Ik ben goed getraind dankzij dit topic: MEN / [NL] Street View Quiz [#50] Hoera, we zien Abraham/Sarahquote:Op maandag 21 september 2015 09:09 schreef -gt- het volgende:
streetview is van aug. 2009
daarna nog verbreding A50 geweest
n836 geen idee, ken hem onder de 'normale' naam
Heel netjes met deze slechte foto's
Lang leve fotosoepquote:Op maandag 21 september 2015 10:28 schreef -gt- het volgende:
[..]
een kat kan toch goed in het donker zien....
bewijs dat dan maar eens
Zwarte_hand dacht een preview te geven van het bord. Een foto met alleen het blauwe gedeelte van bord erop en een klein stukje tak wat over het bord heen hing.quote:Op maandag 21 september 2015 09:09 schreef -gt- het volgende:
[..]
waarom zou iemand boos moeten worden![]()
die kan ik me idd herinneren...quote:Op maandag 21 september 2015 11:27 schreef Maringo het volgende:
Zwarte_hand dacht een preview te geven van het bord. Een foto met alleen het blauwe gedeelte van bord erop en een klein stukje tak wat over het bord heen hing.
Het was een plaats met een stuk of 8 wegen die daar naartoe gingen. Maar er was er maar eentje met een grote boom die toevallig precies hetzelfde soort was. Zelfs op Streetview hing de boom een beetje voor het bord.
Toen was ie boos dat de pinpoint binnen een paar minuten geraden was, had zijn post leeggemaakt en vervolgens een vage plaatsingspost gemaakt waarin hij vertelde dat ie dat niet leuk vond.
Die zwarte handquote:Op maandag 21 september 2015 11:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zwarte_hand dacht een preview te geven van het bord. Een foto met alleen het blauwe gedeelte van bord erop en een klein stukje tak wat over het bord heen hing.
Het was een plaats met een stuk of 8 wegen die daar naartoe gingen. Maar er was er maar eentje met een grote boom die toevallig precies hetzelfde soort was. Zelfs op Streetview hing de boom een beetje voor het bord.
Toen was ie boos dat de pinpoint binnen een paar minuten geraden was, had zijn post leeggemaakt en vervolgens een vage plaatsingspost gemaakt waarin hij vertelde dat ie dat niet leuk vond.
lueken woordgrappie tochquote:Op maandag 21 september 2015 12:45 schreef -gt- het volgende:
[..]
nie raar doen met mijn geboorteplaats he....
quote:Op maandag 21 september 2015 13:29 schreef Spockjuh_ het volgende:
nee, vanmorgen penoza en een film gekeken. hoezo?
quote:Op maandag 21 september 2015 09:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
Hmmmmmm... 3 kwartier rijden, 1 uur beginnen met werken.
een gedachte, niet meer en niet minderquote:
Dit getrol is dan wel weer echt flauw Spock. drNick had dus gewoon kunnen gaan. Beetje flauw weer.quote:Op maandag 21 september 2015 13:29 schreef Spockjuh_ het volgende:
nee, vanmorgen penoza en een film gekeken. hoezo?
aannames. ik dacht hardop en heb het uiteindelijk niet gedaan, klaar. Dan kun je het wel weer? ? echt flauw vinden of een beetje flauw maar that's part of the game.quote:Op maandag 21 september 2015 13:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Dit getrol is dan wel weer echt flauw Spock. drNick had dus gewoon kunnen gaan. Beetje flauw weer.
quote:Op maandag 21 september 2015 07:02 schreef JDude het volgende:
Ik zou zeggen de N836 net ten westen van de A50. Maar de streetview-beelden zijn denk ik verouderd waardoor het bordje onder het plaatsnaambord en het aantal matrixborden op het portaal niet overeenkomen.
Tssquote:Op maandag 21 september 2015 18:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
te ver om even op de snor heen te pruttelen
60 is nog altijd minder dan 155quote:Op maandag 21 september 2015 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tss
Ik heb ooit 60km gefietst, dan is dit op de snor al helemaal te doen
Snor gaat drie keer zo snel, vier als je met mijn tempo op de terugweg rekentquote:Op maandag 21 september 2015 18:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
60 is nog altijd minder dan 155
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |