hmm..quote:Op zondag 20 september 2015 15:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, die staat bij de nieuw topic knop.
Zit je zeker weer adblocker te draaienquote:Op zondag 20 september 2015 15:24 schreef d4v1d het volgende:
ohja, die icoontjes werkte niet dat was t
Nee, ik heb css om de oude forumstijl terug te brengen, maar dan werken die icoontjes niet lekkerquote:Op zondag 20 september 2015 15:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je zeker weer adblocker te draaien.
Ik vind de nieuwe lay-out maar niks. Het oogt goedkoop. De vorige lay-out had veel meer klasse.quote:Op zondag 20 september 2015 15:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, ik heb css om de oude forumstijl terug te brengen, maar dan werken die icoontjes niet lekker
Toen die van de week zonder die rouwrand was zag het er best tof uit. Nu zijn er gewoon teveel tinten grijs overal.quote:Op zondag 20 september 2015 15:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe lay-out maar niks. Het oogt goedkoop. De vorige lay-out had veel meer klasse.
Ronde vormen zijn ook een stuk vrouwelijker.quote:Op zondag 20 september 2015 15:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe lay-out maar niks. Het oogt goedkoop. De vorige lay-out had veel meer klasse.
Ja, en al je UI'squote:Op zondag 20 september 2015 15:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
twitter:DePolitieheli twitterde op zondag 20-09-2015 om 15:43:33Zojuist standby gestaan bij de Zoetermeerse plas ivm een incident in #Zoetermeer #PXC ^16 http://t.co/wy9tvb4gfn reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem bijvoorbeeld dit:quote:Op zondag 20 september 2015 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen die van de week zonder die rouwrand was zag het er best tof uit. Nu zijn er gewoon teveel tinten grijs overal.
Nee das gewoon logisch, centrale uitlijning op de balk is niks vreemds aan. Al zou alles aan de bovenkant uitlijnen wel netter zijn ja.quote:Op zondag 20 september 2015 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Neem bijvoorbeeld dit:
[ afbeelding ]
De naam van iemand zonder ondertitel wordt ineens lager uitgelijnd. Het oogt rommelig en onrustig.
Ik heb het vooral met die tl;dr topics met veel splitsquotes erin.quote:Op zondag 20 september 2015 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Neem bijvoorbeeld dit:
[ afbeelding ]
De naam van iemand zonder ondertitel wordt ineens lager uitgelijnd. Het oogt rommelig en onrustig.
Die las je toch al niet.quote:Op zondag 20 september 2015 15:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het vooral met die tl;dr topics met veel splitsquotes erin.
Daar merk ik aan dat het minder lekker leest.
Jaaaquote:Op zondag 20 september 2015 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je weer met jezelf aan het praten?
Maar deze bedoel je denk ik:
Ligt aan jou of de aivd is jou aan het aftappenquote:Op zondag 20 september 2015 16:25 schreef LTVDK het volgende:
Ligt het aan mij of is FOK! enorm traag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |