Ga halen dan.quote:Op woensdag 23 september 2015 11:12 schreef wolfrolf het volgende:
Skèndel!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Van alle gaten waar de stok heen kan gaanepic!
Ook een interessant kaartje.quote:Op woensdag 23 september 2015 11:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gemeenten waarvan alle plaatsen zijn geweest (t/m Schijndel):
[ afbeelding ]
Dan probeer je toch andere mogelijkheden?quote:Op woensdag 23 september 2015 11:08 schreef Houtenbeen het volgende:
Hij ligt inderdaad op die plaats, kreeg hem alleen niet los.
Kom er nu achter dat ik de code omgedraaid had. Ben nu op school dus iemand anders kan hem wel pakken
Leuk kaartjequote:Op woensdag 23 september 2015 11:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gemeenten waarvan alle plaatsen zijn geweest (t/m Schijndel):
[ afbeelding ]
De twee laatste cijfers omgedraaid en ik was er nog wel zeker van dat ik de code goed hadquote:Op woensdag 23 september 2015 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan probeer je toch andere mogelijkheden?
Gedaanquote:Op woensdag 23 september 2015 12:39 schreef SiIk het volgende:
Kan iemand me de code PM'en? In m'n DM zakt ie zo snel weg
Ik zat ooit een kwartier te kloten omdat ik de laatste twee omdraaide, uiteindelijk gewoon alle 3x2x1 mogelijkheden geprobeerdquote:Op woensdag 23 september 2015 12:49 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
De twee laatste cijfers omgedraaid en ik was er nog wel zeker van dat ik de code goed had![]()
Dat zijn 93 mogelijkheden
En op die kruising waren ze bezig met werkzaamheden en het opmeten van land, dus om nog langer te gaan proberen zou wel opvallen en ik moest ook nog naar school
sweetquote:Op woensdag 23 september 2015 16:45 schreef KaBuf het volgende:
Ik twijfel. Zit nu in Hulst (), kan de stok wel halen zo. Maar dan ben ik uiteindelijk rond 20.15u pas thuis (incl tussenstop McDrive
)
Mag ik de code voor het geval dat? Zie ik zo wel wat ik doe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
quote:Op woensdag 23 september 2015 20:28 schreef KaBuf het volgende:
Geplaatst, hoop dat het niet te donker is
Is dat niet gewoon hier, alleen stond dat bord er op Google Maps toen nog niet? :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Halsteren is niet zo ver bij mij vandaan... een klein uurtje rijden... dan zit ik net lekker te sturen en dan ben ik er al
Het is dat ik nu ziek op de bank zitAnders ging ik 'm morgen meteen halen en dan ver weg brengen om de bonuspunten binnen te halen
![]()
quote:Op woensdag 23 september 2015 21:47 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon hier, alleen stond dat bord er op Google Maps toen nog niet? :Ja, dat is daar. Nieuwe wijk zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Halsteren is niet zo ver bij mij vandaan... een klein uurtje rijden... dan zit ik net lekker te sturen en dan ben ik er al
Het is dat ik nu ziek op de bank zitAnders ging ik 'm morgen meteen halen en dan ver weg brengen om de bonuspunten binnen te halen
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ja...quote:Op woensdag 23 september 2015 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
Is het goed als ik naar Halsteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |