- fvquote:
Alcohol. Na de zwangerschap dan he.quote:Op zondag 20 september 2015 10:44 schreef Skittles het volgende:
[..]
- fv
- lotusbevalling
Zijn er nog meer dingen? Een eventuele tweede wil ik direct aan het doorslapen krijgen. Dit geintje met 4+ keer wakker per nacht gebeurt me maar bij 1 kind.
Oh pass mij die lijst als je 'm compleet hebtquote:Op zondag 20 september 2015 10:44 schreef Skittles het volgende:
[..]
- fv
- lotusbevalling
Zijn er nog meer dingen? Een eventuele tweede wil ik direct aan het doorslapen krijgen. Dit geintje met 4+ keer wakker per nacht gebeurt me maar bij 1 kind.
Verder eens met Kwak. Kon het zelf niet zo goed verwoorden.
Hier sliep/slaapt ze wel, maar wel met drinken tussendoorquote:
knockout gaan en denken, wat is mijn baby stil geweestquote:Op zondag 20 september 2015 10:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Alcohol. Na de zwangerschap dan he.
Ik of hij/zij?quote:Op zondag 20 september 2015 10:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hoezo er na? Ik dacht dat kinderen met FAS altijd heel rustig waren?quote:Op zondag 20 september 2015 10:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
De navelstreng wordt niet doorgeknipt,, de placenta blijft er dus aan. Tot de navelstreng afvalt bij de buik.quote:Op zondag 20 september 2015 10:54 schreef silliegirl het volgende:
Sorry hoor, maar wát is een lotusbevalling?
Ik durf niet te googlen..
Wait. Whut?quote:Op zondag 20 september 2015 11:02 schreef Mariposas het volgende:
[..]
De navelstreng wordt niet doorgeknipt,, de placenta blijft er dus aan. Tot de navelstreng afvalt bij de buik.
Jammer dat je niet googelt, Google heeft nog wel wat leuke afbeeldingen ervan.
http://www.lotusbevalling.nl/voor-en-nadelen.htmlquote:
Oh, kan je de placenta dan daarna niet alsnog als smoothie verwerken?quote:Op zondag 20 september 2015 11:08 schreef mignonne het volgende:
Lotusbevallingenvoor als placentasmoothies te furrrr gaan.
![]()
Verder heel erg eens met kwak en lot.
@wup, shit, zou het hem toch geweest zijn dan tegen het raam?ik dacht echt dat k em in de pot verloren was... IT'S ALIIIIIIIIIVE
Wellicht. Bestorven biefstuk is ook van betere kwaliteit schijnt, toch?quote:Op zondag 20 september 2015 11:09 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Oh, kan je de placenta dan daarna niet alsnog als smoothie verwerken?
En dan de nadelen "ja die zijn er niet, het kan wat lastig zijn om met de placenta om te gaan bij wassen enzo en het kraambezoek vindt het misschien wat vervelend".quote:Op zondag 20 september 2015 11:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
http://www.lotusbevalling.nl/voor-en-nadelen.html
Bevat geen foto's![]()
Het schijnt traumatiserend voor de baby te zijn om van zijn maatje gescheiden te worden na negen maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |