Je moet niet teveel willen in één keer, die tijd goedmaken komt wel tijdens de tweede SC.quote:Op zondag 20 september 2015 14:36 schreef franklop het volgende:
jammere voor max is dat het rondje zo lang duurt, hij zal nooit aangesloten zijn aan de achterkant voordat de rest weer losgelaten wordt..
Kwam Trulli toen niet met foto's aanzetten op de eerstvolgende persconferentie om zijn onschuld te bewijzen of zoiets?quote:Op zondag 20 september 2015 14:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Brazilië 2009 geloof ik. Dat was nog een mooie eerste ronde, waarbij ook Trulli en Sutil op elkaar knalden, waar ze nog een tijd over nagekibbeld hebben.
Die was echt treurig bezig toen jaquote:Op zondag 20 september 2015 14:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kwam Trulli toen niet met foto's aanzetten op de eerstvolgende persconferentie om zijn onschuld te bewijzen of zoiets?
Onzin. Iedereen met een gaatje achter zich heeft er nadeel van.quote:Op zondag 20 september 2015 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij een SC heeft de nummer 1 nadeel, maar voor de rest niemand.
Met als grootste slachtoffer Alonso, meteen gezapt.quote:Op zondag 20 september 2015 14:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Brazilië 2009 geloof ik. Dat was nog een mooie eerste ronde, waarbij ook Trulli en Sutil op elkaar knalden, waar ze nog een tijd over nagekibbeld hebben.
Haha jepquote:Op zondag 20 september 2015 14:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kwam Trulli toen niet met foto's aanzetten op de eerstvolgende persconferentie om zijn onschuld te bewijzen of zoiets?
IDD, en Alonso er samen met Raikkonen om lachen en op een moment zegt Alonso gewoon "should we go?''quote:Op zondag 20 september 2015 14:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij een safety car is de situatie voor iedereen meer gelijk, vooral aan het begin van de situatie.quote:Op zondag 20 september 2015 14:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Onzin. Iedereen met een gaatje achter zich heeft er nadeel van.
En de SC is nog veel erger. Daar kun je nog veel meer tijd aan verliezen.
Beide argumenten slaan nergens op. Als iedereen langzamer rijdt heeft er niemand nadeel, behalve dan degenen die net daarvoor de pits ingingen. Maar daar kan niemand wat aan doen.
quote:Op zondag 20 september 2015 14:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ooooh. Ik ben in een troll getrapt. Damnquote:Op zondag 20 september 2015 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij een safety car is de situatie voor iedereen meer gelijk, vooral aan het begin van de situatie.
Verstappen effectquote:Op zondag 20 september 2015 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
Dubbele telling in de TT?Heb ik nog nooit gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |