Ja, maar als Vettel dit bij Webber deed werd iedereen hier... mad.quote:Op zondag 20 september 2015 16:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ga weg joh![]()
Je kan toch wel begrijpen dat hij dat niet doet? En dat is toch niet meer dan logisch?
quote:Op zondag 20 september 2015 16:07 schreef Geralt het volgende:
Maxgod, dikke vinger 😎
Zeer strakke race 🏁
teams kijken niet naar coureurstand. P8 en p9 maakt niet uit welke coureur. Ik denk dat de radio van ronden eerder is. Max komt er niet voorbij, sainz heb versere banden. Laat hem langs en we hebben p7 en p9. Dat zal het geweest zijn denk ik.quote:Op zondag 20 september 2015 16:07 schreef m0ridin het volgende: Niet zo handig, je bent toch niet groter dan het team? Misschien met het oog op de totale stand? Dat Sainz dan net een extra plaats kan klimmem oid?
Dat voorbij laten op deze manier houd ik ook niet van maar als dat de afspraak is dan moet je je daar aan houden. Eventueel demonstratief op het laatste moment voorbij laten.quote:Op zondag 20 september 2015 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat ALS er een afspraak is gemaakt je je daaraan moet houden.
Vettel had ook gelijk, dan moet hij ervoor racen en er voorbij gaan. Sainz hetzelfde.quote:Op zondag 20 september 2015 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar als Vettel dit bij Webber deed werd iedereen hier... mad.
Cloudflare heeft hickups. Kan er weinig aan doen atm.quote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef sasquatsch het volgende:
Kut Fok! reageert voor geen meter.
Hadden ze dan eerder moeten roepen...quote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef King_Merc het volgende:
Tja Sainz had veel nieuwere banden , en had wellicht Perez kunnen pakken, had meer kans gehad..
#beach weerquote:Op zondag 20 september 2015 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tering, 'lapo' posten en dan geen nieuw topic openen.
Wat ben je dan
Haha, wat willen ze doen? "You are grounded!"quote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker handig van Max, gewoon naar je team luisteren man. Doe niet zo raar
Geweldige race verder van Max.
inderdaad, al de hele dag zo traag als een dikke keutel door een trechter, posten duurt een eeuwigheidquote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef sasquatsch het volgende:
Waarom in hemelsnaam?quote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef GotenSSJ het volgende:
en hierom kon ik geen nieuwe openenquote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef sasquatsch het volgende:
1 rondje voor het einde. Dat was gewoon dik te laat. Terecht antwoord van Max.quote:Op zondag 20 september 2015 16:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
teams kijken niet naar coureurstand. P8 en p9 maakt niet uit welke coureur. Ik denk dat de radio van ronden eerder is. Max komt er niet voorbij, sainz heb verdere banden. Laat hem langs en we hebben p7 en p9. Dat zal het geweest zijn denk ik.
Maar niet in de allerlaatste ronde, doe dat dan 5 rondes voor het eind.quote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef King_Merc het volgende:
Tja Sainz had veel nieuwere banden , en had wellicht Perez kunnen pakken, had meer kans gehad..
Dan hadden ze dat 5 ronden eerder moeten roepen.quote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef King_Merc het volgende:
Inderdaad, wat een eikeltje, net als z'n pa.quote:Op zondag 20 september 2015 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar als Vettel dit bij Webber deed werd iedereen hier... mad.
quote:
quote:Op zondag 20 september 2015 16:14 schreef zoem het volgende:
[..]
Cloudflare heeft hickups. Kan er weinig aan doen atm.
net een rondje nieuwerquote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef King_Merc het volgende:
Nope. Een rondje nieuwer.quote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef King_Merc het volgende:
Tja Sainz had veel nieuwere banden ,
voor straf verkopen. Aan Ferrari of Mercedes 😎quote:
Valt weinig aan te doen, maar daar gaat het niet om. Als het andersom had geweest..quote:
Geen zakgeld deze weekquote:Op zondag 20 september 2015 16:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Haha, wat willen ze doen? "You are grounded!"
Hier geen probleem.quote:Op zondag 20 september 2015 16:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
inderdaad, al de hele dag zo traag als een dikke keutel door een trechter, posten duurt een eeuwigheid
Meestal is het 30s maarquote:Op zondag 20 september 2015 16:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
teams kijken niet naar coureurstand. P8 en p9 maakt niet uit welke coureur. Ik denk dat de radio van ronden eerder is. Max komt er niet voorbij, sainz heb versere banden. Laat hem langs en we hebben p7 en p9. Dat zal het geweest zijn denk ik.
Niet in 1 ronde.quote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef King_Merc het volgende:
Helemaal niet verboden.quote:Op zondag 20 september 2015 16:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam?
Het nut van het voorlaten van Sainz ontgaat mij volledig.
Bovendien is zo'n verzoek volgens mij ook nog eens verboden.
Terecht commentaar van Verstappen dus ook op dat bedenkelijkee verzoek "NO!!!" en terechte actie dat hij uiteindelijk gewoon als 8ste is gefinished.
Dit denk ik ook. Sainz banden waren al 4-5 ronden nieuwer en hij heeft even zijn banden kunnen sparen terwijl max de gaten dicht reed.quote:Op zondag 20 september 2015 16:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
teams kijken niet naar coureurstand. P8 en p9 maakt niet uit welke coureur. Ik denk dat de radio van ronden eerder is. Max komt er niet voorbij, sainz heb versere banden. Laat hem langs en we hebben p7 en p9. Dat zal het geweest zijn denk ik.
Een halve ronde nieuwer.quote:Op zondag 20 september 2015 16:16 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Sainz banden waren al 4-5 ronden nieuwer
Precies dit dusquote:Op zondag 20 september 2015 16:17 schreef Godafoss het volgende:
Volgens mij heeft Sainz eerder in de race nergens Max voor laten gaan, dus ik zie geen enkele reden waarom Max z'n plek af had moeten staan. Mocht Sainz wel eerder z'n plek af hebben gestaan, dan is het inderdaad geen hele nette actie van Max.
Dus jij begrijpt echt niet dat als je je door het het veld heen knokt vanaf een kansloze positie een verzoek om zomaar plekjes cadeau te doen weigert?quote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Eens.quote:Op zondag 20 september 2015 16:17 schreef Godafoss het volgende:
Volgens mij heeft Sainz eerder in de race nergens Max voor laten gaan, dus ik zie geen enkele reden waarom Max z'n plek af had moeten staan. Mocht Sainz wel eerder z'n plek af hebben gestaan, dan is het inderdaad geen hele nette actie van Max.
En hij heeft dan groot gelijkquote:Op zondag 20 september 2015 16:18 schreef nils7 het volgende:
Mocht het ooit andersom zijn dan trekt Sainz een dikke vinger naar Max...
Zoals het hoort, je kan van beide dit soort dingen niet verwachten.quote:Op zondag 20 september 2015 16:18 schreef nils7 het volgende:
En gelijk heeft hij!quote:Op zondag 20 september 2015 16:18 schreef nils7 het volgende:
Daar ging het niet om. Sainz had Max eerder in de race voorbij laten gaan zodat hij makkelijker door kon of zoiets (aldus SkySports)quote:Op zondag 20 september 2015 16:05 schreef zoem het volgende:
Wat een onzin om Sainz nog een inhaalkans op Perez te geven met nog amper 1 ronde te gaan. Creeer je onnodig onrust binnen het team.
Cloudflare zegt steeds dat Fok! timeouts geeft.quote:Op zondag 20 september 2015 16:14 schreef zoem het volgende:
[..]
Cloudflare heeft hickups. Kan er weinig aan doen atm.
Ze zagen denk ik dat Grosjean z,n banden helemaal op waren, en Perez stopte iets later, dus die hadden de klif ook wel te pakken denk ik, en Max z,n banden ook redelijk versleten waren ,quote:Op zondag 20 september 2015 16:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat 5 ronden eerder moeten roepen.
En terecht dan, maar het zal toch niet zo zijn dat Max erdoor een titel gaat verliezenquote:Op zondag 20 september 2015 16:18 schreef nils7 het volgende:
Ze dachten dat dat de reden zou kunnen zijn, geen zekerheid.quote:Op zondag 20 september 2015 16:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Sainz had Max eerder in de race voorbij laten gaan zodat hij makkelijker door kon of zoiets (aldus SkySports)
Nee, dat wisten ze niet zeker, dat DACHTEN ze omdat dat gewoonlijk zo is als het team dat vraagt.quote:Op zondag 20 september 2015 16:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Sainz had Max eerder in de race voorbij laten gaan zodat hij makkelijker door kon of zoiets (aldus SkySports)
Nee hoor. Waar hoorde je dat?quote:Op zondag 20 september 2015 16:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
volgens mij waren de banden van max al gebruikt in quali en die van sainz nieuw.
Ik heb het ook niet gezien.. er was wel een positie wisseling, maar dat was ivm een pitstop van Sainz.quote:Op zondag 20 september 2015 16:17 schreef Godafoss het volgende:
Volgens mij heeft Sainz eerder in de race nergens Max voor laten gaan [...]
OKquote:Op zondag 20 september 2015 16:19 schreef Godafoss het volgende:
[..]
Nee, dat wisten ze niet zeker, dat DACHTEN ze omdat dat gewoonlijk zo is als het team dat vraagt.
Wanneer dan? Kan me niet herinneren dat Verstappen Sainz op de baan heeft ingehaald.quote:Op zondag 20 september 2015 16:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
En dan kan je hier lezen dat de fanboys het er dan niet mee eens zijn.quote:Op zondag 20 september 2015 16:18 schreef nils7 het volgende:
En dat zou dan terecht zijn. Wil je een plek, race ervoor dan....quote:Op zondag 20 september 2015 16:18 schreef nils7 het volgende:
boordradio's zijn altijd van eerder. Ik denk dat het is wat ik zei. Terecht dat max het niet deed. Dikke ballen. Flikker maar op.quote:Op zondag 20 september 2015 16:14 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
1 rondje voor het einde. Dat was gewoon dik te laat. Terecht antwoord van Max.
Anderzijds kan Verstappen ook redeneren dat hij pech had met de start en er anders sowieso voor was geeindigd.quote:Op zondag 20 september 2015 16:17 schreef Godafoss het volgende:
Kan me dat ook niet herinneren.quote:Op zondag 20 september 2015 16:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wanneer dan? Kan me niet herinneren dat Verstappen Sainz op de baan heeft ingehaald.
https://www.cloudflarestatus.com/quote:Op zondag 20 september 2015 16:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Cloudflare zegt steeds dat Fok! timeouts geeft.
Zal inderdaad wel van een ronde of 3 eerder zijn.quote:Op zondag 20 september 2015 16:21 schreef Zorro het volgende:
Vanwege het altijd later uitzenden van de radiocommunicatie was het ook niet in de laatste ronde, dat lijkt voor ons zo maar was wel wat eerder.
Maar later in de race heeft Sainz weer gewacht op Max.quote:Op zondag 20 september 2015 16:21 schreef Freudie het volgende:
Precies, Verstappen heeft Sainz ervoor gelaten bij de start.
Precies, dus zo houden dus :-)quote:Op zondag 20 september 2015 16:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar later in de race heeft Sainz weer gewacht op Max.
Denk het niet, ze hebben het tijdens de inhaalacties van Max vooral over het onrecht dat Hulk was aangedaan het Vettel die de FL afpakt van zo'n jonge rijderquote:Op zondag 20 september 2015 16:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Doet RTL na de race wel eens een interview met Verstappen?
Wordt tijd dat die kerel eens uit de kast komtquote:
Ok, heb geen zin om naar RTL te kijken maar ben wel benieuwd naar de reactie van Max.quote:Op zondag 20 september 2015 16:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Denk het niet, ze hebben het tijdens de inhaalacties van Max vooral over het onrecht dat Hulk was aangedaan het Vettel die de FL afpakt van zo'n jonge rijder
Bellen met de Verstappens bij Sport1 hopelijkquote:Op zondag 20 september 2015 16:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ok, heb geen zin om naar RTL te kijken maar ben wel benieuwd naar de reactie van Max.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |