Veel clubs zullen wel meer TKs hebben ingezet als ze naar Eindhoven moesten. Thuis geloofde ze wel in een stunt zonder TK. Maar kan het mis hebben.quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bizar vorig seizoen in de eredivisie, alleen PSV pakte in uit duels meer punten dan thuis
Feli manquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Puntje gepakt tegen Arsenal
Je had mijn 4-2-4 opstelling niet verwachtquote:
Ach ja. Ik vind het sowieso een beetje krom dat een elftal met Ribery, Muller, Sturridge en topverdedigers, met 3-0 verliest door een TK tegen te hebben. Wat dat betreft is een TK best OP.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:23 schreef Vatta het volgende:
[..]
Sorry man had al 9 wedstrijden niet meer gewonnen. Had hem nu tegen iedereen ingezet.
Ik heb nu ook al 9x gelijkgespeeldquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:41 schreef DonRaja het volgende:
Godver... Mijn B-team stond er nog in. Pelè, Lewandowski, Herrera en Di Maria op de bank. Dus... maar weer eens gelijk
Ik heb 8 gelijke spelen en het treurige doelsaldo van 17-15.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nu ook al 9x gelijkgespeeld
Doelsaldo 8-10
Fok! Championshipquote:Op zondag 20 september 2015 11:32 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Wat is de naam van de competitie?
9e gelijkspel, en die slagers van je hebben Herrera een gebroken pols bezorgdquote:Op zondag 20 september 2015 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
Benzema mist even een penalty bij zijn debuut en daarom bleef het gelijk tegen Don
Ik speel heel rustig, pakken maar weinig kaarten.quote:Op zondag 20 september 2015 21:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
9e gelijkspel, en die slagers van je hebben Herrera een gebroken pols bezorgd
We zitten nog niet eens op de helft van het seizoen man.quote:Op zondag 20 september 2015 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bijna op mijn doelstelling. Als ik morgen win van Crystal dan is de kans groot dat dat ik doelstelling haal
Hoogmoed komt voor de ….quote:Op zondag 20 september 2015 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bijna op mijn doelstelling. Als ik morgen win van Crystal dan is de kans groot dat dat ik doelstelling haal
[/quote]quote:Op zondag 20 september 2015 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We zitten nog niet eens op de helft van het seizoen man.
Ik bedoel dat ik dan gewoon op mijn doelstelling benquote:
Gefeliciteerd man! Had het helaas te druk de afgelopen 2 dagen om mn osm bij te werken. En op de momenten dat ik wel tijd had gewoon niet aan gedachtquote:
Niemand wil Clasie hebben... Ik heb hem nu zelfs al als rechtsback gebruikt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Blijft de computer (Norwich) gewoon een schijtbod op Gouffran doen na hetzelfde bod al 3x afgewezen te hebben
Waarom zet je tegen mij een TK in?quote:Op maandag 21 september 2015 21:35 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Zet ik TK in en alsnog verloren. Wat een spel
Ik zoek nog een goede verdediger, maar daar valt Clasie niet onderquote:Op dinsdag 22 september 2015 15:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niemand wil Clasie hebben... Ik heb hem nu zelfs al als rechtsback gebruikt.
Welkomquote:Op dinsdag 22 september 2015 17:27 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik heb gejoined! Norwich ga ik eens managen. Mijn doel is top 13
Des te leuker om er vanaf nu een succes van te maken.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
1ste puntje is binnen, maar mijn god wat is mijn selectie zwak vergeleken met de anderen. Het moraal van mijn spelers helpt ook niet...
Klopt, maar dat succes maken wordt heel moeilijkquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Des te leuker om er vanaf nu een succes van te maken.
Nou omdat anders het gat van 3 punten zou groeien naar 6 punten, en ik dus de aansluiting met de top 10 missen. Maar toch verloren en vandaag ook van WBA dus dit seizoen word weer helemaal niks.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zet je tegen mij een TK in?
Het seizoen is nog lang..quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:44 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Nou omdat anders het gat van 3 punten zou groeien naar 6 punten, en ik dus de aansluiting met de top 10 missen. Maar toch verloren en vandaag ook van WBA dus dit seizoen word weer helemaal niks.
Pssst... Clasie kopen?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het seizoen is nog lang..
Ik moet nodig een extra verdediger. En op z'n Feyenoords, kan ik pas kopen als ik heb verkocht...quote:
Helaas zal hij niet vaak spelen want hij is veruit mijn slechtste middenvelder.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Clasie bij Manchester City, het gaat snel met die jongen.
Waarom koop je hem dan?quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Helaas zal hij niet vaak spelen want hij is veruit mijn slechtste middenvelder.
Ik heb nog een speler nodig om te trainen en City zou City niet zijn zonder onnodig veel geld uit te geven aan spelers die niet zo goed zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom koop je hem dan?
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb nog een speler nodig om te trainen en City zou City niet zijn zonder onnodig veel geld uit te geven aan spelers die niet zo goed zijn.
Ik was eerlijk gezegd ook verbaasd...quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb nog een speler nodig om te trainen en City zou City niet zijn zonder onnodig veel geld uit te geven aan spelers die niet zo goed zijn.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:20 schreef Pascalus het volgende:
Daarnaast hoop ik natuurlijk dat De Don heel hoog eindigt.
Lewandowski. Maakte vandaag bij Bayern Munchen 5 goals in 9 minuten. Hij kwam er bij rust in toen ze 0-1 achter stonden tegen Wolfsburg. En hij scoort in minuut 51, 52 55, 57 en 60 maarliefst 5 goalsquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:40 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb zo stiekempjes aan toch een aardig team:
Bravo
Ramos
Hererra
Tadic
Wanyama
Di Maria
Lewandowski
Pellè
Ja echt bizar, ergens loopt er nu een verdediger van Wolfsburg met een touw om z'n nek naar een boom te zoeken...quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lewandowski. Maakte vandaag bij Bayern Munchen 5 goals in 9 minuten. Hij kwam er bij rust in toen ze 0-1 achter stonden tegen Wolfsburg. En hij scoort in minuut 51, 52 55, 57 en 60 maarliefst 5 goals. Krankzinnig!
Zal je zien dat een Nederlandse topclub die verdediger zsm kooptquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja echt bizar, ergens loopt er nu een verdediger van Wolfsburg met een touw om z'n nek naar een boom te zoeken...
Ik postte gister dat ik misschien volgend seizoen meedoe, omdat ik geen enkele heil zag in dat ene team dat vrij was. Sterkte!quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
1ste puntje is binnen, maar mijn god wat is mijn selectie zwak vergeleken met de anderen. Het moraal van mijn spelers helpt ook niet...
Thanksquote:Op woensdag 23 september 2015 13:43 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik postte gister dat ik misschien volgend seizoen meedoe, omdat ik geen enkele heil zag in dat ene team dat vrij was. Sterkte!
Helaas. Wil wel een 87 verdediger kwijt voor 17 miljoenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:09 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Thanks
Wilt iemand een 83+ verdediger kwijt voor 11 miljoen?
Aangezien Suriname niet kan, kies ik voor Championship.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar gaan we heen komend seizoen, boy's?
De poll zei België, maar dat is echt pure aids. Ik denk dat bijna iedereen het daar wel mee eens is.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aangezien Suriname niet kan, kies ik voor Championship.
Yep, met 1 van mijn subaccounts ben ik Genk. Saai als een mofo.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De poll zei België, maar dat is echt pure aids. Ik denk dat bijna iedereen het daar wel mee eens is.
Goed gedaanquote:Op woensdag 23 september 2015 20:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een zuinige overwinning. In elk geval weer linkerrijtje.
Tja, dacht jij met Arsenal kampioen te gaan worden dan?quote:Op woensdag 23 september 2015 20:33 schreef GwaiLow het volgende:
Wauw, uit nog een gelijkspelletje gespeeld tegen een trainingskamp. Ben niet ontevreden. Wel jammer dat City nu redelijk makkelijk op de titel af zal stevenen.
Had verwacht met een TK thuis wel te winnen. Slecht ingezet TK dus van mij.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:33 schreef GwaiLow het volgende:
Wauw, uit nog een gelijkspelletje gespeeld tegen een trainingskamp. Ben niet ontevreden. Wel jammer dat City nu redelijk makkelijk op de titel af zal stevenen.
Ik heb er wel eentje in weten te tikken bij je super doelmanquote:Op woensdag 23 september 2015 20:58 schreef Vatta het volgende:
![]()
Is even aan het genieten van de 6e plek met WBA. Voor hoe lang het duurt.
![]()
Nee zeker niet. Maar hoopte het tot aan het eind spannend te kunnen houdenquote:Op woensdag 23 september 2015 20:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tja, dacht jij met Arsenal kampioen te gaan worden dan?
Weet nog dat ik 3 jaar geleden ongeslagen kampioen werd met WBA. Echt, het kan allemaal gebeuren!quote:Op woensdag 23 september 2015 20:58 schreef Vatta het volgende:
![]()
Is even aan het genieten van de 6e plek met WBA. Voor hoe lang het duurt.
![]()
Haha ja, Dacht dat het nooit zou gebeurenquote:Op woensdag 23 september 2015 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje in weten te tikken bij je super doelman
quote:Op woensdag 23 september 2015 21:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Weet nog dat ik 3 jaar geleden ongeslagen kampioen werd met WBA. Echt, het kan allemaal gebeuren!
Maak je geen zorgen, jij wint sws. Mijn team is nog shitquote:Op woensdag 23 september 2015 21:22 schreef Funel het volgende:
Altijd jammer dat als je de betere ploeg bent maar niet weet te winnen. Hoewel ik vooraf wel blij zou zijn met een 1-1, dus jah laat ik maar tevreden zijn. Morgen tegen de beste trainer ooit, dat wordt lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |