Onvoorstelbaar dit. Eerst een hek bouwen en dan het tuig gewoon doorlaten.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lekker Oostenrijk er mee opzadelen. Begin maar snel met het bouwen van een hek, Oostenrijk.
Ik niet. Nederland zegt "Welkom!". Duitsland zegt "Welkom!". Zweden zegt "Welkom!".quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:51 schreef deedeetee het volgende:
Ik voorzie een gigantische kibbelpartij over de de horde migranten die door Europa dolen.
Die is al een paar weken bezig, dus je kristallen bol loopt wat achterquote:Op vrijdag 18 september 2015 19:51 schreef deedeetee het volgende:
Ik voorzie een gigantische kibbelpartij over de de horde migranten die door Europa dolen.
Het leven in de banlieues in Frankrijk zal ook niet prettig zijn, en er zijn plekken waar het slecht is. Gelukkig kennen die landen een overheid die voor zulke zaken verantwoordelijk is.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze zitten daar toch niet meer ? In landen als b.v. India zijn veel mensen slechter af. Oorlog is niet de enige misstand in de wereld.Hoe denk je dat het leven in de achterbuurten van Zuid-Amerika is ? Hoeveel kans hebben die mensen daar en in India dat ik al eerder noemde om er nog iets van te maken ? Moeten die ook maar allemaal naar Europa komen dan ? Oorlog komt nooit een eind aan als alle mannen weglopen omdat ze liever blo Jan dan do Jan zijn.
In de montage zetten ze er gejuich onder en morgen heeft de NOS weer een leuk filmpje.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En daarna staan ze allemaal vrolijk te zwaaien naar de boe-roepende menigte, dat vind ik wel raar.
Tja, of het filmpje is al gemanipuleerd. En zo neemt iedereen het met een korreltje zout.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
In de montage zetten ze er gejuich onder en morgen heeft de NOS weer een leuk filmpje.
Werkquote:Wintersport
Asielzoekers en erkende vluchtelingen moeten in de West-Oostenrijkse deelstaat Vorarlberg tijdens het komende wintersportseizoen aan de slag kunnen. In Vorarlberg zijn veel prominente wintersportgebieden. De toerismesector klaagt steen en been over personeelstekort.
De regeringsleider van de deelstaat, Markus Wallner, heeft daarom vrijdag de sector, met name een vereniging van hoteliers, toegezegd mee te werken aan soepele verlening van speciale werkvergunningen voor de groep buitenlanders.
Vorarlberg merkt praktisch niets van de grote stroom vluchtelingen van het Midden-Oosten naar Noord-Europa. ,,We krijgen hier een gewoon gemiddelde, circa tien asielvragen per dag'', zei een politiewoordvoerster tegen het
Merkel spreekt dankbare en dolenthousiaste menigte toe. Duitsland zegt eensgezind: "welkom!"quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
In de montage zetten ze er gejuich onder en morgen heeft de NOS weer een leuk filmpje.
Alleenstaand? Sociale huurwoning voor 2 of meer personen? Dan vanaf november allemaal verplicht een vluchteling in huis.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik niet. Nederland zegt "Welkom!". Duitsland zegt "Welkom!". Zweden zegt "Welkom!".
Servië, Hongarije en Oostenrijk laten de invasie gewoon door. Dus volgens mij is iedereen blij nu. Of mis ik iets?
Tot nu toe valt dat reuze mee, ik verwacht dat het betere/bosere werk nog moet komen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die is al een paar weken bezig, dus je kristallen bol loopt wat achter
Zolang er in Oostenrijk nog werkloosheid is, moeten ze geen immigranten van buiten halen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Werkis dat niet fijn voor de werklustige migranten ? Die willen toch graag een nieuw bestaan opbouwen ? Waarom dan die haast om voorbij Oostenrijk te komen ?
Misschien dat dan de Nederlander eindelijk in verzet komt. Ik hoorde eergisteren op de radio dat er geld beschikbaar komt voor aanpak van grote protesten tegen illegalenopvang. Tegen de tijd dat de Nederlander wakker wordt en in verzet komt, zal de overheid zich tegen het eigen volk keren.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Alleenstaand? Sociale huurwoning voor 2 of meer personen? Dan vanaf november allemaal verplicht een vluchteling in huis.
Als alleenstaande in een veel te grote sociale huurwoning wonen terwijl er nu -en al tientallen jaren- ellenlange wachtlijsten zijn, kan dat gewoon? Dat zou dan onafhankelijk van de vluchtelingenproblematiek sowieso per direct moeten veranderen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Alleenstaand? Sociale huurwoning voor 2 of meer personen? Dan vanaf november allemaal verplicht een vluchteling in huis.
Pardon? Mag ruim wonen ook al niet meer omdat sommige mensen het nodig vinden om dit land vol te laten lopen?quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Als alleenstaande in een veel te grote sociale huurwoning wonen terwijl er nu -en al tientallen jaren- ellenlange wachtlijsten zijn, kan dat gewoon? Dat zou dan onafhankelijk van de vluchtelingenproblematiek sowieso per direct moeten veranderen.
Weet je hoe koud het daar is in de winter joh?quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Werkis dat niet fijn voor de werklustige migranten ? Die willen toch graag een nieuw bestaan opbouwen ? Waarom dan die haast om voorbij Oostenrijk te komen ?
Ja, dat mag, maar dan wel van je eigen geld graag.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Pardon? Mag ruim wonen ook al niet meer omdat sommige mensen het nodig vinden om dit land vol te laten lopen?
Dat ben ik wel met je eens. Maar als er een groep is die niet van eigen geld gaat wonen dan zijn het wel de "vluchtelingen".quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, dat mag, maar dan wel van je eigen geld graag.
Tuurlijk kan dat. Ga maar samenwonen in een sociale huurwoning, zorg dat je hoofdhuurder bent en schop na een tijdje je wijf er uit.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Als alleenstaande in een veel te grote sociale huurwoning wonen terwijl er nu -en al tientallen jaren- ellenlange wachtlijsten zijn, kan dat gewoon? Dat zou dan onafhankelijk van de vluchtelingenproblematiek sowieso per direct moeten veranderen.
Ik zit het ook te kijken ja.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:02 schreef donald_dick het volgende:
ahh, op de Staatstelevisie nu een droevig verhaal over mensensmokkelaars
Hoeft niet eens, in veel dorpen is de kleinste sociale huurwoning die je kunt krijgen een eengezinswoning, dus daar hoe je weinig moeite voor te doen om een 'te grote' woning te krijgen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Ga maar samenwonen in een sociale huurwoning, zorg dat je hoofdhuurder bent en schop na een tijdje je wijf er uit.
Toch gek voor een land dat mega-overbevolkt zou zijnquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeft niet eens, in veel dorpen is de kleinste sociale huurwoning die je kunt krijgen een eengezinswoning, dus daar hoe je weinig moeite voor te doen om een 'te grote' woning te krijgen.
Prima. Daar kan men dan asielzoekers kwijt. In Drenthe staat nog ergens een half dorp leeg.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeft niet eens, in veel dorpen is de kleinste sociale huurwoning die je kunt krijgen een eengezinswoning, dus daar hoe je weinig moeite voor te doen om een 'te grote' woning te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |