Rot een eind op.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:05 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Prima. Daar kan men dan asielzoekers kwijt. In Drenthe staat nog ergens een half dorp leeg.
Dat valt allemaal wel mee. Qua aantal mensen per km2 lijkt het misschien wel veel. Maar je hebt in Nederland werkelijk op bijna elke meter bebouwing, en niet zoals in sommige landen gigantische bossen en vlaktes waar geen mens woont.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch gek voor een land dat mega-overbevolkt zou zijn
Waar is dat dan ?quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:07 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dat is gewoon het geval. Met half afgebouwd treinstation zelfs.
Het is gewoon veel. Natuur kennen we nauwelijks nog.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee. Qua aantal mensen per km2 lijkt het misschien wel veel. Maar je hebt in Nederland werkelijk op bijna elke meter bebouwing, en niet zoals in sommige landen gigantische bossen en vlaktes waar geen mens woont.
Geen idee. Kan ook Friesland zijn geweest. Er was een tijd geleden een stuk over op TV. De gemeenteraad had het hoog in de bol gekregen met dit project terwijl de jongeren wegtrokken daar.quote:
Jongeren trekken overal weg in Drenthequote:Op vrijdag 18 september 2015 20:09 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Geen idee. Kan ook Friesland zijn geweest. Er was een tijd geleden een stuk over op TV. De gemeenteraad had het hoog in de bol gekregen met dit project terwijl de jongeren wegtrokken daar.
Totaal geen leiderschap van die vent. Hij verschuilt zich achter een vaag EU-plan dat er nooit en te nimmer zal doorkomen. Walgelijk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:13 schreef donald_dick het volgende:
Ow, Rutte gaat een asielzoeker centrum bezoeken
Zou dát t probleem zijn ?quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Weet je hoe koud het daar is in de winter joh?
Kroatië en Hongarije hebben het op een akkoordje gegooid. De asielzoekers worden bij de grens Kroatië-Hongarije opgehaald en linea recta doorgestuurd naar Oostenrijk. Die mogen het dan uitzoeken.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:15 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Begrijp er even geen bal meer van. Kroatië stuurt de asielzoekers naar Hongarije omdat Slovenië ze niet door wil laten.Waarom? Ze komen niet uit Hongarije maar vanuit Servië Kroatië binnen. De Kroaten zouden ze dus naar Servië moeten terugsturen. Zijn ze bang voor oorlog?
En dan zegt Servië als Hongarije weigert weer: Ze komen uit Kroatië, en dus terug. etc etc. Wel een oplossing misschien. Dit net zo lang doen tot de oorlog voorbij is.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:15 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Begrijp er even geen bal meer van. Kroatië stuurt de asielzoekers naar Hongarije omdat Slovenië ze niet door wil laten.Waarom? Ze komen niet uit Hongarije maar vanuit Servië, de Kroaten zouden ze dus naar Servië moeten terugsturen. Zijn ze bang voor oorlog?
Ter Apel is tijdelijk voor registratie zover ik weet.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Jongeren trekken overal weg in Drenthe
Maargoed, asielzoekers genoeg hier. Gelukkig blijven ze niet allemaal hangen maar moeten ze door naar Ter Apel.
Minder of zelfs geen gratis geld zal het dan wel zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zou dát t probleem zijn ?Het is in Zweden ook erg koud hoor.
Ja, en dus blijven ze niet hier in het dorp hangenquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:18 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Ter Apel is tijdelijk voor registratie zover ik weet.
Waarom hard werken als je alles voor niks kunt krijgen ? Fijn wonen in de EUquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Minder of zelfs geen gratis geld zal het dan wel zijn.
Men komt na registratie gewoon weer terug. ook naar dorpen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, en dus blijven ze niet hier in het dorp hangenvoor de doorstroming zijn er een paar hele oude bussen ingezet. Mooi man.
Hier niet, centra zitten vol. Tot er een nieuwe wordt gebouwd.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:21 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Men komt na registratie gewoon weer terug. ook naar dorpen.
Dat is een logisch gevolg van overbevolking. Een land heeft groene ruimte nodig en dat hebben we in Nederland amper.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee. Qua aantal mensen per km2 lijkt het misschien wel veel. Maar je hebt in Nederland werkelijk op bijna elke meter bebouwing, en niet zoals in sommige landen gigantische bossen en vlaktes waar geen mens woont.
quote:Rusland helpt bij de opvang van vluchtelingen die door Europa trekken. De Servische ambassadeur in Moskou, Slavenko Terzic, heeft volgens persbureau Tass het Kremlin bedankt voor hulp bij de opvang van achthonderd tot duizend vluchtelingen in Servië.
Terzic zei dat er iedere dag meer vluchtelingen bijkomen in Servië. Aan de grens met Macedonië zijn opvangkampen opgezet. Rusland heeft met allerlei spullen zoals dieselverwarming en tenten erg geholpen, aldus de ambassadeur.
Ik heb de Hongaarse vlag al uit mijn user-icon verwijderd. Wat valt mij dat tegen van de Hongaren!quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Kroatië en Hongarije hebben het op een akkoordje gegooid. De asielzoekers worden bij de grens Kroatië-Hongarije opgehaald en linea recta doorgestuurd naar Oostenrijk. Die mogen het dan uitzoeken.
Komisch ditquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik heb de Hongaarse vlag al uit mijn user-icon verwijderd. Wat valt mij dat tegen van de Hongaren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |