Waarschijnlijk niet nee.quote:
Nu alleen nog een embed zonder pop-upquote:Op zondag 20 september 2015 23:21 schreef moemoe het volgende:
Oh, dat is inderdaad heul anders. Die Youtube preview.
In de post?quote:Op zondag 20 september 2015 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu alleen nog een embed zonder pop-up
Ja dat je er op kan klikken en gewoon kan blijven posten en dm'en.quote:
Dan moet je het in een nieuw venster openen.quote:Op zondag 20 september 2015 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat je er op kan klikken en gewoon kan blijven posten en dm'en.
Ja doe ik dan vaak ook wel, maar is omslachtig natuurlijk.quote:Op zondag 20 september 2015 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je het in een nieuw venster openen.
Er zijn inderdaad weer dingen veranderd.quote:Op maandag 21 september 2015 00:03 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Is er nou weer een ander lettertype, of zijn mijn ogen er ineens een stuk op vooruit gegaan?
Gelukkig, ik dat ff dat mijn browser weer ongemerkt op 120% stond ofzo...quote:Op maandag 21 september 2015 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad weer dingen veranderd.
En kun jij daar mee omgaan?quote:Op maandag 21 september 2015 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad weer dingen veranderd.
Nee, daarom is dit zo leuk allemaal.quote:Op maandag 21 september 2015 00:28 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Krijg hij een keuze?
Leedvermaak.. schaam jequote:Op maandag 21 september 2015 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, daarom is dit zo leuk allemaal.
Ik kan goed met veranderingen omgaan als het verbeteringen zijn. Mooi diplomatiek antwoord hè? Ik zie graag 5 blije bijtjes verschijnen nu.quote:
quote:Op maandag 21 september 2015 00:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooi diplomatiek antwoord hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |