Ik speel heel rustig, pakken maar weinig kaarten.quote:Op zondag 20 september 2015 21:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
9e gelijkspel, en die slagers van je hebben Herrera een gebroken pols bezorgd
We zitten nog niet eens op de helft van het seizoen man.quote:Op zondag 20 september 2015 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bijna op mijn doelstelling. Als ik morgen win van Crystal dan is de kans groot dat dat ik doelstelling haal
Hoogmoed komt voor de ….quote:Op zondag 20 september 2015 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bijna op mijn doelstelling. Als ik morgen win van Crystal dan is de kans groot dat dat ik doelstelling haal
[/quote]quote:Op zondag 20 september 2015 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We zitten nog niet eens op de helft van het seizoen man.
Ik bedoel dat ik dan gewoon op mijn doelstelling benquote:
Gefeliciteerd man! Had het helaas te druk de afgelopen 2 dagen om mn osm bij te werken. En op de momenten dat ik wel tijd had gewoon niet aan gedachtquote:
Niemand wil Clasie hebben... Ik heb hem nu zelfs al als rechtsback gebruikt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Blijft de computer (Norwich) gewoon een schijtbod op Gouffran doen na hetzelfde bod al 3x afgewezen te hebben
Waarom zet je tegen mij een TK in?quote:Op maandag 21 september 2015 21:35 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Zet ik TK in en alsnog verloren. Wat een spel
Ik zoek nog een goede verdediger, maar daar valt Clasie niet onderquote:Op dinsdag 22 september 2015 15:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niemand wil Clasie hebben... Ik heb hem nu zelfs al als rechtsback gebruikt.
Welkomquote:Op dinsdag 22 september 2015 17:27 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik heb gejoined! Norwich ga ik eens managen. Mijn doel is top 13
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |