Ja, maar als Vettel dit bij Webber deed werd iedereen hier... mad.quote:Op zondag 20 september 2015 16:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ga weg joh![]()
Je kan toch wel begrijpen dat hij dat niet doet? En dat is toch niet meer dan logisch?
quote:Op zondag 20 september 2015 16:07 schreef Geralt het volgende:
Maxgod, dikke vinger 😎
Zeer strakke race 🏁
teams kijken niet naar coureurstand. P8 en p9 maakt niet uit welke coureur. Ik denk dat de radio van ronden eerder is. Max komt er niet voorbij, sainz heb versere banden. Laat hem langs en we hebben p7 en p9. Dat zal het geweest zijn denk ik.quote:Op zondag 20 september 2015 16:07 schreef m0ridin het volgende: Niet zo handig, je bent toch niet groter dan het team? Misschien met het oog op de totale stand? Dat Sainz dan net een extra plaats kan klimmem oid?
Dat voorbij laten op deze manier houd ik ook niet van maar als dat de afspraak is dan moet je je daar aan houden. Eventueel demonstratief op het laatste moment voorbij laten.quote:Op zondag 20 september 2015 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat ALS er een afspraak is gemaakt je je daaraan moet houden.
Vettel had ook gelijk, dan moet hij ervoor racen en er voorbij gaan. Sainz hetzelfde.quote:Op zondag 20 september 2015 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar als Vettel dit bij Webber deed werd iedereen hier... mad.
Cloudflare heeft hickups. Kan er weinig aan doen atm.quote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef sasquatsch het volgende:
Kut Fok! reageert voor geen meter.
Hadden ze dan eerder moeten roepen...quote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef King_Merc het volgende:
Tja Sainz had veel nieuwere banden , en had wellicht Perez kunnen pakken, had meer kans gehad..
#beach weerquote:Op zondag 20 september 2015 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tering, 'lapo' posten en dan geen nieuw topic openen.
Wat ben je dan
Haha, wat willen ze doen? "You are grounded!"quote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker handig van Max, gewoon naar je team luisteren man. Doe niet zo raar
Geweldige race verder van Max.
inderdaad, al de hele dag zo traag als een dikke keutel door een trechter, posten duurt een eeuwigheidquote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef sasquatsch het volgende:
Waarom in hemelsnaam?quote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef GotenSSJ het volgende:
en hierom kon ik geen nieuwe openenquote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef sasquatsch het volgende:
1 rondje voor het einde. Dat was gewoon dik te laat. Terecht antwoord van Max.quote:Op zondag 20 september 2015 16:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
teams kijken niet naar coureurstand. P8 en p9 maakt niet uit welke coureur. Ik denk dat de radio van ronden eerder is. Max komt er niet voorbij, sainz heb verdere banden. Laat hem langs en we hebben p7 en p9. Dat zal het geweest zijn denk ik.
Maar niet in de allerlaatste ronde, doe dat dan 5 rondes voor het eind.quote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef King_Merc het volgende:
Tja Sainz had veel nieuwere banden , en had wellicht Perez kunnen pakken, had meer kans gehad..
Dan hadden ze dat 5 ronden eerder moeten roepen.quote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef King_Merc het volgende:
Inderdaad, wat een eikeltje, net als z'n pa.quote:Op zondag 20 september 2015 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar als Vettel dit bij Webber deed werd iedereen hier... mad.
quote:
quote:Op zondag 20 september 2015 16:14 schreef zoem het volgende:
[..]
Cloudflare heeft hickups. Kan er weinig aan doen atm.
net een rondje nieuwerquote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef King_Merc het volgende:
Nope. Een rondje nieuwer.quote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef King_Merc het volgende:
Tja Sainz had veel nieuwere banden ,
voor straf verkopen. Aan Ferrari of Mercedes 😎quote:
Valt weinig aan te doen, maar daar gaat het niet om. Als het andersom had geweest..quote:
Geen zakgeld deze weekquote:Op zondag 20 september 2015 16:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Haha, wat willen ze doen? "You are grounded!"
Hier geen probleem.quote:Op zondag 20 september 2015 16:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
inderdaad, al de hele dag zo traag als een dikke keutel door een trechter, posten duurt een eeuwigheid
Meestal is het 30s maarquote:Op zondag 20 september 2015 16:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
teams kijken niet naar coureurstand. P8 en p9 maakt niet uit welke coureur. Ik denk dat de radio van ronden eerder is. Max komt er niet voorbij, sainz heb versere banden. Laat hem langs en we hebben p7 en p9. Dat zal het geweest zijn denk ik.
Niet in 1 ronde.quote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef King_Merc het volgende:
Helemaal niet verboden.quote:Op zondag 20 september 2015 16:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam?
Het nut van het voorlaten van Sainz ontgaat mij volledig.
Bovendien is zo'n verzoek volgens mij ook nog eens verboden.
Terecht commentaar van Verstappen dus ook op dat bedenkelijkee verzoek "NO!!!" en terechte actie dat hij uiteindelijk gewoon als 8ste is gefinished.
Dit denk ik ook. Sainz banden waren al 4-5 ronden nieuwer en hij heeft even zijn banden kunnen sparen terwijl max de gaten dicht reed.quote:Op zondag 20 september 2015 16:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
teams kijken niet naar coureurstand. P8 en p9 maakt niet uit welke coureur. Ik denk dat de radio van ronden eerder is. Max komt er niet voorbij, sainz heb versere banden. Laat hem langs en we hebben p7 en p9. Dat zal het geweest zijn denk ik.
Een halve ronde nieuwer.quote:Op zondag 20 september 2015 16:16 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Sainz banden waren al 4-5 ronden nieuwer
Precies dit dusquote:Op zondag 20 september 2015 16:17 schreef Godafoss het volgende:
Volgens mij heeft Sainz eerder in de race nergens Max voor laten gaan, dus ik zie geen enkele reden waarom Max z'n plek af had moeten staan. Mocht Sainz wel eerder z'n plek af hebben gestaan, dan is het inderdaad geen hele nette actie van Max.
Dus jij begrijpt echt niet dat als je je door het het veld heen knokt vanaf een kansloze positie een verzoek om zomaar plekjes cadeau te doen weigert?quote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Eens.quote:Op zondag 20 september 2015 16:17 schreef Godafoss het volgende:
Volgens mij heeft Sainz eerder in de race nergens Max voor laten gaan, dus ik zie geen enkele reden waarom Max z'n plek af had moeten staan. Mocht Sainz wel eerder z'n plek af hebben gestaan, dan is het inderdaad geen hele nette actie van Max.
En hij heeft dan groot gelijkquote:Op zondag 20 september 2015 16:18 schreef nils7 het volgende:
Mocht het ooit andersom zijn dan trekt Sainz een dikke vinger naar Max...
Zoals het hoort, je kan van beide dit soort dingen niet verwachten.quote:Op zondag 20 september 2015 16:18 schreef nils7 het volgende:
En gelijk heeft hij!quote:Op zondag 20 september 2015 16:18 schreef nils7 het volgende:
Daar ging het niet om. Sainz had Max eerder in de race voorbij laten gaan zodat hij makkelijker door kon of zoiets (aldus SkySports)quote:Op zondag 20 september 2015 16:05 schreef zoem het volgende:
Wat een onzin om Sainz nog een inhaalkans op Perez te geven met nog amper 1 ronde te gaan. Creeer je onnodig onrust binnen het team.
Cloudflare zegt steeds dat Fok! timeouts geeft.quote:Op zondag 20 september 2015 16:14 schreef zoem het volgende:
[..]
Cloudflare heeft hickups. Kan er weinig aan doen atm.
Ze zagen denk ik dat Grosjean z,n banden helemaal op waren, en Perez stopte iets later, dus die hadden de klif ook wel te pakken denk ik, en Max z,n banden ook redelijk versleten waren ,quote:Op zondag 20 september 2015 16:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat 5 ronden eerder moeten roepen.
En terecht dan, maar het zal toch niet zo zijn dat Max erdoor een titel gaat verliezenquote:Op zondag 20 september 2015 16:18 schreef nils7 het volgende:
Ze dachten dat dat de reden zou kunnen zijn, geen zekerheid.quote:Op zondag 20 september 2015 16:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Sainz had Max eerder in de race voorbij laten gaan zodat hij makkelijker door kon of zoiets (aldus SkySports)
Nee, dat wisten ze niet zeker, dat DACHTEN ze omdat dat gewoonlijk zo is als het team dat vraagt.quote:Op zondag 20 september 2015 16:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Sainz had Max eerder in de race voorbij laten gaan zodat hij makkelijker door kon of zoiets (aldus SkySports)
Nee hoor. Waar hoorde je dat?quote:Op zondag 20 september 2015 16:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
volgens mij waren de banden van max al gebruikt in quali en die van sainz nieuw.
Ik heb het ook niet gezien.. er was wel een positie wisseling, maar dat was ivm een pitstop van Sainz.quote:Op zondag 20 september 2015 16:17 schreef Godafoss het volgende:
Volgens mij heeft Sainz eerder in de race nergens Max voor laten gaan [...]
OKquote:Op zondag 20 september 2015 16:19 schreef Godafoss het volgende:
[..]
Nee, dat wisten ze niet zeker, dat DACHTEN ze omdat dat gewoonlijk zo is als het team dat vraagt.
Wanneer dan? Kan me niet herinneren dat Verstappen Sainz op de baan heeft ingehaald.quote:Op zondag 20 september 2015 16:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
En dan kan je hier lezen dat de fanboys het er dan niet mee eens zijn.quote:Op zondag 20 september 2015 16:18 schreef nils7 het volgende:
En dat zou dan terecht zijn. Wil je een plek, race ervoor dan....quote:Op zondag 20 september 2015 16:18 schreef nils7 het volgende:
boordradio's zijn altijd van eerder. Ik denk dat het is wat ik zei. Terecht dat max het niet deed. Dikke ballen. Flikker maar op.quote:Op zondag 20 september 2015 16:14 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
1 rondje voor het einde. Dat was gewoon dik te laat. Terecht antwoord van Max.
Anderzijds kan Verstappen ook redeneren dat hij pech had met de start en er anders sowieso voor was geeindigd.quote:Op zondag 20 september 2015 16:17 schreef Godafoss het volgende:
Kan me dat ook niet herinneren.quote:Op zondag 20 september 2015 16:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wanneer dan? Kan me niet herinneren dat Verstappen Sainz op de baan heeft ingehaald.
https://www.cloudflarestatus.com/quote:Op zondag 20 september 2015 16:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Cloudflare zegt steeds dat Fok! timeouts geeft.
Zal inderdaad wel van een ronde of 3 eerder zijn.quote:Op zondag 20 september 2015 16:21 schreef Zorro het volgende:
Vanwege het altijd later uitzenden van de radiocommunicatie was het ook niet in de laatste ronde, dat lijkt voor ons zo maar was wel wat eerder.
Maar later in de race heeft Sainz weer gewacht op Max.quote:Op zondag 20 september 2015 16:21 schreef Freudie het volgende:
Precies, Verstappen heeft Sainz ervoor gelaten bij de start.
Precies, dus zo houden dus :-)quote:Op zondag 20 september 2015 16:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar later in de race heeft Sainz weer gewacht op Max.
Denk het niet, ze hebben het tijdens de inhaalacties van Max vooral over het onrecht dat Hulk was aangedaan het Vettel die de FL afpakt van zo'n jonge rijderquote:Op zondag 20 september 2015 16:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Doet RTL na de race wel eens een interview met Verstappen?
Wordt tijd dat die kerel eens uit de kast komtquote:
Ok, heb geen zin om naar RTL te kijken maar ben wel benieuwd naar de reactie van Max.quote:Op zondag 20 september 2015 16:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Denk het niet, ze hebben het tijdens de inhaalacties van Max vooral over het onrecht dat Hulk was aangedaan het Vettel die de FL afpakt van zo'n jonge rijder
Bellen met de Verstappens bij Sport1 hopelijkquote:Op zondag 20 september 2015 16:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ok, heb geen zin om naar RTL te kijken maar ben wel benieuwd naar de reactie van Max.
Ik heb niet 100% opgelet maar volgens mij kan dat ook helemaal niet? Ze kwamen voor het eerst bij elkaar na de laatste pitstop en toen was Max er al voorbij.quote:Op zondag 20 september 2015 16:24 schreef Fopje het volgende:
Sainz heeft verstappen er helemaal niet voorbij gelaten?
Vrijwillig RTL kijkenquote:Op zondag 20 september 2015 16:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Denk het niet, ze hebben het tijdens de inhaalacties van Max vooral over het onrecht dat Hulk was aangedaan het Vettel die de FL afpakt van zo'n jonge rijder
Schijnbaar tijdens tweede SC...quote:Op zondag 20 september 2015 16:24 schreef Fopje het volgende:
Dan schreeuwen ze moord en brand.quote:Op zondag 20 september 2015 16:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Maar goed, word lachen wanneer Sainz een keer Verstappen benadeeld. Kijken of iedereen het hier dan nog 'dikke ballen' 'geweldig' etc etc vind
nope. Verstappen kwam door een stop van Sainz voor hem op de baan terecht. Het enige wat ik kan bedenken is dat ze Sainz iets eerder dan gepland binnen hebben gehaald voor zijn tweede stop, omdat Max veel sneller dan hem was en op een andere strategie zatquote:Op zondag 20 september 2015 16:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wanneer dan? Kan me niet herinneren dat Verstappen Sainz op de baan heeft ingehaald.
ik wel. Dikke lul, zet hem er maar langs. 👍quote:Op zondag 20 september 2015 16:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Toro Rosso geeft die order natuurlijk ook niet voor jan lul. Zal ongetwijfeld iets gebeurd zijn, of Sainz had nog een goede kans op het inhalen van Perez. Gewoon naar je team luisteren man, niet zo gek doen.
Maar goed, word lachen wanneer Sainz een keer Verstappen benadeeld. Kijken of iedereen het hier dan nog 'dikke ballen' 'geweldig' etc etc vind
Netjes hoor. Dikke ballen man!quote:Op zondag 20 september 2015 16:26 schreef DenS het volgende:
[..]
Schijnbaar tijdens tweede SC...
https://twitter.com/lindaf1nl/status/645600381934788609
Maar zoals in die twitter ook gezegd wordt mag je niet van plaats wisselen tijdens SC.quote:Op zondag 20 september 2015 16:26 schreef DenS het volgende:
[..]
Benadeeld? Max heeft Carlos helemaal niet benadeeld? Hij heeft geen positie cadeau gegeven. Dat is iets anders dan benadelen.quote:Op zondag 20 september 2015 16:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Toro Rosso geeft die order natuurlijk ook niet voor jan lul. Zal ongetwijfeld iets gebeurd zijn, of Sainz had nog een goede kans op het inhalen van Perez. Gewoon naar je team luisteren man, niet zo gek doen.
twitter:LindaF1nl twitterde op zondag 20-09-2015 om 16:15:20Bots net bijna tegen Kimi op die de vrouwenwc in loopt na de race. 😝 reageer retweet
Niet dat ik gezien heb.quote:Op zondag 20 september 2015 16:24 schreef Fopje het volgende:
Als Sainz Verstappen er langs heeft gelaten, op welke manier dan ook, dan moet Verstappen die plek gewoon terug geven als Sainz er aan het eind achter rijdt. Net als Ricciardo bij Kvyat heeft gedaan.quote:Op zondag 20 september 2015 16:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Benadeeld? Max heeft Carlos helemaal niet benadeeld? Hij heeft geen positie cadeau gegeven. Dat is iets anders dan benadelen.
Nogmaals, als het andersom was geweest had ik ook dikke respect gehad voor Sainz. Met die flauwe kul van het team. Natuurlijk zou het uiteindelijk wel een reden hebben gehad, maar wtf. Als coureur moet je dat niet willen.
Mag toch niet bij SC? En volgens mij was VES daar als eerste in de pits en volgde Sainz de pits in tijdens SC.quote:Op zondag 20 september 2015 16:26 schreef DenS het volgende:
[..]
Bij de herstart zeiden ze bij Sport1quote:Op zondag 20 september 2015 16:29 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Mag toch niet bij SC? En volgens mij was VES daar als eerste in de pits en volgde Sainz de pits in tijdens SC.
Nee.quote:Op zondag 20 september 2015 16:26 schreef DenS het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat is dus nog altijd niet bevestigd.quote:Op zondag 20 september 2015 16:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als Sainz Verstappen er langs heeft gelaten, op welke manier dan ook, dan moet Verstappen die plek gewoon terug geven als Sainz er aan het eind achter rijdt. Net als Ricciardo bij Kvyat heeft gedaan.
Zo zag ik het ook ja. Ik heb niet het gevoel dat ik iets gemist heb.quote:Op zondag 20 september 2015 16:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee.
Verstappen reed de pits in, en op dat moment liep er een man op de baan waarop de Safety Car kwam. Sainz ging toen ook naar binnen en kwam achter Verstappen terecht.
Ah oke, we zullen het fijne er nog wel van horen. Als hij inderdaad een plek heeft gekregen, en die zeg +/- 5 ronden (vertraging radio "NO" moment) voor het eind niet wil terug geven, is het niet zo chique.quote:Op zondag 20 september 2015 16:29 schreef nils7 het volgende:
[..]
Bij de herstart zeiden ze bij Sport1
Zou wel pijnlijk zijn voor al die mensen die vol overtuiging beweerden dat het een prima actie was van Maxquote:Op zondag 20 september 2015 16:26 schreef DenS het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja.quote:Op zondag 20 september 2015 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Tijdens de herstart reed Verstappen al voor Sainz. Onzin dus.
Dat sowieso niet.quote:Op zondag 20 september 2015 16:32 schreef Freudie het volgende:
En volgens mij kun je tijdens de SC helemaal niemand ervoor laten op de baan, dat mag helemaal niet.
Precies ditquote:Op zondag 20 september 2015 16:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
boordradio's zijn altijd van eerder. Ik denk dat het is wat ik zei. Terecht dat max het niet deed. Dikke ballen. Flikker maar op.
Dat kan niet. Je mag niet inhalen tijdens SC. Sowieso maakte Sainz een stop waardoor hij achter Max terecht kwam.quote:Op zondag 20 september 2015 16:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zou wel pijnlijk zijn voor al die mensen die vol overtuiging beweerden dat het een prima actie was van Max
ronde 27 dus. Zie mijn vorige postsquote:Op zondag 20 september 2015 16:35 schreef Godafoss het volgende:
[ afbeelding ]
Verstappen was rond rondje 27 Sainz voorbij gegaan (aan de grafiek te zien tijdens een pitstop van Sainz) en rond rondje 36 was het nog een keertje stuivertje wisselen. Zie nergens waar Sainz Verstappen voorbij gelaten moet hebben.
Weet niet of teambazen het negeren van team orders een kwaliteit vindenquote:Op zondag 20 september 2015 16:35 schreef Geralt het volgende:
Denk dat Max nu op z'n kloten krijgt van zijn team en vervolgens een klop op z'n schouder krijgt van jos, hoed gedaan knul, terwijl dr Red bull zit te gniffelen en de andere teambazen zich zitten af te beren.
Hulde voor max
Maar eerder binnenhalen als Verstappen een 2 stop doet en Sainz een 3 stop, is nog geen reden voor zo'n teamorder lijkt me.quote:Op zondag 20 september 2015 16:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ronde 27 dus. Zie mijn vorige posts
Ja en? Een pitstop is geen reden om iemand voorbij te moeten laten.quote:Op zondag 20 september 2015 16:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ronde 27 dus. Zie mijn vorige posts
Dit jaquote:Op zondag 20 september 2015 16:35 schreef Geralt het volgende:
en de andere teambazen zich zitten af te beren.
Hulde voor max
ze hebben Max er waarschijnlijk wel mee geholpen en dat zou denk ik de call van het team verklarenquote:Op zondag 20 september 2015 16:37 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Maar eerder binnenhalen als Verstappen een 2 stop doet en Sainz een 3 stop, is nog geen reden voor zo'n teamorder lijkt me.
twitter:LindaF1nl twitterde op zondag 20-09-2015 om 16:38:311/2 Tost erkent dat Max het juist had om Carlos niet voorbij te laten. Ze hadden berekend dat Carlos sneller zou zijn dan Max. Maar hadden reageer retweet
twitter:LindaF1nl twitterde op zondag 20-09-2015 om 16:38:522/2 niet gedacht dat Max zo snel zo zijn op oude banden. reageer retweet
Ben benieuwd wat zij melden of wat Verstappen daar weet te melden.quote:
twitter:LindaF1nl twitterde op zondag 20-09-2015 om 16:38:311/2 Tost erkent dat Max het juist had om Carlos niet voorbij te laten. Ze hadden berekend dat Carlos sneller zou zijn dan Max. Maar hadden reageer retweet
twitter:LindaF1nl twitterde op zondag 20-09-2015 om 16:38:522/2 niet gedacht dat Max zo snel zo zijn op oude banden. reageer retweet
Max heeft de zwarte camera. Nooit achter Sainz geweest.quote:Op zondag 20 september 2015 16:39 schreef nils7 het volgende:
Volgens mij bleef Max ervoor in die beelden, maar lastig te zien...
quote:Op zondag 20 september 2015 16:39 schreef Freudie het volgende:
Maxgod dustwitter:LindaF1nl twitterde op zondag 20-09-2015 om 16:38:522/2 niet gedacht dat Max zo snel zo zijn op oude banden. reageer retweet
Was ook niet de reden. Ze dachten dat Carlos sneller zou zijn op versere banden. Zie posts van Sinister-D.quote:Op zondag 20 september 2015 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max heeft de zwarte camera. Nooit achter Sainz geweest.
Ok duidelijkquote:Op zondag 20 september 2015 16:39 schreef Sinister-D- het volgende:
Even in een post gezet
zeker niet. Teams wat een 2de man zoeken hoeven niet aan te kloppen bij max. Goed gedaan. Statement.quote:Op zondag 20 september 2015 16:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Weet niet of teambazen het negeren van team orders een kwaliteit vinden
Wist ik gelijk al toen ik het hoorde.quote:Op zondag 20 september 2015 16:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was ook niet de reden. Ze dachten dat Carlos sneller zou zijn op versere banden.
maar dat was effectief 1 ronde. Of zou Max de banden al in kwalificatie hebben gebruikt?quote:Op zondag 20 september 2015 16:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was ook niet de reden. Ze dachten dat Carlos sneller zou zijn op versere banden. Zie posts van Sinister-D.
Het waren gebruikte banden.quote:Op zondag 20 september 2015 16:43 schreef franklop het volgende:
[..]
maar dat was effectief 1 ronde. Of zou Max de banden al in kwalificatie hebben gebruikt?
Want? Het was niet alsof Sainz toen zijn positie afstand. Hij gaf Max alleen kans om zijn ronde achterstand sneller goed te maken. Max heeft zijn positie gewoon verdient.quote:Op zondag 20 september 2015 16:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maakt voor het team niet uit of Sainz één plek hoger eindigt of niet. Voor de constructeurs maakt de volgorde ook niet uit. Sainz zal Verstappen wel voorbij gelaten hebben om hem een kans te geven, en omdat Sainz nog direct achter hem zat moet hij hem natuurlijk teruggeven als het team het vraagt.
Wat andersom? Wat heeft Sainz precies gedaan dan voor Max?quote:Op zondag 20 september 2015 16:18 schreef nils7 het volgende:
Dat herstelde hij 3 seconden later al meteen!quote:Op zondag 20 september 2015 16:43 schreef Mano_ het volgende:
Sport1 meent dat Franz Tost heeft gezegd dat Max de enige juiste beslissing heeft genomen
Ja.quote:Op zondag 20 september 2015 16:43 schreef franklop het volgende:
[..]
maar dat was effectief 1 ronde. Of zou Max de banden al in kwalificatie hebben gebruikt?
Als Sainz ervoor zit en er wordt hem gevraagd Max er voorbij te laten..quote:Op zondag 20 september 2015 16:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Want? Het was niet alsof Sainz toen zijn positie afstand. Hij gaf Max alleen kans om zijn ronde achterstand sneller goed te maken. Max heeft zijn positie gewoon verdient.
[..]
Wat andersom? Wat heeft Sainz precies gedaan dan voor Max?
Mol en/of producers is/zijn er al vaker op getrappeert dit topic als een bron te gebruiken.quote:Op zondag 20 september 2015 16:42 schreef nils7 het volgende:
Oh Sport1 meldt het ook, of ze lezen hier mee
problemen bij cloudflarequote:Op zondag 20 september 2015 16:43 schreef nils7 het volgende:
Auto refresh van Posts doen het lastig, mee mensen last van?
Dan is de keuze makkelijk.twitter:LindaF1nl twitterde op zondag 20-09-2015 om 16:44:34Jos Verstappen: "ik had hem in zijn ballen getrapt, als Max Carlos voorbij had gelaten" reageer retweet
twitter:LindaF1nl twitterde op zondag 20-09-2015 om 16:44:34Jos Verstappen: "ik had hem in zijn ballen getrapt, als Max Carlos voorbij had gelaten" reageer retweet
Oké welke user zit nu te werken en te lurken hier? Biecht maar opquote:Op zondag 20 september 2015 16:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Mol en/of producers is/zijn er al vaker op getrappeert dit topic als een bron te gebruiken.
Dan had Max Jos uitgenodigd voor een ritje op een van de circuits en dan het gas nog eens extra diep intrappenquote:Op zondag 20 september 2015 16:46 schreef lord_bono het volgende:
twitter:LindaF1nl twitterde op zondag 20-09-2015 om 16:44:34Jos Verstappen: "ik had hem in zijn ballen getrapt, als Max Carlos voorbij had gelaten" reageer retweet
![]()
Hahaquote:Op zondag 20 september 2015 16:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Dan is de keuze makkelijk.twitter:LindaF1nl twitterde op zondag 20-09-2015 om 16:44:34Jos Verstappen: "ik had hem in zijn ballen getrapt, als Max Carlos voorbij had gelaten" reageer retweet
we zijn volgens mij het enige Nederlandse forum dat zo uitgebreid iets met de F1 doet, zonder het vanuit één perspectief te doenquote:Op zondag 20 september 2015 16:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Mol en/of producers is/zijn er al vaker op getrappeert dit topic als een bron te gebruiken.
quote:Op zondag 20 september 2015 16:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Formule1.nl heeft ook een forum geloof ik.quote:Op zondag 20 september 2015 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
we zijn volgens mij het enige Nederlandse forum dat zo uitgebreid iets met de F1 doet, zonder het vanuit één perspectief te doen
Zo is dat.quote:Op zondag 20 september 2015 16:48 schreef Geralt het volgende:
Het is gewoon wat ik al zei. Men dacht dat sainz met nieuwere banden wel kans op P7 had. Zo simpel is het. Goeie statement van max. Dikke lul, ik ben hier om te racen voor wat ik waard ben. Haal me in dan.
Het was HHF zijn schuld.quote:Op zondag 20 september 2015 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
we zijn volgens mij het enige Nederlandse forum dat zo uitgebreid iets met de F1 doet, zonder het vanuit één perspectief te doen
quote:Op zondag 20 september 2015 16:43 schreef Mano_ het volgende:
Sport1 meent dat Franz Tost heeft gezegd dat Max de enige juiste beslissing heeft genomen
dat staat hierboven al 6xquote:Op zondag 20 september 2015 16:52 schreef Abdus18 het volgende:
Geen idee hoe ik Twitter link haha
Linda van der Heide @LindaF1nl 12 min12 minuten geleden
2/2 niet gedacht dat Max zo snel zo zijn op oude banden.
51 retweets 13 favorieten
Linda van der Heide @LindaF1nl 13 min13 minuten geleden
1/2 Tost erkent dat Max het juist had om Carlos niet voorbij te laten. Ze hadden berekend dat Carlos sneller zou zijn dan Max. Maar hadden
Op Zandvoort zekerquote:Op zondag 20 september 2015 16:49 schreef nils7 het volgende:
Jammer dat race-fan Balkenende het niet voor elkaar heeft gekregen de GP hier naar toe te halen, dat neem ik m nog wel kwalijk.
Maar race fan is ie wel echt (niet alleen als bobo daar dus)...
Jos Verstappen.quote:Op zondag 20 september 2015 16:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Kwam hem tegen op de AutoRai afgelopen jaar.quote:Op zondag 20 september 2015 16:49 schreef nils7 het volgende:
Jammer dat race-fan Balkenende het niet voor elkaar heeft gekregen de GP hier naar toe te halen, dat neem ik m nog wel kwalijk.
Maar race fan is ie wel echt (niet alleen als bobo daar dus)...
Ongeveer hetzelfde. Misschien P6.quote:Op zondag 20 september 2015 16:54 schreef nils7 het volgende:
Ok wat had Max kunnen behalen als ie gewoon bij de start was weg gereden?
Nieuwe baan weg leggen?quote:Op zondag 20 september 2015 16:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kwam hem tegen op de AutoRai afgelopen jaar.
Hij is inderdaad echt autogek / racefanaat.
Maar Zandvoort is toch totaal geen representatief / potentieel Formule 1 circuit meer. Geen schijn van kans. Tenzij ze er honderden miljoenen tegenaan gaan gooien.
Met een beetje geluk 6e denk ik.quote:Op zondag 20 september 2015 16:54 schreef nils7 het volgende:
Dan was Maldonado tegen hem aan geredenquote:Op zondag 20 september 2015 16:54 schreef nils7 het volgende:
De lul ja.quote:
Niet alleen dat, ook alle faciliteiten moeten dan aangepakt worden, en bovendien is Zandvoort helemaal niet berekend op toestroom van zoveel bezoekers, blijkt weer ieder groot evenement op het Circuitpark daar.quote:Op zondag 20 september 2015 16:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nieuwe baan weg leggen?
Wat kost dat nou? 150 mln?
Veel minder dan menig project en het levert flink toerisme op.
Ik bedoel een nieuwe baan ergens anders.quote:Op zondag 20 september 2015 16:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ook alle faciliteiten moeten dan aangepakt worden, en bovendien is Zandvoort helemaal niet berekend op toestroom van zoveel bezoekers, blijkt weer ieder groot evenement op het Circuitpark daar.
ik denk dat een p4/5 realistisch was geweest. 😊quote:Op zondag 20 september 2015 16:54 schreef nils7 het volgende:
Ik zat vroeger bij forum van Formule1.nl.. vele meetings bij meegemaakt enzo.. Erg leuke periode geweest (van '99 tot '04 zo'n beetje, door SBS6 falen werd stekker uit forum getrokken en zijn de leden elk hun eigen weg gegaan. O.a. met F1crew.nl en racereport.nl forums).quote:Op zondag 20 september 2015 16:51 schreef nils7 het volgende:
[..]
Formule1.nl heeft ook een forum geloof ik.
Ik zat jarenlang op f1racing.net (nu GPupdate maar die hebben nu geen forum meer) West komt daar ook vandaan... wellicht nog meer?
Hoe kan je iets teruggeven wat je nooit gekregen hebt?quote:Op zondag 20 september 2015 16:58 schreef lord_bono het volgende:
Sainz had de plek terug gegeven zegt hij zojuist bij Sky.
Ga dan zelf eerst langs Max. Wat laat ie zich kennen hier. En de kans dat Max een geslaagde actie doet lijkt me groter dan Sainz.quote:Op zondag 20 september 2015 16:58 schreef Sinister-D- het volgende:
Carlos nu, en hij beweert gevraagt te hebben om 1 kans te krijgen bij Perez. Als die niet zou lukken zou die de plaats terug geven. Hij vindt het een gebrek aan teamwork van Max.
Waarom haalde hij Max dan niet in?quote:Op zondag 20 september 2015 16:58 schreef Sinister-D- het volgende:
Carlos nu, en hij beweert gevraagt te hebben om 1 kans te krijgen bij Perez. Als die niet zou lukken zou die de plaats terug geven. Hij vindt het een gebrek aan teamwork van Max.
Dat is opzich wel jammer, maarja als Max sneller reed heeft dat weinig nut.quote:Op zondag 20 september 2015 16:58 schreef Sinister-D- het volgende:
Helaas niet realistisch.quote:Op zondag 20 september 2015 16:57 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik bedoel een nieuwe baan ergens anders.
Als Max zijn plek (tijdelijk) had afgestaan was dat.quote:Op zondag 20 september 2015 16:59 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoe kan je iets teruggeven wat je nooit gekregen hebt?
4elements komt er ook vandaan.quote:Op zondag 20 september 2015 16:51 schreef nils7 het volgende:
[..]
Formule1.nl heeft ook een forum geloof ik.
Ik zat jarenlang op f1racing.net (nu GPupdate maar die hebben nu geen forum meer) West komt daar ook vandaan... wellicht nog meer?
Mooiquote:Op zondag 20 september 2015 16:59 schreef Freudie het volgende:
Ok, baas van TR: Sainz was too slow and too far behind, so Max was right to say no.
Case closed.
Ahquote:Op zondag 20 september 2015 17:01 schreef WEST het volgende:
[..]
4elements komt er ook vandaan.
Toch nog de race kunnen af zien.
Volgens mij kost 1 wedstrijd 150 miljoen.quote:Op zondag 20 september 2015 16:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nieuwe baan weg leggen?
Wat kost dat nou? 150 mln?
Veel minder dan menig project en het levert flink toerisme op.
Enige wat nut heeft is een gebied te kiezen tussen 2 luchthavens.. Dus ergens tussen Schiphol <> Eindhoven of Schiphol <> Groningen. Er zijn meerdere initiatieven geweest om o.a. in de flevopolder een motorsport park aan te leggen. Nu, met groeiende kans van Verstappen / autosport gekte nationaal en internationaal gezien geen verkeerde gedachte !quote:Op zondag 20 september 2015 16:57 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik bedoel een nieuwe baan ergens anders.
De weg tussen Zandvoort en Haarlem stropt al vast bij de Paasraces!
Naast vliegveld Eindhoven liggen nog wel wat weilanden... geluidshinder (naast een vliegveld) is miniem met goede uitvalswegen: A2 & A58 vlakbij.quote:Op zondag 20 september 2015 17:03 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Enige wat nut heeft is een gebied te kiezen tussen 2 luchthavens.. Dus ergens tussen Schiphol <> Eindhoven of Schiphol <> Groningen. Er zijn meerdere initiatieven geweest om o.a. in de flevopolder een motorsport park aan te leggen. Nu, met groeiende kans van Verstappen / autosport gekte nationaal en internationaal gezien geen verkeerde gedachte !
Een compleet park met vele faciliteiten, niet alleen F1 circuit, maar formule racerij, GT endurance racerij, karting, tv show en race opleidingen.. etc etc.
toevallig de duurste is Singapore: 65 mln dollar per jaar.quote:Op zondag 20 september 2015 17:03 schreef Kirov het volgende:
[..]
Volgens mij kost 1 wedstrijd 150 miljoen.
Nee op het gpupdate forum was mrf1 geloof ikquote:Op zondag 20 september 2015 17:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ah
Richard17 ofzo? kwam ik tegen op tweakers.net
Je vergeet Rotterdam / The Hague Airport.quote:Op zondag 20 september 2015 17:03 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Enige wat nut heeft is een gebied te kiezen tussen 2 luchthavens.. Dus ergens tussen Schiphol <> Eindhoven of Schiphol <> Groningen. Er zijn meerdere initiatieven geweest om o.a. in de flevopolder een motorsport park aan te leggen. Nu, met groeiende kans van Verstappen / autosport gekte nationaal en internationaal gezien geen verkeerde gedachte !
Een compleet park met vele faciliteiten, niet alleen F1 circuit, maar formule racerij, GT endurance racerij, karting, tv show en race opleidingen.. etc etc.
Ja whatever die plek terugkrijgen. Pak hem eerst dan.quote:Op zondag 20 september 2015 17:04 schreef Fer het volgende:
Maar of ze hebben wat berichten weggelaten, of het team was niet duidelijk tegen Max, dat hij die plek weer terug zou krijgen.
En zo is het en niet anders. Wie is de baas? IK!quote:Op zondag 20 september 2015 17:07 schreef Abdus18 het volgende:
Haha, bij Ted's notebook
Volgens Ted heeft Jos het met Max er al eerder over gehad, mocht die in deze situatie komen...
En Jos zei dat Max dan altijd nee moest zeggen en na de race maar uitvechten, anders verliezen rijders respect voor je
Goed opgevoedquote:Op zondag 20 september 2015 17:07 schreef Abdus18 het volgende:
Haha, bij Ted's notebook
Volgens Ted heeft Jos het met Max er al eerder over gehad, mocht die in deze situatie komen...
En Jos zei dat Max dan altijd nee moest zeggen en na de race maar uitvechten, anders verliezen rijders respect voor je
Nee in de noord Oost polder een circuit aan leggen..., dan heb ik er ook nog wat aanquote:Op zondag 20 september 2015 17:03 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het punt is dat je niet weet op dat moment wanneer dat aan hem is doorgegeven en zij hebben meer data tot hun beschikking en zonde van je tv ookquote:Op zondag 20 september 2015 17:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
En zo is het en niet anders. Wie is de baas? IK!
Ik had mn bier naar de tv geflikkerd als Max aan de kant gegaan was
Niet handig... je legt 2 grote steden plat qua verkeer dan.quote:Op zondag 20 september 2015 17:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je vergeet Rotterdam / The Hague Airport.
Maar een compleet nieuwe baan lijkt me niet realistisch. Kost ontzettend veel geld, en kan eigenlijk alleen als je jarenlange garanties krijgt dat je Formule 1 zult toegekend krijgen.
Was zonde van het bier geweestquote:Op zondag 20 september 2015 17:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
En zo is het en niet anders. Wie is de baas? IK!
Ik had mn bier naar de tv geflikkerd als Max aan de kant gegaan was
Noord-Oost Groningen?quote:Op zondag 20 september 2015 17:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Niet handig... je legt 2 grote steden plat qua verkeer dan.
Beter leg een circuit in een gebied wat economisch wat achter loopt.
Ja doe Eindhoven maar. Dan hebben we in 3 hoeken een baan en het is lekker dichtbij voor trackdaysquote:Op zondag 20 september 2015 17:03 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat circuit bestaat al, en heet Spa-Francorchamps.quote:Op zondag 20 september 2015 17:12 schreef nils7 het volgende:
In Limburg kun je een baan leggen met hoogteverschil
Nee hoor, dat ligt weer een gigantisch stuk noordelijker en is minder goed bereikbaar.quote:
Wassenaar er tegenaan, gaan die lui daar nooit goedkeuren...quote:Op zondag 20 september 2015 17:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ligt weer een gigantisch stuk noordelijker en is minder goed bereikbaar.
Klopt... we schelden wel vaak op Bahrein of een Abu Dhabi maar met zulke faciliteiten zouden wij in Nederland erg blij moeten zijn.quote:Op zondag 20 september 2015 17:17 schreef Geralt het volgende:
Ja kap maar met lullen over een Nederlandse GP. Dat geld is er niet. Dat moet naar de vluchtelingen.
Als ik mocht kiezen wist ik het welquote:Op zondag 20 september 2015 17:17 schreef Geralt het volgende:
Ja kap maar met lullen over een Nederlandse GP. Dat geld is er niet. Dat moet naar de vluchtelingen.
Maakt niet uit. Max laat hier met zijn 17 jaar zien dat hij ballen heeft. En dat siert hem. Ruzie met je team prima, kom maar. Als hij Sainz voorbij had laten gaan had dat zijn reputatie geen goed gedaan.quote:Op zondag 20 september 2015 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het punt is dat je niet weet op dat moment wanneer dat aan hem is doorgegeven en zij hebben meer data tot hun beschikking en zonde van je tv ook
Ik ook. Optiefen met die vluchtelingen, ik ga wel naar Spa en doe het bier maar voor half geldquote:Op zondag 20 september 2015 17:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen wist ik het wel
Stoer!quote:Op zondag 20 september 2015 17:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ook. Optiefen met die vluchtelingen.
Gaafom toch enige teleurstelling in zijn stem te horen.. Can't be happier with this = Goddomme als ik toch gewoon vanaf p8 had kunnen vertrekken...quote:
Haha ja idd, die vechtlust ook gewoon in zijn ogen.quote:Op zondag 20 september 2015 17:22 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Gaafom toch enige teleurstelling in zijn stem te horen.. Can't be happier with this = Goddomme als ik toch gewoon vanaf p8 had kunnen vertrekken...
ik ben het er ook mee eens, Sainz liet niet zien dat hij sneller wasquote:Op zondag 20 september 2015 17:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Max laat hier met zijn 17 jaar zien dat hij ballen heeft. En dat siert hem. Ruzie met je team prima, kom maar. Als hij Sainz voorbij had laten gaan had dat zijn reputatie geen goed gedaan.
Max is een killer. En als het moet draait ie zijn teamgenoot ook de nek om. Dikke doei.
Ik had echt zitten vloeken en godveren als ie Sainz voorbij gelaten had.
Strakke actie.
Hoi ik heet Max Verstappen en dit is mijn visitekaartje!
hij had gewoon top 3 kunnen rijden.quote:Op zondag 20 september 2015 17:22 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Gaafom toch enige teleurstelling in zijn stem te horen.. Can't be happier with this = Goddomme als ik toch gewoon vanaf p8 had kunnen vertrekken...
Mjah, vraag me af wat er beter is voor z'n carriere. Vanuit kansloze positie weer op plek 8 komen. Of gewoon netjes starten en als 6e eindigen.quote:Op zondag 20 september 2015 17:22 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in..quote:Op zondag 20 september 2015 17:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, vraag me af wat er beter is voor z'n carriere. Vanuit kansloze positie weer op plek 8 komen. Of gewoon netjes starten en als 6e eindigen.
Een Mercedes die het niet deed..quote:Op zondag 20 september 2015 17:25 schreef xzaz het volgende:
Ik heb het even gemist maar wat had HAM?
Dit zorgt inderdaad voor iets meer spektakelquote:Op zondag 20 september 2015 17:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, vraag me af wat er beter is voor z'n carriere. Vanuit kansloze positie weer op plek 8 komen. Of gewoon netjes starten en als 6e eindigen.
Dat gebeurt ook niet vaakquote:
Luchtslang los volgens Lauda, hierdoor kreeg de turbo niet de lucht die hij moet hebben. Er was een schroefje niet goed aangedraaidquote:Op zondag 20 september 2015 17:25 schreef xzaz het volgende:
Ditquote:Op zondag 20 september 2015 16:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dus jij begrijpt echt niet dat als je je door het het veld heen knokt vanaf een kansloze positie een verzoek om zomaar plekjes cadeau te doen weigert?
Afspraken mijn reet, dit is F1. Cadeautjes geef je maar bij Sinterklaas.
En als het andersom was, had ik Sainz ook de credits gegeven.
Is ook eigenlijk best wel erg als een 17 jarige voor het meeste spektakel zorgtquote:Op zondag 20 september 2015 17:26 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dit zorgt inderdaad voor iets meer spektakel
Sainz is goed mee gegaan want ook hij heeft wel wat pech gekend (pitstop en een auto die in zn neutraal gaat).quote:Op zondag 20 september 2015 17:26 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Is ook eigenlijk best wel erg als een 17 jarige voor het meeste spektakel zorgt
Gaspedaal/Mercedes/Technische problemen.quote:Op zondag 20 september 2015 17:25 schreef xzaz het volgende:
Heeft Jaques Villeneuve toch gelijk gekregen... De F1 word belachelijk gemaakt door een puber = slecht voor de sport dit..quote:Op zondag 20 september 2015 17:26 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Max en ook Sainz zijn precies wat de Formule 1 dit jaar nodig hadquote:Op zondag 20 september 2015 17:26 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Veel gebeurt er verder ook niet; het is allemaal zo statisch als wat.quote:Op zondag 20 september 2015 17:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max en ook Sainz zijn precies wat de Formule 1 dit jaar nodig had
Wikipedia does not agreequote:Op zondag 20 september 2015 17:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
toevallig de duurste is Singapore: 65 mln dollar per jaar.
Kun je nagaan hoe ingedut de boel wasquote:Op zondag 20 september 2015 17:28 schreef xzaz het volgende:
[..]
Veel gebeurt er verder ook niet; het is allemaal zo statisch als wat.
Ja en helemaal zonder Radio, vanaf ronde 32...quote:Op zondag 20 september 2015 17:29 schreef nils7 het volgende:
Rossi ook netje gefinisht voor Stevens, ook wel knap!
Zonder arrogant te klinken: dat hadden de kenners ook al wel door.quote:Op zondag 20 september 2015 17:31 schreef alwaysonhold het volgende:
We kunnen nu wel langzaam concluderen dat Max Verstappen van de buiten categorie is. Wat een ongelofelijke stuur kunsten heeft deze man. Bizar, en uniek.
Alleen die van Max gezien...quote:
Ze hebben er toch tenminste 1 kijker bij. Zonder Max had ik, net als de afgelopen 10 jaar, niet gekeken.quote:Op zondag 20 september 2015 17:28 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Heeft Jaques Villeneuve toch gelijk gekregen... De F1 word belachelijk gemaakt door een puber = slecht voor de sport dit..![]()
Je hebt wel wat gemist de afgelopen 10 jaar hoor. Bijvoorbeeld dat Massa zegmaar 5 seconden wereldkampioen wasquote:Op zondag 20 september 2015 17:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze hebben er toch tenminste 1 kijker bij. Zonder Max had ik, net als de afgelopen 10 jaar, niet gekeken.
Daar was iedereen het al over eens toch?quote:Op zondag 20 september 2015 17:31 schreef alwaysonhold het volgende:
We kunnen nu wel langzaam concluderen dat Max Verstappen van de buiten categorie is. Wat een ongelofelijke stuur kunsten heeft deze man. Bizar, en uniek.
Dat heb ik dan weer wel gezien.quote:Op zondag 20 september 2015 17:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je hebt wel wat gemist de afgelopen 10 jaar hoor. Bijvoorbeeld dat Massa zegmaar 5 seconden wereldkampioen was![]()
Ik vind Hamilton van die 3 niet speciaal. Groot talent, goede stuur kunsten maar haalt niet meer uit de auto dan mogelijk. Vind ik bij een Alonso en Vettel wel.quote:Op zondag 20 september 2015 17:32 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zonder arrogant te klinken: dat hadden de kenners ook al wel door.
Categorie (huidige generatie): Vettel, Alonso, Hamilton.
Voor diegene die nog twijfelenquote:Op zondag 20 september 2015 17:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar was iedereen het al over eens toch?
Hamilton heeft ook bijna alles gewonnen voor de F1.quote:Op zondag 20 september 2015 17:40 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik vind Hamilton van die 3 niet speciaal. Groot talent, goede stuur kunsten maar haalt niet meer uit de auto dan mogelijk. Vind ik bij een Alonso en Vettel wel.
UK was wel teleurstellend, beginnersfoutje.quote:Op zondag 20 september 2015 17:40 schreef Abdus18 het volgende:
Is er eigenlijk een race geweest waar Max zich niet in de kijker reed?
Maar als hij bij een beter team terecht komt moet hij het daar ook laten zien natuurlijk.quote:Op zondag 20 september 2015 17:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar was iedereen het al over eens toch?
volgens mij is max altijd sneller in de race dan sainzquote:Op zondag 20 september 2015 17:46 schreef alwaysonhold het volgende:
Tost zegt trouwens min of meer dat Sainz gewoon harder had moeten trappen, en Verstappen duidelijk de snelste is van de 2 deze race.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |