Ik begrijp het maar al te goed, maar heb er totaal geen waardering voor. Beetje bescheidenheid zou ik meer waarderen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus je begrijpt het ergens wel?
Ja vraag me af of je in zo'n situatie nog bescheidenheid kan tonen. Denk dat mensen verschrikkelijk gefrustreerd zijn en al vele tegenslagen op hun weg hebben gehad. En dan komen ze weer een blokkade tegen... Ik zou denk ik ook uit mijn dak gaanquote:Op vrijdag 18 september 2015 18:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik begrijp het maar al te goed, maar heb er totaal geen waardering voor. Beetje bescheidenheid zou ik meer waarderen.
Ja zo kun je nog wel ff doorgaan....... Niemand is volmaakt. Dat zij het niet zijn weet nu de hele wereld, wat de rest van ons fout doet niet.quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar de mensen die we hier zijn hebben het al moeilijker dan wij het hebben en toch verliezen wij verdomd vaak ons geduld en misdragen wij ons ook.
We vinden ons eigen leed toch altijd het ergste. Roepen bijvoorbeeld schande dat er hier mensen naar de voedselbanken moeten, terwijl er ook landen zijn waar ze dolblij zouden zijn met een voedselbank.quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:33 schreef deedeetee het volgende:
[..]
De wereld zit vol met mensen die het moeilijk hebben. Veel daar van hebben het moeilijker dan deze mensen het hebben.
Hadden ze in Turkije moeten blijven, of in Syrië proberen er nog wat van te maken. Wegrennen en anderen met je aanwezigheid opschepen is de gemakzuchtige weg. De reis naar Europa is niet eenvoudig maar dat is tenslotte een keus die je zelf maakt.quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vraag me af of je in zo'n situatie nog bescheidenheid kan tonen. Denk dat mensen verschrikkelijk gefrustreerd zijn en al vele tegenslagen op hun weg hebben gehad. En dan komen ze weer een blokkade tegen... Ik zou denk ik ook uit mijn dak gaan
Er nog wat van proberen te maken,hahahhahaha.quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hadden ze in Turkije moeten blijven, of in Syrië proberen er nog wat van te maken. Wegrennen en anderen met je aanwezigheid opschepen is de gemakzuchtige weg. De reis naar Europa is niet eenvoudig maar dat is tenslotte een keus die je zelf maakt.
Gemakzuchtig? Bootje op, gevaarlijke overtocht, daarna een wandeling naar Macedonië, door Servië naar Hongarije etc. Niks gemakzuchtigs aan.quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hadden ze in Turkije moeten blijven, of in Syrië proberen er nog wat van te maken. Wegrennen en anderen met je aanwezigheid opschepen is de gemakzuchtige weg. De reis naar Europa is niet eenvoudig maar dat is tenslotte een keus die je zelf maakt.
Turkije-Griekenland is iets van 12km. Stelt geen fuck voor. De enige die verdrinken zijn mensen die in een overvolle boot stappen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gemakzuchtig? Bootje op, gevaarlijke overtocht, daarna een wandeling naar Macedonië, door Servië naar Hongarije etc. Niks gemakzuchtigs aan.
Dan ben je er nog niet.quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:49 schreef Confetti het volgende:
[..]
Turkije-Griekenland is iets van 12km. Stelt geen fuck voor. De enige die verdrinken zijn mensen die in een overvolle boot stappen.
Daarna is het gewoon lopen, af en toe in een busje stappen en je bent er. Het stelt geen fluit voor vergeleken met wat ze in Syrie hebben meegemaakt.quote:
Ik heb nog nooit een toch in een rubber bootje op zee gemaakt van 12 kilometer tussen Turkije en Griekenland. Jij wel?quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:49 schreef Confetti het volgende:
[..]
Turkije-Griekenland is iets van 12km. Stelt geen fuck voor. De enige die verdrinken zijn mensen die in een overvolle boot stappen.
Het schijnt zeer goed te doen te zijn.......bij daglicht......rustige zee......in de juiste boot.quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een toch in een rubber bootje op zee gemaakt van 12 kilometer tussen Turkije en Griekenland. Jij wel?
Dat zal hun vast beter lukken dan heel veel anderen die in veel moeilijker omstandigheden verkeren.quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er nog wat van proberen te maken,hahahhahaha.
Goeie ja.
Waar denk je dat ze voor vluchten eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat zal hun vast beter lukken dan heel veel anderen die in veel moeilijker omstandigheden verkeren.
Maar dan moet je wel de fut hebben om er de moeite voor te doen. Bedelen is de gemakkelijke weg.....
http://www.at5.nl/artikel(...)ers-komt-in-zuidoostquote:Derde opvanglocatie voor asielzoekers komt in Zuidoost
vrijdag 18 september 2015 | 18:34
Deel
De gemeente gaat net aangekomen asielzoekers opvangen in een leegstaand pand aan de Flierbosdreef in Zuidoost. Het wordt de derde opvanglocatie in de stad.
Dat zei burgemeester Van der Laan in het AT5-programma Het gesprek met de Burgemeester. Hij heeft vandaag met staatssecretaris Dijkhoff overlegd. Er zijn al twee opvanglocaties voor asielzoekers die nog niet in Ter Apel terecht kunnen, namelijk sportcentrum Caland in Osdorp en de Wethouder Verheijhal in Oost.
De derde opvang in Zuidoost is in een leeg pand van de gemeente en die opvang heeft een wat permanenter karakter dan de twee sporthallen, die binnenkort weer leeg moeten zijn. 'We vangen vluchtelingen liever niet op in sporthallen, want Amsterdammers moeten ook kunnen sporten. Dit is even een noodsituatie', zei Van der Laan.
In de opvang in Zuidoost kunnen ongeveer zevenhonderd personen terecht. Waarschijnlijk arriveren de eerste asielzoekers hier morgen. Naar verwachting verblijven mensen ongeveer een week in een tijdelijke opvanglocatie voordat zij terecht kunnen in een asielzoekerscentrum in Nederland.
Gifgas aanvallen, onthoofdingen, andere vormen van openbare executies. Steden als Aleppo zijn 1 grote ravage. Vertel, welke mensen hebben het nog slechter?quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat zal hun vast beter lukken dan heel veel anderen die in veel moeilijker omstandigheden verkeren.
Maar dan moet je wel de fut hebben om er de moeite voor te doen. Bedelen is de gemakkelijke weg.....
Dat smerige huis is hartstikke haram man.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:02 schreef mastertephon het volgende:
Hoeveel vluchtelingen zou je kwijt kunnen in dat huis van Utopia eigenlijk? http://www.telegraaf.nl/t(...)nen_in_tranen__.html
Tering... dat gaat gewoon 13 minuten zo door.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:08 schreef Odaiba het volgende:
Ja Merkel, dit is ook een realiteit. Mensen willen het niet.
Wat was de context?quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:08 schreef Odaiba het volgende:
Halt die Klappe!! @ 6:29quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:08 schreef Odaiba het volgende:
Voor de christenen dan.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat smerige huis is hartstikke haram man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |