quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:20 schreef Pascalus het volgende:
Daarnaast hoop ik natuurlijk dat De Don heel hoog eindigt.

Lewandowski. Maakte vandaag bij Bayern Munchen 5 goals in 9 minuten. Hij kwam er bij rust in toen ze 0-1 achter stonden tegen Wolfsburg. En hij scoort in minuut 51, 52 55, 57 en 60 maarliefst 5 goalsquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:40 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb zo stiekempjes aan toch een aardig team:
Bravo
Ramos
Hererra
Tadic
Wanyama
Di Maria
Lewandowski
Pellè
 . Krankzinnig!
. Krankzinnig!

Ja echt bizar, ergens loopt er nu een verdediger van Wolfsburg met een touw om z'n nek naar een boom te zoeken...quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lewandowski. Maakte vandaag bij Bayern Munchen 5 goals in 9 minuten. Hij kwam er bij rust in toen ze 0-1 achter stonden tegen Wolfsburg. En hij scoort in minuut 51, 52 55, 57 en 60 maarliefst 5 goals. Krankzinnig!

Zal je zien dat een Nederlandse topclub die verdediger zsm kooptquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja echt bizar, ergens loopt er nu een verdediger van Wolfsburg met een touw om z'n nek naar een boom te zoeken...
 . Altijd hetzelfde liedje haha
. Altijd hetzelfde liedje haha

.
. 

Ik postte gister dat ik misschien volgend seizoen meedoe, omdat ik geen enkele heil zag in dat ene team dat vrij was. Sterkte!quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
1ste puntje is binnen, maar mijn god wat is mijn selectie zwak vergeleken met de anderen. Het moraal van mijn spelers helpt ook niet...

Thanksquote:Op woensdag 23 september 2015 13:43 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik postte gister dat ik misschien volgend seizoen meedoe, omdat ik geen enkele heil zag in dat ene team dat vrij was. Sterkte!

Helaas. Wil wel een 87 verdediger kwijt voor 17 miljoenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:09 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Thanks
Wilt iemand een 83+ verdediger kwijt voor 11 miljoen?

Aangezien Suriname niet kan, kies ik voor Championship.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar gaan we heen komend seizoen, boy's?

De poll zei België, maar dat is echt pure aids. Ik denk dat bijna iedereen het daar wel mee eens is.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aangezien Suriname niet kan, kies ik voor Championship.

Yep, met 1 van mijn subaccounts ben ik Genk. Saai als een mofo.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De poll zei België, maar dat is echt pure aids. Ik denk dat bijna iedereen het daar wel mee eens is.

Goed gedaanquote:Op woensdag 23 september 2015 20:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een zuinige overwinning. In elk geval weer linkerrijtje.

. Wel jammer dat City nu redelijk makkelijk op de titel af zal stevenen.
. Wel jammer dat City nu redelijk makkelijk op de titel af zal stevenen.

Tja, dacht jij met Arsenal kampioen te gaan worden dan?quote:Op woensdag 23 september 2015 20:33 schreef GwaiLow het volgende:
Wauw, uit nog een gelijkspelletje gespeeld tegen een trainingskamp. Ben niet ontevreden. Wel jammer dat City nu redelijk makkelijk op de titel af zal stevenen.

Had verwacht met een TK thuis wel te winnen. Slecht ingezet TK dus van mij.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:33 schreef GwaiLow het volgende:
Wauw, uit nog een gelijkspelletje gespeeld tegen een trainingskamp. Ben niet ontevreden. Wel jammer dat City nu redelijk makkelijk op de titel af zal stevenen.

Ik heb er wel eentje in weten te tikken bij je super doelmanquote:Op woensdag 23 september 2015 20:58 schreef Vatta het volgende:

Is even aan het genieten van de 6e plek met WBA. Voor hoe lang het duurt.

Nee zeker niet. Maar hoopte het tot aan het eind spannend te kunnen houdenquote:Op woensdag 23 september 2015 20:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tja, dacht jij met Arsenal kampioen te gaan worden dan?

Weet nog dat ik 3 jaar geleden ongeslagen kampioen werd met WBA. Echt, het kan allemaal gebeuren!quote:Op woensdag 23 september 2015 20:58 schreef Vatta het volgende:

Is even aan het genieten van de 6e plek met WBA. Voor hoe lang het duurt.

Haha ja, Dacht dat het nooit zou gebeurenquote:Op woensdag 23 september 2015 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje in weten te tikken bij je super doelman

quote:Op woensdag 23 september 2015 21:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Weet nog dat ik 3 jaar geleden ongeslagen kampioen werd met WBA. Echt, het kan allemaal gebeuren!

Maak je geen zorgen, jij wint sws. Mijn team is nog shitquote:Op woensdag 23 september 2015 21:22 schreef Funel het volgende:
Altijd jammer dat als je de betere ploeg bent maar niet weet te winnen. Hoewel ik vooraf wel blij zou zijn met een 1-1, dus jah laat ik maar tevreden zijn. Morgen tegen de beste trainer ooit, dat wordt lastig.

5-0 gewonnen van Stoke City

Eerste grote overwinning van het seizoen

Srry dat ik mijn bus even parkeerdequote:Op woensdag 23 september 2015 20:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tja, dacht jij met Arsenal kampioen te gaan worden dan?

Gaat echt nergens meer over. Als ik nu 3 wedstrijden op rij ga verliezen lever ik mijn contract in.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:23 schreef o.us2.0 het volgende:

Het gaat nu helemaal goed komen met Aston Villa, was van plan om na de 19de wedstrijd te stoppen.

Je bent gewoon een slechte rukker.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:49 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Gaat echt nergens meer over. Als ik nu 3 wedstrijden op rij ga verliezen lever ik mijn contract in.

quote:Op woensdag 23 september 2015 21:22 schreef Funel het volgende:
Altijd jammer dat als je de betere ploeg bent maar niet weet te winnen. Hoewel ik vooraf wel blij zou zijn met een 1-1, dus jah laat ik maar tevreden zijn. Morgen tegen de beste trainer ooit, dat wordt lastig.

?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
http://www.onlinesoccerma(...)20trainer%20ooit%20k

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |