Jeeeej! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 20 september 2015 10:18 schreef Jagärtrut het volgende:
vannacht om 5 uur is onze zoon Tom geboren. 4130 gram, en alles erop en eraan... Enorm moe, maar enorm voldaan...
Hoax, mijn fv baby slaapt niet doorquote:
Geen lotusbevalling gedaan zeker?quote:Op zondag 20 september 2015 10:39 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Hoax, mijn fv baby slaapt niet door. Ik ga de fabrikant aansprakelijk stellen dat er geen disclaimer op de verpakking staat. Ik verwacht minstens een 'let op, dit product zorgt niet altijd voor doorslapende kinderen' . Was wel een anticlimax na de overstap van bv naar fv
![]()
.
Jager gefeliciteerd!!
Kut, ik wist dat ik iets over het hoofd had gezienquote:
En dit ja.quote:Op zondag 20 september 2015 10:34 schreef kwakz0r het volgende:
Over gevoeligheden mbt zwnager zijn/onvervulde kinderwens/leeftijd
Tsja, knuppel/hoenderhok wellicht, maar misschien moet je dan niet meelezen in Z&G? Zulke opmerkingen moeten hier echt zonder twee keer nadenken of schuldgevoel geplaatst kunnen worden hoor... Ik denk dat iedereen hier begrijpt dat het heel erg is als je een kinderwens hebt sie niet vervuld is of als je in de MMM zit, maar dit topic is er voor dames die (soms ook via die route) nu een baby in hun buik, en dan moet je gewoon ku nen klagen over kleine kwaaltjes zonder de disclaimer 'dat je weet hoe gelukkig je je mag prijzen dat je uberhaupt zwnager bent'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |