Veel clubs zullen wel meer TKs hebben ingezet als ze naar Eindhoven moesten. Thuis geloofde ze wel in een stunt zonder TK. Maar kan het mis hebben.quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bizar vorig seizoen in de eredivisie, alleen PSV pakte in uit duels meer punten dan thuis

Feli manquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Puntje gepakt tegen Arsenal

Je had mijn 4-2-4 opstelling niet verwachtquote:

Ach ja. Ik vind het sowieso een beetje krom dat een elftal met Ribery, Muller, Sturridge en topverdedigers, met 3-0 verliest door een TK tegen te hebben. Wat dat betreft is een TK best OP.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:23 schreef Vatta het volgende:
[..]
Sorry man had al 9 wedstrijden niet meer gewonnen. Had hem nu tegen iedereen ingezet.

over mijn aanval ben ik wel tevreden. Maak toch altijd goals
 over mijn aanval ben ik wel tevreden. Maak toch altijd goals 

Ik heb nu ook al 9x gelijkgespeeldquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:41 schreef DonRaja het volgende:
Godver... Mijn B-team stond er nog in. Pelè, Lewandowski, Herrera en Di Maria op de bank. Dus... maar weer eens gelijk

Ik heb 8 gelijke spelen en het treurige doelsaldo van 17-15.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nu ook al 9x gelijkgespeeld
Doelsaldo 8-10

Fok! Championshipquote:Op zondag 20 september 2015 11:32 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Wat is de naam van de competitie?

9e gelijkspel, en die slagers van je hebben Herrera een gebroken pols bezorgdquote:Op zondag 20 september 2015 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
Benzema mist even een penalty bij zijn debuut en daarom bleef het gelijk tegen Don

Ik speel heel rustig, pakken maar weinig kaarten.quote:Op zondag 20 september 2015 21:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
9e gelijkspel, en die slagers van je hebben Herrera een gebroken pols bezorgd

We zitten nog niet eens op de helft van het seizoen man.quote:Op zondag 20 september 2015 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bijna op mijn doelstelling. Als ik morgen win van Crystal dan is de kans groot dat dat ik doelstelling haal

Hoogmoed komt voor de ….quote:Op zondag 20 september 2015 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bijna op mijn doelstelling. Als ik morgen win van Crystal dan is de kans groot dat dat ik doelstelling haal

[/quote]quote:Op zondag 20 september 2015 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We zitten nog niet eens op de helft van het seizoen man.
Ik bedoel dat ik dan gewoon op mijn doelstelling benquote:

Gefeliciteerd man! Had het helaas te druk de afgelopen 2 dagen om mn osm bij te werken. En op de momenten dat ik wel tijd had gewoon niet aan gedachtquote:
 . Zal je altijd zien. In mn andere competitie speelde ik ook tegen de nummer 1 (mn belangrijkste concurrent).
. Zal je altijd zien. In mn andere competitie speelde ik ook tegen de nummer 1 (mn belangrijkste concurrent).

.
.

Niemand wil Clasie hebben... Ik heb hem nu zelfs al als rechtsback gebruikt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Blijft de computer (Norwich) gewoon een schijtbod op Gouffran doen na hetzelfde bod al 3x afgewezen te hebben

Waarom zet je tegen mij een TK in?quote:Op maandag 21 september 2015 21:35 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Zet ik TK in en alsnog verloren. Wat een spel

Ik zoek nog een goede verdediger, maar daar valt Clasie niet onderquote:Op dinsdag 22 september 2015 15:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niemand wil Clasie hebben... Ik heb hem nu zelfs al als rechtsback gebruikt.

Welkomquote:Op dinsdag 22 september 2015 17:27 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik heb gejoined! Norwich ga ik eens managen. Mijn doel is top 13

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |