaats geweest |:(
Waar zeg ik dat ik ook niet de fout in ben gegaan? Ik heb hier echt wel van geleerd hoor.
Daarbij kan zij ook wel even appen: Hoe bedoel je,je zin?

Maar goed, dat is geweest.
pi_156345009
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 10:38 schreef K44S het volgende:

[..]

Ten eerste: eens met JOAC. Dit is van beide kanten gewoon echt bullshit. APP GEWOON WAT EERDER: Joh, weet je al wat? Dan had je in dit geval teruggekregen: oooh sorry ik dacht dat jij een datum zou voorstellen. Had je een leuke date gehad en wie weet zelfs meer.

En omdat er tegenwoordig veel te veel gewicht wordt gehangen aan 'De perfecte partner'. Goed bij elkaar passen is niet meer nummer 1 bij de keuze van een partner. Het moet allemaal roze wolk werk zijn. Ik zie het steeds vaker, terwijl het zo gemakkelijk kan zijn.

Maar dat daargelaten, waarom zou je uit 'zelfbescherming' terwijl je je in beide gevallen even hard afgewezen voelt, de kans dat er écht iets aan de hand is waarom de ander niet reageert en er een mooie liefde uit kan groeien laten schieten? Ik snap dat niet. Ik hoor liever: dit wordt hem niet dan dat ik een week lang denk; zou hij druk zijn?
Fuck the EBU
  donderdag 24 september 2015 @ 10:51:10 #65
416020 K44S
The bearded man
pi_156345086
quote:
7s.gif Op donderdag 24 september 2015 10:47 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ten eerste: eens met JOAC. Dit is van beide kanten gewoon echt bullshit. APP GEWOON WAT EERDER: Joh, weet je al wat? Dan had je in dit geval teruggekregen: oooh sorry ik dacht dat jij een datum zou voorstellen. Had je een leuke date gehad en wie weet zelfs meer.

En omdat er tegenwoordig veel te veel gewicht wordt gehangen aan 'De perfecte partner'. Goed bij elkaar passen is niet meer nummer 1 bij de keuze van een partner. Het moet allemaal roze wolk werk zijn. Ik zie het steeds vaker, terwijl het zo gemakkelijk kan zijn.

Maar dat daargelaten, waarom zou je uit 'zelfbescherming' terwijl je je in beide gevallen even hard afgewezen voelt, de kans dat er écht iets aan de hand is waarom de ander niet reageert en er een mooie liefde uit kan groeien laten schieten? Ik snap dat niet. Ik hoor liever: dit wordt hem niet dan dat ik een week lang denk; zou hij druk zijn?
Had.

Ik heb niet zo veel aan het verleden, en ik geef toch eerder ook toe, dat ik ook fout zat.
Bij dates dacht ik altijd te veel na ja, nu geef ik er maar weinig om en zie ik het wel :)

Ik blijf er bij: Als je iemand oprecht leuk vind, maak je daar echt wel tijd voor(iedereen heeft tijd). En anders appje waarom het deze week niet kan.
pi_156345373
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 10:51 schreef K44S het volgende:

[..]

Had.

Ik heb niet zo veel aan het verleden, en ik geef toch eerder ook toe, dat ik ook fout zat.
Bij dates dacht ik altijd te veel na ja, nu geef ik er maar weinig om en zie ik het wel :)

Ik blijf er bij: Als je iemand oprecht leuk vind, maak je daar echt wel tijd voor(iedereen heeft tijd). En anders appje waarom het deze week niet kan.
Met die instelling had ik nog vrijgezel geweest. Ik kan echt niet altijd. Nu ben ik zelf altijd eerlijk geweest waarom niet (tenzij ik al een andere date had, dan was ik een beetje vaag) en ik neem zelf wel initiatief. En ik hecht geen waarde aan online communicatie. Kan alleen maar mis gaan is mijn ervaring. Dus ik stel dates voor, komt het er echt niet van is het klaar maar dan weet ik waar ik sta. Weken appen en daarna erachter komen dat de ander niet wil daten of dat de ander toch niet zo leuk was vind ik maar zonde van de tijd.

Eigenlijk is het credo vooral probeer er luchtig in te staan. Niet te veel verwachtingen, niet te veel regels en niet te snel afschrijven. Geef dingen eens een kans om te ontstaan of de ander nu enthousiast lijkt of niet. Bepaal dat niet vóór iemand maar laat iemand daar zelf maar mee komen. Tot die tijd probeer je "signalen" te vermijden. Wordt het niets dan is er vast een ander waar je leuk contact mee hebt (onderweg).
Fuck the EBU
pi_156345402
quote:

[..]

Had.

Zij wachtte op jouw bericht, want die zin is dubbel te interpreteren..
Je kunt ook zeggen goh, jammer van de miscommunicatie, maar het lijkt me nog steeds leuk om je te zien. Kun je dan en dan? Specifieke tijd voorstellen.
Niet van dat afwachtende.. Dat werkt niet.
pi_156345431
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat is ze dus niet verplicht. Moreel misschien, maar er zijn maar weinig gebieden zo grijs als een datingfase.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 24 september 2015 @ 11:08:34 #69
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156345436
quote:

Niet mee eens. Mijn agenda is altijd vrij druk en vol. Toen ik vrijgezel was ging ik echt geen dingen afzeggen omdat een meid mogelijk leuk zou kunnen zijn. Die staat gewoon onderaan de lijst met prios. Met een drukke agenda en druk sociaal leven is een "miss wel / miss niet" iemand minder belangrijk dan de dingen waar van ik weet dat ze voor mij belangrijk zijn.

Als ik nu in mijn agenda kijk zit ik tot maamdag avond laat vol en kan ik geen tijd vrij maken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 24 september 2015 @ 11:10:35 #70
416020 K44S
The bearded man
pi_156345466
quote:
14s.gif Op donderdag 24 september 2015 11:05 schreef Yesse het volgende:

[..]

Met die instelling had ik nog vrijgezel geweest. Ik kan echt niet altijd. Nu ben ik zelf altijd eerlijk geweest waarom niet (tenzij ik al een andere date had, dan was ik een beetje vaag) en ik neem zelf wel initiatief. En ik hecht geen waarde aan online communicatie. Kan alleen maar mis gaan is mijn ervaring. Dus ik stel dates voor, komt het er echt niet van is het klaar maar dan weet ik waar ik sta. Weken appen en daarna erachter komen dat de ander niet wil daten of dat de ander toch niet zo leuk was vind ik maar zonde van de tijd.

Eigenlijk is het credo vooral probeer er luchtig in te staan. Niet te veel verwachtingen, niet te veel regels en niet te snel afschrijven. Geef dingen eens een kans om te ontstaan of de ander nu enthousiast lijkt of niet. Bepaal dat niet vóór iemand maar laat iemand daar zelf maar mee komen. Tot die tijd probeer je "signalen" te vermijden. Wordt het niets dan is er vast een ander waar je leuk contact mee hebt (onderweg).
Mee eens, maar als dat initiatief niet komt? Dan is het voor mij een duidelijk verhaal.

Compleet mee eens.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 11:07 schreef the85mc het volgende:

[..]

Zij wachtte op jouw bericht, want die zin is dubbel te interpreteren..
Je kunt ook zeggen goh, jammer van de miscommunicatie, maar het lijkt me nog steeds leuk om je te zien. Kun je dan en dan? Specifieke tijd voorstellen.
Niet van dat afwachtende.. Dat werkt niet.

Dus ze had zelf ook kunnen berichtten: Joh, wat bedoel je eigenlijk met die zin? Want ik kan hem op 2 manieren lezen.

Kon, en ik heb er ook wat van geleerd :). Gewoon. Hoppa, afspreken en dan wachten.. als zij wat stuurt, prima.
  donderdag 24 september 2015 @ 11:11:30 #71
416020 K44S
The bearded man
pi_156345490
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 11:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Niet mee eens. Mijn agenda is altijd vrij druk en vol. Toen ik vrijgezel was ging ik echt geen dingen afzeggen omdat een meid mogelijk leuk zou kunnen zijn. Die staat gewoon onderaan de lijst met prios. Met een drukke agenda en druk sociaal leven is een "miss wel / miss niet" iemand minder belangrijk dan de dingen waar van ik weet dat ze voor mij belangrijk zijn.

Als ik nu in mijn agenda kijk zit ik tot maamdag avond laat vol en kan ik geen tijd vrij maken.
Dus jij kon in 2 weken tijd ECHT geen tijd vrij maken? Al is het maar een uutje?
pi_156345498
Achja.. Als iemand niks meer laat horen na een date weet je eigenlijk ook wel weer genoeg toch?

Ik zou iemand die zo nonchalant met andere omgaat niet in m'n leven hoeven.
pi_156345581
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 11:11 schreef K44S het volgende:

[..]

Dus jij kon in 2 weken tijd ECHT geen tijd vrij maken? Al is het maar een uutje?
Er kunnen zoveel redenen zijn waarom iemand geen tijd vrij kan maken. Drukke school periode, toevallig veel verplichtingen, drukke periode op werk. Dan is het vaak al lastig genoeg om je eigen standaard sociale verplichtingen te onderhouden.

Ik vind het altijd zo'n afknapper als een man daar zo op zit te pushen. Nu komt het bij mij als ik niet kan vaak niet door te druk, maar door te weinig energie, maar waarom kun je dat niet gewoon geloven? Altijd maar die "je kan het ook gewoon zeggen als je niet wil" reacties enzo, Brr.

Nog een toevoeging, het zegt eigenlijk ook wel vaak iets over een man z'n zelfvertrouwen als hij daar niet mee om kan gaan..

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2015 11:16:56 ]
  donderdag 24 september 2015 @ 11:18:30 #74
416020 K44S
The bearded man
pi_156345646
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 11:15 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Er kunnen zoveel redenen zijn waarom iemand geen tijd vrij kan maken. Drukke school periode, toevallig veel verplichtingen, drukke periode op werk. Dan is het vaak al lastig genoeg om je eigen standaard sociale verplichtingen te onderhouden.

Ik vind het altijd zo'n afknapper als een man daar zo op zit te pushen. Nu komt het bij mij als ik niet kan vaak niet door te druk, maar door te weinig energie, maar waarom kun je dat niet gewoon geloven? Altijd maar die "je kan het ook gewoon zeggen als je niet wil" reacties enzo, Brr.
Ik zal wel een heel erg rustig en saai leven hebben als ik binnen 2 weken altijd wel een uurtje heb :{.

Ik ga er vanuit dat als je iemand echt wel ziet zitten, je zelf wel verklaard ja :). Maar ik push tegenwoordig niet meer.
Als zij zegt: Sorry te druk.
Dan neem ik dat voor lief en vind ik het best, dan hoor ik vanzelf wel wanneer ze zin/tijd/energie heeft.

Wat heeft zelfvertrouwen er mee te maken?
  donderdag 24 september 2015 @ 11:19:51 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156345682
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 11:18 schreef K44S het volgende:

als je iemand echt wel ziet zitten,
Daar zit het hem natuurlijk ook in. Hoevaak komt het voor dat je echt diegene MOET zien binnen een x aantal dagen. Of dat uitstellen niet perse erg is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')