Kizomba = uniek sneeuwvlokje zijn?quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:19 schreef -0- het volgende:
Tjonge hebben de colourrun meisjes weer een nieuwe hype gevonden waardoor ze zich allemaal weer het unieke sneeuwvlokje kunnen noemen die zo geïnteresseerd is in de wereld om hen heen inclusief vreemde culturen en gebruiken. De laatste dagen meerdere keren 'Kizomba'dansers tegengekomen.
Exclusief na twee dates? Voortvarend!quote:Op maandag 21 september 2015 09:16 schreef Peejtur het volgende:
Date gisteravond was meer dan perfect. Omgezet naar exclusief en komend weekend volgende alweer. Zin in
Als de klik er voor beide helemaal is. Alles goed is qua praten en humor en persoonlijkheid. Ja waarom niet. Is nog geen relatie maar kans is redelijk aanwezig. Ik heb niet veel dates nodig om iemand te leren kennen of ze wel of niet tot relatie kunnen leiden. En het voelt erg goed.quote:Op maandag 21 september 2015 10:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Exclusief na twee dates? Voortvarend!
Was toen echt niet te merken, maar goed. Ik blijf het ook een raadsel vinden waarom ze het dan niet gewoon zegt. Maar ja, dit heb ik al tig keer meegemaakt, dus dan kap ik er zelf maar meequote:Op woensdag 23 september 2015 13:34 schreef Rucola het volgende:
Ze vond het dus niet zo geslaagd, jammer.
Ja beetje dubbel gevoel. We hadden hele leuke gesprekken via wa, maar z'n manier van praten over bepaalde onderwerpen vond ik nogal een afknapperquote:
Wilders-stemmer dus?quote:Op woensdag 23 september 2015 13:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja beetje dubbel gevoel. We hadden hele leuke gesprekken via wa, maar z'n manier van praten over bepaalde onderwerpen vond ik nogal een afknapper
Was het zo'n crypto-tokkie?quote:Op woensdag 23 september 2015 13:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja beetje dubbel gevoel. We hadden hele leuke gesprekken via wa, maar z'n manier van praten over bepaalde onderwerpen vond ik nogal een afknapper
Idd ja. Heb de neiging om vergeetdate ook nog eens te vragen. Maarja hij weet me te bereiken, dus waarom zou ik dan ookquote:Op woensdag 23 september 2015 13:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Was toen echt niet te merken, maar goed. Ik blijf het ook een raadsel vinden waarom ze het dan niet gewoon zegt. Maar ja, dit heb ik al tig keer meegemaakt, dus dan kap ik er zelf maar meeEer aan mezelf houden enzo
Hahahah nee meer de manieren waarop hij over z'n contact met andere vrouwen praatte. Iets te veel stoerdoenerij naar m'n mening.quote:
Maar als je dit al tig keer hebt meegemaakt weet je dan zeker dat je de signalen wel goed interpeteerd?quote:Op woensdag 23 september 2015 13:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Was toen echt niet te merken, maar goed. Ik blijf het ook een raadsel vinden waarom ze het dan niet gewoon zegt. Maar ja, dit heb ik al tig keer meegemaakt, dus dan kap ik er zelf maar meeEer aan mezelf houden enzo
We hebben ruim een uur gezoend, geknuffeld, wat van die mierzoete woordjes over en weer, toen ze thuis was meteen appjes dat ze het super vond inclusief de nodige emojis. Joa, ik denk dat ik daar wel vrij zeker over ben.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar als je dit al tig keer hebt meegemaakt weet je dan zeker dat je de signalen wel goed interpeteerd?
Niet doenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja. Heb de neiging om vergeetdate ook nog eens te vragen. Maarja hij weet me te bereiken, dus waarom zou ik dan ook
Verstandig! Vreemd overigens dat het zo loopt, al verbaas ik me nergens meer overquote:Op woensdag 23 september 2015 13:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Doe het niet. Ga gewoon verder. Genoeg andere leuke mannen lijkt me.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja. Heb de neiging om vergeetdate ook nog eens te vragen. Maarja hij weet me te bereiken, dus waarom zou ik dan ook
Iddquote:Op woensdag 23 september 2015 14:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Niet doenBeter zoek je een ander.
Goede movequote:Op woensdag 23 september 2015 14:37 schreef yats het volgende:
Doe het niet. Ga gewoon verder. Genoeg andere leuke mannen lijkt me.
Welke move?quote:
De ADHD in de datingwereld.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:54 schreef ElDinosaur het volgende:
Hitkrantmeisje heeft flinke bindingsangst.
Sterktequote:Op woensdag 23 september 2015 15:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Voor mij even geen dates meer voorlopig. Ongeluk gehad, operatie, verplicht 6 weken alleen transfers maken van bed naar stoel en terug, daarna begint (met een beetje geluk) de revalidatie
Hmm, zeker vreemd. Maar het gebeurt zovaak he. Ook dat jongens dit bij meisjes doen. Ik denk dan altijd dat ze een (nóg 😁) leuker persoon zijn tegengekomen.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
We hebben ruim een uur gezoend, geknuffeld, wat van die mierzoete woordjes over en weer, toen ze thuis was meteen appjes dat ze het super vond inclusief de nodige emojis. Joa, ik denk dat ik daar wel vrij zeker over ben.
Als ik niet verder wil daten, zeg ik dat gewoon. Maar ja, ieder zijn/haar eigen
Oh jeetje, heftig. Sterkte!quote:Op woensdag 23 september 2015 15:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Voor mij even geen dates meer voorlopig. Ongeluk gehad, operatie, verplicht 6 weken alleen transfers maken van bed naar stoel en terug, daarna begint (met een beetje geluk) de revalidatie
Nee, het is gewoon soort van zenuwachtigheid. Dat je de volgende morgen denkt: "Shit, wat moet ik nu (terug) sturen?" Dus stel je dat maar uit naar wat later op de dag. Dan weet je het nog niet, en stel je het nog wat langer uit. En van uitstel komt uiteindelijk afstel.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:02 schreef Rucola het volgende:
[..]
Hmm, zeker vreemd. Maar het gebeurt zovaak he. Ook dat jongens dit bij meisjes doen. Ik denk dan altijd dat ze een (nóg 😁) leuker persoon zijn tegengekomen.
Ja leuk bedacht, maar ik geloof het niet. Niet als je om duidelijkheid hebt gevraagd. Dan vond degene je tóch niet zo leuk als hij/zij deed overkomen.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon soort van zenuwachtigheid. Dat je de volgende morgen denkt: "Shit, wat moet ik nu (terug) sturen?" Dus stel je dat maar uit naar wat later op de dag. Dan weet je het nog niet, en stel je het nog wat langer uit. En van uitstel komt uiteindelijk afstel.
Meh, ik zou er niet teveel achter zoeken. Mensen doen nou eenmaal rare dingen.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:40 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ja leuk bedacht, maar ik geloof het niet. Niet als je om duidelijkheid hebt gevraagd. Dan vond degene je tóch niet zo leuk als hij/zij deed overkomen.
Dit. Sowieso. Als ik bekijk om welke redenen hier en in mijn omgeving mensen worden afgescheept of afgeschreven dan snap ik waarom zoveel mensen nog single zijn. Het is tegenwoordig een oerwoud aan regeltjes. Reageert iemand niet direct dan is er dus geen interesse. Komt iemand niet snel genoeg met initiatief dan is het gelijk klaar en is er ook geen initiatief vanuit de ander. We vragen helemaal niet meer wat er aan de hand is, sinds whatsapp moet je dagelijks contact hebben, van beide kanten evenveel, het liefst evenveel initiatief van beide kanten en wordt er niet meer gekeken naar de klik en de woorden/lichaamstaal totaal niet meer meegewogen.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Meh, ik zou er niet teveel achter zoeken. Mensen doen nou eenmaal rare dingen.
Zo'n enorme post in reactie op één regeltje is wel een enorme afknapper zeg.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit. Sowieso. Als ik bekijk om welke redenen hier en in mijn omgeving mensen worden afgescheept of afgeschreven dan snap ik waarom zoveel mensen nog single zijn. Het is tegenwoordig een oerwoud aan regeltjes. Reageert iemand niet direct dan is er dus geen interesse. Komt iemand niet snel genoeg met initiatief dan is het gelijk klaar en is er ook geen initiatief vanuit de ander. We vragen helemaal niet meer wat er aan de hand is, sinds whatsapp moet je dagelijks contact hebben, van beide kanten evenveel, het liefst evenveel initiatief van beide kanten en wordt er niet meer gekeken naar de klik en de woorden/lichaamstaal totaal niet meer meegewogen.
Mijn tip voor iedereen? Wees eerlijk, ga het gesprek aan en bepaal vooral niks op "online" zaken maar spreek af. Natuurlijk blijf je geen weken trekken aan een dood paard maar vraag gewoon eens. Wat kan er fout gaan? Anders negeer je de ander ook dus kun je het net zo goed vragen.. Sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo heel handig in contact.
hahaha nee hoor nee zo werkt dat echt niet. Ze vind je niks, ze wil je niet en er is een kans dat ze iemand is tegen gekomen of contact heeft gezocht met haar die veeeeeeel leuker is dan dat jij dat bent.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon soort van zenuwachtigheid. Dat je de volgende morgen denkt: "Shit, wat moet ik nu (terug) sturen?" Dus stel je dat maar uit naar wat later op de dag. Dan weet je het nog niet, en stel je het nog wat langer uit. En van uitstel komt uiteindelijk afstel.
Mijn post kwam juist uit eerlijkheid tegenover mijzelf: ik zou ook zo'n stommiteit kunnen uithalen (en heb dat ook wel eens gedaan).quote:Op woensdag 23 september 2015 21:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hahaha nee hoor nee zo werkt dat echt niet. Ze vind je niks, ze wil je niet en er is een kans dat ze iemand is tegen gekomen of contact heeft gezocht met haar die veeeeeeel leuker is dan dat jij dat bent.
Is kut maar zo gaan soms die dingen. Niet boeiend ook want er zijn meer visjes in de zee voor je. Dus ipv je zelf beschermende ideeën wijs maken gewoon realistisch zijn en hop hop op naar de volgende nog veel leukere dan deze.
ik heb dat nooit begrepen ook waarom mensen nou nooit eens eerlijk kunnen en durven te zijn tegen zich zelf. Men doet er altijd zo spastisch over. Als of ze dan voor lul staan of zo iets. Niks ergs aan toch en het overkomt iedereen.
Eerlijkheid tegen over je zelf? Dus jij denkt werkelijk waar dat zij zo zenuwachtig is dat van uitstel afstel is gekomen? Of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mijn post kwam juist uit eerlijkheid tegenover mijzelf: ik zou ook zo'n stommiteit kunnen uithalen (en heb dat ook wel eens gedaan).
Nee, dat ik zelf wel eens in de kroeg met een leuke meid heb gepraat en de volgende dag niet wist wat ik haar moest sms'en, etc.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Eerlijkheid tegen over je zelf? Dus jij denkt werkelijk waar dat zij zo zenuwachtig is dat van uitstel afstel is gekomen? Of begrijp ik je nu verkeerd?
oh zo nu begrijp ik hetquote:Op woensdag 23 september 2015 21:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee, dat ik zelf wel eens in de kroeg met een leuke meid heb gepraat en de volgende dag niet wist wat ik haar moest sms'en, etc.
Ja, daar ben ik ondertussen ook achter. Met een nietszeggend kutberichtje heb je misschien antwoord, geen berichtje heb je zeker geen antwoord.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh zo nu begrijp ik hetZelf nooit last van gehad ik stuurde wel een bericht of belde gewoon.
Je hebt toch niks te verliezen. Volgende dag een smsje als "zo en hoe erg is de kater" kan altijd wel en krijg je niks terug prima en zo wel kan je van uit daar wel verder. Als ze positief reageer kan je altijd nog voorstellen om samen aan een kater ontbijt te gaan.
Hele volksstammen hebben nu een negatief zelfbeeld door mijn beta-ness.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:59 schreef ElDinosaur het volgende:
En al die meisjes zich maar afvragen wat er mis is met ze.
Godverdomme, en wij hebben daar nu last van.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hele volksstammen hebben nu een negatief zelfbeeld door mijn beta-ness.
Op Date 1 al mierzoete woordjes? Misschien ben ik te nuchter hoor maar dat klinkt wel erg voortvarendquote:Op woensdag 23 september 2015 14:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
We hebben ruim een uur gezoend, geknuffeld, wat van die mierzoete woordjes over en weer, toen ze thuis was meteen appjes dat ze het super vond inclusief de nodige emojis. Joa, ik denk dat ik daar wel vrij zeker over ben.
Als ik niet verder wil daten, zeg ik dat gewoon. Maar ja, ieder zijn/haar eigen
We hadden dan ook al aardig elkaar zitten teasen voor de datequote:Op woensdag 23 september 2015 23:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Op Date 1 al mierzoete woordjes? Misschien ben ik te nuchter hoor maar dat klinkt wel erg voortvarendOok van haar hoor.
Ouderwets hosselen dan maar?quote:Op donderdag 24 september 2015 08:43 schreef K44S het volgende:
Mijn date gaat voorlopig niet door. Eerst werk....
Voor de rest ook niet zo mee bezig.
Tijdje geleden via tinder een ner gehosseld, en leuke gesprekken gevoerd.
De dame wou een weekje wachten met afspreke ... je verwacht het niet... maaaaar daar niks meer van gehoord.
Tjah
Ja want als je vertelt dat het niks gaat worden, krijg je soms een heel drama verhaal van waarom niet?!?! Huil huil...quote:Op woensdag 23 september 2015 21:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Stilzwijgen is de makkelijkste manier van afwijzen.
Wat voor verplichtingen dan?quote:Op donderdag 24 september 2015 09:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ouderwets hosselen dan maar?online is makkelijk maar voor sommigen wel heel vrijblijvend alsof het een grote speeltuin is zonder verplichtingen of fatsoen.
Ik zit nu op wel geteld: 8. Verschillende dates via Tinder. Sommige duurder langer en andere waren na 1 of 2 dates al duidelijk dat het niks werd.quote:Op donderdag 24 september 2015 09:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ouderwets hosselen dan maar?online is makkelijk maar voor sommigen wel heel vrijblijvend alsof het een grote speeltuin is zonder verplichtingen of fatsoen.
Wat terugsturen na de date ipv laf niks meer laten horen.quote:Op donderdag 24 september 2015 09:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat voor verplichtingen dan?
quote:Op donderdag 24 september 2015 09:23 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ja want als je vertelt dat het niks gaat worden, krijg je soms een heel drama verhaal van waarom niet?!?! Huil huil...
Kun je het beter dood laten lopen, zeker na 1-3 dates.
Daar kun je ook gewoon naar vragen, mocht je daarna niks horen heb je toevallig een verkeerde aan de haak en weet je ook genoegquote:Op donderdag 24 september 2015 09:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat terugsturen na de date ipv laf niks meer laten horen.
Vreemd genoeg heb ik hier naar genoeg vaak last van?quote:Op donderdag 24 september 2015 10:22 schreef Yesse het volgende:
[..]Hoe moeilijk is het om te zeggen; sorry ik voel de klik niet. Als het daarna verder gaat kun je nog steeds beginnen met negeren
[..]
Daar kun je ook gewoon naar vragen, mocht je daarna niks horen heb je toevallig een verkeerde aan de haak en weet je ook genoeg![]()
Overigens kom je dat net zo vaak tegen tijdens het "echte hosselen" zoals jij dat noemt.
Hier ben je zelf toch ook net zo fout aan?!quote:Op donderdag 24 september 2015 10:38 schreef K44S het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heb ik hier naar genoeg vaak last van?
Ik heb het zelfs eens zo erg mee gemaakt, dat ik wat aan het daten was met een Nederlandse docente.
Ik vertelde dat haar dat ik voor haar zou koken. Dus ik app:
Geef deze week effe door wanneer ik voor je kook.
Na 1 hele week radiostilte kreeg ik het bericht: Volgens mij is er iets niet goed gegaan?
Ik zeg: Volgens mij ook niet (ik dacht: JOH! ZOU HET).
Zij: Ik begreep namelijk dat JIJ (ik) een datum zou voorleggen om weer af te spreken.
Ik: Oh, naja miss communicatie.
Zij: Hmm, dit wordt niks hea (iets in die zin)
Ik: Ja jammer.... ( ondertussen dacht ik: Maar natuurlijk, je bent zelf docent Nederlands en dan begrijp je die ene zin niet van mij).
Ach ja, ik zit er niet mee.... alleen jammer dat het gewoon niet gezegd kan worden in de zin van: sorry, ik voel de klik niet.
Waar zeg ik dat ik ook niet de fout in ben gegaan? Ik heb hier echt wel van geleerd hoor.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:42 schreef JAOC het volgende:
[..]
Hier ben je zelf toch ook net zo fout aan?!
Hoezo moet er ineens radiostilte zijn na zo'n vraag? Andere onderwerpen genoeg. En je zou zelf ook een datum voor kunnen stellen de dag erna. Je had gewoon moeten zeggen: Vrijdag ga ik voor je koken.
Ik ben geen Nederlands docent, maar die zin kan ook gewoon op 2 manieren geïnterpreteerd worden. Ik geef of geef jij was hier wel op zijn plaats geweest
Ten eerste: eens met JOAC. Dit is van beide kanten gewoon echt bullshit. APP GEWOON WAT EERDER: Joh, weet je al wat? Dan had je in dit geval teruggekregen: oooh sorry ik dacht dat jij een datum zou voorstellen. Had je een leuke date gehad en wie weet zelfs meer.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:38 schreef K44S het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heb ik hier naar genoeg vaak last van?
Ik heb het zelfs eens zo erg mee gemaakt, dat ik wat aan het daten was met een Nederlandse docente.
Ik vertelde dat haar dat ik voor haar zou koken. Dus ik app:
Geef deze week effe door wanneer ik voor je kook.
Na 1 hele week radiostilte kreeg ik het bericht: Volgens mij is er iets niet goed gegaan?
Ik zeg: Volgens mij ook niet (ik dacht: JOH! ZOU HET).
Zij: Ik begreep namelijk dat JIJ (ik) een datum zou voorleggen om weer af te spreken.
Ik: Oh, naja miss communicatie.
Zij: Hmm, dit wordt niks hea (iets in die zin)
Ik: Ja jammer.... ( ondertussen dacht ik: Maar natuurlijk, je bent zelf docent Nederlands en dan begrijp je die ene zin niet van mij).
Ach ja, ik zit er niet mee.... alleen jammer dat het gewoon niet gezegd kan worden in de zin van: sorry, ik voel de klik niet.
Had.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ten eerste: eens met JOAC. Dit is van beide kanten gewoon echt bullshit. APP GEWOON WAT EERDER: Joh, weet je al wat? Dan had je in dit geval teruggekregen: oooh sorry ik dacht dat jij een datum zou voorstellen. Had je een leuke date gehad en wie weet zelfs meer.
En omdat er tegenwoordig veel te veel gewicht wordt gehangen aan 'De perfecte partner'. Goed bij elkaar passen is niet meer nummer 1 bij de keuze van een partner. Het moet allemaal roze wolk werk zijn. Ik zie het steeds vaker, terwijl het zo gemakkelijk kan zijn.
Maar dat daargelaten, waarom zou je uit 'zelfbescherming' terwijl je je in beide gevallen even hard afgewezen voelt, de kans dat er écht iets aan de hand is waarom de ander niet reageert en er een mooie liefde uit kan groeien laten schieten? Ik snap dat niet. Ik hoor liever: dit wordt hem niet dan dat ik een week lang denk; zou hij druk zijn?
Met die instelling had ik nog vrijgezel geweest. Ik kan echt niet altijd. Nu ben ik zelf altijd eerlijk geweest waarom niet (tenzij ik al een andere date had, dan was ik een beetje vaag) en ik neem zelf wel initiatief. En ik hecht geen waarde aan online communicatie. Kan alleen maar mis gaan is mijn ervaring. Dus ik stel dates voor, komt het er echt niet van is het klaar maar dan weet ik waar ik sta. Weken appen en daarna erachter komen dat de ander niet wil daten of dat de ander toch niet zo leuk was vind ik maar zonde van de tijd.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:51 schreef K44S het volgende:
[..]
Had.
Ik heb niet zo veel aan het verleden, en ik geef toch eerder ook toe, dat ik ook fout zat.
Bij dates dacht ik altijd te veel na ja, nu geef ik er maar weinig om en zie ik het wel
Ik blijf er bij: Als je iemand oprecht leuk vind, maak je daar echt wel tijd voor(iedereen heeft tijd). En anders appje waarom het deze week niet kan.
Zij wachtte op jouw bericht, want die zin is dubbel te interpreteren..quote:Op donderdag 24 september 2015 10:51 schreef K44S het volgende:
[..]
Had.
Ik heb niet zo veel aan het verleden, en ik geef toch eerder ook toe, dat ik ook fout zat.
Bij dates dacht ik altijd te veel na ja, nu geef ik er maar weinig om en zie ik het wel
Ik blijf er bij: Als je iemand oprecht leuk vind, maak je daar echt wel tijd voor(iedereen heeft tijd). En anders appje waarom het deze week niet kan.
Dat is ze dus niet verplicht. Moreel misschien, maar er zijn maar weinig gebieden zo grijs als een datingfase.quote:Op donderdag 24 september 2015 09:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat terugsturen na de date ipv laf niks meer laten horen.
Niet mee eens. Mijn agenda is altijd vrij druk en vol. Toen ik vrijgezel was ging ik echt geen dingen afzeggen omdat een meid mogelijk leuk zou kunnen zijn. Die staat gewoon onderaan de lijst met prios. Met een drukke agenda en druk sociaal leven is een "miss wel / miss niet" iemand minder belangrijk dan de dingen waar van ik weet dat ze voor mij belangrijk zijn.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:51 schreef K44S het volgende:
Mee eens, maar als dat initiatief niet komt? Dan is het voor mij een duidelijk verhaal.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Met die instelling had ik nog vrijgezel geweest. Ik kan echt niet altijd. Nu ben ik zelf altijd eerlijk geweest waarom niet (tenzij ik al een andere date had, dan was ik een beetje vaag) en ik neem zelf wel initiatief. En ik hecht geen waarde aan online communicatie. Kan alleen maar mis gaan is mijn ervaring. Dus ik stel dates voor, komt het er echt niet van is het klaar maar dan weet ik waar ik sta. Weken appen en daarna erachter komen dat de ander niet wil daten of dat de ander toch niet zo leuk was vind ik maar zonde van de tijd.
Eigenlijk is het credo vooral probeer er luchtig in te staan. Niet te veel verwachtingen, niet te veel regels en niet te snel afschrijven. Geef dingen eens een kans om te ontstaan of de ander nu enthousiast lijkt of niet. Bepaal dat niet vóór iemand maar laat iemand daar zelf maar mee komen. Tot die tijd probeer je "signalen" te vermijden. Wordt het niets dan is er vast een ander waar je leuk contact mee hebt (onderweg).
Dus ze had zelf ook kunnen berichtten: Joh, wat bedoel je eigenlijk met die zin? Want ik kan hem op 2 manieren lezen.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:07 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zij wachtte op jouw bericht, want die zin is dubbel te interpreteren..
Je kunt ook zeggen goh, jammer van de miscommunicatie, maar het lijkt me nog steeds leuk om je te zien. Kun je dan en dan? Specifieke tijd voorstellen.
Niet van dat afwachtende.. Dat werkt niet.
Dus jij kon in 2 weken tijd ECHT geen tijd vrij maken? Al is het maar een uutje?quote:Op donderdag 24 september 2015 11:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet mee eens. Mijn agenda is altijd vrij druk en vol. Toen ik vrijgezel was ging ik echt geen dingen afzeggen omdat een meid mogelijk leuk zou kunnen zijn. Die staat gewoon onderaan de lijst met prios. Met een drukke agenda en druk sociaal leven is een "miss wel / miss niet" iemand minder belangrijk dan de dingen waar van ik weet dat ze voor mij belangrijk zijn.
Als ik nu in mijn agenda kijk zit ik tot maamdag avond laat vol en kan ik geen tijd vrij maken.
Er kunnen zoveel redenen zijn waarom iemand geen tijd vrij kan maken. Drukke school periode, toevallig veel verplichtingen, drukke periode op werk. Dan is het vaak al lastig genoeg om je eigen standaard sociale verplichtingen te onderhouden.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:11 schreef K44S het volgende:
[..]
Dus jij kon in 2 weken tijd ECHT geen tijd vrij maken? Al is het maar een uutje?
Ik zal wel een heel erg rustig en saai leven hebben als ik binnen 2 weken altijd wel een uurtje hebquote:Op donderdag 24 september 2015 11:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er kunnen zoveel redenen zijn waarom iemand geen tijd vrij kan maken. Drukke school periode, toevallig veel verplichtingen, drukke periode op werk. Dan is het vaak al lastig genoeg om je eigen standaard sociale verplichtingen te onderhouden.
Ik vind het altijd zo'n afknapper als een man daar zo op zit te pushen. Nu komt het bij mij als ik niet kan vaak niet door te druk, maar door te weinig energie, maar waarom kun je dat niet gewoon geloven? Altijd maar die "je kan het ook gewoon zeggen als je niet wil" reacties enzo, Brr.
Daar zit het hem natuurlijk ook in. Hoevaak komt het voor dat je echt diegene MOET zien binnen een x aantal dagen. Of dat uitstellen niet perse erg isquote:
Dan zou een uitleg wel automatisch geen denk ik?quote:Op donderdag 24 september 2015 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar zit het hem natuurlijk ook in. Hoevaak komt het voor dat je echt diegene MOET zien binnen een x aantal dagen. Of dat uitstellen niet perse erg is
?quote:Op donderdag 24 september 2015 11:21 schreef K44S het volgende:
Dan zou een uitleg wel automatisch geen denk ik?
Jij zal toch ook wel eens periode hebben waarbij je even veel aan je hoofd hebt?quote:Op donderdag 24 september 2015 11:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik zal wel een heel erg rustig en saai leven hebben als ik binnen 2 weken altijd wel een uurtje heb.
Ik ga er vanuit dat als je iemand echt wel ziet zitten, je zelf wel verklaard ja. Maar ik push tegenwoordig niet meer.
Als zij zegt: Sorry te druk.
Dan neem ik dat voor lief en vind ik het best, dan hoor ik vanzelf wel wanneer ze zin/tijd/energie heeft.
Wat heeft zelfvertrouwen er mee te maken?
Goed: Als ik het iemand echt leuk zou vinden, maar ik heb het echt té druk voor de komende weken, dan zou ik zeggen: Sorry, maar ik heb het echt te druk... zullen we -datum over 2 weken- afspreken?quote:
Sorry, als zij echt niets van zich laat horen, weet ik voldoende.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jij zal toch ook wel eens periode hebben waarbij je even veel aan je hoofd hebt?
Ik vind de houding die je er nu tegen over hebt wel een stuk beter. Kijk of iemand de waarheid spreekt weet je nooit 100% zeker. Maar je kans van slagen word veel kleiner als je denkt "als ze me echt leuk vind maakt ze wel tijd" want je haalt jezelf daarmee onderuit, je neemt al aan dat ze je niet leuk genoeg vind terwijl dat helemaal niet is wat gezegd word.
Terwijl als je denkt "ok, kan gebeuren dat iemand druk is" en gewoon luchtig blijft babbelen af en toe, tot die gene wel tijd heeft, de kans tot een succes veel groter is. En als het dan geen succes is heb je er nog niks mee verloren. Maar dan ligt het in ieder geval niet aan een gebrek aan zelfvertrouwen.
Ze liet anders wel iets van zich horen in je laatste geval. Maar jij was al afgehaakt omdat je aannam dat als ze geïnteresseerd was ze al wel een datum genoemd zou hebben.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:30 schreef K44S het volgende:
[..]
Goed: Als ik het iemand echt leuk zou vinden, maar ik heb het echt té druk voor de komende weken, dan zou ik zeggen: Sorry, maar ik heb het echt te druk... zullen we -datum over 2 weken- afspreken?
[..]
Sorry, als zij echt niets van zich laat horen, weet ik voldoende.
Best grappig. Toevallig heb ik een tijd geleden via Tinder een nummer gehosseld,... met dit meisje een tijde geappt(veel te beleeft ge appt voor mijn doen).
Later niks meer van gehoord... nummer gewist enz.
Sinds kort appte zij mij weer, en deed ik gewoon bot en mijn oversekste zelf(denk aan: grote bek klein hartje).
Vreemd genoeg hapte ze nog ook.
Als je iemand ECHT leuk vindt om te ontmoeten wss wel jaquote:Op donderdag 24 september 2015 11:30 schreef K44S het volgende:
Goed: Als ik het iemand echt leuk zou vinden, maar ik heb het echt té druk voor de komende weken, dan zou ik zeggen: Sorry, maar ik heb het echt te druk... zullen we -datum over 2 weken- afspreken?
Dan hebben we het over de laatste dame die iets liet horen?quote:Op donderdag 24 september 2015 11:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ze liet anders wel iets van zich horen in je laatste geval. Maar jij was al afgehaakt omdat je aannam dat als ze geïnteresseerd was ze al wel een datum genoemd zou hebben.
Waarom zou ze dan na een week nog bij je terug komen? Als ze het toch de moeite niet vind.
quote:
DIT.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[b]Als je iemand ECHT leuk vindt om te ontmoeten wss wel ja
Als je nog in twijfel zit of je hebt zoiets van "het komt wel" dan kan je ook over 2 weken erop terugkomen.
En dan kan j wel zeggen "maar diegene vindt me blijkbaar niet leuk genoeg, dus laat maar", echter is het enkel allemaal op online communicatie gebaseerd, dus daar zou ik niet zo'n hard statement op maken. Gewoon zelf ook zoiets hebben van "komt misschien wel, of niet"[/b]
Het was toch de Nederlandse docente met dat misverstand? Die bedoelde ik.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:36 schreef K44S het volgende:
[..]
Dan hebben we het over de laatste dame die iets liet horen?
Die dame heb ik tot nu toe nog nooit gedate.
Ging er mij meer om dat de Nederlandse docente, blijkbaar geen interesse had na 2 dates.
Dan ben je voor mij liever wat harder en zeg je: Je bent een toffe gozer, maar ik laat het bij deze 2 dates.
Wat doe je dan met de chicks die eerst willen weten wat je schoenmaat is, hoeveel fietsen je hebt en wat je over 15 jaar op 25 maart aan het doen bent?quote:
Klopt, het kan heel goed dat ik mezelf in de vingers heb gesneden.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het was toch de Nederlandse docente met dat misverstand? Die bedoelde ik.
Waaruit bleek dat zei niet meer af wilde spreken? Zei was nota benende gene die er nog op terugkwam, terwijl ze dacht dat jij dat zou doen. Als ze dezelfde houding had gehad als jou, had ze helemaal niks van zich laten horen.
Sorry maar in mijn ogen saboteer je jezelf.
Mja daarbij is het sowieso ook wel de vraag hoe iemand tegenover een relatie op zich staat denk ik.. Als iemand zoiets heeft van "die relatie komt wel" zal je sowieso ook wel minder haast overal mee hebben dan dat iemand denkt "ik wil echt heeeeeel graag een relatie".quote:Op donderdag 24 september 2015 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je iemand ECHT leuk vindt om te ontmoeten wss wel ja
Als je nog in twijfel zit of je hebt zoiets van "het komt wel" dan kan je ook over 2 weken erop terugkomen.
En dan kan j wel zeggen "maar diegene vindt me blijkbaar niet leuk genoeg, dus laat maar", echter is het enkel allemaal op online communicatie gebaseerd, dus daar zou ik niet zo'n hard statement op maken. Gewoon zelf ook zoiets hebben van "komt misschien wel, of niet"
Ach genoeg mensen die niet veel appen of op de ander gaan wachten "want vorige keer was ik als eerste" en dan heb je twee mensen die op elkaar gaan zitten wachten.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:11 schreef Fripsel het volgende:
Achja.. Als iemand niks meer laat horen na een date weet je eigenlijk ook wel weer genoeg toch?
Ik zou iemand die zo nonchalant met andere omgaat niet in m'n leven hoeven.
Maar dat deed ze juist welquote:Op donderdag 24 september 2015 11:42 schreef K44S het volgende:
[..]
Klopt, het kan heel goed dat ik mezelf in de vingers heb gesneden.
Maar ik vond het simpel weg jammer dat zij niets van zich liet horen (of het nou simpel weg was om te vragen hoe ze met die ene zin om moest gaan of dat ze zich vergist had).
Ik knapte destijds heel snel op dames af die een week niets van zich lieten horen.
Wtf?quote:Op donderdag 24 september 2015 11:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat doe je dan met de chicks die eerst willen weten wat je schoenmaat is, hoeveel fietsen je hebt en wat je over 15 jaar op 25 maart aan het doen bent?
Na een week. De week waarin ik voor haar zou koken.quote:
Dat is net zo'n kutinstelling als even wachten omdat je anders needy overkomt. Fuck dat, als ik iemand leuk vind, antwoord ik zodra ik kan. Als ik contact wil, neem ik contact op. Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ach genoeg mensen die niet veel appen of op de ander gaan wachten "want vorige keer was ik als eerste" en dan heb je twee mensen die op elkaar gaan zitten wachten.
Ben je die nog niet tegengekomen? Die eerst alles van je willen weten voordat ze op date willen? Ik had er eens eentje die wilde weten waar ik mij over tien jaar zag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja was die week al voorbij? Hoeveel moeite had jij gedaan? Was het zo'n ramp geweest om zelf al even een extra berichtje te sturen?quote:Op donderdag 24 september 2015 11:43 schreef K44S het volgende:
[..]
Na een week. De week waarin ik voor haar zou koken.
Dat verschilt ook weer per persoon denk ik.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:40 schreef K44S het volgende:
Goed, conclusie:
Als het online daten is:
-Snel afspreken weinig appen.
-Kan het binnen 2 weken? Dan spreek je een datum-tijd- af wanneer het wel kan.
-Niet onzeker overkomen.
quote:Op donderdag 24 september 2015 11:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ben je die nog niet tegengekomen? Die eerst alles van je willen weten voordat ze op date willen? Ik had er eens eentje die wilde weten waar ik mij over tien jaar zag.Het kan toch goed zijn dat ze net uit een relatie kwam met een of andere lamlul die maar wat lanterfante/bier zuipen/gamen en dat de rest van zijn leven wil. Ja dan willen ze wel eens wat rare vragen stellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@K44S, het is soms toch ook lastig af te spreken. Omdat jij al vrij moet zijn en precies op dat tijdstip zij ook al. Daarbij doe ik een aanname dat je het vooral hebt over online daten/tinder. Dan heb je al zeer snel 4+ personen die interessant zijn voor een date. Elke dag komen er weer een paar matches bij die ook weer potentiële dates kunnen zijn. Elke periode dat ik Tinder installeer is gewoon ontzettend tijdrovend. In mijn normale schema past dat echt niet.
quote:Op donderdag 24 september 2015 11:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ben je die nog niet tegengekomen? Die eerst alles van je willen weten voordat ze op date willen? Ik had er eens eentje die wilde weten waar ik mij over tien jaar zag.Oh, enigszins herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja die week was ruim voorbij.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja was die week al voorbij? Hoeveel moeite had jij gedaan? Was het zo'n ramp geweest om zelf al even een extra berichtje te sturen?
Wat is dat toch, waarom moet altijd die ander eerst maar een stap zetten?
Met zulke spelletjes maak je het zo moeilijk voor jezelf.
Ik vond die app al genoeg (ik ging tenslotte uit van haar antwoord).
Nee, dat WAS en HAD geen ramp geweest.
Toch een gouden regel ?
Ik heb het ook over volledige levensvragen. en niet over: 'ga jij dit weekend nog wat spannends doen?'quote:Op donderdag 24 september 2015 11:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat verschilt ook weer per persoon denk ik.
Ik app juist liever wat meer. Maar dat is ook wel een beetje omdat ik eeh.. Niet te klagen heb aan aanbod onlinezal toch ergens een selectie moeten maken en dat doe ik dan liever na een paar leuke gesprekken dan op basis van wat kort geklets en een fotootje
Dus tijd om te tinderen dus wel, maar geen tijd om te daten?quote:Op donderdag 24 september 2015 11:51 schreef JAOC het volgende:
[..]
Het kan toch goed zijn dat ze net uit een relatie kwam met een of andere lamlul die maar wat lanterfante/bier zuipen/gamen en dat de rest van zijn leven wil. Ja dan willen ze wel eens wat rare vragen stellen.
@K44S, het is soms toch ook lastig af te spreken. Omdat jij al vrij moet zijn en precies op dat tijdstip zij ook al. Daarbij doe ik een aanname dat je het vooral hebt over online daten/tinder. Dan heb je al zeer snel 4+ personen die interessant zijn voor een date. Elke dag komen er weer een paar matches bij die ook weer potentiële dates kunnen zijn. Elke periode dat ik Tinder installeer is gewoon ontzettend tijdrovend. In mijn normale schema past dat echt niet.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |