Liever gebruik van oordopjes en telefoons verbieden en verplicht spiegels op de fiets.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:33 schreef Maegrim het volgende:
tijd om de APK voor fietsen in te voeren
Herken het, fietsen ze niet al te snel en op het moment dat je er naast fiets gaan ze ineens links af om dan met een schok terug te komen in de echte wereld.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:25 schreef Nattekat het volgende:
Is het soms de nationale week van het niet achterom kijken? Al te vaak klem gereden door een andere fietser, één keer zo hard geremd dat mijn voorrem de geest gaf
Niks mis met oortjes op de fiets. Zolang je maar het getik van het voetgangerslicht kan horen, dus niet op 100% volume.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Liever gebruik van oordopjes en telefoons verbieden en verplicht spiegels op de fiets.
https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:14 schreef JaapB het volgende:
[..]
Herken het, fietsen ze niet al te snel en op het moment dat je er naast fiets gaan ze ineens links af om dan met een schok terug te komen in de echte wereld.
En dan nog niet eens een dankjewel als je ze uitlegt dat ze best om mogen kijken en een hand uitsteken als de weg vrij is.
Je had toch wel flink getoeterd, geseind en je middelvinger opgestoken?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik klapte vandaag bijna op een dombo die door rood reed. Mooi streepje op het asfalt getekend, denk ik.
Terwijl jij daar nog zat?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:18 schreef Nattekat het volgende:
Aan de overkant op de terugweg vervolgens precies hetzelfde, maar dan iemand die spontaan besloot in te halen terwijl ik daar nog zat. Ben blij dat ik niet volle vaart dat stoeprandje op ben gefietst, maar veel scheelde het niet.
Haha, draai eens naar rechts... Daar zit iemand te juichen in de autoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:29 schreef deezler het volgende:
[..]
Terwijl jij daar nog zat?
Jij bent die blonde dame die op dat paaltje zit?
Altijd vrolijk, Leidenarenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:49 schreef Messina het volgende:
[..]
Haha, draai eens naar rechts... Daar zit iemand te juichen in de auto
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:49 schreef Messina het volgende:
[..]
Haha, draai eens naar rechts... Daar zit iemand te juichen in de auto
Je vergeet de rits automobilisten met dagrij verlichting zonder achterlichten..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
Mist... Dat betekent 2 dingen:
- Een berg automobilisten in een grijze auto zonder verlichting
- Een berg automobilisten met hun mistachterlicht aan
![]()
Gek genoeg ben ik die vanochtend niet tegen gekomen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:16 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Je vergeet de rits automobilisten met dagrij verlichting zonder achterlichten..
En niet eens effe pica gemaakt??quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:19 schreef Jihawti het volgende:
Op zich geen irritatie maar een bizar verhaaltje van afgelopen week. Kwam 's avonds terug van de training met kinderen achterin, staat de laatste rotonde voor mijn huis helemaal vast. Ik kon de eerste paar minuten niet zien wat het probleem nu was (en kon er ook niet af). Uiteindelijk schoof het een paar auto's op en kon ik zien waarom het niet doorreed.
Een vadsige (dronken?) vrouw in een skinnyjeans stond op de rijbaan het verkeer met opzet en dansend tegen te houden. Elke keer dat er een auto wilde uitwijken ging zij er expres weer voor staan twerken en doen. Uiteindelijk via de stoep en berm konden auto's erlangs sluipen.
Ja inderdaad. Zat nog ff te twijfelen omdat het gewoon nogal bizar was, maar er kan gewoon iemand niet opletten en op een andere auto klappen omdat ie niet verwacht dat de rotonde vaststaat of iemand kan haar per ongeluk toch aanrijden dus heb het toch ff gedaan zodra ik rustig kon bellen. Was vooral aan het opletten dus heb er niet echt aan gedacht om een foto te maken trouwens.quote:
En de in stijlvol zwart geklede fietsers zonder enige vorm van verlichting.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:16 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Je vergeet de rits automobilisten met dagrij verlichting zonder achterlichten..
Fixed that for you.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
Mist... Dat betekent 2 3 dingen:
- Een berg automobilisten die keihard op de rem gaan als ze een mistbank inrijden
![]()
Wat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:19 schreef Jihawti het volgende:
Op zich geen irritatie maar een bizar verhaaltje van afgelopen week. Kwam 's avonds terug van de training met kinderen achterin, staat de laatste rotonde voor mijn huis helemaal vast. Ik kon de eerste paar minuten niet zien wat het probleem nu was (en kon er ook niet af). Uiteindelijk schoof het een paar auto's op en kon ik zien waarom het niet doorreed.
Een vadsige (dronken?) vrouw in een skinnyjeans stond op de rijbaan het verkeer met opzet en dansend tegen te houden. Elke keer dat er een auto wilde uitwijken ging zij er expres weer voor staan twerken en doen. Uiteindelijk via de stoep en berm konden auto's erlangs sluipen.
- Dat mistachterlicht bljft dan dagen erna ook aanstaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
Mist... Dat betekent 2 dingen:
![]()
Dan zit je straks lekker met een whiplash als er iemand achterin knaltquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Nee dat is slim.
Ik ben weleens achterop een dombo geklapt die de motor liet afslaan.
Sindsdien hou ik lekker afstand.
Nope, ik was te druk met remmen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Je had toch wel flink getoeterd, geseind en je middelvinger opgestoken?
We zijn bang dat de auto opeens gaat slippen, maar denken dat we de reflexen van een kat hebben en zelfs met nog geen tien meter zicht op tijd stil kunnen staan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:14 schreef Fer het volgende:
Ik vraag mij echt af waarom mensen zo hard rijden in de mist en zo langzaam in de regen. Het zicht was op bepaalde punten op de A9 minder dan 100 meter vanochtend. Toen een 107 voorbij kwam met dik 120 en zonder licht, gaf ik maar een salvo aan full led grootlicht flitsen, het werkte eens voor een keer, toen ik de auto later zag afvoegen.
Trouwens reed ik ook nog een stukje om 11u in de zon met mistlampen aan, aangezien mijn lampen netjes uitgaan bij contact uit en het verklikkerlampje bij VAG op de lichtknop zelf zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |