Srry dat ik mijn bus even parkeerdequote:Op woensdag 23 september 2015 20:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tja, dacht jij met Arsenal kampioen te gaan worden dan?

Gaat echt nergens meer over. Als ik nu 3 wedstrijden op rij ga verliezen lever ik mijn contract in.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:23 schreef o.us2.0 het volgende:

5-0 gewonnen van Stoke City

Eerste grote overwinning van het seizoen

Het gaat nu helemaal goed komen met Aston Villa, was van plan om na de 19de wedstrijd te stoppen.

Je bent gewoon een slechte rukker.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:49 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Gaat echt nergens meer over. Als ik nu 3 wedstrijden op rij ga verliezen lever ik mijn contract in.

quote:Op woensdag 23 september 2015 21:22 schreef Funel het volgende:
Altijd jammer dat als je de betere ploeg bent maar niet weet te winnen. Hoewel ik vooraf wel blij zou zijn met een 1-1, dus jah laat ik maar tevreden zijn. Morgen tegen de beste trainer ooit, dat wordt lastig.

?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
http://www.onlinesoccerma(...)20trainer%20ooit%20k

Denk je dan ook te winnen?quote:Op donderdag 24 september 2015 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen bekerwedstrijd tegen Opper. Aantal vaste basiskrachten rust geven dus

Nee daarmee wil ik zeggen dat ik het duel niet serieus neem. Gefeliciteerd alvast met de overwinning dus.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denk je dan ook te winnen?
Ik heb 2 blessures na de 1-3 winst tegen de slagers van Bournemouth.

Als je dat doet kun je beter een aanvaller op doel zetten enzo. Dan ben ik zeker van de winstquote:Op donderdag 24 september 2015 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee daarmee wil ik zeggen dat ik het duel niet serieus neem. Gefeliciteerd alvast met de overwinning dus.

Het is ook weer niet zo dat ik het je cadeau ga gevenquote:Op donderdag 24 september 2015 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je dat doet kun je beter een aanvaller op doel zetten enzo. Dan ben ik zeker van de winst

Slagers?quote:Op donderdag 24 september 2015 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denk je dan ook te winnen?
Ik heb 2 blessures na de 1-3 winst tegen de slagers van Bournemouth.
 Ik speel normaal en heb in die match zelfs geen enkel geel kaart gepakt
 Ik speel normaal en heb in die match zelfs geen enkel geel kaart gepakt 

Adrian en Phil schijnen ook een potje mee te willen ballen.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:46 schreef Funel het volgende:
Heb tegen de beste trainer ooit gewonnen, nu even rust pakken en daarna naar Stoke-on-Trent

Ik doe het met mijn subaccounts aanzienlijk beter. Misschien moet ik dezelfde tactiek hanteren bij Southampton: vergeten een opstelling/tactiek in te vullen...quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelukkig wel 3 geschorste spelers nu.

Ik presteer in de fok poule ook aanzienlijk slechter. Nog geen enkele keer doelstelling behaald terwijl ik dit met andere account met gemak haal.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik doe het met mijn subaccounts aanzienlijk beter. Misschien moet ik dezelfde tactiek hanteren bij Southampton: vergeten een opstelling/tactiek in te vullen...

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:40 schreef jarti66 het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een screenshot om de Hall of Fame punten bij te werken.
En een Hall of Fame aller tijden te maken Dit is niet de eindstand van vorig seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Dit is niet de eindstand van vorig seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans

quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:40 schreef jarti66 het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een screenshot om de Hall of Fame punten bij te werken.
En een Hall of Fame aller tijden te maken Hoe werken die punten eigenlijk? Fucking 010 haters met 9 TKs tegen me. Ik verdiende dat seizoen veel meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe werken die punten eigenlijk? Fucking 010 haters met 9 TKs tegen me. Ik verdiende dat seizoen veel meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Jawelquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is niet de eindstand van vorig seizoen.

Ja foutje, ik zat mobiel en zag het helemaal verkeerdquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:46 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Jawel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De verschillen zijn niet heel erg groot op de ranglijst. Gaat nog spannend worden allemaal.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:29 schreef opperkleurder het volgende:
0-2 winst bij Palace. Lekker hoor, de laatste duels win ik weer.

Alleen de top 3 staat los. Plek 4 tot 10 binnen 5 puntenquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De verschillen zijn niet heel erg groot op de ranglijst. Gaat nog spannend worden allemaal.

Mooi rijtje wel hoorquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen de top 3 staat los. Plek 4 tot 10 binnen 5 punten

Dank!quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:21 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de overwinning.

Lekker voor het moraal ook
 Lekker voor het moraal ook

Hoop niet dat je dat tegen je spelers zegt.quote:Op maandag 28 september 2015 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jottum, morgen tegen Manchester City. Ingecalculeerd verliesje alvast.

Daar won ik zelfs van...quote:Op maandag 28 september 2015 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
Verloren van Liverpool helaas.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |