Kizomba = uniek sneeuwvlokje zijn?quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:19 schreef -0- het volgende:
Tjonge hebben de colourrun meisjes weer een nieuwe hype gevonden waardoor ze zich allemaal weer het unieke sneeuwvlokje kunnen noemen die zo geïnteresseerd is in de wereld om hen heen inclusief vreemde culturen en gebruiken. De laatste dagen meerdere keren 'Kizomba'dansers tegengekomen.
Exclusief na twee dates? Voortvarend!quote:Op maandag 21 september 2015 09:16 schreef Peejtur het volgende:
Date gisteravond was meer dan perfect. Omgezet naar exclusief en komend weekend volgende alweer. Zin in
Als de klik er voor beide helemaal is. Alles goed is qua praten en humor en persoonlijkheid. Ja waarom niet. Is nog geen relatie maar kans is redelijk aanwezig. Ik heb niet veel dates nodig om iemand te leren kennen of ze wel of niet tot relatie kunnen leiden. En het voelt erg goed.quote:Op maandag 21 september 2015 10:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Exclusief na twee dates? Voortvarend!
Was toen echt niet te merken, maar goed. Ik blijf het ook een raadsel vinden waarom ze het dan niet gewoon zegt. Maar ja, dit heb ik al tig keer meegemaakt, dus dan kap ik er zelf maar meequote:Op woensdag 23 september 2015 13:34 schreef Rucola het volgende:
Ze vond het dus niet zo geslaagd, jammer.
Ja beetje dubbel gevoel. We hadden hele leuke gesprekken via wa, maar z'n manier van praten over bepaalde onderwerpen vond ik nogal een afknapperquote:
Wilders-stemmer dus?quote:Op woensdag 23 september 2015 13:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja beetje dubbel gevoel. We hadden hele leuke gesprekken via wa, maar z'n manier van praten over bepaalde onderwerpen vond ik nogal een afknapper
Was het zo'n crypto-tokkie?quote:Op woensdag 23 september 2015 13:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja beetje dubbel gevoel. We hadden hele leuke gesprekken via wa, maar z'n manier van praten over bepaalde onderwerpen vond ik nogal een afknapper
Idd ja. Heb de neiging om vergeetdate ook nog eens te vragen. Maarja hij weet me te bereiken, dus waarom zou ik dan ookquote:Op woensdag 23 september 2015 13:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Was toen echt niet te merken, maar goed. Ik blijf het ook een raadsel vinden waarom ze het dan niet gewoon zegt. Maar ja, dit heb ik al tig keer meegemaakt, dus dan kap ik er zelf maar meeEer aan mezelf houden enzo
Hahahah nee meer de manieren waarop hij over z'n contact met andere vrouwen praatte. Iets te veel stoerdoenerij naar m'n mening.quote:
Maar als je dit al tig keer hebt meegemaakt weet je dan zeker dat je de signalen wel goed interpeteerd?quote:Op woensdag 23 september 2015 13:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Was toen echt niet te merken, maar goed. Ik blijf het ook een raadsel vinden waarom ze het dan niet gewoon zegt. Maar ja, dit heb ik al tig keer meegemaakt, dus dan kap ik er zelf maar meeEer aan mezelf houden enzo
We hebben ruim een uur gezoend, geknuffeld, wat van die mierzoete woordjes over en weer, toen ze thuis was meteen appjes dat ze het super vond inclusief de nodige emojis. Joa, ik denk dat ik daar wel vrij zeker over ben.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar als je dit al tig keer hebt meegemaakt weet je dan zeker dat je de signalen wel goed interpeteerd?
Niet doenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja. Heb de neiging om vergeetdate ook nog eens te vragen. Maarja hij weet me te bereiken, dus waarom zou ik dan ook
Verstandig! Vreemd overigens dat het zo loopt, al verbaas ik me nergens meer overquote:Op woensdag 23 september 2015 13:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Doe het niet. Ga gewoon verder. Genoeg andere leuke mannen lijkt me.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja. Heb de neiging om vergeetdate ook nog eens te vragen. Maarja hij weet me te bereiken, dus waarom zou ik dan ook
Iddquote:Op woensdag 23 september 2015 14:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Niet doenBeter zoek je een ander.
Goede movequote:Op woensdag 23 september 2015 14:37 schreef yats het volgende:
Doe het niet. Ga gewoon verder. Genoeg andere leuke mannen lijkt me.
Welke move?quote:
De ADHD in de datingwereld.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:54 schreef ElDinosaur het volgende:
Hitkrantmeisje heeft flinke bindingsangst.
Sterktequote:Op woensdag 23 september 2015 15:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Voor mij even geen dates meer voorlopig. Ongeluk gehad, operatie, verplicht 6 weken alleen transfers maken van bed naar stoel en terug, daarna begint (met een beetje geluk) de revalidatie
Hmm, zeker vreemd. Maar het gebeurt zovaak he. Ook dat jongens dit bij meisjes doen. Ik denk dan altijd dat ze een (nóg 😁) leuker persoon zijn tegengekomen.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
We hebben ruim een uur gezoend, geknuffeld, wat van die mierzoete woordjes over en weer, toen ze thuis was meteen appjes dat ze het super vond inclusief de nodige emojis. Joa, ik denk dat ik daar wel vrij zeker over ben.
Als ik niet verder wil daten, zeg ik dat gewoon. Maar ja, ieder zijn/haar eigen
Oh jeetje, heftig. Sterkte!quote:Op woensdag 23 september 2015 15:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Voor mij even geen dates meer voorlopig. Ongeluk gehad, operatie, verplicht 6 weken alleen transfers maken van bed naar stoel en terug, daarna begint (met een beetje geluk) de revalidatie
Nee, het is gewoon soort van zenuwachtigheid. Dat je de volgende morgen denkt: "Shit, wat moet ik nu (terug) sturen?" Dus stel je dat maar uit naar wat later op de dag. Dan weet je het nog niet, en stel je het nog wat langer uit. En van uitstel komt uiteindelijk afstel.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:02 schreef Rucola het volgende:
[..]
Hmm, zeker vreemd. Maar het gebeurt zovaak he. Ook dat jongens dit bij meisjes doen. Ik denk dan altijd dat ze een (nóg 😁) leuker persoon zijn tegengekomen.
Ja leuk bedacht, maar ik geloof het niet. Niet als je om duidelijkheid hebt gevraagd. Dan vond degene je tóch niet zo leuk als hij/zij deed overkomen.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon soort van zenuwachtigheid. Dat je de volgende morgen denkt: "Shit, wat moet ik nu (terug) sturen?" Dus stel je dat maar uit naar wat later op de dag. Dan weet je het nog niet, en stel je het nog wat langer uit. En van uitstel komt uiteindelijk afstel.
Meh, ik zou er niet teveel achter zoeken. Mensen doen nou eenmaal rare dingen.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:40 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ja leuk bedacht, maar ik geloof het niet. Niet als je om duidelijkheid hebt gevraagd. Dan vond degene je tóch niet zo leuk als hij/zij deed overkomen.
Dit. Sowieso. Als ik bekijk om welke redenen hier en in mijn omgeving mensen worden afgescheept of afgeschreven dan snap ik waarom zoveel mensen nog single zijn. Het is tegenwoordig een oerwoud aan regeltjes. Reageert iemand niet direct dan is er dus geen interesse. Komt iemand niet snel genoeg met initiatief dan is het gelijk klaar en is er ook geen initiatief vanuit de ander. We vragen helemaal niet meer wat er aan de hand is, sinds whatsapp moet je dagelijks contact hebben, van beide kanten evenveel, het liefst evenveel initiatief van beide kanten en wordt er niet meer gekeken naar de klik en de woorden/lichaamstaal totaal niet meer meegewogen.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Meh, ik zou er niet teveel achter zoeken. Mensen doen nou eenmaal rare dingen.
Zo'n enorme post in reactie op één regeltje is wel een enorme afknapper zeg.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit. Sowieso. Als ik bekijk om welke redenen hier en in mijn omgeving mensen worden afgescheept of afgeschreven dan snap ik waarom zoveel mensen nog single zijn. Het is tegenwoordig een oerwoud aan regeltjes. Reageert iemand niet direct dan is er dus geen interesse. Komt iemand niet snel genoeg met initiatief dan is het gelijk klaar en is er ook geen initiatief vanuit de ander. We vragen helemaal niet meer wat er aan de hand is, sinds whatsapp moet je dagelijks contact hebben, van beide kanten evenveel, het liefst evenveel initiatief van beide kanten en wordt er niet meer gekeken naar de klik en de woorden/lichaamstaal totaal niet meer meegewogen.
Mijn tip voor iedereen? Wees eerlijk, ga het gesprek aan en bepaal vooral niks op "online" zaken maar spreek af. Natuurlijk blijf je geen weken trekken aan een dood paard maar vraag gewoon eens. Wat kan er fout gaan? Anders negeer je de ander ook dus kun je het net zo goed vragen.. Sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo heel handig in contact.
hahaha nee hoor nee zo werkt dat echt niet. Ze vind je niks, ze wil je niet en er is een kans dat ze iemand is tegen gekomen of contact heeft gezocht met haar die veeeeeeel leuker is dan dat jij dat bent.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon soort van zenuwachtigheid. Dat je de volgende morgen denkt: "Shit, wat moet ik nu (terug) sturen?" Dus stel je dat maar uit naar wat later op de dag. Dan weet je het nog niet, en stel je het nog wat langer uit. En van uitstel komt uiteindelijk afstel.
Mijn post kwam juist uit eerlijkheid tegenover mijzelf: ik zou ook zo'n stommiteit kunnen uithalen (en heb dat ook wel eens gedaan).quote:Op woensdag 23 september 2015 21:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hahaha nee hoor nee zo werkt dat echt niet. Ze vind je niks, ze wil je niet en er is een kans dat ze iemand is tegen gekomen of contact heeft gezocht met haar die veeeeeeel leuker is dan dat jij dat bent.
Is kut maar zo gaan soms die dingen. Niet boeiend ook want er zijn meer visjes in de zee voor je. Dus ipv je zelf beschermende ideeën wijs maken gewoon realistisch zijn en hop hop op naar de volgende nog veel leukere dan deze.
ik heb dat nooit begrepen ook waarom mensen nou nooit eens eerlijk kunnen en durven te zijn tegen zich zelf. Men doet er altijd zo spastisch over. Als of ze dan voor lul staan of zo iets. Niks ergs aan toch en het overkomt iedereen.
Eerlijkheid tegen over je zelf? Dus jij denkt werkelijk waar dat zij zo zenuwachtig is dat van uitstel afstel is gekomen? Of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mijn post kwam juist uit eerlijkheid tegenover mijzelf: ik zou ook zo'n stommiteit kunnen uithalen (en heb dat ook wel eens gedaan).
Nee, dat ik zelf wel eens in de kroeg met een leuke meid heb gepraat en de volgende dag niet wist wat ik haar moest sms'en, etc.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Eerlijkheid tegen over je zelf? Dus jij denkt werkelijk waar dat zij zo zenuwachtig is dat van uitstel afstel is gekomen? Of begrijp ik je nu verkeerd?
oh zo nu begrijp ik hetquote:Op woensdag 23 september 2015 21:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee, dat ik zelf wel eens in de kroeg met een leuke meid heb gepraat en de volgende dag niet wist wat ik haar moest sms'en, etc.
Ja, daar ben ik ondertussen ook achter. Met een nietszeggend kutberichtje heb je misschien antwoord, geen berichtje heb je zeker geen antwoord.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh zo nu begrijp ik hetZelf nooit last van gehad ik stuurde wel een bericht of belde gewoon.
Je hebt toch niks te verliezen. Volgende dag een smsje als "zo en hoe erg is de kater" kan altijd wel en krijg je niks terug prima en zo wel kan je van uit daar wel verder. Als ze positief reageer kan je altijd nog voorstellen om samen aan een kater ontbijt te gaan.
Hele volksstammen hebben nu een negatief zelfbeeld door mijn beta-ness.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:59 schreef ElDinosaur het volgende:
En al die meisjes zich maar afvragen wat er mis is met ze.
Godverdomme, en wij hebben daar nu last van.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hele volksstammen hebben nu een negatief zelfbeeld door mijn beta-ness.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |