abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 september 2015 @ 18:35:01 #51
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_156203105
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dus je begrijpt het ergens wel?
Ik begrijp het maar al te goed, maar heb er totaal geen waardering voor. Beetje bescheidenheid zou ik meer waarderen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_156203135
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:35 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik begrijp het maar al te goed, maar heb er totaal geen waardering voor. Beetje bescheidenheid zou ik meer waarderen.
Ja vraag me af of je in zo'n situatie nog bescheidenheid kan tonen. Denk dat mensen verschrikkelijk gefrustreerd zijn en al vele tegenslagen op hun weg hebben gehad. En dan komen ze weer een blokkade tegen... Ik zou denk ik ook uit mijn dak gaan :P
  vrijdag 18 september 2015 @ 18:36:22 #53
78780 deedeetee
pi_156203137
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja klopt. Maar de mensen die we hier zijn hebben het al moeilijker dan wij het hebben en toch verliezen wij verdomd vaak ons geduld en misdragen wij ons ook.
Ja zo kun je nog wel ff doorgaan....... Niemand is volmaakt. Dat zij het niet zijn weet nu de hele wereld, wat de rest van ons fout doet niet.
pi_156203152
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:33 schreef deedeetee het volgende:

[..]

De wereld zit vol met mensen die het moeilijk hebben. Veel daar van hebben het moeilijker dan deze mensen het hebben.
We vinden ons eigen leed toch altijd het ergste. Roepen bijvoorbeeld schande dat er hier mensen naar de voedselbanken moeten, terwijl er ook landen zijn waar ze dolblij zouden zijn met een voedselbank.
  vrijdag 18 september 2015 @ 18:39:58 #55
78780 deedeetee
pi_156203204
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja vraag me af of je in zo'n situatie nog bescheidenheid kan tonen. Denk dat mensen verschrikkelijk gefrustreerd zijn en al vele tegenslagen op hun weg hebben gehad. En dan komen ze weer een blokkade tegen... Ik zou denk ik ook uit mijn dak gaan :P
Hadden ze in Turkije moeten blijven, of in Syrië proberen er nog wat van te maken. Wegrennen en anderen met je aanwezigheid opschepen is de gemakzuchtige weg. De reis naar Europa is niet eenvoudig maar dat is tenslotte een keus die je zelf maakt.
pi_156203234
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:39 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Hadden ze in Turkije moeten blijven, of in Syrië proberen er nog wat van te maken. Wegrennen en anderen met je aanwezigheid opschepen is de gemakzuchtige weg. De reis naar Europa is niet eenvoudig maar dat is tenslotte een keus die je zelf maakt.
Er nog wat van proberen te maken,hahahhahaha.
Goeie ja.
pi_156203324
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:39 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Gemakzuchtig? Bootje op, gevaarlijke overtocht, daarna een wandeling naar Macedonië, door Servië naar Hongarije etc. Niks gemakzuchtigs aan.
pi_156203387
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:46 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Gemakzuchtig? Bootje op, gevaarlijke overtocht, daarna een wandeling naar Macedonië, door Servië naar Hongarije etc. Niks gemakzuchtigs aan.
Turkije-Griekenland is iets van 12km. Stelt geen fuck voor. De enige die verdrinken zijn mensen die in een overvolle boot stappen.
pi_156203406
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:49 schreef Confetti het volgende:

[..]

Turkije-Griekenland is iets van 12km. Stelt geen fuck voor. De enige die verdrinken zijn mensen die in een overvolle boot stappen.
Dan ben je er nog niet.
pi_156203469
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:50 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Dan ben je er nog niet.
Daarna is het gewoon lopen, af en toe in een busje stappen en je bent er. Het stelt geen fluit voor vergeleken met wat ze in Syrie hebben meegemaakt.

Daarom wagen honderduizenden ook de sprong. Die stonden niet allemaal op het punt te sterven van de honger in Turkije.
pi_156203479
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:49 schreef Confetti het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een toch in een rubber bootje op zee gemaakt van 12 kilometer tussen Turkije en Griekenland. Jij wel?
pi_156203527
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:53 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een toch in een rubber bootje op zee gemaakt van 12 kilometer tussen Turkije en Griekenland. Jij wel?
Het schijnt zeer goed te doen te zijn.......bij daglicht......rustige zee......in de juiste boot.
pi_156203551
Duizenden Hongaarse voetbalsupporters willen hun grens gaan beschermen. Ze wachten op een opdracht van hun President Janos Ader (Atilla de Hun) :+

http://dailynewshungary.com/thousands-of-combative-hungarian-supporters-are-waiting-for-janos-aders-order/

Leipe shit ouwe
pi_156203566
Waarom moeten we mensen opvangen die van uit hun geloof niet onze vrienden mogen zijn.

5.51. O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet.

5:54 "Mohammed is de boodschapper van Allah. En zij, die met hem zijn, zijn hard tegen de ongelovigen en zachtmoedig onder elkander...
  vrijdag 18 september 2015 @ 18:59:56 #65
78780 deedeetee
pi_156203644
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Er nog wat van proberen te maken,hahahhahaha.
Goeie ja.
Dat zal hun vast beter lukken dan heel veel anderen die in veel moeilijker omstandigheden verkeren.
Maar dan moet je wel de fut hebben om er de moeite voor te doen. Bedelen is de gemakkelijke weg.....
pi_156203677
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:59 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat zal hun vast beter lukken dan heel veel anderen die in veel moeilijker omstandigheden verkeren.
Maar dan moet je wel de fut hebben om er de moeite voor te doen. Bedelen is de gemakkelijke weg.....
Waar denk je dat ze voor vluchten eigenlijk?
  Eindredactie Games vrijdag 18 september 2015 @ 19:02:02 #67
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156203690
quote:
Derde opvanglocatie voor asielzoekers komt in Zuidoost
vrijdag 18 september 2015 | 18:34

Deel
De gemeente gaat net aangekomen asielzoekers opvangen in een leegstaand pand aan de Flierbosdreef in Zuidoost. Het wordt de derde opvanglocatie in de stad.
Dat zei burgemeester Van der Laan in het AT5-programma Het gesprek met de Burgemeester. Hij heeft vandaag met staatssecretaris Dijkhoff overlegd. Er zijn al twee opvanglocaties voor asielzoekers die nog niet in Ter Apel terecht kunnen, namelijk sportcentrum Caland in Osdorp en de Wethouder Verheijhal in Oost.
De derde opvang in Zuidoost is in een leeg pand van de gemeente en die opvang heeft een wat permanenter karakter dan de twee sporthallen, die binnenkort weer leeg moeten zijn. 'We vangen vluchtelingen liever niet op in sporthallen, want Amsterdammers moeten ook kunnen sporten. Dit is even een noodsituatie', zei Van der Laan.
In de opvang in Zuidoost kunnen ongeveer zevenhonderd personen terecht. Waarschijnlijk arriveren de eerste asielzoekers hier morgen. Naar verwachting verblijven mensen ongeveer een week in een tijdelijke opvanglocatie voordat zij terecht kunnen in een asielzoekerscentrum in Nederland.
http://www.at5.nl/artikel(...)ers-komt-in-zuidoost
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_156203708
Hoeveel vluchtelingen zou je kwijt kunnen in dat huis van Utopia eigenlijk? http://www.telegraaf.nl/t(...)nen_in_tranen__.html
pi_156203733
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:59 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Gifgas aanvallen, onthoofdingen, andere vormen van openbare executies. Steden als Aleppo zijn 1 grote ravage. Vertel, welke mensen hebben het nog slechter?
pi_156203834
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:02 schreef mastertephon het volgende:
Hoeveel vluchtelingen zou je kwijt kunnen in dat huis van Utopia eigenlijk? http://www.telegraaf.nl/t(...)nen_in_tranen__.html
Dat smerige huis is hartstikke haram man.
pi_156203876

Ja Merkel, dit is ook een realiteit. Mensen willen het niet.
pi_156203991
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:08 schreef Odaiba het volgende:

Tering... dat gaat gewoon 13 minuten zo door. :D
pi_156204030
quote:

Wat was de context?
pi_156204059
quote:

Halt die Klappe!! @ 6:29
pi_156204070
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat smerige huis is hartstikke haram man.
Voor de christenen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')