abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156205164
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lekker Oostenrijk er mee opzadelen. Begin maar snel met het bouwen van een hek, Oostenrijk. :')
Onvoorstelbaar dit. Eerst een hek bouwen en dan het tuig gewoon doorlaten.
pi_156205201
Het is nog veel erger: Ik hoorde vanmiddag op de radio dat "vluchtelingen" vanuit Turkije gewoon lopend de EU binnen komen. De Griekse politie doet er niets tegen. Dit zou het einde van Schengen moeten zijn.
  vrijdag 18 september 2015 @ 19:51:38 #103
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_156205207
Ik voorzie een gigantische kibbelpartij over de de horde migranten die door Europa dolen. -O-
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_156205225
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:51 schreef deedeetee het volgende:
Ik voorzie een gigantische kibbelpartij over de de horde migranten die door Europa dolen. -O-
Ik niet. Nederland zegt "Welkom!". Duitsland zegt "Welkom!". Zweden zegt "Welkom!".
Servië, Hongarije en Oostenrijk laten de invasie gewoon door. Dus volgens mij is iedereen blij nu. Of mis ik iets?
  vrijdag 18 september 2015 @ 19:52:36 #105
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_156205230
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:51 schreef deedeetee het volgende:
Die is al een paar weken bezig, dus je kristallen bol loopt wat achter :P
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_156205237
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:43 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ze zitten daar toch niet meer ? In landen als b.v. India zijn veel mensen slechter af. Oorlog is niet de enige misstand in de wereld.Hoe denk je dat het leven in de achterbuurten van Zuid-Amerika is ? Hoeveel kans hebben die mensen daar en in India dat ik al eerder noemde om er nog iets van te maken ? Moeten die ook maar allemaal naar Europa komen dan ? Oorlog komt nooit een eind aan als alle mannen weglopen omdat ze liever blo Jan dan do Jan zijn.
Het leven in de banlieues in Frankrijk zal ook niet prettig zijn, en er zijn plekken waar het slecht is. Gelukkig kennen die landen een overheid die voor zulke zaken verantwoordelijk is.
pi_156205256
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:19 schreef Toefjes het volgende:

[..]

En daarna staan ze allemaal vrolijk te zwaaien naar de boe-roepende menigte, dat vind ik wel raar.
In de montage zetten ze er gejuich onder en morgen heeft de NOS weer een leuk filmpje.
pi_156205293
quote:
19s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:53 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

In de montage zetten ze er gejuich onder en morgen heeft de NOS weer een leuk filmpje.
Tja, of het filmpje is al gemanipuleerd. En zo neemt iedereen het met een korreltje zout.
  vrijdag 18 september 2015 @ 19:54:49 #109
78780 deedeetee
pi_156205300
quote:
Wintersport
Asielzoekers en erkende vluchtelingen moeten in de West-Oostenrijkse deelstaat Vorarlberg tijdens het komende wintersportseizoen aan de slag kunnen. In Vorarlberg zijn veel prominente wintersportgebieden. De toerismesector klaagt steen en been over personeelstekort.

De regeringsleider van de deelstaat, Markus Wallner, heeft daarom vrijdag de sector, met name een vereniging van hoteliers, toegezegd mee te werken aan soepele verlening van speciale werkvergunningen voor de groep buitenlanders.

Vorarlberg merkt praktisch niets van de grote stroom vluchtelingen van het Midden-Oosten naar Noord-Europa. ,,We krijgen hier een gewoon gemiddelde, circa tien asielvragen per dag'', zei een politiewoordvoerster tegen het
Werk :9~ is dat niet fijn voor de werklustige migranten ? Die willen toch graag een nieuw bestaan opbouwen ? Waarom dan die haast om voorbij Oostenrijk te komen ? :?
  vrijdag 18 september 2015 @ 19:55:19 #110
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_156205320
quote:
19s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:53 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Merkel spreekt dankbare en dolenthousiaste menigte toe. Duitsland zegt eensgezind: "welkom!"
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_156205343
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik niet. Nederland zegt "Welkom!". Duitsland zegt "Welkom!". Zweden zegt "Welkom!".
Servië, Hongarije en Oostenrijk laten de invasie gewoon door. Dus volgens mij is iedereen blij nu. Of mis ik iets?
Alleenstaand? Sociale huurwoning voor 2 of meer personen? Dan vanaf november allemaal verplicht een vluchteling in huis. :')
  vrijdag 18 september 2015 @ 19:56:05 #112
78780 deedeetee
pi_156205345
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:52 schreef Perrin het volgende:

[..]

Die is al een paar weken bezig, dus je kristallen bol loopt wat achter :P
Tot nu toe valt dat reuze mee, ik verwacht dat het betere/bosere werk nog moet komen. :D
pi_156205369
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:54 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Werk :9~ is dat niet fijn voor de werklustige migranten ? Die willen toch graag een nieuw bestaan opbouwen ? Waarom dan die haast om voorbij Oostenrijk te komen ? :?
Zolang er in Oostenrijk nog werkloosheid is, moeten ze geen immigranten van buiten halen.
Maar de ondernemersclubs staan te kwijlen voor deze goedkope werknemers. Ook in Nederland.

Bouwend Nederland wil uiteraard met alle plezier onze laatste groene ruimte volbouwen om deze "vluchtelingen" een goed huis te kunnen geven.

Het is werkelijk schunnig hoe een klein groepje grof geld verdient aan deze tragedie voor de gewone Europeaan.
pi_156205421
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Alleenstaand? Sociale huurwoning voor 2 of meer personen? Dan vanaf november allemaal verplicht een vluchteling in huis. :')
Misschien dat dan de Nederlander eindelijk in verzet komt. Ik hoorde eergisteren op de radio dat er geld beschikbaar komt voor aanpak van grote protesten tegen illegalenopvang. Tegen de tijd dat de Nederlander wakker wordt en in verzet komt, zal de overheid zich tegen het eigen volk keren.
pi_156205446
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als alleenstaande in een veel te grote sociale huurwoning wonen terwijl er nu -en al tientallen jaren- ellenlange wachtlijsten zijn, kan dat gewoon? Dat zou dan onafhankelijk van de vluchtelingenproblematiek sowieso per direct moeten veranderen.
pi_156205477
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:59 schreef Igen het volgende:

[..]

Als alleenstaande in een veel te grote sociale huurwoning wonen terwijl er nu -en al tientallen jaren- ellenlange wachtlijsten zijn, kan dat gewoon? Dat zou dan onafhankelijk van de vluchtelingenproblematiek sowieso per direct moeten veranderen.
Pardon? Mag ruim wonen ook al niet meer omdat sommige mensen het nodig vinden om dit land vol te laten lopen?
pi_156205479
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:54 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Weet je hoe koud het daar is in de winter joh?
pi_156205485
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Pardon? Mag ruim wonen ook al niet meer omdat sommige mensen het nodig vinden om dit land vol te laten lopen?
Ja, dat mag, maar dan wel van je eigen geld graag. :{
pi_156205501
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:00 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja, dat mag, maar dan wel van je eigen geld graag. :{
Dat ben ik wel met je eens. Maar als er een groep is die niet van eigen geld gaat wonen dan zijn het wel de "vluchtelingen".
pi_156205510
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:59 schreef Igen het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat. Ga maar samenwonen in een sociale huurwoning, zorg dat je hoofdhuurder bent en schop na een tijdje je wijf er uit.
  Eindredactie Games vrijdag 18 september 2015 @ 20:02:10 #121
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156205546
ahh, op de Staatstelevisie nu een droevig verhaal over mensensmokkelaars
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_156205572
quote:
4s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:02 schreef donald_dick het volgende:
ahh, op de Staatstelevisie nu een droevig verhaal over mensensmokkelaars
Ik zit het ook te kijken ja.
  Redactie Frontpage vrijdag 18 september 2015 @ 20:03:18 #123
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_156205577
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat. Ga maar samenwonen in een sociale huurwoning, zorg dat je hoofdhuurder bent en schop na een tijdje je wijf er uit.
Hoeft niet eens, in veel dorpen is de kleinste sociale huurwoning die je kunt krijgen een eengezinswoning, dus daar hoe je weinig moeite voor te doen om een 'te grote' woning te krijgen.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_156205603
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Hoeft niet eens, in veel dorpen is de kleinste sociale huurwoning die je kunt krijgen een eengezinswoning, dus daar hoe je weinig moeite voor te doen om een 'te grote' woning te krijgen.
Toch gek voor een land dat mega-overbevolkt zou zijn
pi_156205649
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Prima. Daar kan men dan asielzoekers kwijt. In Drenthe staat nog ergens een half dorp leeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')