Ik begrijp eigenlijk niet waarom je naar mij toe maar allemaal beweringen blijft doen, het moet je nu toch zo langzaam aan wel duidelijk zijn dat het mij niet gaat om wat je zegt maar om waarom je het zegt. Jouw beweringen zonder onderbouwing zijn gewoon totaal onbelangrijk want het is mij al duidelijk wat jouw mening over dit onderwerp is.quote:Op zondag 20 september 2015 20:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat onderzoek kan geautomatiseerd worden. Aanvraag invoeren, afwijzing rolt uit de printer doordat de computersoftware aan de hand van de gegevens heeft bepaald dat de aanvrager hier niet thuis hoort.
Nu begrijp ik waarom je ontkent dat al die zgn. "vluchtelingen" geen vluchtelingen zijn.quote:Op zondag 20 september 2015 20:06 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik begrijp eigenlijk niet waarom je naar mij toe maar allemaal beweringen blijft doen, het moet je nu toch zo langzaam aan wel duidelijk zijn dat het mij niet gaat om wat je zegt maar om waarom je het zegt. Jouw beweringen zonder onderbouwing zijn gewoon totaal onbelangrijk want het is mij al duidelijk wat jouw mening over dit onderwerp is.
Juist in kleine dorpjes is het gevaar van buitenlandse overheersing levensgroot.quote:Op zondag 20 september 2015 19:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Een prima analyse. In Nederland is de multikul niet meer te vermijden; zelfs in de kleinste dorpjes kopvodden en/of azc's.
De wal keert het schip. Als we straks 100% van het BNP kwijt zijn aan de opvang van illegalen, zal er hopelijk een keer een lichtje gaan schijnen in huize Samsom.quote:Op zondag 20 september 2015 19:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Nog meer geld voor illegalen: 'Meer geld voor opvang indien nodig'
Als je dat zegt wordt je weggezet als "xenofoob".quote:Op zondag 20 september 2015 20:08 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Juist in kleine dorpjes is het gevaar van buitenlandse overheersing levensgroot.
Je zal maar in zo'n dorp wonen als Oranje, ik geloof 140 inwoners normaal, nu met 700 asielzoekers erbij. De hel op aarde dus.
Als Griekenland (en andere onderweglanden) dan niet netjes de registratie met afname van de vingerafdrukken heeft uitgevoerd, dan gebeurt dat dus niet.quote:Op zondag 20 september 2015 20:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat onderzoek kan geautomatiseerd worden. Aanvraag invoeren, afwijzing rolt uit de printer doordat de computersoftware aan de hand van de gegevens heeft bepaald dat de aanvrager hier niet thuis hoort.
Ja, die flauwekul ken ik.quote:Op zondag 20 september 2015 20:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als je dat zegt wordt je weggezet als "xenofoob".
Wat is er tegen buitenlanders? Waarom maken 700 asielzoekers een hel op aarde? Het zijn toch mensen? Dat soort prietpraat
Daarom zijn ze ook zo bang voor registratie in Hongarije. Nood breekt wet, gewoon zonder registratie terugsturen naar Turkije.quote:Op zondag 20 september 2015 20:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Als Griekenland (en andere onderweglanden) dan niet netjes de registratie met afname van de vingerafdrukken heeft uitgevoerd, dan gebeurt dat dus niet.
En dan heb je dus een probleem, lijkt me. Want dan kun je wel zeggen dat diegene terug naar Duitsland of België moet, maar via het Dublin-verdrag zijn dan in principe die landen niet, maar is juist Nederland verantwoordelijk.
Je begrijpt alleen nog steeds niet dat ik niets kan met jouw kreten omdat je nog steeds niet opschrijft waarom je het opschrijft. Ik kan nu alleen maar gokken dat het je eindelijk duidelijk is geworden wat de definitie van het begrip vluchteling is en dat je eindelijk snapt dat een reis door veilige derde landen of door Dublin III landen niets verandert aan het zijn van vluchteling maar wel gevolgen kan hebben voor de behandeling van het asielverzoek van de vluchteling. Ik gok overigens dat je het nog steeds niet begrijpt.quote:Op zondag 20 september 2015 20:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom je ontkent dat al die zgn. "vluchtelingen" geen vluchtelingen zijn.
De eenvoudigste, goedkoopste en beste oplossing is die van Hongarije: een groot hek van prikkeldraad of mesjesdraad langs de grenzen van de Schengenzone.quote:Op zondag 20 september 2015 20:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook zo bang voor registratie in Hongarije. Nood breekt wet, gewoon zonder registratie terugsturen naar Turkije.
De hele dag zit je over regels te mierenneuken en nou is het ineens "nood breekt wet"?quote:Op zondag 20 september 2015 20:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook zo bang voor registratie in Hongarije. Nood breekt wet, gewoon zonder registratie terugsturen naar Turkije.
Zodra iemand in een veilig land is aangekomen, bijvoorbeeld Turkije, is hij geen vluchteling meer.quote:Op zondag 20 september 2015 20:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je begrijpt alleen nog steeds niet dat ik niets kan met jouw kreten omdat je nog steeds niet opschrijft waarom je het opschrijft. Ik kan nu alleen maar gokken dat het je eindelijk duidelijk is geworden wat de definitie van het begrip vluchteling is en dat je eindelijk snapt dat een reis door veilige derde landen of door Dublin III landen niets verandert aan het zijn van vluchteling maar wel gevolgen kan hebben voor de behandeling van het asielverzoek van de vluchteling. Ik gok overigens dat je het nog steeds niet begrijpt.
Behalve Igen en Wespensteek.quote:Op zondag 20 september 2015 20:16 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Zodra iemand in een veilig land is aangekomen, bijvoorbeeld Turkije, is hij geen vluchteling meer.
Daar zijn alle deskundigen het over eens.
Ook weer van die loze kreten. Kom dan eens met de onderbouwing van die stelling, als je zoveel deskundigen hebt gehoord daarover heb je vast wel ergens de onderbouwing gelezen.quote:Op zondag 20 september 2015 20:16 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Zodra iemand in een veilig land is aangekomen, bijvoorbeeld Turkije, is hij geen vluchteling meer.
Nee, die vinden dat je de rest van je leven kunt blijven dóórvluchten, zolang dat zo uitkomt.quote:Op zondag 20 september 2015 20:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Behalve Igen en Wespensteek.
Wat evident is, hoeft niet onderbouwd te worden. Gras is groen, sneeuw is wit, een mens in een veilig land is geen vluchteling.quote:Op zondag 20 september 2015 20:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ook weer van die loze kreten. Kom dan eens met de onderbouwing van die stelling, als je zoveel deskundigen hebt gehoord daarover heb je vast wel ergens de onderbouwing gelezen.
Jawel, juist op het moment dat iemand zijn eigen land uitvlucht en in een veilig land aankomt is het wél een vluchteling.quote:Op zondag 20 september 2015 20:16 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Nee, dan is hij een vluchteling geweest.quote:Op zondag 20 september 2015 20:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Jawel, juist op het moment dat iemand zijn eigen land uitvlucht en in een veilig land aankomt is het wél een vluchteling.
Klopt.quote:Op zondag 20 september 2015 20:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Jawel, juist op het moment dat iemand zijn eigen land uitvlucht en in een veilig land aankomt is het wél een vluchteling.
Zo evident is het niet:quote:Op zondag 20 september 2015 20:19 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Wat evident is, hoeft niet onderbouwd te worden. Gras is groen, sneeuw is wit, een mens in een veilig land is geen vluchteling.
http://www.unhcr.org/4ec262df9.htmlquote:It defines a refugee as a person who is outside his or her country of nationality or habitual residence; has a well-founded fear of being persecuted because of his or her race, religion,
nationality, membership of a particular social group or political opinion; and is unable or unwilling to avail him or herself of the protection of that country, or to return there, for fear of persecution (see Article 1A(2)).
Het is natuurlijk de grootste onzin dat vluchtelingen zomaar een land uit mogen kiezen. Het is geen vakantie!!quote:Op zondag 20 september 2015 20:24 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Zo evident is het niet:
[..]
http://www.unhcr.org/4ec262df9.html
Ik zie niets staan over het bereiken van een veilig land of reizen door een veilig land staan. Zou ook raar zijn overigens want dan hoeft dat land ze meteen geen asiel meer te geven omdat ze dan geen vluchteling meer zijn.
Wat is DE waarheid? En wat heeft liberaal ermee te maken?quote:Op zondag 20 september 2015 20:23 schreef Ali_boo het volgende:
Liberalen zijn allergisch voor de waarheid
Discussiëren met hun heeft heen enkele zin
Jawel. Volgens die VN-conventie waar je het steeds maar over hebt, is een vluchteling iemand die:quote:Op zondag 20 september 2015 20:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Klopt.
Als hij vervolgens doorreist naar een ander veilig land, dan is hij geen vluchteling meer.
Iemand die buiten zijn eigen land is en daar niet terug naartoe kan dus. Ook iemand die van een veilig derde land naar een ander land reist blijft dus vluchteling.quote:owing to wellfounded fear of being persecuted for reasons of race, religion, nationality,
membership of a particular social group or political opinion, is outside the country of his nationality and is unable or, owing to such fear, is unwilling to avail himself of the protection of that country; or who, not having a nationality and being outside the country of his former habitual residence as a result of such events, is unable or, owing to such fear, is unwilling to return to it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |