Jammer dat het sippe bijtjes zijn.quote:Op zondag 20 september 2015 01:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
5 bijtjes voor jou.
Past prima bij je.quote:Op zondag 20 september 2015 01:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jammer dat het sippe bijtjes zijn.
Dat is ook de bedoeling van mijn nieuwe puntensysteem.quote:Op zondag 20 september 2015 01:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jammer dat het sippe bijtjes zijn.
Mag ik er wat uitleg bij?quote:Op zondag 20 september 2015 01:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling van mijn nieuwe puntensysteem.
quote:
quote:Op zondag 20 september 2015 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat moest er ook nog bij komen.
quote:Op zondag 20 september 2015 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind die nieuwe lay-out van het forum maar niks.
Wat betekent dit? Is dit de maximale score?quote:Op zondag 20 september 2015 01:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maximaal positief, die andere is maximaal negatief.quote:Op zondag 20 september 2015 01:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat betekent dit? Is dit de maximale score?
quote:Op zondag 20 september 2015 02:06 schreef Elfletterig het volgende:
Stel dat je als bij bij je werkgever bijtekent, dan betekent bijtekenen dat je jezelf tekent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 september 2015 02:04 schreef Specularium het volgende:
LTKDV vindt dit nu al een leuk systeem.
Eigenlijk is die bij een beetje symbool komen te staan voor Harry. Het is dus eigenlijk best raar dat Harry door jouw keuken vliegt.quote:
Dit dus.quote:Op zondag 20 september 2015 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind die nieuwe lay-out van het forum maar niks.
Beetje te ver gegaan gisteren?quote:
Ik las net dat over je werkgever en uitzendbureau. Wat een gezeik zeg, je wordt echt bedonderd waar je bijstaat in deze maatschappij.quote:
Ja baal er serieus echt van. Tot nu toe kon ik al hun argumenten en tegengestribbel weerleggen door mijn google zoektocht. Nu weet ik het niet meer en heeft uitzendbureau ook duidelijk laten zien ze gewoon iets willen verzinnen over de rug van de opdrachtgever om er onderuit te komen.quote:Op zondag 20 september 2015 10:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik las net dat over je werkgever en uitzendbureau. Wat een gezeik zeg, je wordt echt bedonderd waar je bijstaat in deze maatschappij.
De meeste mensen zouden het naast zich neer leggen waarschijnlijk, ze zullen wel hopen dat je dat gaan doen. Ik zou naar het juridisch loket stappen, dat je er niet meer alleen in staat.quote:Op zondag 20 september 2015 10:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja baal er serieus echt van. Tot nu toe kon ik al hun argumenten en tegengestribbel weerleggen door mijn google zoektocht. Nu weet ik het niet meer en heeft uitzendbureau ook duidelijk laten zien ze gewoon iets willen verzinnen over de rug van de opdrachtgever om er onderuit te komen.
Snap het niet. Om zoveel geld gaat het niet.
quote:Op zondag 20 september 2015 01:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 bijtje voor de moeite.
Nu dan tijd voor die rechtsbijstand...quote:Op zondag 20 september 2015 10:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja baal er serieus echt van. Tot nu toe kon ik al hun argumenten en tegengestribbel weerleggen door mijn google zoektocht. Nu weet ik het niet meer en heeft uitzendbureau ook duidelijk laten zien ze gewoon iets willen verzinnen over de rug van de opdrachtgever om er onderuit te komen.
Snap het niet. Om zoveel geld gaat het niet.
Ja ik weet dat ze dat hopen. Ze hebben het ook gevraagd wanneer ik er mee zou stoppen:P Maar dat ga ik niet doen. Het kan niet zo zijn dat ik weet dat iets niet klopt en dan vrolijk blijf doorwerken. Ik voldoe aan mij verplichtingen naar hun dus verwacht ik ook van hun:Pquote:Op zondag 20 september 2015 10:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De meeste mensen zouden het naast zich neer leggen waarschijnlijk, ze zullen wel hopen dat je dat gaan doen. Ik zou naar het juridisch loket stappen, dat je er niet meer alleen in staat.
Ja wacht op reactie van FNV. Hopelijk maandag.quote:Op zondag 20 september 2015 10:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nu dan tijd voor die rechtsbijstand...
Ik kijk wel even wat de fnv zegt :pquote:Op zondag 20 september 2015 10:51 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon dreigen met geweld, meestal binden ze dan wel in.
Hoop het ook voor je! Gewoon doorzetten.quote:Op zondag 20 september 2015 10:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ze dat hopen. Ze hebben het ook gevraagd wanneer ik er mee zou stoppen:P Maar dat ga ik niet doen. Het kan niet zo zijn dat ik weet dat iets niet klopt en dan vrolijk blijf doorwerken. Ik voldoe aan mij verplichtingen naar hun dus verwacht ik ook van hun:P
Mja heb het vorige week doorgestuurd naar de juridische afdeling van de fnv en hoop dat zij mij actief kunnen helpen. Tot nu toe was het alleen adviserende houding.
Maar zoals je had gelezen zegt de fokker die daar reageert dat het aan de opdrachtgever ligt. Ik weet niet of ik hen er bij durf te betrekken
Ja. zo'n 30 KMquote:Op zondag 20 september 2015 10:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beetje te ver gegaan gisteren?
Oh dat is wel een heel eind. Als je pech hebt is de spierpijn morgen nog ergerquote:Op zondag 20 september 2015 11:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. zo'n 30 KM![]()
Heb de dam tot dam wandeltocht gelopen, en nu waggel ik dus als een pinguïn met blaren vooruit
Heb je het al naar de opdrachtgever gecommuniceerd?quote:Op zondag 20 september 2015 10:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ze dat hopen. Ze hebben het ook gevraagd wanneer ik er mee zou stoppen:P Maar dat ga ik niet doen. Het kan niet zo zijn dat ik weet dat iets niet klopt en dan vrolijk blijf doorwerken. Ik voldoe aan mij verplichtingen naar hun dus verwacht ik ook van hun:P
Mja heb het vorige week doorgestuurd naar de juridische afdeling van de fnv en hoop dat zij mij actief kunnen helpen. Tot nu toe was het alleen adviserende houding.
Maar zoals je had gelezen zegt de fokker die daar reageert dat het aan de opdrachtgever ligt. Ik weet niet of ik hen er bij durf te betrekken
Waar lees je dat?quote:Op zondag 20 september 2015 10:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik las net dat over je werkgever en uitzendbureau. Wat een gezeik zeg, je wordt echt bedonderd waar je bijstaat in deze maatschappij.
Ja en hun standpunt is uitzendbureau is verantwoordelijk voor de juiste betaling....quote:Op zondag 20 september 2015 11:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb je het al naar de opdrachtgever gecommuniceerd?
Zijn vooral de blaren op mn hakken. Heb niet echt spierpijnquote:Op zondag 20 september 2015 11:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is wel een heel eind. Als je pech hebt is de spierpijn morgen nog erger
Check je dm.quote:Op zondag 20 september 2015 11:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
WGR / Nog steeds onenigheid uitzendbureau.
Moet je ook niet gaan rennen met de killerheels van je zusje.quote:Op zondag 20 september 2015 11:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zijn vooral de blaren op mn hakken. Heb niet echt spierpijn
Ik zal jou eens killenquote:Op zondag 20 september 2015 12:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Moet je ook niet gaan rennen met de killerheels van je zusje.
Hopelijk haalt die uit naar jouquote:Op zondag 20 september 2015 14:04 schreef Specularium het volgende:
Beetje die kat pesten.
Als hij uithaalt is het gewoon terecht.
Nee. Dit is hem toch niet.quote:
quote:Op zondag 20 september 2015 14:17 schreef anonymoussie het volgende:
Wat is die clip ook alweer van die cartoon met dat meisje?
Ben je weer met jezelf aan het praten?quote:Op zondag 20 september 2015 14:17 schreef anonymoussie het volgende:
Wat is die clip ook alweer van die cartoon met dat meisje?
quote:Op zondag 20 september 2015 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je weer met jezelf aan het praten?
Maar deze bedoel je denk ik:
Valt wel mee.quote:Op zondag 20 september 2015 15:09 schreef d4v1d het volgende:
Zeg Harry, loopt dit topic niet ietwat uit de hand?
NWS / Kind gearresteerd voor het maken van een bom
Mijn TR knop is weg ofzo
Dus niet meer per topic?quote:Op zondag 20 september 2015 15:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt wel mee.
TR knop staat in de post tegenwoordig.
hmm..quote:Op zondag 20 september 2015 15:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, die staat bij de nieuw topic knop.
Zit je zeker weer adblocker te draaienquote:Op zondag 20 september 2015 15:24 schreef d4v1d het volgende:
ohja, die icoontjes werkte niet dat was t
Nee, ik heb css om de oude forumstijl terug te brengen, maar dan werken die icoontjes niet lekkerquote:Op zondag 20 september 2015 15:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je zeker weer adblocker te draaien.
Ik vind de nieuwe lay-out maar niks. Het oogt goedkoop. De vorige lay-out had veel meer klasse.quote:Op zondag 20 september 2015 15:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, ik heb css om de oude forumstijl terug te brengen, maar dan werken die icoontjes niet lekker
Toen die van de week zonder die rouwrand was zag het er best tof uit. Nu zijn er gewoon teveel tinten grijs overal.quote:Op zondag 20 september 2015 15:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe lay-out maar niks. Het oogt goedkoop. De vorige lay-out had veel meer klasse.
Ronde vormen zijn ook een stuk vrouwelijker.quote:Op zondag 20 september 2015 15:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe lay-out maar niks. Het oogt goedkoop. De vorige lay-out had veel meer klasse.
Ja, en al je UI'squote:Op zondag 20 september 2015 15:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
twitter:DePolitieheli twitterde op zondag 20-09-2015 om 15:43:33Zojuist standby gestaan bij de Zoetermeerse plas ivm een incident in #Zoetermeer #PXC ^16 http://t.co/wy9tvb4gfn reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem bijvoorbeeld dit:quote:Op zondag 20 september 2015 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen die van de week zonder die rouwrand was zag het er best tof uit. Nu zijn er gewoon teveel tinten grijs overal.
Nee das gewoon logisch, centrale uitlijning op de balk is niks vreemds aan. Al zou alles aan de bovenkant uitlijnen wel netter zijn ja.quote:Op zondag 20 september 2015 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Neem bijvoorbeeld dit:
[ afbeelding ]
De naam van iemand zonder ondertitel wordt ineens lager uitgelijnd. Het oogt rommelig en onrustig.
Ik heb het vooral met die tl;dr topics met veel splitsquotes erin.quote:Op zondag 20 september 2015 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Neem bijvoorbeeld dit:
[ afbeelding ]
De naam van iemand zonder ondertitel wordt ineens lager uitgelijnd. Het oogt rommelig en onrustig.
Die las je toch al niet.quote:Op zondag 20 september 2015 15:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het vooral met die tl;dr topics met veel splitsquotes erin.
Daar merk ik aan dat het minder lekker leest.
Jaaaquote:Op zondag 20 september 2015 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je weer met jezelf aan het praten?
Maar deze bedoel je denk ik:
Ligt aan jou of de aivd is jou aan het aftappenquote:Op zondag 20 september 2015 16:25 schreef LTVDK het volgende:
Ligt het aan mij of is FOK! enorm traag?
Nog steedsquote:Op zondag 20 september 2015 16:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Ligt aan jou of de aivd is jou aan het aftappen
FOK! was up, maar cloudflare was even down.quote:Op zondag 20 september 2015 16:25 schreef LTVDK het volgende:
Ligt het aan mij of is FOK! enorm traag?
Oh volgens mij was er iemand aan het devven, zijn opeens weer allemaal dingen anders.quote:Op zondag 20 september 2015 16:42 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
FOK! was up, maar cloudflare was even down.
Nu omgekeerd, FOK! af en toe down, en cloudflare weer up.
Obama zit te fucken met de link van GlobalOne.
helpt ook vast niet mee, edit en quoteknoppies idd..quote:Op zondag 20 september 2015 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh volgens mij was er iemand aan het devven, zijn opeens weer allemaal dingen anders.
Ja, laat die mensen eens rustig devven.quote:Op zondag 20 september 2015 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh volgens mij was er iemand aan het devven, zijn opeens weer allemaal dingen anders.
Lettertype ook, en nog wat dingen zo te zien.quote:Op zondag 20 september 2015 16:47 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
helpt ook vast niet mee, edit en quoteknoppies idd..
ik dacht dat ze dat offline deden tot het klopt, maar ik moet ook niet denkenquote:Op zondag 20 september 2015 16:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, laat die mensen eens rustig devven.
Iedereen gelijk in paniek omdat F5 niet meer direct werkt.
Dat zou wel handig zijn.quote:Op zondag 20 september 2015 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog steedsMisschien moet ik dan wat minder allahu ackbar roepen?
De gruwel, de horror, ik slaap vannacht niet.quote:Op zondag 20 september 2015 16:50 schreef Specularium het volgende:
Er zijn plaatjes tekst geworden.
Ingrijpende veranderingen.
Ja eigenlijk veel duidelijker zoquote:Op zondag 20 september 2015 16:50 schreef Specularium het volgende:
Er zijn plaatjes tekst geworden.
Ingrijpende veranderingen.
quote:
Vanmiddag stond Frederik (23) nog in de voetbalkleedkamer luidruchtig te schreeuwen dat alle vrouwen hoeren zijn, maar nu zit hij weer knus thuis op de bank met zijn vriendin Nashville te kijken.
Frederik geniet van de zondagavond met Marianne: “Na het voetballen drinken we altijd samen een kopje sleepy-time thee en kijken we een aflevering van Nashville, soms zelfs twee afleveringen. Dat is echt ons momentje samen. Nashville is echt een leuke serie. Rayna James is een sterke vrouw, dat bewonder ik.”
Intimiteit is belangrijk is voor Frederik: “We zijn nu bijvoorbeeld aan het knuffelen, dat vind ik heel fijn. Zij iets minder, dus ik geniet ervan zolang het duurt. Ze krijgt wel snel koude voeten, dan maak ik altijd een kruikje voor haar.”
“Hmmmm Bon Bon Bloc, lekker.”
Ik was even in paniek omdat ik mijn actieve topics in nieuwe topics niet meer kon vindenquote:Op zondag 20 september 2015 16:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, laat die mensen eens rustig devven.
Iedereen gelijk in paniek omdat F5 niet meer direct werkt.
Lekker originele klacht weer.quote:Op zondag 20 september 2015 17:42 schreef d4v1d het volgende:
Die nieuwsticker is echt strontvervelend
Jij ook, en jij wordt ook niet weggedevtquote:Op zondag 20 september 2015 17:42 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2015 17:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij ook, en jij wordt ook niet weggedevt
Onterechte klacht, zeikwijf.quote:Op zondag 20 september 2015 17:42 schreef d4v1d het volgende:
quote:
Je moet er wel LOL achter zetten he, amders nemen ze het serieus.quote:Op zondag 20 september 2015 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog steedsMisschien moet ik dan wat minder allahu ackbar roepen?
Allahahahahahahahahahaha ackbar dan?quote:Op zondag 20 september 2015 18:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je moet er wel LOL achter zetten he, amders nemen ze het serieus.
Heb je Edge of Tomorow al gezien?quote:
Aftermath. Is wel Pools.quote:Op zondag 20 september 2015 19:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die niet eens afgekeken, zo goed.
Storing?quote:Op zondag 20 september 2015 19:46 schreef d4v1d het volgende:
Ik sta in de wacht bij Ziggo.
Gelukkig bel ik gratis
Ziggo is kutquote:Op zondag 20 september 2015 20:29 schreef Specularium het volgende:
Superinteressant, David.
Hou ons op de hoogte.
Weer geen date dus?quote:Op zondag 20 september 2015 20:31 schreef d4v1d het volgende:
Ze deed alsof ze begreep wat ik graag wou.. Maar ze heeft dus enkel de modem herstart en verder niks
Neequote:Op zondag 20 september 2015 21:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ok. Krijgen we dan nu pics van je zusje?
Ziggo: 40.27/4.05quote:Op zondag 20 september 2015 21:05 schreef d4v1d het volgende:
Zou https://www.ziggo.nl/speedtest/ de snelheiden faken om het positiever uit te laten komen?
Verschilt wel heel erg met speedtest.net
Ziggo: 203quote:Op zondag 20 september 2015 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziggo: 40.27/4.05
Speedtest: 40.35/4.17
Lijkt me niet bepaald een aantrekkelijke familie, dus ik pasquote:Op zondag 20 september 2015 21:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ok. Krijgen we dan nu pics van je zusje?
Nou, was al bang dat ze opquote:Op zondag 20 september 2015 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt me niet bepaald een aantrekkelijke familie, dus ik pas
Nee, ook daar sta ik niet bepaald om te springenquote:Op zondag 20 september 2015 21:45 schreef anonymoussie het volgende:
Had je die pic van zijn moeder al gezien, Timmmmm?
Hoezo is dat gek.quote:Op zondag 20 september 2015 21:45 schreef d4v1d het volgende:
Ik denk nu steeds dat ik op de FP zit te praten.
Gek genoeg is het niveau van de reacties alsnog hoger
Ik ook niet. Ik vroeg om tetten.quote:Op zondag 20 september 2015 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, ook daar sta ik niet bepaald om te springen
Op de FP worden in ieder geval aantrekkelijkere dames dan je zusje gepost.quote:Op zondag 20 september 2015 21:45 schreef d4v1d het volgende:
Ik denk nu steeds dat ik op de FP zit te praten.
Gek genoeg is het niveau van de reacties alsnog hoger
Hier kan ik wel wat mee jaquote:Op zondag 20 september 2015 21:53 schreef anonymoussie het volgende:
Als je nou gewoon dit had gepost, Donny.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 september 2015 21:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier kan ik wel wat mee ja
Hoewel een cupmaatje kleiner over het algemeen mijn voorkeur heeft
Nee, dat formaat gaat echt helemaal nergens meer over.quote:
Jij gaat nergens overquote:Op zondag 20 september 2015 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dat formaat gaat echt helemaal nergens meer over.
Zou jij nee zeggen dan?quote:Op zondag 20 september 2015 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dat formaat gaat echt helemaal nergens meer over.
Waarschijnlijk niet nee.quote:
Nu alleen nog een embed zonder pop-upquote:Op zondag 20 september 2015 23:21 schreef moemoe het volgende:
Oh, dat is inderdaad heul anders. Die Youtube preview.
In de post?quote:Op zondag 20 september 2015 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu alleen nog een embed zonder pop-up
Ja dat je er op kan klikken en gewoon kan blijven posten en dm'en.quote:
Dan moet je het in een nieuw venster openen.quote:Op zondag 20 september 2015 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat je er op kan klikken en gewoon kan blijven posten en dm'en.
Ja doe ik dan vaak ook wel, maar is omslachtig natuurlijk.quote:Op zondag 20 september 2015 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je het in een nieuw venster openen.
Er zijn inderdaad weer dingen veranderd.quote:Op maandag 21 september 2015 00:03 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Is er nou weer een ander lettertype, of zijn mijn ogen er ineens een stuk op vooruit gegaan?
Gelukkig, ik dat ff dat mijn browser weer ongemerkt op 120% stond ofzo...quote:Op maandag 21 september 2015 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad weer dingen veranderd.
En kun jij daar mee omgaan?quote:Op maandag 21 september 2015 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad weer dingen veranderd.
Nee, daarom is dit zo leuk allemaal.quote:Op maandag 21 september 2015 00:28 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Krijg hij een keuze?
Leedvermaak.. schaam jequote:Op maandag 21 september 2015 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, daarom is dit zo leuk allemaal.
Ik kan goed met veranderingen omgaan als het verbeteringen zijn. Mooi diplomatiek antwoord hè? Ik zie graag 5 blije bijtjes verschijnen nu.quote:
quote:Op maandag 21 september 2015 00:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooi diplomatiek antwoord hè?
quote:Op maandag 21 september 2015 01:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hey,.. pssst.... tip voor je lijstjes sectie...quote:
Zelfs de allerslechtste nummers van Basement Jaxx zijn nog 10 keer beter dan dit.quote:
Dat schiet niet op.quote:Op maandag 21 september 2015 06:13 schreef d4v1d het volgende:
Paupertelefoon blijf hangen op 27% met opladen
Das balen, nieuwe halen.quote:Op maandag 21 september 2015 07:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, heeft de hele nacht aan de oplader gelegen
Lag blijkbaar aan het kabeltje
Pas 2 x gebruikt?quote:Op maandag 21 september 2015 07:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik gooi jouw zusje na 2x gebruiken toch ook niet weg
🛀🍷quote:Op maandag 21 september 2015 08:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik lig nog een bad dus er is niks mis met mijn morgen
Luie donder.quote:Op maandag 21 september 2015 08:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik lig nog een bad dus er is niks mis met mijn morgen
Je bent wel altijd thuis als ik je opbel valt mij op!quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en daarom ga ik mezelf vanavond helemaal kapot zuipen aan Corona. En dit is de laatste keer dat ik voor jou naar die kuttelefoon ren, nu moet ik weer 2 uur aan het zuurstof.
Volgend jaar Marianne in heel Limburg bakt op L1, wij gaan kijken met een bakje zoutjes voor de buis!quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat je het zou vragen
[ afbeelding ]
Ja jij belt altijd als The Bold & The Beautiful op tv is, dan ben ik wel thuis ja.quote:Op maandag 21 september 2015 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent wel altijd thuis als ik je opbel valt mij op!
Zal ik je nog een leuk DVD pakket sturen? Met de Schippers van de Kameleon enzo?
Geeft niet, ik weet toevallig dat jij wilde avonturen hebt beleefd dit weekend!quote:Op maandag 21 september 2015 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is misschien niet de meest snelle reactie op een quote maar ik was even vergeten dat ze bovenaan verborgen stonden.
Oh ik dacht As the world turns!quote:Op maandag 21 september 2015 13:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja jij belt altijd als The Bold & The Beautiful op tv is, dan ben ik wel thuis ja.
[..]
Geeft niet, ik weet toevallig dat jij wilde avonturen hebt beleefd dit weekend!
Ik heb zelfs spannend fotomateriaal in dit topic gepost, het was echt een wilde avond, Backstreet Boys Greatest Hits op repeat en alles.quote:Op maandag 21 september 2015 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ik dacht As the world turns!
Ik maak altijd de wildste dingen mee, dat weet je. Maar jij schijnt ook een krat Corona weggewerkt te hebben?
Oh heb je nog kleren aan? Ik ga het even opzoeken.quote:Op maandag 21 september 2015 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs spannend fotomateriaal in dit topic gepost, het was echt een wilde avond, Backstreet Boys Greatest Hits op repeat en alles.
Toen ik spannend zei bedoelde ik eigenlijk niet spannend, maar ik weet dat jij geen genoeg kan krijgen van mijn bureautafel.quote:Op maandag 21 september 2015 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh heb je nog kleren aan? Ik ga het even opzoeken.
Ik ben al een jaar niet vrij geweest, jankbal!quote:
Oh nou vooruit.quote:Op maandag 21 september 2015 16:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar niet vrij geweest, jankbal!
En ik was vandaag eigenlijk al vrij, maar zat tot 15u nog op kantoor.quote:
David gaat straks zeggen dat jouw voorouders nooit zo hard hebben gewerkt.quote:Op maandag 21 september 2015 16:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar niet vrij geweest, jankbal!
Volgensmij werk jij nietquote:Op maandag 21 september 2015 16:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
David gaat straks zeggen dat jouw voorouders nooit zo hard hebben gewerkt.
quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:20 schreef d4v1d het volgende:
harder dan jouw voorouders ooit gewerkt hebben.
Ga eens met de vogels naar een exotische locatie.quote:Op maandag 21 september 2015 16:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik was vandaag eigenlijk al vrij, maar zat tot 15u nog op kantoor.
Dus ik ga deze week lekker eens bijkomen.
Dat ligt er maar net aan wie je daar onder verstaat.quote:Op maandag 21 september 2015 16:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
David gaat straks zeggen dat jouw voorouders nooit zo hard hebben gewerkt.
Dat zou kunnen, maar zij zijn een beetje huismus.quote:Op maandag 21 september 2015 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga eens met de vogels naar een exotische locatie.
Ga ik ook zeker doenquote:
Ik dacht al, jij leeft toch op cafeïnequote:
Niet? Denk trouwens dat de suikerverslaving hardnekkiger is dan de cafeine.quote:Op maandag 21 september 2015 17:44 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer ga je beginnen met cafeïne direct in de ader te injecteren?
Injecties Monsterquote:Op maandag 21 september 2015 17:44 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer ga je beginnen met cafeïne direct in de ader te injecteren?
Dus daarom ben jij altijd ziek.quote:Op maandag 21 september 2015 17:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet? Denk trouwens dat de suikerverslaving hardnekkiger is dan de cafeine.
Hoezo ben ik altijd ziek?quote:Op maandag 21 september 2015 18:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus daarom ben jij altijd ziek.
Junkquote:Op maandag 21 september 2015 17:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet? Denk trouwens dat de suikerverslaving hardnekkiger is dan de cafeine.
Weet ik niet.quote:Op maandag 21 september 2015 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is dit? Behalve out of my league dan.
Gewoon ermee gaan klooien, merk je het vanzelf wel.quote:Op maandag 21 september 2015 18:35 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil dus enige orde gaan maken in mn google contacten.. Dat gaat dus via die google+ kringen ofzo... Maar hoe de fuck werkt dat
#liefdagboek
Niet echt flatterend want mijn prachtige benen staan niet op de foto. Mijn Raybans zijn wel heet natuurlijk.quote:
Rustig maar, ik ben er al weer hoor.quote:
Dit helpt niet.quote:Op maandag 21 september 2015 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rustig maar, ik ben er al weer hoor.
Is er niet een vluchtelingentopic om te ontsporen ofzo?quote:
NWS / EU wil asielzoeker verdelen #10 Oneindige stromenquote:Op maandag 21 september 2015 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er niet een vluchtelingentopic om te ontsporen ofzo?
quote:Op maandag 21 september 2015 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er niet een vluchtelingentopic om te ontsporen ofzo?
Post hij hier in dit topic?quote:Op maandag 21 september 2015 19:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het contact met een verschrikkelijk schijnheilig persoon.
Heb je nog een topic in WGR?quote:Op maandag 21 september 2015 19:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heb je een advocaat voor me?
Heeft iemand jou gespot op video bij het relletje in schilderswijk?quote:Op maandag 21 september 2015 19:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heb je een advocaat voor me?
Ja,quote:Op maandag 21 september 2015 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je nog een topic in WGR?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |