Dat dacht ik dus ook al! Zij blij (kinderhand snel gevuld enz.) en jij er geen last vanquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gewoon accepteren en vervolgens ontvolgen. zij blij, jij blij
Doe maar niet. Namen posten is niet toegestaan.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:36 schreef girlnextdoor. het volgende:
Link bevat haar naam, daarom heb ik deze in een spoiler gezet.
Nu ben ik toch benieuwd wat die vriend ervan vind. Vind hij het ''normaal'' (oke, das relatief) dat ze zo doet?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:03 schreef girlnextdoor. het volgende:
Een vriend van mij is sinds kort helemaal happy met een meisje waar hij na 2 weken daten al een relatie mee heeft. Toevallig ken ik dat meisje van vroeger, ze zat een klas hoger als mij. Nu begint ze zonder dat ze überhaupt vrienden van hem heeft gezien, al direct vriendschapsverzoeken rond te sturen. Eén blik op haar facebook was al genoeg om het verzoek open te laten staan. Ze heeft alleen maar foto's van haar kinderen (ze is 24), en daarbij wisselt ze serieus om de 5 minuten van profielfoto, met bijbehorende reacties a la 'je bent echt me poessss', 'lekkerdingggg<3' tot 'lekkergeilmokkelvanme'. En dat bij foto's waar ze een duckface trekt en d'r borsten eens even lekker goed naar voren steekt. Je hebt de categorie kort en pittig kapsel, en je hebt dit
Nu krijg ik de vraag van die vriend van mij waarom ik dat verzoek niet accepteer. Nou, gewoon omdat ik geen zin heb om een dagboek van die kids bij te houden, haar duckface elke 5 minuten voorbij te zien komen en die kansloze reacties op beide te lezen. Nu is 'ie kwaad
Excuus!quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe maar niet. Namen posten is niet toegestaan.
Kan diegene dan wel jouw profiel zien?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gewoon accepteren en vervolgens ontvolgen. zij blij, jij blij
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:20 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Excuus!
@zeefje: hij vindt alles geweldig wat ze doet. Ik hou het op een flinke dosis verliefdheid, want we zien die hele jongen niet meer![]()
Ik gok het er overigens op dat het binnen een maand weer voorbij is. Dat zie ik namelijk vaak bij zulke situaties.
als je hem in een groep zet die verder (bijna) niks ziet niet.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:24 schreef zeefje het volgende:
[..]
Kan diegene dan wel jouw profiel zien?
Gewoon het kruisje aanklikken dat je minder van "deze actie/dit bedrijf" wil zien.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maar als ik het bericht wil rapporteren zie ik geen optie "dit is een like, share en win-actie". Dus blijkbaar heeft t voor facebook geen prioriteit.
Ik heb er 0 en ik ben er trots opquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:45 schreef houdjemond het volgende:
Dat word kicken Isegrim:
Hallo iedereen,
Zoals elk jaar willen we ook dit jaar onze steun geven aan borstkanker. Bij deze het spel van dit jaar : we vragen dat alle meisjes/dames dit doen om de wereld te sensibiliseren tegenover borstkanker. Het is eenvoudig en ik zou willen vragen aan jullie allemaal om mee te doen. Enkele jaren gekend moesten we de kleur van onze BH op onze wall schrijven. De mannen hebben zich dagen afgevraagd wat die kleuren wilden zeggen. Dit jaar vragen we om het aantal tattoos die je hebt te vermelden. Antwoord niet op dit bericht, maar schrijf enkel het getal gevolgd door "en ik ben er trots op", Vb. 1 en ik ben er trots op! Kopieer dit bericht en stuur het in een privé bericht door naar alle meisjes/vrouwen die je kent.
Het spel van de BH's heeft in de tijd de media gehaald en dat moet nu ook lukken! GO!
Zet daarna een hartje op de wall van de persoon van wie je dit bericht gekregen hebt.
Als iemand je vraagt waarom je dit hebt geschreven of waarom er hartjes op je wall staan, antwoord niet.
Dit is enkel voor de vrouwen en voor de bewustwording van borstkanker.
Alvast bedankt!
vre-se-lijkquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:45 schreef houdjemond het volgende:
Dat word kicken Isegrim:
Hallo iedereen,
Zoals elk jaar willen we ook dit jaar onze steun geven aan borstkanker. Bij deze het spel van dit jaar : we vragen dat alle meisjes/dames dit doen om de wereld te sensibiliseren tegenover borstkanker. Het is eenvoudig en ik zou willen vragen aan jullie allemaal om mee te doen. Enkele jaren gekend moesten we de kleur van onze BH op onze wall schrijven. De mannen hebben zich dagen afgevraagd wat die kleuren wilden zeggen. Dit jaar vragen we om het aantal tattoos die je hebt te vermelden. Antwoord niet op dit bericht, maar schrijf enkel het getal gevolgd door "en ik ben er trots op", Vb. 1 en ik ben er trots op! Kopieer dit bericht en stuur het in een privé bericht door naar alle meisjes/vrouwen die je kent.
Het spel van de BH's heeft in de tijd de media gehaald en dat moet nu ook lukken! GO!
Zet daarna een hartje op de wall van de persoon van wie je dit bericht gekregen hebt.
Als iemand je vraagt waarom je dit hebt geschreven of waarom er hartjes op je wall staan, antwoord niet.
Dit is enkel voor de vrouwen en voor de bewustwording van borstkanker.
Alvast bedankt!
of "je zou maar jarig zijn vandaag". De tering.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:39 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Mensen die zichzelf feliciteren op facebook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb dat niet op mijn timeline, ik heb in de tijd van Hyves ooit nog eens een vrij minachtende reactie geplaatst toen vrouwen gingen plaatsen hoeveel maanden ze zwanger waren en waar ze trek inhadden. Ik ben zelfs zo vriendelijk geweest om ze te wijzen op het feit hoeveel geld Pink Ribbon toen daadwerkelijk aan onderzoek uitgaf en heb ze goede alternatieven geboden om geld te doneren.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
vre-se-lijk
Het draagt niets bij en het is niet nodig. Als er één ziekte is waar geen bewustwording meer voor nodig is, dan zou ik kiezen voor Borstkanker.. En dat komt niet door dit flauwe geouwehoer
quote:Op woensdag 30 september 2015 10:59 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik heb dat niet op mijn timeline, ik heb in de tijd van Hyves ooit nog eens een vrij minachtende reactie geplaatst toen vrouwen gingen plaatsen hoeveel maanden ze zwanger waren en waar ze trek inhadden. Ik ben zelfs zo vriendelijk geweest om ze te wijzen op het feit hoeveel geld Pink Ribbon toen daadwerkelijk aan onderzoek uitgaf en heb ze goede alternatieven geboden om geld te doneren.
Hopen op zoveel mogelijk "likes" en fijne reacties.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:39 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Mensen die zichzelf feliciteren op facebook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja die aids zie ik ook voorbij komen.quote:Op woensdag 30 september 2015 11:23 schreef KaBuf het volgende:
Ennnnn heel Facebook staat weer vol in verband met de #nationalebroersenzussendag.
Daar hoort eigenlijk dit plaatje bij natuurlijk:quote:Op woensdag 30 september 2015 11:38 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Hopen op zoveel mogelijk "likes" en fijne reacties.
Uit Friesland? Dan ken ik ze ook.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:53 schreef Knijpflesje het volgende:
Kennelijk een koppel die ik ken zijn nog geeneens een jaar samen. Wonen nu al samen en kennelijk is ze nu al zwanger.
Nee, uit Noord-Holland :pquote:Op woensdag 30 september 2015 16:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Uit Friesland? Dan ken ik ze ook.
Aaah, nee ik kreeg gisteren de zwangerschapsaankondiging ''binnen'' op FB. Sinds januari samen, sinds deze zomer samenwonend en nu dus zwanger. Zij heeft al 2 kinderen uit een vorige relatie.quote:
Die van mij zijn begin 20. Maar licht het aan mij of moet alles tegenwoordig "snel"? Ik ben al meer dan 2 jaar samen met mijn vriend maar we denken nog niet aan samenwonen gezien we liever een huis kopen dan huren. Maar ik zie mensen die al na 1-2 maanden samenwonen enzo.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Aaah, nee ik kreeg gisteren de zwangerschapsaankondiging ''binnen'' op FB. Sinds januari samen, sinds deze zomer samenwonend en nu dus zwanger. Zij heeft al 2 kinderen uit een vorige relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |