quote:Op maandag 21 september 2015 13:29 schreef Spockjuh_ het volgende:
nee, vanmorgen penoza en een film gekeken. hoezo?
quote:Op maandag 21 september 2015 09:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
Hmmmmmm... 3 kwartier rijden, 1 uur beginnen met werken.
een gedachte, niet meer en niet minderquote:
Dit getrol is dan wel weer echt flauw Spock. drNick had dus gewoon kunnen gaan. Beetje flauw weer.quote:Op maandag 21 september 2015 13:29 schreef Spockjuh_ het volgende:
nee, vanmorgen penoza en een film gekeken. hoezo?
aannames. ik dacht hardop en heb het uiteindelijk niet gedaan, klaar. Dan kun je het wel weer? ? echt flauw vinden of een beetje flauw maar that's part of the game.quote:Op maandag 21 september 2015 13:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Dit getrol is dan wel weer echt flauw Spock. drNick had dus gewoon kunnen gaan. Beetje flauw weer.
quote:Op maandag 21 september 2015 07:02 schreef JDude het volgende:
Ik zou zeggen de N836 net ten westen van de A50. Maar de streetview-beelden zijn denk ik verouderd waardoor het bordje onder het plaatsnaambord en het aantal matrixborden op het portaal niet overeenkomen.
Tssquote:Op maandag 21 september 2015 18:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
te ver om even op de snor heen te pruttelen
60 is nog altijd minder dan 155quote:Op maandag 21 september 2015 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tss
Ik heb ooit 60km gefietst, dan is dit op de snor al helemaal te doen
Snor gaat drie keer zo snel, vier als je met mijn tempo op de terugweg rekentquote:Op maandag 21 september 2015 18:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
60 is nog altijd minder dan 155
dan donder je bijna om..quote:Op maandag 21 september 2015 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Snor gaat drie keer zo snel, vier als je met mijn tempo op de terugweg rekent
Nope, lekker rustig.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:43 schreef Fien1989 het volgende:
Niemand Stok-ophaalplannen vandaag?
Maar ik ben nog niet aan de beurtquote:Op dinsdag 22 september 2015 16:58 schreef Spockjuh_ het volgende:
voorlopig gun ik de anderen weer even hun stok
tragischquote:Op dinsdag 22 september 2015 17:02 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar ik ben nog niet aan de beurt![]()
Ja denk t wel zoquote:Op dinsdag 22 september 2015 16:43 schreef Fien1989 het volgende:
Niemand Stok-ophaalplannen vandaag?
En ik ben druk met het huis en de jongensquote:Op maandag 21 september 2015 18:40 schreef Spockjuh_ het volgende:
weekje vrij voorbij dus voor ik heb sowieso minder tijd (lees niet) om de komende tijd rond te gaan crossen.
Is het niet deze en is Google Maps verouderd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder kan ik namelijk niet komen wat betreft een bord met beide plaatsen erop![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:09 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Is het niet deze en is Google Maps verouderd?Is ook de enige plek met de twee plaatsnaamborden die ik kan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder kan ik namelijk niet komen wat betreft een bord met beide plaatsen erop
Ik kan het ook nog niet vinden.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Is ook de enige plek met de twee plaatsnaamborden die ik kan vinden
Ik ga morgen wel even kijken, is toch in de buurtquote:Op woensdag 23 september 2015 00:09 schreef Fien1989 het volgende:
Ik geef het pinpointen op... met het voorhanden materiaal is hij niet te vinden
Dus je haalt 'm ook op?quote:Op woensdag 23 september 2015 00:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel even kijken, is toch in de buurt
als je dat nu voor 0800 doetquote:Op woensdag 23 september 2015 00:17 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
als je het niet erg vindt wel
Dat ga ik niet redden ben ik bangquote:Op woensdag 23 september 2015 00:19 schreef -gt- het volgende:
[..]
als je dat nu voor 0800 doet![]()
kan ik m weer meenemen
quote:Op woensdag 23 september 2015 00:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat ga ik niet redden ben ik bang
Gemeenten waarvan alle plaatsen zijn geweest (t/m Schijndel):quote:Op woensdag 23 september 2015 09:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wikis bijgewerkt, Schijndel afgestreept. Mooie verplaatsing weer.
Kaartje ook maar bijgewerkt
[ afbeelding ]
Ga halen dan.quote:Op woensdag 23 september 2015 11:12 schreef wolfrolf het volgende:
Skèndel!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Van alle gaten waar de stok heen kan gaanepic!
Ook een interessant kaartje.quote:Op woensdag 23 september 2015 11:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gemeenten waarvan alle plaatsen zijn geweest (t/m Schijndel):
[ afbeelding ]
Dan probeer je toch andere mogelijkheden?quote:Op woensdag 23 september 2015 11:08 schreef Houtenbeen het volgende:
Hij ligt inderdaad op die plaats, kreeg hem alleen niet los.
Kom er nu achter dat ik de code omgedraaid had. Ben nu op school dus iemand anders kan hem wel pakken
Leuk kaartjequote:Op woensdag 23 september 2015 11:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gemeenten waarvan alle plaatsen zijn geweest (t/m Schijndel):
[ afbeelding ]
De twee laatste cijfers omgedraaid en ik was er nog wel zeker van dat ik de code goed hadquote:Op woensdag 23 september 2015 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan probeer je toch andere mogelijkheden?
Gedaanquote:Op woensdag 23 september 2015 12:39 schreef SiIk het volgende:
Kan iemand me de code PM'en? In m'n DM zakt ie zo snel weg
Ik zat ooit een kwartier te kloten omdat ik de laatste twee omdraaide, uiteindelijk gewoon alle 3x2x1 mogelijkheden geprobeerdquote:Op woensdag 23 september 2015 12:49 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
De twee laatste cijfers omgedraaid en ik was er nog wel zeker van dat ik de code goed had![]()
Dat zijn 93 mogelijkheden
En op die kruising waren ze bezig met werkzaamheden en het opmeten van land, dus om nog langer te gaan proberen zou wel opvallen en ik moest ook nog naar school
sweetquote:Op woensdag 23 september 2015 16:45 schreef KaBuf het volgende:
Ik twijfel. Zit nu in Hulst (), kan de stok wel halen zo. Maar dan ben ik uiteindelijk rond 20.15u pas thuis (incl tussenstop McDrive
)
Mag ik de code voor het geval dat? Zie ik zo wel wat ik doe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
quote:Op woensdag 23 september 2015 20:28 schreef KaBuf het volgende:
Geplaatst, hoop dat het niet te donker is
Is dat niet gewoon hier, alleen stond dat bord er op Google Maps toen nog niet? :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Halsteren is niet zo ver bij mij vandaan... een klein uurtje rijden... dan zit ik net lekker te sturen en dan ben ik er al
Het is dat ik nu ziek op de bank zitAnders ging ik 'm morgen meteen halen en dan ver weg brengen om de bonuspunten binnen te halen
![]()
quote:Op woensdag 23 september 2015 21:47 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon hier, alleen stond dat bord er op Google Maps toen nog niet? :Ja, dat is daar. Nieuwe wijk zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Halsteren is niet zo ver bij mij vandaan... een klein uurtje rijden... dan zit ik net lekker te sturen en dan ben ik er al
Het is dat ik nu ziek op de bank zitAnders ging ik 'm morgen meteen halen en dan ver weg brengen om de bonuspunten binnen te halen
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ja...quote:Op woensdag 23 september 2015 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
Is het goed als ik naar Halsteren?
Ahhh... had nou gezegd "nee, laat 'm liggen totdat Josefien beter is", dan had ik je nog lief gevondenquote:
Als je een woordgrapje probeert te maken, is ie flink mislukt...quote:Op woensdag 23 september 2015 22:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jammer gaat niet voet verzwikt XD
Van jou weet ik dat je hem naar niemandsland brengt, van wolfrolf weet ik dat hij hem richting Lisse brengtquote:Op woensdag 23 september 2015 22:08 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ahhh... had nou gezegd "nee, laat 'm liggen totdat Josefien beter is", dan had ik je nog lief gevonden![]()
niet waarquote:Op woensdag 23 september 2015 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je een woordgrapje probeert te maken, is ie flink mislukt...
Maar daar zou ik bonuspunten voor krijgen als hij naar puntje Limburg of puntje Groningen gingquote:Op woensdag 23 september 2015 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van jou weet ik dat je hem naar niemandsland brengt, van wolfrolf weet ik dat hij hem richting Lisse brengt
Laat je navigatie dan ook niet zienquote:Op woensdag 23 september 2015 22:25 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar daar zou ik bonuspunten voor krijgen als hij naar puntje Limburg of puntje Groningen ging
Maar... wolfrolf gaat dus blijkbaar toch niet
En... het was "niemandsland"... niet meer als ik er geweest ben en een ander ook daarna moet gaan om 'm te halen
Ergens is het trouwens niet eerlijk dat mijn verplaatsingen voorspelbaar zijn
quote:Op woensdag 23 september 2015 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Laat je navigatie dan ook niet zien
Mooi!quote:Op woensdag 23 september 2015 22:51 schreef KaBuf het volgende:
Hij klopt Fien
Die borden zijn net nieuw![]()
Maar daar staat alleen het aantal kilometers opquote:Op woensdag 23 september 2015 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Laat je navigatie dan ook niet zien
ja hey tis wel FOK! he.. daar zitten mensen met tijd te veel.. en die gaan dan wel extrapoleren waar het zou kunnen zijnquote:Op woensdag 23 september 2015 23:24 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Mooi!
[..]
Maar daar staat alleen het aantal kilometers op
I knowquote:Op woensdag 23 september 2015 23:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja hey tis wel FOK! he.. daar zitten mensen met tijd te veel.. en die gaan dan wel extrapoleren waar het zou kunnen zijn
Navigatie bevestigt vermoedensquote:Op woensdag 23 september 2015 23:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja hey tis wel FOK! he.. daar zitten mensen met tijd te veel.. en die gaan dan wel extrapoleren waar het zou kunnen zijn
Potverdikkie wel zeg. Daarom herhaal ik het.quote:
Kwoot zat altijd al rechts van edit hoorquote:Op woensdag 23 september 2015 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Navigatie bevestigt vermoedens
Noot aan zelf: quote en wijzig zijn van plek verwisseld, kap met per ongeluk op wijzig drukken
Waarom druk ik dan telkens op wijzig ipv quote?quote:Op woensdag 23 september 2015 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kwoot zat altijd al rechts van edit hoor
Omdat de knoppen groter zijn en dus makkelijker te rakenquote:Op woensdag 23 september 2015 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom druk ik dan telkens op wijzig ipv quote?
Zoals al eerder geroepen, dit is het ultieme zolderkamerrukkers paradijs waar je post. Waar men toch niks anders te doen heeft dan het uitspitten waar jij heen kartquote:Op woensdag 23 september 2015 23:24 schreef Fien1989 het volgende:
Maar daar staat alleen het aantal kilometers op
Sodemieter!quote:Op woensdag 23 september 2015 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Potverdikkie wel zeg. Daarom herhaal ik het.
Ik vind het te ver, ik zou liever naar Gilze Rijen.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
Is het goed als ik naar Halsteren?
Niet allemaal toch?quote:Op donderdag 24 september 2015 08:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zoals al eerder geroepen, dit is het ultieme zolderkamerrukkers paradijs waar je post. Waar men toch niks anders te doen heeft dan het uitspitten waar jij heen kart
Het is een stok, daar is een prima metafoor van te makenquote:Op donderdag 24 september 2015 11:08 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Niet allemaal toch?Als het allemaal "zolderkamerrukkers" waren, ging ook niemand Stok halen
Nou, stap in de auto!quote:Op donderdag 24 september 2015 11:12 schreef Puala het volgende:
Nog 11 verplaatsingen en ik kom in de top5 verplaatsers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |