abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156204194
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:08 schreef Odaiba het volgende:

Ja Merkel, dit is ook een realiteit. Mensen willen het niet.
Ja, dit soort mensen (ik citeer van de mensen die op Youtube uitleggen wat in het filmpje gebeurt):
quote:
They call her everything and I hope you see now that germany and it´s people has absolutly NOTHING to do with all this shit! It is the same fucking dirty game as before WWI and WWII ! Jews play again their game and germany has to suffer and if all is over, the germans get again enslaved for 100 years or may this time completly wiped out!
quote:
We need a new Fuhrer - if Hitler had won we would of been reaching for the stars by now..
quote:
Germany is a remarkable country. Do not under estimate the clarity of the German mind. They understand better than any other nation just how the threats against them are coalesced. This time, they need to understand that the muslims and the pharisee talmudic jews hate the christians and western civilisation. These same jews are the ones who hate Israel. Which is ironic as they are also the very same jew type that helped mahomet to create his political ideology disguised as a religion to destroy christianity.
Dat zijn geen mensen naar wie je moet luisteren.
pi_156204231
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:57 schreef Europa100 het volgende:
Waarom moeten we mensen opvangen die van uit hun geloof niet onze vrienden mogen zijn.

5.51. O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet.

5:54 "Mohammed is de boodschapper van Allah. En zij, die met hem zijn, zijn hard tegen de ongelovigen en zachtmoedig onder elkander...
Dat is het schrijnende.

Als je in een islamitisch land te gast bent word je al raar aan gekeken als je een korte broek draagt. Een broodje bacon zit er niet bij en als je een Pino Gris bestelt loop je kans opgepakt te worden.

Als die lui hier zijn moet ineens het oktoberfest afgeschaft worden, alles volgens hun normen en waarden gebeuren en wij moeten maar solidair zijn..

Hele aparte mentaliteit toch wel.

Dan heb je nog al die islamitische landen om syrie heen die gewoon keihard de deur dichthouden, landen als Koeweit, Quatar, AE, Saoedi die miljarden aan olie geld hebben die ruimte zat hebben etc lekker humaan van die islamitische landen.. ohhh wacht : O
pi_156204233
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:14 schreef karton2 het volgende:

[..]

Halt die Klappe!! @ 6:29
En daarna staan ze allemaal vrolijk te zwaaien naar de boe-roepende menigte, dat vind ik wel raar.
pi_156204359
Die RT stream liet net het Japanese parlement zien.
Iemand die ook toevallig keek?
Ik verstond er verder niks van dus vraag me af of iemand weet wat er gebeurde.
Ze hadden gestemd of de pacifistische aard van de grondwet eruit moest.
Iemand enig idee of dat werkelijk is doorgevoerd? Snapte niks van die kaartjes.
pi_156204394
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:23 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Die RT stream liet net het Japanese parlement zien.
Iemand die ook toevallig keek?
Ik verstond er verder niks van dus vraag me af of iemand weet wat er gebeurde.
Ze hadden gestemd of de pacifistische aard van de grondwet eruit moest.
Iemand enig idee of dat werkelijk is doorgevoerd? Snapte niks van die kaartjes.
Weet je al meer dan ons :P
pi_156204414
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:19 schreef Toefjes het volgende:

[..]

En daarna staan ze allemaal vrolijk te zwaaien naar de boe-roepende menigte, dat vind ik wel raar.
Je kunt er niet goed uit opmaken of het hele publiek boe roept. Volgens mij komt het uit 1 hoek.
pi_156204453
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 07:07 schreef Igen het volgende:
In Japan hebben ze o.a. een ander rechtssysteem. De rechters doen daar in principe niet aan vrijspraak. Wie voor de rechter komt is in letterlijk ongeveer 99% de sjaak, het OM krijgt eigenlijk altijd gelijk. Want in Japan is harmonisch samenleven belangrijk en een rechter die zegt dat een ambtenaar geen gelijk had, dat is niet harmonisch.

Er zijn in Japan ook talloze mensen die werkloos zijn en in een tentje in een stadspark wonen. Want je mag dan wel recht hebben op een uitkering, maar het is niet 'harmonisch' om van dat recht gebruik te maken en wie dat probeert wordt soms regelrecht weggepest door de loketbeamten.

Nee, dat is niet hoe ik het in Europa graag geregeld zie.
Nou en?? Alsof dat redenen zijn om hun uitstekende asielsysteem niet over te nemen.
pi_156204530
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Weet je al meer dan ons :P
Ja, ik wist het eerst ook niet moet ik zeggen.
Het kreeg pas mijn aandacht nadat ik had genoten van die knokpartij gisteren.
Snapte alleen niet hoe die kaartjes werkten. Je moest een geel of groen kaartje inleveren en die gingen ze daarna tellen.
Ik weet alleen niet welke kleur nou 'Ja' of 'Nee' is.
Het viel te proberen.
pi_156204609
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:26 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nou en?? Alsof dat redenen zijn om hun uitstekende asielsysteem niet over te nemen.
Ja. Want het asielsysteem is net zo verwerpelijk.
quote:
(..)
Once they arrive, asylum seekers can face a grim experience. Some are locked up for years while their claims are processed. (..) Japan’s media revealed last month that there are no full-time doctors in the country’s three immigration centres. (Part-time doctors visit a few hours a day.) Last March two foreigners died in detention. (..)

http://www.economist.com/(...)-drawbridge-no-entry
quote:
(..) But the Immigration Bureau found only 11, or just 0.2%, of the 5,000 applicants in 2014 to be worthy of recognition and asylum as refugees. (..) Officials at Japan’s Immigration Bureau defend their low rate of approvals for refugee status applications. One reason, they say, is the nation’s lack of community infrastructure for accommodating refugees. (..)

http://www.nippon.com/en/features/h00107/
pi_156204645
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:32 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja. Want het asielsysteem is net zo verwerpelijk.

[..]

[..]

Uitstekend! Japan houdt zich aan alle internationale verdragen en vangt 11 asielzoekers per jaar op. Hier invoeren, direct! Laat Japanners hier heen komen om het de IND uit te leggen.
pi_156204676
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Uitstekend! Japan houdt zich aan alle internationale verdragen en vangt 11 asielzoekers per jaar op. Hier invoeren, direct! Laat Japanners hier heen komen om het de IND uit te leggen.
Het argument "Wij vangen er maar 11 op want we hebben nou eenmaal als een van de rijkste landen ter wereld, met honderd miljoen inwoners, niet de kracht om er meer dan 11 op te vangen" lijkt me niet conform de internationale verdragen hoor. :{w

Mensen jarenlang gevangen houden ook niet trouwens.

En asielzoekers laten creperen en dood laten gaan eigenlijk ook niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2015 19:35:22 ]
pi_156204724
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:34 schreef Igen het volgende:

[..]

Het argument "Wij vangen er maar 11 op want we hebben nou eenmaal als een van de rijkste landen ter wereld, met honderd miljoen inwoners, niet de kracht om er meer dan 11 op te vangen" lijkt me niet conform de internationale verdragen hoor. :{w

Mensen jarenlang gevangen houden ook niet trouwens.
Je bent zelf weer eens verdragen aan het fantaseren. Want Japan houdt zich aan alle bestaande verdragen.

Verstandig, want Japan is net zoals Nederland extreem dichtbevolkt.
pi_156204733
quote:

Dat is een valse beschuldiging.
pi_156204771
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Je bent zelf weer eens verdragen aan het fantaseren. Want Japan houdt zich aan alle bestaande verdragen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat is een valse beschuldiging.
Internationale verdragen werken niet zo, dat als meneer JanLul zonder enige argumentatie zegt dat Japan zich eraan houdt, dat Japan zich dan eraan houdt en dat de rest "valse beschuldigingen" zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2015 19:37:50 ]
pi_156204802
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:37 schreef Igen het volgende:

[..]

[..]

Internationale verdragen werken niet zo, dat als meneer JanLul zonder enige argumentatie zegt dat Japan zich eraan houdt, dat Japan zich dan eraan houdt en dat de rest "valse beschuldigingen" zijn.
Je verlaagt je weer eens tot persoonlijke aanvallen. Geen discussie meer dus. TR gedaan. Helaas.
pi_156204828
quote:

[..]

Die mensen willen gewoon op de beste plek wonen met de beste sociale voorzieningen. Begrijpelijk, maar die mensen komen echt niet naar hier omdat ze anders dood zouden gaan. We kunnen niet de hele wereld hier laten wonen, en vooral geen mensen die van uit hun religie ons moeten haten.
pi_156204831
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ben je wel eens in Japan geweest? Op het platteland is daar ruimte genoeg. Er zijn daar hele spookdorpen met leegstaande huizen en rijstvelden waar geen rijst meer groeit maar intussen hoge bomen het hebben overgenomen. Het argument dat Japan niet in staat zou zijn om meer dan 10 mensen per jaar op te vangen is echt gigantische lariekoek.
pi_156204882
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:40 schreef Igen het volgende:

[..]

Ben je wel eens in Japan geweest? Op het platteland is daar ruimte genoeg. Er zijn daar hele spookdorpen met leegstaande huizen en rijstvelden waar geen rijst meer groeit maar intussen hoge bomen het hebben overgenomen. Het argument dat Japan niet in staat zou zijn om meer dan 10 mensen per jaar op te vangen is echt gigantische lariekoek.
In Japan wonen meer dan 300 mensen per vierkante kilometer. Hoewel dat nog altijd veel minder dichtbevolkt is dan Nederland, is het al zeer dicht bevolkt. Dan moet je zeker geen immigranten toelaten, en zeker niet uit landen met hoge geboortecijfers. Japan handelt dus zeer verstandig. En dat jij leegstaande rijsvelden en bomen ziet, wil niet zeggen dat ze dat ten behoeve van economische vluchtelingen maar vol moeten bouwen. Japans asielbeleid _O_ _O_ _O_
pi_156204904
quote:
Hongarije en Kroatië hebben afgesproken vluchtelingen die naar het noorden en westen van Europa willen via een bepaalde route door te laten. Deze corridor loopt door Hongarije, meldde de Britse nieuwszender SkyNews vrijdag.
Het Oostenrijkse ministerie van Buitenlandse Zaken weet niets van deze corridor en is onaangenaam verrast dat Hongarije vluchtelingen langs de Oostenrijkse grens zet.

Oostenrijk heeft het recht migranten die geen asiel in het land willen aanvragen, aan de grens met Hongarije te weigeren, aldus het ministerie. Oostenrijk wil ook geen ,,buitensporige hoeveelheden'' mensen toelaten, waarschuwde Wenen.

Bussen vol
De route lijkt in de praktijk te worden aangegeven door bewegingen van bussen met vluchtelingen. Zo reden er vrijdag bussen vol migranten van de Hongaars-Kroatische grens naar de Hongaarse grensstreek met Oostenrijk.

De vluchtelingen zijn naar Szentgotthard en Vamosszabadi gebracht. Beide plaatsen liggen niet ver van de Oostenrijkse grens. Ondertussen is een trein met circa duizend vluchtelingen vanuit Kroatië aangekomen in de Hongaarse grensplaats Magyarboly.

Wintersport
Asielzoekers en erkende vluchtelingen moeten in de West-Oostenrijkse deelstaat Vorarlberg tijdens het komende wintersportseizoen aan de slag kunnen. In Vorarlberg zijn veel prominente wintersportgebieden. De toerismesector klaagt steen en been over personeelstekort.

De regeringsleider van de deelstaat, Markus Wallner, heeft daarom vrijdag de sector, met name een vereniging van hoteliers, toegezegd mee te werken aan soepele verlening van speciale werkvergunningen voor de groep buitenlanders.

Vorarlberg merkt praktisch niets van de grote stroom vluchtelingen van het Midden-Oosten naar Noord-Europa. ,,We krijgen hier een gewoon gemiddelde, circa tien asielvragen per dag'', zei een politiewoordvoerster tegen het persbureau APA.

http://www.ad.nl/ad/nl/36(...)migranten-door.dhtml
pi_156204914
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat is heel slecht nieuws :r
pi_156204916
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:41 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

In Japan wonen meer dan 300 mensen per vierkante kilometer. Hoewel dat nog altijd veel minder dichtbevolkt is dan Nederland, is het al zeer dicht bevolkt. Dan moet je zeker geen immigranten toelaten, en zeker niet uit landen met hoge geboortecijfers. Japan handelt dus zeer verstandig.
Als je totaal negeert wat ik schrijf, waarom citeer je het dan? :?
  vrijdag 18 september 2015 @ 19:43:31 #97
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_156204942
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:03 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Gifgas aanvallen, onthoofdingen, andere vormen van openbare executies. Steden als Aleppo zijn 1 grote ravage. Vertel, welke mensen hebben het nog slechter?
Ze zitten daar toch niet meer ? In landen als b.v. India zijn veel mensen slechter af. Oorlog is niet de enige misstand in de wereld.Hoe denk je dat het leven in de achterbuurten van Zuid-Amerika is ? Hoeveel kans hebben die mensen daar en in India dat ik al eerder noemde om er nog iets van te maken ? Moeten die ook maar allemaal naar Europa komen dan ? Oorlog komt nooit een eind aan als alle mannen weglopen omdat ze liever blo Jan dan do Jan zijn.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_156205013
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:43 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ze zitten daar toch niet meer ? In landen als b.v. India zijn veel mensen slechter af. Oorlog is niet de enige misstand in de wereld.Hoe denk je dat het leven in de achterbuurten van Zuid-Amerika is ? Hoeveel kans hebben die mensen daar en in India dat ik al eerder noemde om er nog iets van te maken ? Moeten die ook maar allemaal naar Europa komen dan ? Oorlog komt nooit een eind aan als alle mannen weglopen omdat ze liever blo Jan dan do Jan zijn.
Als je dit als factor meeneemt, dan zijn er 5 miljard mensen die naar Europa willen komen. Dat betekent uiteraard de ondergang.
pi_156205059
quote:

[..]

Lekker Oostenrijk er mee opzadelen. Begin maar snel met het bouwen van een hek, Oostenrijk. :')
pi_156205132
quote:

[..]

Nou, de mensen die zeiden dat het hek op de grens met Servië niet de oplossing is, hebben i.i.g. wel gelijk gekregen. Al had ik niet verwacht dat dat op déze manier zou zijn, dat Hongarije gewoon zelf bussen regelt die om het hek heen rijden. :D
pi_156205164
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lekker Oostenrijk er mee opzadelen. Begin maar snel met het bouwen van een hek, Oostenrijk. :')
Onvoorstelbaar dit. Eerst een hek bouwen en dan het tuig gewoon doorlaten.
pi_156205201
Het is nog veel erger: Ik hoorde vanmiddag op de radio dat "vluchtelingen" vanuit Turkije gewoon lopend de EU binnen komen. De Griekse politie doet er niets tegen. Dit zou het einde van Schengen moeten zijn.
  vrijdag 18 september 2015 @ 19:51:38 #103
78780 deedeetee
pi_156205207
Ik voorzie een gigantische kibbelpartij over de de horde migranten die door Europa dolen. -O-
pi_156205225
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:51 schreef deedeetee het volgende:
Ik voorzie een gigantische kibbelpartij over de de horde migranten die door Europa dolen. -O-
Ik niet. Nederland zegt "Welkom!". Duitsland zegt "Welkom!". Zweden zegt "Welkom!".
Servië, Hongarije en Oostenrijk laten de invasie gewoon door. Dus volgens mij is iedereen blij nu. Of mis ik iets?
  vrijdag 18 september 2015 @ 19:52:36 #105
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_156205230
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:51 schreef deedeetee het volgende:
Die is al een paar weken bezig, dus je kristallen bol loopt wat achter :P
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_156205237
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:43 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Het leven in de banlieues in Frankrijk zal ook niet prettig zijn, en er zijn plekken waar het slecht is. Gelukkig kennen die landen een overheid die voor zulke zaken verantwoordelijk is.
pi_156205256
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:19 schreef Toefjes het volgende:

[..]

In de montage zetten ze er gejuich onder en morgen heeft de NOS weer een leuk filmpje.
pi_156205293
quote:
19s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:53 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

In de montage zetten ze er gejuich onder en morgen heeft de NOS weer een leuk filmpje.
Tja, of het filmpje is al gemanipuleerd. En zo neemt iedereen het met een korreltje zout.
  vrijdag 18 september 2015 @ 19:54:49 #109
78780 deedeetee
pi_156205300
quote:
Wintersport
Asielzoekers en erkende vluchtelingen moeten in de West-Oostenrijkse deelstaat Vorarlberg tijdens het komende wintersportseizoen aan de slag kunnen. In Vorarlberg zijn veel prominente wintersportgebieden. De toerismesector klaagt steen en been over personeelstekort.

De regeringsleider van de deelstaat, Markus Wallner, heeft daarom vrijdag de sector, met name een vereniging van hoteliers, toegezegd mee te werken aan soepele verlening van speciale werkvergunningen voor de groep buitenlanders.

Vorarlberg merkt praktisch niets van de grote stroom vluchtelingen van het Midden-Oosten naar Noord-Europa. ,,We krijgen hier een gewoon gemiddelde, circa tien asielvragen per dag'', zei een politiewoordvoerster tegen het
Werk :9~ is dat niet fijn voor de werklustige migranten ? Die willen toch graag een nieuw bestaan opbouwen ? Waarom dan die haast om voorbij Oostenrijk te komen ? :?
  vrijdag 18 september 2015 @ 19:55:19 #110
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_156205320
quote:
19s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:53 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Merkel spreekt dankbare en dolenthousiaste menigte toe. Duitsland zegt eensgezind: "welkom!"
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_156205343
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik niet. Nederland zegt "Welkom!". Duitsland zegt "Welkom!". Zweden zegt "Welkom!".
Servië, Hongarije en Oostenrijk laten de invasie gewoon door. Dus volgens mij is iedereen blij nu. Of mis ik iets?
Alleenstaand? Sociale huurwoning voor 2 of meer personen? Dan vanaf november allemaal verplicht een vluchteling in huis. :')
  vrijdag 18 september 2015 @ 19:56:05 #112
78780 deedeetee
pi_156205345
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:52 schreef Perrin het volgende:

[..]

Die is al een paar weken bezig, dus je kristallen bol loopt wat achter :P
Tot nu toe valt dat reuze mee, ik verwacht dat het betere/bosere werk nog moet komen. :D
pi_156205369
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:54 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Werk :9~ is dat niet fijn voor de werklustige migranten ? Die willen toch graag een nieuw bestaan opbouwen ? Waarom dan die haast om voorbij Oostenrijk te komen ? :?
Zolang er in Oostenrijk nog werkloosheid is, moeten ze geen immigranten van buiten halen.
Maar de ondernemersclubs staan te kwijlen voor deze goedkope werknemers. Ook in Nederland.

Bouwend Nederland wil uiteraard met alle plezier onze laatste groene ruimte volbouwen om deze "vluchtelingen" een goed huis te kunnen geven.

Het is werkelijk schunnig hoe een klein groepje grof geld verdient aan deze tragedie voor de gewone Europeaan.
pi_156205421
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Alleenstaand? Sociale huurwoning voor 2 of meer personen? Dan vanaf november allemaal verplicht een vluchteling in huis. :')
Misschien dat dan de Nederlander eindelijk in verzet komt. Ik hoorde eergisteren op de radio dat er geld beschikbaar komt voor aanpak van grote protesten tegen illegalenopvang. Tegen de tijd dat de Nederlander wakker wordt en in verzet komt, zal de overheid zich tegen het eigen volk keren.
pi_156205446
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als alleenstaande in een veel te grote sociale huurwoning wonen terwijl er nu -en al tientallen jaren- ellenlange wachtlijsten zijn, kan dat gewoon? Dat zou dan onafhankelijk van de vluchtelingenproblematiek sowieso per direct moeten veranderen.
pi_156205477
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:59 schreef Igen het volgende:

[..]

Als alleenstaande in een veel te grote sociale huurwoning wonen terwijl er nu -en al tientallen jaren- ellenlange wachtlijsten zijn, kan dat gewoon? Dat zou dan onafhankelijk van de vluchtelingenproblematiek sowieso per direct moeten veranderen.
Pardon? Mag ruim wonen ook al niet meer omdat sommige mensen het nodig vinden om dit land vol te laten lopen?
pi_156205479
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:54 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Weet je hoe koud het daar is in de winter joh?
pi_156205485
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Pardon? Mag ruim wonen ook al niet meer omdat sommige mensen het nodig vinden om dit land vol te laten lopen?
Ja, dat mag, maar dan wel van je eigen geld graag. :{
pi_156205501
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:00 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja, dat mag, maar dan wel van je eigen geld graag. :{
Dat ben ik wel met je eens. Maar als er een groep is die niet van eigen geld gaat wonen dan zijn het wel de "vluchtelingen".
pi_156205510
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:59 schreef Igen het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat. Ga maar samenwonen in een sociale huurwoning, zorg dat je hoofdhuurder bent en schop na een tijdje je wijf er uit.
  Eindredactie Games vrijdag 18 september 2015 @ 20:02:10 #121
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156205546
ahh, op de Staatstelevisie nu een droevig verhaal over mensensmokkelaars
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_156205572
quote:
4s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:02 schreef donald_dick het volgende:
ahh, op de Staatstelevisie nu een droevig verhaal over mensensmokkelaars
Ik zit het ook te kijken ja.
  Redactie Frontpage vrijdag 18 september 2015 @ 20:03:18 #123
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_156205577
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat. Ga maar samenwonen in een sociale huurwoning, zorg dat je hoofdhuurder bent en schop na een tijdje je wijf er uit.
Hoeft niet eens, in veel dorpen is de kleinste sociale huurwoning die je kunt krijgen een eengezinswoning, dus daar hoe je weinig moeite voor te doen om een 'te grote' woning te krijgen.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_156205603
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Hoeft niet eens, in veel dorpen is de kleinste sociale huurwoning die je kunt krijgen een eengezinswoning, dus daar hoe je weinig moeite voor te doen om een 'te grote' woning te krijgen.
Toch gek voor een land dat mega-overbevolkt zou zijn
pi_156205649
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Prima. Daar kan men dan asielzoekers kwijt. In Drenthe staat nog ergens een half dorp leeg.
  vrijdag 18 september 2015 @ 20:06:52 #126
269692 Divje
brr brr patapim
pi_156205682
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:05 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Prima. Daar kan men dan asielzoekers kwijt. In Drenthe staat nog ergens een half dorp leeg.
Rot een eind op. _O-
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Redactie Frontpage vrijdag 18 september 2015 @ 20:07:06 #127
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_156205686
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:04 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Toch gek voor een land dat mega-overbevolkt zou zijn
Dat valt allemaal wel mee. Qua aantal mensen per km2 lijkt het misschien wel veel. Maar je hebt in Nederland werkelijk op bijna elke meter bebouwing, en niet zoals in sommige landen gigantische bossen en vlaktes waar geen mens woont.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_156205694
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:06 schreef Divje het volgende:

[..]

Rot een eind op. _O-
Dat is gewoon het geval. Met half afgebouwd treinstation zelfs.
  vrijdag 18 september 2015 @ 20:08:02 #129
269692 Divje
brr brr patapim
pi_156205706
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:07 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Dat is gewoon het geval. Met half afgebouwd treinstation zelfs.
Waar is dat dan ?
pi_156205708
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dat valt allemaal wel mee. Qua aantal mensen per km2 lijkt het misschien wel veel. Maar je hebt in Nederland werkelijk op bijna elke meter bebouwing, en niet zoals in sommige landen gigantische bossen en vlaktes waar geen mens woont.
Het is gewoon veel. Natuur kennen we nauwelijks nog.
  Eindredactie Games vrijdag 18 september 2015 @ 20:08:20 #131
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156205720
Steffie Blok zoekt creative oplossingen voor het huurwoningprobleem _O-
pi_156205736
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:08 schreef Divje het volgende:

[..]

Waar is dat dan ?
Geen idee. Kan ook Friesland zijn geweest. Er was een tijd geleden een stuk over op TV. De gemeenteraad had het hoog in de bol gekregen met dit project terwijl de jongeren wegtrokken daar.
pi_156205783
China heeft toch hele verlaten steden? Stuur ze daar heen.

vrijdag 18 september 2015 @ 20:11:46 #134
269692 Divje
brr brr patapim
pi_156205795
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:09 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Geen idee. Kan ook Friesland zijn geweest. Er was een tijd geleden een stuk over op TV. De gemeenteraad had het hoog in de bol gekregen met dit project terwijl de jongeren wegtrokken daar.
Jongeren trekken overal weg in Drenthe :P
Maargoed, asielzoekers genoeg hier. Gelukkig blijven ze niet allemaal hangen maar moeten ze door naar Ter Apel.
  Eindredactie Games vrijdag 18 september 2015 @ 20:13:10 #135
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156205838
Ow, Rutte gaat een asielzoeker centrum bezoeken :')
pi_156205905
Begrijp er even geen bal meer van. Kroatië stuurt de asielzoekers naar Hongarije omdat Slovenië ze niet door wil laten.Waarom? Ze komen niet uit Hongarije maar vanuit Servië Kroatië binnen. De Kroaten zouden ze dus naar Servië moeten terugsturen. Zijn ze bang voor oorlog?
Leipe shit ouwe
pi_156205946
quote:
4s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:13 schreef donald_dick het volgende:
Ow, Rutte gaat een asielzoeker centrum bezoeken :')
Totaal geen leiderschap van die vent. Hij verschuilt zich achter een vaag EU-plan dat er nooit en te nimmer zal doorkomen. Walgelijk.
  vrijdag 18 september 2015 @ 20:17:22 #138
78780 deedeetee
pi_156205947
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Weet je hoe koud het daar is in de winter joh?
Zou dát t probleem zijn ? -O- Het is in Zweden ook erg koud hoor. >:)
pi_156205964
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:15 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Begrijp er even geen bal meer van. Kroatië stuurt de asielzoekers naar Hongarije omdat Slovenië ze niet door wil laten.Waarom? Ze komen niet uit Hongarije maar vanuit Servië Kroatië binnen. De Kroaten zouden ze dus naar Servië moeten terugsturen. Zijn ze bang voor oorlog?
Kroatië en Hongarije hebben het op een akkoordje gegooid. De asielzoekers worden bij de grens Kroatië-Hongarije opgehaald en linea recta doorgestuurd naar Oostenrijk. Die mogen het dan uitzoeken.
pi_156205968
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:15 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Begrijp er even geen bal meer van. Kroatië stuurt de asielzoekers naar Hongarije omdat Slovenië ze niet door wil laten.Waarom? Ze komen niet uit Hongarije maar vanuit Servië, de Kroaten zouden ze dus naar Servië moeten terugsturen. Zijn ze bang voor oorlog?
En dan zegt Servië als Hongarije weigert weer: Ze komen uit Kroatië, en dus terug. etc etc. Wel een oplossing misschien. Dit net zo lang doen tot de oorlog voorbij is.
pi_156205969
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:11 schreef Divje het volgende:

[..]

Jongeren trekken overal weg in Drenthe :P
Maargoed, asielzoekers genoeg hier. Gelukkig blijven ze niet allemaal hangen maar moeten ze door naar Ter Apel.
Ter Apel is tijdelijk voor registratie zover ik weet.
pi_156205994
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:17 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Zou dát t probleem zijn ? -O- Het is in Zweden ook erg koud hoor. >:)
Minder of zelfs geen gratis geld zal het dan wel zijn.
  vrijdag 18 september 2015 @ 20:20:57 #143
269692 Divje
brr brr patapim
pi_156206033
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:18 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Ter Apel is tijdelijk voor registratie zover ik weet.
Ja, en dus blijven ze niet hier in het dorp hangen *O* voor de doorstroming zijn er een paar hele oude bussen ingezet. Mooi man.
  vrijdag 18 september 2015 @ 20:20:58 #144
78780 deedeetee
pi_156206034
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Minder of zelfs geen gratis geld zal het dan wel zijn.
Waarom hard werken als je alles voor niks kunt krijgen ? Fijn wonen in de EU O+
pi_156206050
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:20 schreef Divje het volgende:

[..]

Ja, en dus blijven ze niet hier in het dorp hangen *O* voor de doorstroming zijn er een paar hele oude bussen ingezet. Mooi man.
Men komt na registratie gewoon weer terug. ook naar dorpen.
  vrijdag 18 september 2015 @ 20:22:13 #146
269692 Divje
brr brr patapim
pi_156206063
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:21 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Men komt na registratie gewoon weer terug. ook naar dorpen.
Hier niet, centra zitten vol. Tot er een nieuwe wordt gebouwd.
pi_156206068
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dat is een logisch gevolg van overbevolking. Een land heeft groene ruimte nodig en dat hebben we in Nederland amper.
  vrijdag 18 september 2015 @ 20:23:11 #148
78780 deedeetee
pi_156206087
Kijk eens aan, is dat niet lief O+
quote:
Rusland helpt bij de opvang van vluchtelingen die door Europa trekken. De Servische ambassadeur in Moskou, Slavenko Terzic, heeft volgens persbureau Tass het Kremlin bedankt voor hulp bij de opvang van achthonderd tot duizend vluchtelingen in Servië.

Terzic zei dat er iedere dag meer vluchtelingen bijkomen in Servië. Aan de grens met Macedonië zijn opvangkampen opgezet. Rusland heeft met allerlei spullen zoals dieselverwarming en tenten erg geholpen, aldus de ambassadeur.
pi_156206089
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:18 schreef Confetti het volgende:

[..]

Kroatië en Hongarije hebben het op een akkoordje gegooid. De asielzoekers worden bij de grens Kroatië-Hongarije opgehaald en linea recta doorgestuurd naar Oostenrijk. Die mogen het dan uitzoeken.
Ik heb de Hongaarse vlag al uit mijn user-icon verwijderd. Wat valt mij dat tegen van de Hongaren! :(
pi_156206118
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik heb de Hongaarse vlag al uit mijn user-icon verwijderd. Wat valt mij dat tegen van de Hongaren! :(
Komisch dit :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')