Nog steedsquote:Op zondag 20 september 2015 16:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Ligt aan jou of de aivd is jou aan het aftappen
FOK! was up, maar cloudflare was even down.quote:Op zondag 20 september 2015 16:25 schreef LTVDK het volgende:
Ligt het aan mij of is FOK! enorm traag?
Oh volgens mij was er iemand aan het devven, zijn opeens weer allemaal dingen anders.quote:Op zondag 20 september 2015 16:42 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
FOK! was up, maar cloudflare was even down.
Nu omgekeerd, FOK! af en toe down, en cloudflare weer up.
Obama zit te fucken met de link van GlobalOne.
helpt ook vast niet mee, edit en quoteknoppies idd..quote:Op zondag 20 september 2015 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh volgens mij was er iemand aan het devven, zijn opeens weer allemaal dingen anders.
Ja, laat die mensen eens rustig devven.quote:Op zondag 20 september 2015 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh volgens mij was er iemand aan het devven, zijn opeens weer allemaal dingen anders.
Lettertype ook, en nog wat dingen zo te zien.quote:Op zondag 20 september 2015 16:47 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
helpt ook vast niet mee, edit en quoteknoppies idd..
ik dacht dat ze dat offline deden tot het klopt, maar ik moet ook niet denkenquote:Op zondag 20 september 2015 16:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, laat die mensen eens rustig devven.
Iedereen gelijk in paniek omdat F5 niet meer direct werkt.
Dat zou wel handig zijn.quote:Op zondag 20 september 2015 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog steedsMisschien moet ik dan wat minder allahu ackbar roepen?
De gruwel, de horror, ik slaap vannacht niet.quote:Op zondag 20 september 2015 16:50 schreef Specularium het volgende:
Er zijn plaatjes tekst geworden.
Ingrijpende veranderingen.
Ja eigenlijk veel duidelijker zoquote:Op zondag 20 september 2015 16:50 schreef Specularium het volgende:
Er zijn plaatjes tekst geworden.
Ingrijpende veranderingen.
quote:
Vanmiddag stond Frederik (23) nog in de voetbalkleedkamer luidruchtig te schreeuwen dat alle vrouwen hoeren zijn, maar nu zit hij weer knus thuis op de bank met zijn vriendin Nashville te kijken.
Frederik geniet van de zondagavond met Marianne: “Na het voetballen drinken we altijd samen een kopje sleepy-time thee en kijken we een aflevering van Nashville, soms zelfs twee afleveringen. Dat is echt ons momentje samen. Nashville is echt een leuke serie. Rayna James is een sterke vrouw, dat bewonder ik.”
Intimiteit is belangrijk is voor Frederik: “We zijn nu bijvoorbeeld aan het knuffelen, dat vind ik heel fijn. Zij iets minder, dus ik geniet ervan zolang het duurt. Ze krijgt wel snel koude voeten, dan maak ik altijd een kruikje voor haar.”
“Hmmmm Bon Bon Bloc, lekker.”
Ik was even in paniek omdat ik mijn actieve topics in nieuwe topics niet meer kon vindenquote:Op zondag 20 september 2015 16:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, laat die mensen eens rustig devven.
Iedereen gelijk in paniek omdat F5 niet meer direct werkt.
Lekker originele klacht weer.quote:Op zondag 20 september 2015 17:42 schreef d4v1d het volgende:
Die nieuwsticker is echt strontvervelend
Jij ook, en jij wordt ook niet weggedevtquote:Op zondag 20 september 2015 17:42 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2015 17:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij ook, en jij wordt ook niet weggedevt
Onterechte klacht, zeikwijf.quote:Op zondag 20 september 2015 17:42 schreef d4v1d het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |