Jaquote:Op vrijdag 18 september 2015 12:06 schreef Abdus18 het volgende:
Stond verstappen nu al na 2 meter stil om weer achteruit de pitbox in te gaan?
sd werkt welquote:Op vrijdag 18 september 2015 12:07 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
sky F1 stream doet het niet, iemand een werkende?
Bedankt, deze werkt. Toch erg dat je dat nauwelijks gewoon op tv kan bekijken.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
sd werkt wel
HD Nieuwe: 983a3e2b00512a85430bbd1300b6c8d4abac11c7
Nopquote:Op vrijdag 18 september 2015 12:12 schreef Jigzoz het volgende:
Weet hier iemand of de F1-app en de F1-websitelicentie al te koppelen zijn?
Hm. Ik dacht dat daar sprake van zou zijn. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nop
Ik zit eraan te denken om die app gewoon te dumpen, betaal toch per maand.
Pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 18 september 2015 12:57 schreef Peterselieman het volgende:
Did Pastor Maldonado crash? YES
Hij raakte de muur, maar kon verderquote:
twitter:formulaf9 twitterde op vrijdag 18-09-2015 om 12:59:21Maldonado roza el muro del #SingaporeGP http://t.co/uylU5qIi2o reageer retweet
Alex Rossi op 1quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:06 schreef Geralt het volgende:
Iemand een tussenstand? Ik kan het niet volgen.
Watquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alex Rossi op 1
Will Stevens op 2
Felipe Massa op 3
Max staat elfde
quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:06 schreef Geralt het volgende:
Iemand een tussenstand? Ik kan het niet volgen.
Je houdt je monitor onderstebovenquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alex Rossi op 1
Will Stevens op 2
Felipe Massa op 3
Max staat elfde
Ik had gewoon niet gezegd of het de volgorde van boven of van onderen wasquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je houdt je monitor ondersteboven
Ze hebben daarvoor een bingoballetje platgestamptquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:30 schreef Abdus18 het volgende:
haha die 53 op zn helm, net een simpel stickertje :p
+ wing end plate van de achtervleugelquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:36 schreef S95Sedan het volgende:
Valt wel mee dat, alleen wat carbon stokjes van de ophanging, een aandrijfas en 2 dempers.
Ik ben wel benieuwd of Verstappen hier nog wat leuks kan laten zien. Monaco is doorgaans ook niet echt spektakel, maar daar was Verstappen fantastisch*. Dé coureur die de race het kijken waard maakte.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:16 schreef Marks het volgende:
Afgelopen week al gezegd hier op forum...
´´Achja, die Rossi is ook niet F1 waardig, zet dan Frijns er in maarja die heeft natuurlijk ook zn kans gehad. ´´
Zogenaamd beter een coureur te laten rijden die veel geld meeneemt, maar als hij de auto zo een paar x in de prak rijdt, vraag ik me af wat beter is.
Wat een toffe baan blijft dit trouwens, vooral die knik bij de brug is vet, al gebeurt hier verder weinig tijdens een race (wat gelukkig ook nooit het geval is hier) dan nog is het gewoon mooi om de wagens het circuit over te zien banjeren.
Net zomin als Pierre Gasly en Alex Lynn dan zeker. Dat zou betekenen dat van het huidige GP2 veld misschien alleen Vandoorne F1 waardig zou zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:16 schreef Marks het volgende:
Afgelopen week al gezegd hier op forum...
´´Achja, die Rossi is ook niet F1 waardig, zet dan Frijns er in maarja die heeft natuurlijk ook zn kans gehad. ´´
Zogenaamd beter een coureur te laten rijden die veel geld meeneemt, maar als hij de auto zo een paar x in de prak rijdt, vraag ik me af wat beter is.
Wat een toffe baan blijft dit trouwens, vooral die knik bij de brug is vet, al gebeurt hier verder weinig tijdens een race (wat gelukkig ook nooit het geval is hier) dan nog is het gewoon mooi om de wagens het circuit over te zien banjeren.
En dat zou best weleens kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Net zomin als Pierre Gasly en Alex Lynn dan zeker. Dat zou betekenen dat van het huidige GP2 veld misschien alleen Vandoorne F1 waardig zou zijn.
Die crash was de schuld van Grosjeanquote:Op vrijdag 18 september 2015 14:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of Verstappen hier nog wat leuks kan laten zien. Monaco is doorgaans ook niet echt spektakel, maar daar was Verstappen fantastisch*. Dé coureur die de race het kijken waard maakte.
*Totdat ie crashte...
niet weerquote:Op vrijdag 18 september 2015 14:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die crash was de schuld van Grosjean
Boeit niet zo zeer. Punt is dat ie na die crash natuurlijk geen fantastische race meer kon rijden.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 september 2015 14:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nietes.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Doet er niet echt toe, hij is Frans dus dan is die sowieso fout.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Alleged breach of Appendix H, Article 2.4.5.1 (b) of the FIA International Sportingquote:
Thanks!quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:27 schreef WEST het volgende:
[..]
Alleged breach of Appendix H, Article 2.4.5.1 (b) of the FIA International Sporting
Code, failure to make a significant reduction in speed while yellow flags were
displayed in turn 5 at 19:20
Het is net kunst die foto.quote:
983a3e2b00512a85430bbd1300b6c8d4abac11c7quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:43 schreef Twieki het volgende:
Jongens, ik probeer met Ace HD-beelden te krijgen, maar kan alleen de SD-Acestream openen? Hoezo werkt de HD-stream niet?
Nee, en nooit opgevallen dat ze zo heet was.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:22 schreef Beach het volgende:
je weet toch wel hoe natalie pinkham eruit ziet
Eerste keer dat me dat opvaltquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:40 schreef Beach het volgende:
dat ding onderaan bovenaan je reactieveld
Acestream, Ace Playerquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Eerste keer dat me dat opvalt
Met VLC kan ik hem niet openen. Moet ik daar een andere player voor hebben?
Toch tragisch. Ze hadden nog even de schijn dat ze alleen een kutmotor hadden, maar wel een erg goede auto. Dat laatste blijkt toch ook niet helemaal waar te zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:37 schreef Fer het volgende:
Het zal ook wel heet zijn onder de achterbody van de McLaren, die Honda's rijden weer op de gebruikelijke p15 16
983a3e2b00512a85430bbd1300b6c8d4abac11c7quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Eerste keer dat me dat opvalt
Met VLC kan ik hem niet openen. Moet ik daar een andere player voor hebben?
Ze hebben vooral een klein chassis, smalle achterbody, omdat ze Honda gevraagd hebben een kleine motor te bouwen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Toch tragisch. Ze hadden nog even de schijn dat ze alleen een kutmotor hadden, maar wel een erg goede auto. Dat laatste blijkt toch ook niet helemaal waar te zijn.
Deze gebruiken.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:53 schreef Geralt het volgende:
There are no active peers and streams at this moment
nog 6 min te gaan ik zou de moeite niet meer nemenquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:53 schreef Geralt het volgende:
Ferrari heeft een illegale geblazen diffuser misschien? lolquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:54 schreef Abdus18 het volgende:
Wat is mercedes aan het doen....en wat doet Vettel.... een halve seconde los...
Tuurlijk. Maar normaal zijn ze in de trainingen ook al behoorlijk dominant en nu missen ze gewoon een dikke seconde.quote:
2400 Kb/s upload hier.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:53 schreef Geralt het volgende:
P10 is prima zondag. Alles meer dan dat is meer dan primaquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:02 schreef S95Sedan het volgende:
Max en Sainz ook netjes erbij.
Hopelijk wat druk voor Max zodat die P6 of iets in die richting pakt
Paars is snelste sectortijd en als de ronde tijd paars is, is dat het snelste rondje.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:48 schreef VitaminWater het volgende:
Weet iemand wat die gele en witte blokjes betekenen op de officiële Formula1.com site bij Live-timing? Ik dacht eerst waar ze sneller zijn of op de baan zijn, maar kan er geen wijs uit worden. Staat ook nergens een legenda of zo.
Thanks.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:03 schreef WEST het volgende:
[..]
Paars is snelste sectortijd en als de ronde tijd paars is, is dat het snelste rondje.
Groen is persoonlijk snelste (sector) tijd. Wit is normaal en geel is als ze een sector passeren maar niet sneller zijn.
dat is meestal als ze uit de pits komen rijdenquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:05 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Thanks.
Maar soms heeft iemand alleen een wit blokje bij S2, en voor de rest leeg. Er is echt geen touw aan vast te knopen vind ik.
Nee rustig op moment. Wel teams met versnellingsbak wisselingen maar geen straf.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:04 schreef Beach het volgende:
Nog iemand met een straf van motor/versnellingsbak?
Je moet betalen om meer te kunnen zien.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:05 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Thanks.
Maar soms heeft iemand alleen een wit blokje bij S2, en voor de rest leeg. Er is echt geen touw aan vast te knopen vind ik.
Torrents? Race via sky is prima te downloaden. (720p/50)quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:22 schreef Meike26 het volgende:
Ik kan morgen de race niet live kijken. Is er ergens morgen avond de race terug te zien ? Het liefst een recording van sport1 (waarom doen ze dat niet bij F1 en wel bij alle voetbalwedstrijden?) of Sky sports.
Als je een tv hebt van 60" wel ja.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:25 schreef Meike26 het volgende:
ja dat wel.. dat zal ik dan maar doe ja.. 720p50..is dat geen bagger kwaliteit dan?
Misschien moeten ze de bandenspanning wat verlagen...quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar normaal zijn ze in de trainingen ook al behoorlijk dominant en nu missen ze gewoon een dikke seconde.
dat ze die koffiemolens lekker zelf houden en gewoon die Italiaanse paarden in de TR volgend jaarquote:
Vergeet dan niet dat morgen de race weer om 14.00u is. Irritante tijden elke keer.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:54 schreef Geralt het volgende:
Thanks. Ik keek op de klok en schrok al bijna
Veronica heeft een samenvatting van Sport1 om 18.00 uur ook Canvas op hetzelfde tijdstip.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:22 schreef Meike26 het volgende:
Ik kan morgen de race niet live kijken. Is er ergens morgen avond de race terug te zien ? Het liefst een recording van sport1 (waarom doen ze dat niet bij F1 en wel bij alle voetbalwedstrijden?) of Sky sports.
Wat dacht je van je eigen ingebouwde videorecorder.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:22 schreef Meike26 het volgende:
Op reddit is er een pagina waar alle races van dit jaar staan, kan alleen niet garanderen dat de race er vanavond al opstaat.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:22 schreef Meike26 het volgende:
Vooral eerst, ik snap wat je bedoelt, maar de race zal morgen gereden worden en zal er dus vanavond niet op staanquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op reddit is er een pagina waar alle races van dit jaar staan, kan alleen niet garanderen dat de race er vanavond al opstaat.
Er had 's avonds moeten staanquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:22 schreef Nyck het volgende:
[..]
Vooral eerst, ik snap wat je bedoelt, maar de race zal morgen gereden worden en zal er dus vanavond niet op staan
welke is dat dan?quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:49 schreef F1gamer het volgende:
ik heb geen probleem met acestream SD
Altijd Malledonna. Ik zie hem nog we crashen morgen in de racequote:Op zaterdag 19 september 2015 14:50 schreef Beach het volgende:
Wie gaat het eerste in de muur staan in de q?
Max, Rossi of Pastor?
Of in Q1quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:51 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Altijd Malledonna. Ik zie hem nog we crashen morgen in de race
Dat is de nieuwe layout van FOK! Kan je niet aanpassen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:05 schreef MrStock het volgende:
Zwaar offtopic, maar ik ben een week niet online geweest en nu is mijn layout zwaar veranderd... iemand die weet hoe dit terug gezet kan worden naar de oude settings?
FB / FOK! layout ziet er ineens wat anders uit #7quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:05 schreef MrStock het volgende:
Zwaar offtopic, maar ik ben een week niet online geweest en nu is mijn layout zwaar veranderd... iemand die weet hoe dit terug gezet kan worden naar de oude settings?
Whut, ik kan nu niet eens zien dat er meer dan 13 pagina's zijn bij een actief topic.. terwijl ik dit eerst tot 20 kon zien. Best wel irritant...quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe layout van FOK! Kan je niet aanpassen.
Moet je even bij je settings kijken, daar kan je instellen hoeveel posts per pagina je hebt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:06 schreef MrStock het volgende:
[..]
Whut, ik kan nu niet eens zien dat er meer dan 13 pagina's zijn bij een actief topic.. terwijl ik dit eerst tot 20 kon zien. Best wel irritant...
20 pagina's? Waarom?quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:06 schreef MrStock het volgende:
[..]
Whut, ik kan nu niet eens zien dat er meer dan 13 pagina's zijn bij een actief topic.. terwijl ik dit eerst tot 20 kon zien. Best wel irritant...
Dat grapje over Scott Speedquote:
Lekker blijven klikkenquote:
Was nooit aangepast geweestquote:
Gaat tussen Ferrari en Red Bull, daarachter Toro Rosso en Mercedes. FI en Williamas daar weer acher. Hoop ik ook een beetjequote:Op zaterdag 19 september 2015 15:08 schreef Maver24 het volgende:
Ik zeg Ferrari gaat de race winnen morgen
quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:08 schreef Maver24 het volgende:
Ik zeg Ferrari gaat de race winnen morgen
Ik heb het vlak nadat ik op FOK! kwam aangepast naar 50 ppp, dus 7 pagina's want 13 was n00bquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:10 schreef MrStock het volgende:
[..]
Was nooit aangepast geweestGewoon luiheid. 1e post op 21e pagina was topic vol. Gewoon 10 jaar gewenning geweest...
Ik heb 3+1 pagina's, elke keer als een nieuwe pagina komt is vervelend. Jij hebt dus maar 15ppp...quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:10 schreef MrStock het volgende:
[..]
Was nooit aangepast geweestGewoon luiheid. 1e post op 21e pagina was topic vol. Gewoon 10 jaar gewenning geweest...
Je kan nog altijd kijken hoe mercedes faaltquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]bedankt, nu hoef ik niet meer te kijken en kan ik tenminste eens wat opruimen hier.
Alsof je de rest van het jaar wel spanning had of er iemand anders dan Mercedes zou winnen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]bedankt, nu hoef ik niet meer te kijken en kan ik tenminste eens wat opruimen hier.
Klopt, heb het nu aangepast naar 50 per pagina... ik heb gewoon nog nooit wat met settings gedaanquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb 3+1 pagina's, elke keer als een nieuwe pagina komt is vervelend. Jij hebt dus maar 15ppp...
Dat neemt niet weg dat er eerst iig RUIMTE was om tot 20 te tonen en nu niet meer. Het is minder overzichtelijk geworden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:12 schreef MrStock het volgende:
[..]
Klopt, heb het nu aangepast naar 50 per pagina... ik heb gewoon nog nooit wat met settings gedaan![]()
![]()
Je kan de achtergrondkleur ook nog aanpassen, probeer maar eens RGB 51/51/51quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:12 schreef MrStock het volgende:
[..]
Klopt, heb het nu aangepast naar 50 per pagina... ik heb gewoon nog nooit wat met settings gedaan![]()
![]()
tov Vettel misschien..quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:15 schreef Zorro het volgende:
Wat is Olav weer aan het dementeren? Max rijdt zijn beste 1e sector, en olav zegt 3 tienden laten liggen![]()
Een beetje druk en Hamilton is het helemaal kwijtquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:15 schreef franklop het volgende:
HAM op supersoftgaat dus echt niet lekker daar
Misschien halen ze dat niet eensquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:16 schreef King_Merc het volgende:
Mercedes gaat geen makkelijke 1-2 in deze q halen denk ik..
Weet je niet, misschien wordt de rest gediskwalificeerd.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:16 schreef King_Merc het volgende:
Mercedes gaat geen makkelijke 1-2 in deze q halen denk ik..
Makkelijk, Sauber, Lotus, Force India allemaal erachter straks.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:16 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Misschien ahlen ze dat neit eens
Vrijwillig RTL kijken... dan vraag je er wel om.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:20 schreef franklop het volgende:
RTL echt 0,1 seconde nadat de laatste over de streep is naar de reclame
Sinds dit seizoen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Sinds wanneer doet Sport1 reclame tijdens de kwalificatie.
Slecht hoor, sky doet dat altijd wel netjes. Race niks en quali ook niks.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:21 schreef Nattekat het volgende:
tsja, stream staat op Rugby en geen sport 1quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrijwillig RTL kijken... dan vraag je er wel om.
Echt? reclame op een betaalzender?quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Dit ja. Ik betaal gvd een tientje per maand, dan wil ik ook geen reclame zienquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Doe je ogen dicht.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dit ja. Ik betaal gvd een tientje per maand, dan wil ik ook geen reclame zien
Betalen en nog reclame moeten zien bij een bagger zenderquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dit ja. Ik betaal gvd een tientje per maand, dan wil ik ook geen reclame zien
Tweede stream, rugby heeft geen acestream nodigquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:22 schreef franklop het volgende:
[..]
tsja, stream staat op Rugby en geen sport 1
Het zijn toch allemaal LED lampjesquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:27 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft Greenpeace nog niet geklaagd over het energieverbruik?
In een staat als Singapore worden die milieuterroristen tegen de muur gezet.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:27 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft Greenpeace nog niet geklaagd over het energieverbruik?
Dat. Totaal van de pot gerukt, ik ga niet betalen om opzettelijk geergerd te worden. Niet tussen wedstrijden, niet in de rust of op dode momenten, en al helemaal niet tijdens de wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Betalen en nog reclame moeten zien bij een bagger zender![]()
Per ongeluk gewisseld?quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:32 schreef MrStock het volgende:
Wat is er mis met de auto van Sainz? Die is normaal toch beter met kwali dan Max?
Max wordt voorgetrokken.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:32 schreef MrStock het volgende:
Wat is er mis met de auto van Sainz? Die is normaal toch beter met kwali dan Max?
Minachting van de kijker.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
Dat nagesynchroniseer.... Bah!
Overal waar je wifi hebt, heb je Sky sportsquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zit hier genoodzaakt op de Duitser te kijken. Dat nagesynchroniseer.... Bah!
Wie bitte??quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zit hier genoodzaakt op de Duitser te kijken. Dat nagesynchroniseer.... Bah!
Doet ie niet. Max heeft een heldenrondje gereden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:36 schreef S95Sedan het volgende:
Niet Max straks eruit duwen he Sainz
mwoah bij loopt ie af en toe vast.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Overal waar je wifi hebt, heb je Sky sports
Live = het aantal seconden achter dat je zelf kan instellen. Live-buffer.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:38 schreef F1gamer het volgende:
[..]
mwoah bij loopt ie af en toe vast.
die van mij loopt nu steeds iets achter, ook al druk op Live
Die heb ik nu 0 seconden staan. Zal morgen iets hoger zetten en valk voor 2 uur op Live zetten.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Live = het aantal seconden achter dat je zelf kan instellen. Live-buffer.
0 is te weinig, zeker als je geen goede connectie hebt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:40 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Die heb ik nu 0 seconden staan. Zal morgen iets hoger zetten en valk voor 2 uur op Live zetten
Kan nu nog ergens instellen zonder hele acestreamid opnieuw in te voeren?quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
0 is te weinig, zeker als je geen goede connectie hebt.
Hebben een eigen team. En max z'n auto is gewoon goed afgesteld straks.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:41 schreef MrStock het volgende:
Zuur... nu gaat veel aandacht uit naar de auto van Sainz. Of hebben beide coureurs een eigen team van monteurs...
Eens.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:41 schreef Beach het volgende:
Ik vind overigens het gedoe gezeur enz over acestream de pan uit rijzen.
Dit is een F1 topic, niet een 'help mij aub met acestream' topic.
Daarbij is illegale streams aanbieden nog altijd niet toegestaan op fok dacht ik zo.
Ben ik helemaal met je eens. Ik dacht dat er net wat duidelijkheid was over alle off topic dingen in de F1 topics, krijg je de hele tijd gezeur om streams tijdens trainingen en quali's...quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:41 schreef Beach het volgende:
Daarbij is illegale streams aanbieden nog altijd niet toegestaan op fok dacht ik zo.
Mja, sowieso lijken me de afstellingen voor een volle race toch wel wat anders dan een kwali... En juist als het goed gaat kun je gaan mierenneuken met finetuning om het nog iets beter te maken.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hebben een eigen team. En max z'n auto is gewoon goed afgesteld straks.
Rechtsonder je beeldscherm in de taakbalk rechts klikken op het icoon -> settingsquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:42 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Kan nu nog ergens instellen zonder hele acestreamid opnieuw in te voeren?
Don't jinx it!quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:43 schreef KingRadler het volgende:
dit word punten voor Verstappen morgen
Klopt maar ze zullen wel een aparte hebben voor een volle auto. Daarom testen ze ook veel in VT1-3.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:43 schreef MrStock het volgende:
[..]
Mja, sowieso lijken me de afstellingen voor een volle race toch wel wat anders dan een kwali... En juist als het goed gaat kun je gaan mierenneuken met finetuning om het nog iets beter te maken.
Jinx is bijgeloof.quote:
truequote:Op zaterdag 19 september 2015 15:41 schreef Beach het volgende:
Er wordt geen stream aangeboden, gewoon een willekeurige letter/cijfer combo.quote:Daarbij is illegale streams aanbieden nog altijd niet toegestaan op fok dacht ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |