Het stond op de Wilders fanclub fbook site of zo iets. derhalve maakt men zich druk. En boosquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:29 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Kreeg op het mbo gewoon vrij voor offerfeest (ben niet gelovig).
Sowieso, je hier druk over maken... Laat die mensen toch.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee. Dit is een christelijk land met christelijke feestdagen. Pas je maar aan.
(Note; ik ben atheïst en pas me ook aan aan de vrije dagen)
Ja joh. Lekker laten. Alsof ze nu Nederland al niet overnemen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:29 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Kreeg op het mbo gewoon vrij voor offerfeest (ben niet gelovig).
Sowieso, je hier druk over maken... Laat die mensen toch.
Tellen we de Ramadan ook niet meer mee? Dat werknemers en leerlingen een maand uit de running zijn?quote:
Ik vind het geen officiële feestdag zoals we die in NL kennen nee.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:01 schreef Isegrim het volgende:
Ik bedoel - vanwaar de aanhalingstekens? Vind je het een nepfeestdag?
Nee. Maar het hoort bij de christelijke identiteit van Nederland.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:13 schreef Isegrim het volgende:
Onze officiële feestdagen zijn een stuk zinniger inderdaad.
No hard feelingsquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:16 schreef Isegrim het volgende:
Okee! Ik ga ff een boerka kopen okee?
Like, share en win zijn mijn irritatie nummer 1 op Facebook. Mag trouwens ook niet volgens de FB voorwaarden. Daarnaast ook niet effectief voor adverteerder.quote:
Maar als ik het bericht wil rapporteren zie ik geen optie "dit is een like, share en win-actie". Dus blijkbaar heeft t voor facebook geen prioriteit.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:14 schreef Joenes het volgende:
[...]
Like, share en win zijn mijn irritatie nummer 1 op Facebook. Mag trouwens ook niet volgens de FB voorwaarden. Daarnaast ook niet effectief voor adverteerder.
http://www.socialmediakompas.nl/like-share-en-win/
Helaas niet. Zijn meestal trouwens ook de wat lager opgeleiden die aan dit soort acties meedoen en dan het liefst 10x per dag.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maar als ik het bericht wil rapporteren zie ik geen optie "dit is een like, share en win-actie". Dus blijkbaar heeft t voor facebook geen prioriteit.
Ja, kansloos....quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:20 schreef Joenes het volgende:
[..]
Helaas niet. Zijn meestal trouwens ook de wat lager opgeleiden die aan dit soort acties meedoen en dan het liefst 10x per dag.
50 munten van het caféquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:30 schreef Poesopstokje het volgende:
Oké ander onderwerp;
Ik word doodgegooid met like&deel acties. Ik deel heus ook wel eens wat, maar geen 10 dingen per dag. Heb er eentje tussen zitten die élke dag dezelfde dingen deelt, om meer ''kans'' te maken.
Overigens heb ik eens een fles ranja en een dvd gewonnen via lokale supermarkt acties.
Jullie ooit wat gewonnen?
Vaak ook van bergen ps4's die worden verloot, of iphones enzo. Doet me eigenlijk wel denken aan die doorstuurmails van vroeger: 'Bill Gates geeft zijn fortuin weg aan iedereen die dit doorstuurt'. Te belachelijk voor woorden, maar toch delen want je weet maar nooitquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:20 schreef Joenes het volgende:
[..]
Helaas niet. Zijn meestal trouwens ook de wat lager opgeleiden die aan dit soort acties meedoen en dan het liefst 10x per dag.
Bestaat nog steeds, maar dan ook op Facebook!quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vaak ook van bergen ps4's die worden verloot, of iphones enzo. Doet me eigenlijk wel denken aan die doorstuurmails van vroeger: 'Bill Gates geeft zijn fortuin weg aan iedereen die dit doorstuurt'. Te belachelijk voor woorden, maar toch delen want je weet maar nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |