Jaaa! En nog wel vrij heftig ook! Ik heb wel een paar keer met m'n ogen geknipperd.quote:
Newbie-blauwquote:Op vrijdag 18 september 2015 07:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen met 2 boterhammen pindakaas...
/weet nog niet hoe te reeksen
Ik wilde zeggen: gewoon op elkaar pletten, maar je hebt het natuurlijk over het topic /koffietijdquote:Op vrijdag 18 september 2015 07:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen met 2 boterhammen pindakaas...
/weet nog niet hoe te reeksen
Haha misschien breek je de 92 dan ook nog!quote:Op vrijdag 18 september 2015 07:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jaaa! En nog wel vrij heftig ook! Ik heb wel een paar keer met m'n ogen geknipperd.
En ik moet nog poepen.![]()
Het is wel de bedoeling ja, dat ik de 92 ook nog breek.quote:Op vrijdag 18 september 2015 08:04 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Haha misschien breek je de 92 dan ook nog!
Ik woog vanmorgen 94,4 dus nu hopelijk nooit meer boven de 95.
Bijna 3 wekenquote:Op vrijdag 18 september 2015 08:15 schreef Isabeau het volgende:
voor Lonaa
Hoelang heb je op de 93 rondgezworven?
Jij dan ook maar afscheid nemen van de 93quote:Op vrijdag 18 september 2015 08:19 schreef Lonaa het volgende:
Bijna 3 weken![]()
Met 1 92,8 op 9 september
Daarom doe ik zelf aan IFquote:Op vrijdag 18 september 2015 08:39 schreef HarveySpecter het volgende:
Verplicht ontbijten blijft voor mij toch een dingetje![]()
Vanochtend kwark met noten in m'n shakebeker gedaan.
Niet ideaal, maar altijd haast,haast,haast.
Ik ook, maar voel me veel beter als ik het wel doe.quote:Op vrijdag 18 september 2015 08:45 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Daarom doe ik zelf aan IFBevalt goed, ik eet al mn eten tussen 1200-2000 of 1300-2100. Wil niet zo snel anders meer.
Ben als ik net wakker ben een hele slechte eter namelijk.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:18 schreef MutedFaith het volgende:
En een tip voor mezelf voor volgende keer dat ik de muffins maak:
Het is makkelijker de sticker van de appel af te halen voor je hem in stukjes in t beslag gooit, dan dat je 'm naderhand uit een muffin moet gaan staan plukken omdat je denkt "Wat steekt daar nou voor rood stuk plastic uit".
En dat is al veel te weinigquote:Op vrijdag 18 september 2015 09:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
![]()
Overigens, je lijstje is 1534, incl. een wedstrijd. Vind je dat niet wat weinig, gezien je voornemen was om 1800 te eten?
Mwah, ik vind 1800 wel te doen. Eigenlijk. Dat eet ik zelf ook op sportdagen, en ik schijn een onderhoud van 2700 te hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:29 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
En dat is al veel te weinig
Jij bent een vrouwquote:Op vrijdag 18 september 2015 09:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mwah, ik vind 1800 wel te doen. Eigenlijk. Dat eet ik zelf ook op sportdagen, en ik schijn een onderhoud van 2700 te hebben.
Ja, wel een vrouw van 93 kg die 3 a 4 uur per week intensief sport.quote:
Ik bedoel dat deze man gewoon meer nodig heeft dan die 1800.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, wel een vrouw van 93 kg die 3 a 4 uur per week intensief sport.
Edit: 92,3
Ik denk dat deze man best 1800 kan eten zonder direct ongezond te zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:34 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik bedoel dat deze man gewoon meer nodig heeft dan die 1800.
Ik neem dagelijks ruim 1000 meer dan deze meneer.
Goed bezig trouwens. KUTGW!
2700? Hoe kom je daar op, if I may ask?quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mwah, ik vind 1800 wel te doen. Eigenlijk. Dat eet ik zelf ook op sportdagen, en ik schijn een onderhoud van 2700 te hebben.
Dat zei zo een rekendingetje. Ik neem het met een korreltje zoutquote:Op vrijdag 18 september 2015 09:48 schreef Artoo het volgende:
[..]
2700? Hoe kom je daar op, if I may ask?
En met 93,7 is mijn BMI al onder de 30quote:Op vrijdag 18 september 2015 08:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij dan ook maar afscheid nemen van de 93Dan kan PananaPancake die plek heel eventjes innemen
Netjesquote:Op vrijdag 18 september 2015 09:53 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
En met 93,7 is mijn BMI al onder de 30
1710 en dan 1000 kcal aan sporten erbij.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:52 schreef Lonaa het volgende:
"Jouw huidige BMR bedraagt 1710. Wanneer je beweegt zoals je daarjuist hebt opgegeven heb je 2651 kilocalorieën nodig om op dit gewicht te blijven."
Ja komt in de buurt inderdaad.quote:
Ik bedoelde na het kakken nogquote:Op vrijdag 18 september 2015 08:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling ja, dat ik de 92 ook nog breek.
Hoeveel tijd kost dat nou werkelijk? Sowieso is het goed om ieder half uur even van je bureau weg te lopen....quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:26 schreef MutedFaith het volgende:
Ik merk wel dat ik sinds mijn nieuwe baan te weinig drink overdag. Dus ik heb vandaag maar een fles water meegenomen van thuis.
Collega's hier lopen beduidend minder vaak koffie halen dan op mijn vorige werk. En om nou zelf elk half uur te moeten gaan lopen, dan krijg ik ook niks gedaan.
Eens. Ik zou heel inefficient worden van niet elk half uur ff weg (tenzij overleg)quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoeveel tijd kost dat nou werkelijk? Sowieso is het goed om ieder half uur even van je bureau weg te lopen....
Gezien de hoeveelheid die jij sport zou dat best wel eens kunnen hoorquote:Op vrijdag 18 september 2015 09:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat zei zo een rekendingetje. Ik neem het met een korreltje zout
Hoe doe jij dat toch? Bij mij is één knackebrod al 60 kcal.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:02 schreef MutedFaith het volgende:
O: 2 stuks Knackebrod met runderrookvlees (100)
Ja daar kwam ik gisteren ook achter, viel een beetje tegen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:33 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat toch? Bij mij is één knackebrod al 60 kcal.
Ik heb t volkoren knackebrod van wasa. Die zijn 36 kcal per stuk, volgens de verpakking.quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:33 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat toch? Bij mij is één knackebrod al 60 kcal.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, wel een vrouw van 93 kg die 3 a 4 uur per week intensief sport.
Edit: 92,3
Zou het zo werken, dat je pas naar beneden kan als degene onder je weg is? In dat geval verzoek ik degene die op 84 zit even een mager dagje te doen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 08:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij dan ook maar afscheid nemen van de 93Dan kan PananaPancake die plek heel eventjes innemen
Zit enorm verschil in ja. Sommige van Wasa zijn flink meer en die van Bolletje zijn zelfs 80 kcal per stuk volgens mij.quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:34 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik heb t volkoren knackebrod van wasa. Die zijn 36 kcal per stuk, volgens de verpakking.
Oh dan ga ik die ook halen!quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:34 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik heb t volkoren knackebrod van wasa. Die zijn 36 kcal per stuk, volgens de verpakking.
En wie zit er dan op 89? Ik wil graag ook doorquote:Op vrijdag 18 september 2015 11:12 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Zou het zo werken, dat je pas naar beneden kan als degene onder je weg is? In dat geval verzoek ik degene die op 84 zit even een mager dagje te doen.
Ze zijn ook gewoon erg lekkerquote:Op vrijdag 18 september 2015 11:34 schreef MutedFaith het volgende:
Die heb ik nog een pak in de kast liggen. Heeft m'n vrouw een tijd terug redelijk veel gegeten (gewoon voor de lekker, niet per se om af te vallen of vanwege de kcal)
Bremzoutquote:Op vrijdag 18 september 2015 11:29 schreef Sarabi het volgende:
Deze waren toch ook een tijdje een hit in dit topic:
http://www.wasa.nl/produc(...)p-rosemary-sea-salt/
Vond ze vooral lekker met niets er op
Ze zijn inderdaad wel goed zout.quote:Op vrijdag 18 september 2015 11:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bremzout![]()
Echt allesoverheersend.... en het leek me zo lekker.
Hoe slanker, hoe meer mensen op een plekje kunnen natuurlijkquote:Op vrijdag 18 september 2015 12:59 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mmij delen Sunny en ik nu de 80. Sommige plekjes zijn tweepersoons
Nu de 79 nog leegvegen.
Precies zo hebben wij afgelopen juni ook onze vakantie geannuleerd. Wij zouden onze honden bij mijn ouders droppen en (met de auto) een weekje naar Italië gaan. Maar een kleine maand vantevoren moest een van de honden geopereerd worden aan een melkkliertumor, waarbij ook de baarmoeder verwijderd werd. Aangezien de wond daarvan niet dicht wilde en een week voor vertrek nog steeds regelmatig bloedde hebben we toen ook alles afgezegd.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:13 schreef Lonaa het volgende:
Ja. En langzaam zie ik onze vakantie van volgende week in het water vallen...
Ik geloof namelijk niet dat ik met hond + kap + hechtingen + ongeheelde wond 3 dagen over het Texelse strand wil slenteren.
Want volgens mij doe ik daar niemand een plezier mee.
Ja, begrijpelijk. En hond gaat dan wel mee, maar we zouden gaan om lekker uit te waaien. Daar heb ik dan niet zo'n goed gevoel bij. Niet zwemmen in zee, oppassen met zand enz. enz.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:22 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Precies zo hebben wij afgelopen juni ook onze vakantie geannuleerd. Wij zouden onze honden bij mijn ouders droppen en (met de auto) een weekje naar Italië gaan. Maar een kleine maand vantevoren moest een van de honden geopereerd worden aan een melkkliertumor, waarbij ook de baarmoeder verwijderd werd. Aangezien de wond daarvan niet dicht wilde en een week voor vertrek nog steeds regelmatig bloedde hebben we toen ook alles afgezegd.
Nee, al dat zand (en zoute lucht) lijkt me voor de hont niet echt fijn. En doordat je er dan zelf de hele tijd extra op moet letten lukt t tot rust komen zelf ook niet echt waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk. En hond gaat dan wel mee, maar we zouden gaan om lekker uit te waaien. Daar heb ik dan niet zo'n goed gevoel bij. Niet zwemmen in zee, oppassen met zand enz. enz.
Mehhh.
Ja, precies dat.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:35 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Nee, al dat zand (en zoute lucht) lijkt me voor de hont niet echt fijn. En doordat je er dan zelf de hele tijd extra op moet letten lukt t tot rust komen zelf ook niet echt waarschijnlijk.
Superkut is dat.
Ja, sorry, ik ken jouw hond niet, het was maar een ideequote:Op vrijdag 18 september 2015 13:31 schreef Lonaa het volgende:
Hahahahahhahha, die shit bestaat echt!
Ja, op zich.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Misschien een optie om de vakantie te verzetten?
Even de zoekfunctie gebruikenquote:Op vrijdag 18 september 2015 16:50 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet precies de andere kant op. Zou wel 10 kilo extra willen, wat is de beste manier om dat te doen?
Ik kan als avondsnack een zak chips wegduwen en dan heb ik gewoon goed gegeten hoorquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:00 schreef MutedFaith het volgende:
Meer eten dan je verbruikt is waarschijnlijk een goed begin.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er staan best goede tips in dit topic
hoe sta je tegenover taart als ontbijt, muffins als tussendoor en kebab/mac/pizza/sushi als avond eten?quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik kan als avondsnack een zak chips wegduwen en dan heb ik gewoon goed gegeten hoor
quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoe sta je tegenover taart als ontbijt, muffins als tussendoor en kebab/mac/pizza/sushi als avond eten?
Ik mis toch een beetje de spareribs en de McDonald's in dit lijstje hoorquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoe sta je tegenover taart als ontbijt, muffins als tussendoor en kebab/mac/pizza/sushi als avond eten?
Beetje bier er bijquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Net zoals muffinsquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]taart als ontbijt is heel dieet-verantwoord hoor!!
Ik had een collega die echte bergen beklom (zeg, een categorie onder Mount Everest) en die moest aankomen omdat ze te weinig vetreserves hadquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar even serieus: wat en hoeveel eet je al? Wat is je beweegintensiteit? Wat maakt dat je aan wilt komen?? Namen en rugnummers dus
Pfff niet tegenaan te vréten! Daarom zijn al die extreme (duur)sporters vaak zo ontzettend droog.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had een collega die echte bergen beklom (zeg, een categorie onder Mount Everest) en die moest aankomen omdat ze te weinig vetreserves hadWas nog een hele klus
's Ochtends een beetje moeilijk. Wel altijd 6 sneetjes per dag, meestal met jam. Voldoende koffie en frisdrank en avondeten. Avondeten is meestal veel vlees. Niet altijd even gezond want student.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar even serieus: wat en hoeveel eet je al? Wat is je beweegintensiteit? Wat maakt dat je aan wilt komen?? Namen en rugnummers dus
Tijd voor een sushimeetquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoor ik daar sushi?
* miss_dynastie meldt, schuif maar door
Wat ik zo in één oogopslag kan bedenken: meer eiwitten eten, pasta's met lekkere gevulde sausen, vette vis, dat soort dingen. Kaas op je boterham tikt meer aan dan jam. Wel proberen een beetje gezond te eten kan geen kwaad en kan je nog steeds goed mee aankomen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
's Ochtends een beetje moeilijk. Wel altijd 6 sneetjes per dag, meestal met jam. Voldoende koffie en frisdrank en avondeten. Avondeten is meestal veel vlees. Niet altijd even gezond want student.
Als tussendoortjes meestal Cornetto's, chips of iets anders zoets. Ik sport niet echt meerop af en toe duiken en mountainbiken na. Conditie is an sich prima, ik zit nooit stil
Bijna 22, 1.78m en ~51kg
Tosti's dusquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:49 schreef Amoeba het volgende:
Kaas
Tosti
Ik heb net de macaroni weggetikt en vanavond een feestje dus strakjes maar een bodempje leggen.
En ipv magere/halfvolle producten de volle variant gaan gebruiken; tussendoortjes als nootjes etcquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat ik zo in één oogopslag kan bedenken: meer eiwitten eten, pasta's met lekkere gevulde sausen, vette vis, dat soort dingen. Kaas op je boterham tikt meer aan dan jam. Wel proberen een beetje gezond te eten kan geen kwaad en kan je nog steeds goed mee aankomen.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:20 schreef MutedFaith het volgende:
Noten als snack willen ook wel, als je aan wil komen. Kun je relatief veel kcal op redelijk gezonde wijze in overzienbare hoeveelheden kwijt.
Met supermarktpizza's heb ik dat ook.quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:44 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
hele pizza net opgegeten a kleine 1000 kcal en ik heb nog steeds een leeg gevoel in mijn buik. Ik HAAT dat! Zie daar de reden dat ik liever niet vaak fastfood-achtige dingen eet.. stom spul
Hij was wel heel smaakvol overigens..
Heb ik het net zo goed meequote:Op vrijdag 18 september 2015 19:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Met supermarktpizza's heb ik dat ook.
Zelfgemaakte pizza's of pizza's van de Turk vullen dan wel weer super.
Met zelfgemaakte kan je eventueel experimenteren met andere bloemsoorten (als je dat zou willen )quote:
Ja.. alleen gaat dan het hele idee van 'fast food' verloren natuurlijkquote:Op vrijdag 18 september 2015 19:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Met zelfgemaakte kan je eventueel experimenteren met andere bloemsoorten (als je dat zou willen )
Na gewone pasta heb ik dat ook idd.. Na volkoren paste stukke minder gelukkig!quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:28 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb het nu na pasta. En ik ben vanavond alleen thuis. Ik zal het volhouden. .....
Je kan het!!quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:28 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb het nu na pasta. En ik ben vanavond alleen thuis. Ik zal het volhouden. .....
Dat had ik mij ook net zitten bedenken. Morgen maar even weer volkoren pasta meenemen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Na gewone pasta heb ik dat ook idd.. Na volkoren paste stukke minder gelukkig!
Ik heb nu volkorenspeltpasta, dat smaakt ook nog eens lekker notigquote:Op vrijdag 18 september 2015 19:34 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Dat had ik mij ook net zitten bedenken. Morgen maar even weer volkoren pasta meenemen.
Voortaan rauwkost erbij misschien? Dat vult toch wel extra. Als ik een bak wortels eet, hoef ik daarna even niks meer in ieder geval.quote:
Ja zo iets zal ik volgende keer bij de bestelling plaatsen als mijn man weer zo iets gaat 'koken'quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:37 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Voortaan rauwkost erbij misschien? Dat vult toch wel extra. Als ik een bak wortels eet, hoef ik daarna even niks meer in ieder geval.
Mja ik vermoed dat ik t niet goed verteer ofzo, ik zie het ook vrijwel onverteerd terug in de potquote:
wortelintolerantie??quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mja ik vermoed dat ik t niet goed verteer ofzo, ik zie het ook vrijwel onverteerd terug in de pot
Weet niet of wortelallergie bestaat?
"Ja sorry, ik eet alleen wortelvrij. Hebben deze koeien wortel te eten gehad?!?"quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wortelintolerantie??![]()
Dat het rauw niet helemaal goed verteert was mij idd ook opgevallen.
Kut is dat.quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:44 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
hele pizza net opgegeten a kleine 1000 kcal en ik heb nog steeds een leeg gevoel in mijn buik. Ik HAAT dat! Zie daar de reden dat ik liever niet vaak fastfood-achtige dingen eet.. stom spul
Hij was wel heel smaakvol overigens..
quote:
Ja, mijn lijf is blijkbaar nog niet klaar met die 93.0quote:
gewoon omdat je anders de 75 bezet houdt voor mijquote:Op zaterdag 19 september 2015 07:48 schreef douche-eendje het volgende:
74.4 . Kilo eraf na eerste week. Hoe dan?
Ik zal de 74 zsm voor je vrijmaken dan.quote:Op zaterdag 19 september 2015 09:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
gewoon omdat je anders de 75 bezet houdt voor mij
Ah fijn als dat soort kilo's snel weer eraf gaan!quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:05 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb de 82 (die ik bezet hield na de combinatie van drie dagen te weinig drinken, een avond sushi en de overblijfselen van teveel 'slechte' dingen in te korte tijd) vrijgemaakt en ben opgestoomd. Zit weer op 80 rond, met het voornemen daar dit weekend onder te duiken en nooit meer boven te komen.
Lijstje voor vandaag:
O: 2 eieren met bacon, op brood
T: Muffin
L: Zuurkoolstampot, met bloemkool & avocado ipv aardappel (werkte met andijvie vorige week, en heb nog zuurkool en bloemkool over die op moeten)
T: Optimel griekse stijl kers
S: Jeugdwedstrijd fluiten
D: Sarabisalade
En vanavond verjaardag van mijn broertje. Maar daar ga ik t op spa rood en cola light houden.
Jij en MF (maar die post is te lang voor mobiele quote) hebben mijn stoeltje ingepikt en mij weer op de 81 geschoptquote:Op zaterdag 19 september 2015 10:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat voornemen had ik ook MF. Dus mooi naar de 79 gezakt maar sinds vorig weekend steevast weer die stomme 80 op de teller![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij en MF (maar die post is te lang voor mobiele quote) hebben mijn stoeltje ingepikt en mij weer op de 81 geschopt
Kilo komkommer wegknagen?quote:
Ik vind het altijd helpen om te gaan bakken of preps voor de week te gaan maken. Wel met eten bezig maar niet in je mond stoppen.quote:
Volgens mij zie ik niemand op 78 zitten, is dat wat??quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
De batterij van de weegschaal is leeg.Welk plekje is nog leeg? Ga ik daar wel even zitten.
Zou ik het zo voor doen!quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik niemand op 78 zitten, is dat wat??
onmachtquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
Fitbit batterij is leeg trouwens. Dat worden geen beste statistieken deze week
Opladen!quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het is geen oplaadbaar iets.quote:
Oeh, yes please.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik niemand op 78 zitten, is dat wat??
Een fitbit zip, gaat een knoopbatterij in https://www.fitbit.com/zipquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:41 schreef mrspoeZ het volgende:
Oh? Mijne moet elke week een nachtje aan de lader. Wat is het er voor eentje dan?
Ik was mijn horloge thuis vergeten donderdag. Nu loop ik weer tienduizend achter op de 'concurrentie'.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:46 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik was mijn horloge thuis vergeten donderdag. Nu loop ik weer tienduizend achter op de 'concurrentie'.
No recorded steps, zegt FB.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat is ook erg inderdaad. Ik heb deze week (want hij was maandag oid al leeg) nog helemaal geen stappen
Heb ik jou ontmoet vanavond?quote:Op zondag 20 september 2015 01:36 schreef MutedFaith het volgende:
ik twee bitterballen en 1 bier. Voor de rest alleen blokjes komkommer en cola light!
Denk het niet. Tenzij jouw broertje het huwelijk van mijn nicht is.quote:Op zondag 20 september 2015 01:52 schreef MutedFaith het volgende:
Dat ligt eraan.
Was je op de verjaardag van mijn broertje?
Niks? Wauw.quote:Op zondag 20 september 2015 01:30 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik ben echt stoerrrr geweest. Had feest waar de hele avond de bitterballen, kiplucifers, minisnacks en toastjes met lekkers langskwamen en ik heb NIKS genomen.
* mrspoeZ geeft zichzelf schouderklopje.
Oh haha! Ik zat me al af te vragen of ik een nieuwe snackhit gemist had.quote:
Goed gewerkt dus.quote:
Lijkt een beetje weinig of niet?quote:Op zondag 20 september 2015 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: overnight rolls
B: 6km wandelen
L: klein worstenbroodje
T: glaasje wijn
D: minestrone
T: appeltje
1600kcal, valt wel mee dusquote:Op zondag 20 september 2015 21:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Lijkt een beetje weinig of niet?
Dan heb ik niets gezegdquote:Op zondag 20 september 2015 21:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
1600kcal, valt wel mee dus![]()
Oh ik was de mani nuts nog vergeten!! Daarmee dus 1600
1600 is toch prima. Zoiets doe ik ook. Soms iets eronder, soms iets erboven.quote:Op zondag 20 september 2015 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Is een erg goed gevulde minestrone![]()
![]()
![]()
Maar er had op zich nog wel iets bij gemogen ja.. geen zin meer nu
Ik mik meestal op 1700-1800. Gehaald dus vandaag (zie edit van netquote:Op zondag 20 september 2015 22:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
1600 is toch prima. Zoiets doe ik ook. Soms iets eronder, soms iets erboven.
quote:Op zondag 20 september 2015 21:51 schreef Freddeh het volgende:
...een poging, hoor mij nou. Ik ga het gewoon doen!
johquote:Op zondag 20 september 2015 22:18 schreef mrspoeZ het volgende:
Kwam vandaag een voormalig stevige oud-klasgenoot tegen. Suuuuperslank. Gestopt met eten op de eerste dag van de vakantie, dronk alleen nog fruit-en groentesappen. Ze was na zes weken twaalf kilo kwijt. Enige punt, zei ze, dat ze nu moeite heeft met eten omdat haar maag overal overspannen op reageert. Brinta lukt nog net, zeg maar.
Inderdaad, slechtere manier om af te vallen bestaat niet.quote:Op zondag 20 september 2015 23:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
johbeseft ze wel dat ze oa heel veel spierweefsel is kwijt geraakt op dat eiwit- en vetloze dieet?
![]()
Allemachtig wat ongezond.
Nou, helemaal niks eten en alleen water/afslankthee drinken zou net wat slechter zijnquote:Op maandag 21 september 2015 08:41 schreef sandertjuh het volgende:
Inderdaad, slechtere manier om af te vallen bestaat niet.
Ik moest van het weekend ook wel lachen, m'n schoonmoeder wilt een koolhydraat arm dieet gaan volgen om af te vallen.
Alleen is er totale onwetendheid en naar tips&trucs van mij luistert ze toch niet. Eerst moet ze maar eens stoppen met de zoete witte wijn denk ik
Ik ga m'n best doen. Even koffie drinken, kakken en dan wegen.quote:Op maandag 21 september 2015 08:20 schreef Barreltje het volgende:
Zeg lonaa.. ik heb vandaag de 93.3.. schuif eens op jij!
Gister niet wezen zwemmen.. maar later op de dag baalde ik daarvan dus maar evy lesje 4 gedaanging best ok alleen een beetje last van mn kuiten..
En verder een zet em op voor freddeh!
Hipsteryoghurt?quote:Op maandag 21 september 2015 09:14 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb trouwens ook wel flink spierpijn.![]()
Lijstje:
O: Tosti met rauwe ham en geitenkaas
L: Shitzooi eieren en 1 of 2 boterhammen (de eieren moeten op, ja)
T: Peer
D: Aardappelschotel met groente en salami
T: hipsteryoghurt, achterham.
Ik heb de variant met cranberry en framboos. Vind het wel lekker. Ik ben nogal kieskeurig met welke yoghurt/kwark ik zo opeet (dus niet ergens doorheen). Dit eet ik wel zo, en is best gezond (in tegenstelling tot Danio cheesecakequote:
Heb je de documentaire Fat, sick and nearly dead weleens gezien? Het is wel extreem, maar ik kan me ook voorstellen dat iemand dat een korte periode doet.quote:Op zondag 20 september 2015 23:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
johbeseft ze wel dat ze oa heel veel spierweefsel is kwijt geraakt op dat eiwit- en vetloze dieet?
![]()
Allemachtig wat ongezond.
Jup, gezien inclusief vervolg. En toch net als super size me, geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dat eens te gaan proberen. Is mij te extreem om vol te kunnen houden. En je moet gewoon in je naaste omgeving ondersteuning hebben (al is het maar voor het moraal) Je valt zo weer terug.quote:Op maandag 21 september 2015 10:05 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Heb je de documentaire Fat, sick and nearly dead weleens gezien? Het is wel extreem, maar ik kan me ook voorstellen dat iemand dat een korte periode doet.
en en en en??quote:Op maandag 21 september 2015 09:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen. Even koffie drinken, kakken en dan wegen.
93,3quote:Op maandag 21 september 2015 11:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en en en en??
Hier het week lijstje:
Ma: Tabouleh // Body balance
Di:HF vis // Hardlopen les 5 van Evy
Wo: pasta op werk // Volleybal wedstrijd om 19:45![]()
Do: Zwemmen of Pump // Pasta Pesto
Vr: Fietsen naar en van werk // HF kokosrijst + omelet
Za: naar de ikea en een kleding kast in elkaar zetten
Zo: Zwemmen & Naar m'n schoonouders en een bed in elkaar zetten![]()
Genoeg beweging dus
dat kan niet. daar zit ik al..quote:
I tried.quote:Op maandag 21 september 2015 11:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat kan niet. daar zit ik al..
ga nog eens schijten jij!
quote:Op maandag 21 september 2015 10:30 schreef MutedFaith het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: 2 stuks knackebrod met kaas
T: 150gr druiven
L: Lunch van de baas. Wrap met tonijn en groenvoer.
T: Muffin
D: Sarabisalade
T: Kwark met druiven
Is minder dan 80,9quote:
Jaquote:Op maandag 21 september 2015 09:24 schreef MutedFaith het volgende:
Danio cheesecake is wel vies lekker
Het was weekend hé. Nu gewoon weer oppakkenquote:Op maandag 21 september 2015 12:59 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik zit al 2 dagen weer boven de 82. Stom gedoe.
Gisteren nog een eind gewandeld, maar spinaziesaus met spekjes en roomkaas si absoluut niet slank.
Daarom eet ik het dus niet zo vaakquote:Op maandag 21 september 2015 14:02 schreef MutedFaith het volgende:
Jammer dat t bijna puur koolhydraten is. 18,8 gram ( waarvan 17,2 gram suikers) tegenover 5,6 gram eiwit. En 126 kcal per 100 gram.
De citroen wel. Framboos is minder lekkerquote:Op maandag 21 september 2015 09:24 schreef MutedFaith het volgende:
Danio cheesecake is wel vies lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en 2-3x in de week intervaltraining met hardlopen. Mijn streven is om 85 kg te wegen. Inmiddels weeg ik 98kg, dus nog 13 kg te gaan. Ik heb verder geen moeite om eten te laten staan. Alleen afgelopen weekend een weekend weg geweest met veel bier.Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
Recept van de pastasaus?quote:Op maandag 21 september 2015 16:12 schreef SummerBreeze het volgende:
Heej hallo. Ik ben er (niet bijgelezen) weer bij.
Afgelopen weekend teruggekomen van twee weken vakantie in zuid Frankrijk. De kaasjes, wijn (met frambozensmaak)en stokbrood, gecombineerd met gewoon niet kcals tellen en bijna elke avond koken op de barbecue (wel netjes AVG, daar niet van. Maar gewoon meer vlees dan hier thuis.) hebben hun tol geëist: +2.3kg ten opzichte van de ochtend van vertrek.
Maar ik heb in die twee weken dan ook maar 1 halfslachtige hardlooppoging gedaan. Man wat een vreselijk hoge luchtvochtigheid. En dus ook twee weken niet gesport, want de geadverteerde 'gym' bleek een set (incomplete) gewichten en een roeimachine te zijn en daar met beiden kan ik niets.
Morgenochtend eerst even naar de fysio en vanaf dan weer naar de sportschool.
vandaag wel weer begonnen met het wegen en bijhouden wat ik naar binnen schuif. Lijstje van vandaag:
O: 270 kwark met 40 muesli
L: 4 knackebrot, 2 met filet americain, 2 met uit Frankrijk overgebleven/meegenomen kaasspread
D: pasta met zelfgemaakte saus
en de tussendoortjes gedurende de dag bestaan uit af en toe een hap pruttelende pastasaus om te proeven of het de goede kant op ging.
En jahoor, pastasaus is god-de-lijk lekker geworden. Dus vanavond 1 portie eten en de andere 6 2-persoonsporties gaan de vriezer in.
Ik weet het nog niet precies. Ben nog druk aan het nadenken over hoe of wat.quote:Op zondag 20 september 2015 23:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]that's the spirit! Wel tof op zich dat meer mensen in de familie gezonder wil gaan leven, dat maakt verjaardagen al simpeler omdat ze dan begrijpen als je iets niet wilt. Hoe ga je het aanpakken?
Ik heb ff de overmatige suikers dikgedrukt voor je, dat is misschien een start om op te letten. Waarbij ik aanraad de appel niet te schrappen, de ontbijtkoek wel en het fruitsap met mate te drinken. Fruitsap is geen lunch, het is drinken. Boterhammetje of lunchsalade werkt beter denk ikquote:Op maandag 21 september 2015 18:22 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet precies. Ben nog druk aan het nadenken over hoe of wat.
O: Havermout
B: Hond uitlaten 2km
T: Plak ontbijtkoek
L: 500ml fruitsap (3x appel, 1x peer, 1x citroen)
B: Rondje winkelcentrum 2km
T: Plak ontbijtkoek
D: 2 aardappels, 3 opscheplepels gekookte prei, 1 verse worst
B: Hond uitlaten 2km
T: Appel
Ik weet het, ik moet nog veel veranderen hierin. Weet nog niet precies hoe of wat maar we komen er wel
Morgen een fietsdag van kantoor naar huis, dus morgen wat meer eten.
Op een glaasje van 150 ml (!) na zie ik fruitsap vooral als frisdrank. Zeker geen lunch inderdaad. Freddeh kan wel wat meer eiwit gebruiken verdeeld over de dagquote:Op maandag 21 september 2015 18:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Fruitsap is geen lunch, het is drinken. Boterhammetje of lunchsalade werkt beter denk ik![]()
Om eventuele trek tegen te gaan kan je meer eiwitten toevoegen aan je lijstje. Kwark, eitje, kipfilet, dat soort dingen.
Shoot!quote:Katie Hopkins kreeg de halve wereld over haar heen met haar harde opvattingen over obesitas, waarbij ze beweerde dat dikke mensen lui zijn en ze daarom nooit een dik persoon in dienst zou nemen. Om haar uitspraken te verdedigen, besluit Katie om 20 tot 25 kilo aan te komen, om de kilo’s vervolgens in korte tijd weer te verliezen. Over twee weken te zien in het eerste deel van TLC Doc: Katie Hopkins – My Fat Story.
ik ben vooral heel benieuwd of het haar allemaal zo gemakkelijk zal lukken. En of ze het op een gezonde manier eraf zal proberen te krijgen.quote:Op maandag 21 september 2015 18:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt als vermakelijke tv.
Verder slaat het natuurlijk nergens op.
Zoveel domheid dat het episch isquote:
Dit soort gewicht verliezen is natuurlijk wel heel anders dan iemand die zijn leven lang al zwaar overgewicht heeft.quote:Op maandag 21 september 2015 18:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik ben vooral heel benieuwd of het haar allemaal zo gemakkelijk zal lukken. En of ze het op een gezonde manier eraf zal proberen te krijgen.
Natuurlijk nietquote:Op maandag 21 september 2015 18:38 schreef Sjeen het volgende:
ik ben vooral heel benieuwd of het haar allemaal zo gemakkelijk zal lukken. En of ze het op een gezonde manier eraf zal proberen te krijgen.
Voor 8 personen:quote:
Door te laten zien dat aankomen zo makkelijk gaat, haalt ze toch haar hele argument al onderuit?quote:
1600 kcal.quote:Op maandag 21 september 2015 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn eigen lijstje:
O: kwark met muesli (300)
L: 3 sneetjes maisbrood met 20+ kaas en schwarzwalderschinken (540)
B: 10km fietsen en 8600 stappen tot dan toe.
D: 1,5 1 kom minestrone (780 520)
T: 3 crackertjes met 20+ kaas en tomaat (260)
Ik heb vanmiddag dus die 500ml fruitsap gedronken. Vanochtend vers gejuiced. Maar wat is daar nou minder goed aan dan bijvoorbeeld een boterham ofzo? Ik heb namelijk totaal geen trek gehad verder vandaag. Kan ook door de suikers komen natuurlijk. Bedankt voor het markeren van de overmatige suikers, kijken of ik die schrappen kan.quote:Op maandag 21 september 2015 18:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb ff de overmatige suikers dikgedrukt voor je, dat is misschien een start om op te letten. Waarbij ik aanraad de appel niet te schrappen, de ontbijtkoek wel en het fruitsap met mate te drinken. Fruitsap is geen lunch, het is drinken. Boterhammetje of lunchsalade werkt beter denk ik![]()
Om eventuele trek tegen te gaan kan je meer eiwitten toevoegen aan je lijstje. Kwark, eitje, kipfilet, dat soort dingen.
Ontbijtkoek is wel een probleem van mij inderdaad. Vind het echt heerlijk en zou eerder een plak ontbijtkoek pakken dan dat ik een boterham zou eten. En toch ga ik het proberen te schrappen.quote:Op maandag 21 september 2015 18:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op een glaasje van 150 ml (!) na zie ik fruitsap vooral als frisdrank. Zeker geen lunch inderdaad. Freddeh kan wel wat meer eiwit gebruiken verdeeld over de dag![]()
En weg met al die ontbijtkoeken! Allemaal loze suikers. Tenzij je echt altijd al dol was op ontbijtkoek en echt niet zonder kan is het gewoon heel matige voeding (eerder beetje vulling dan voeding) als je probeert af te vallen.
Zouden eigenlijk een apart INFJ topic moeten maken hiervoor. Kan ik nog wat van leren. Begrijp mezelf langzaamaan wat beter, begin mijn triggers voor bijvoorbeeld procrastination te vinden enzoquote:Op maandag 21 september 2015 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Eiwitten geven een verzadigend gevoel. Vraag me niet hoe het komt, maar het is een gegeven![]()
Je bent een vrij grote vent, dus 4 boterhammen is echt niet 'veel' te noemen hoorPrima keuze
![]()
En als je slim bent dan eet je ontbijtkoek zoals het zou moeten: als 'koek'. Dus gewoon af en toe een keertje en niet structureelKan best
![]()
Enneh, chaos valt mee hoor, sinds ik de handleiding van mezelf heb gevonden![]()
Heeft ff een paar jaar geduurd
Tip: ga eens een tijdje calorieën bijhouden zodat je inzicht krijgt in wat je allemaal binnen krijgt. Handig is dan ook om te weten hoeveel je verbruikt, daarvoor hebben mensen hier wel wat handige linkjes die ze hoop ik posten voor je (google anders zelf even op BMR). Meten is het begin, inzicht komt dan vanzelf.quote:Op maandag 21 september 2015 22:08 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Zouden eigenlijk een apart INFJ topic moeten maken hiervoor. Kan ik nog wat van leren. Begrijp mezelf langzaamaan wat beter, begin mijn triggers voor bijvoorbeeld procrastination te vinden enzo
Wat mag ik nou bijvoorbeeld wel, en wat níet op brood? Ik zou namelijk zonder problemen 2x pindakaas en 2x kaas smeren voor mezelf. Maar dat is vrij vet volgens mij.
Opgeslagenquote:Op maandag 21 september 2015 21:09 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Voor 8 personen:
(2225 kcal in totaal, dus 278 per portie)
-- goed klinkend recept
Ik heb ooit een documentaire gezien van een personal trainer die aan moest komen en weer afvallen en zelf aangaf en liet zien dat het er makkelijker bij komt dan af gaat. Ik kan alleen even niet op de naam komen....quote:Op maandag 21 september 2015 18:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Natuurlijk klopt die versimpelde formule wel, alleen moet je je afvragen wat kcal uit precies is. Dat kcal uit verschilt sterk tussen mensen, ook bij gelijk gewicht en bewegingspatroon. Ene lijf gaat efficiënter met energie om dan het andere. Er zijn genoeg onderzoeken geweest die dat aantonen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 08:01 schreef Vanyel het volgende:
Maar ik zag ook ooit een onderzoek waarin ze het idee kregen dat lichamen naar een eigen evenwicht bewegen, niet volledig volgens kcal in = kcal uit.
En voor wie er meer over wil weten oa deze boeiende docu:quote:In 1967, a medical researcher, Ethan Sims, carried out an experiment at Vermont state prison in the US. He recruited inmates to eat as much as they could to gain 25% of their body weight, in return for early release from prison.
Some of the volunteers could not reach the target however hard they tried, even though they were eating 10,000 calories a day. Sims's conclusion was that for some, obesity is nearly impossible.
Hoezee voor je gewicht en je planning. Je hebt nog wat ruimtequote:Op dinsdag 22 september 2015 08:35 schreef Lonaa het volgende:
92.7
Vandaag verjaardag.
Lijstje:
O: boterham met smeerkaas, boterham met gekookte worst.
S: Buik en rug.
L: Champignons met spek op toast.
D: Pizza met tonijn.
T: geen taart, misschien wat hapjes.
Zonder de laatste T kom ik op 1600 uit.
Yesquote:Op dinsdag 22 september 2015 08:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezee voor je gewicht en je planning. Je hebt nog wat ruimte
Dat was denk ik wel duidelijkquote:Op dinsdag 22 september 2015 08:40 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij had ik t idd van die docu. Maar mobiel, dus niet zo genuanceerd
En dan denk je dat je weet hoe je lijf werkt, kan t ook nog allemaal op de schop. Prezwangerschap was mijn lief structureel zo'n 5 kg zwaarder dan nu, met een beter eetpatroon. Nu komt ze niet aan, ondanks zeer regelmatige zakken chips.
Wij geven de zwangerschap graag de schuld, maar ze is toen ook gestart met thyrax..
Edit: beetje vertraagde reactie op Isabeau...
Haha, ja, van m'n vader.quote:Op dinsdag 22 september 2015 08:47 schreef Vanyel het volgende:
Gefeli Lonaa. Of verjaardag van een ander?
Ja, zo ken ik iemand die steeds weer streeft naar 50 kilo op de weegschaal (meestal zit hij er onder) bij 1m85. En hij vreet werkelijk veel en beweegt amper (ja, z'n vingers op een toetsenbord). Heb hem wel eens gezegd dat je ook hart en vaatziekten kan krijgen als je zo slank bentquote:Op dinsdag 22 september 2015 08:45 schreef Lonaa het volgende:
Mijn kerel komt ook niet aan. Heb m gisteren nog eens op de weegschaal gezet. Eind van de dag, kleding en schoenen aan, 64,9. Godsamme.
Zijn eetpatroon:
9 boterhammen waarvan de helft met dikke laag chocopasta, de andere helft hartig (ook flink belegd), 1 banaan, anderhalf keer zoveel avondeten als ik, en 's avonds nog een banaan, boterham, hele mona gezinspudding, hele zak chips, hele verpakking tucjes of halve liter vla. Lul.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 22 september 2015 08:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik iemand die steeds weer streeft naar 50 kilo op de weegschaal (meestal zit hij er onder) bij 1m85. En hij vreet werkelijk veel en beweegt amper (ja, z'n vingers op een toetsenbord). Heb hem wel eens gezegd dat je ook hart en vaatziekten kan krijgen als je zo slank bent
Ik heb het idee dat mannen day lalanger vasthouden dan vrouwen. Een vriendin had dit tot haar 20e, 22e oid ook, ging 's avonds na het eten nog naar de snackbar omdat ze anders niet sliep van de honger. Toen werd ze ouder en poef, opeens was het feest voorbij.quote:Op dinsdag 22 september 2015 08:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, precies.
Kerel sport ook niet, behalve op en neer naar z'n werk fietsen (2 x 4 km) en wat lichamelijke arbeid op z'n werk heeft ie verder niks aan beweging. Met z'n 1,75Lullo.
Ik heb wel iets meer een buikvetje ontdekt (voor zover dat kan met zijn lengte/gewicht), maar dat is ook niet heel gek als je volgende maand 33 wordt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 08:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat mannen day lalanger vasthouden dan vrouwen. Een vriendin had dit tot haar 20e, 22e oid ook, ging 's avonds na het eten nog naar de snackbar omdat ze anders niet sliep van de honger. Toen werd ze ouder en poef, opeens was het feest voorbij.
Grappig, medicijnen werken ook altijd extreem bij mij. Wel fijn, want pijnstillers werken dus ook heel goedquote:Op dinsdag 22 september 2015 08:53 schreef Vanyel het volgende:
Lijkt me best interessant, zo'n meting. Meer voor de lol, kijken of we echt zo verschillen.
Met medicatie is het trouwens ook zo lekker. Als ik een slaappil slik (vroegah wel eens op lange vluchten), duurt het minstens een uur, soms langer voor ik m voel. Zij ligt binnen een half uur in coma. Best handig om van jezelf te weten als je een effect beoogt op een bepaald tijdstip.
Tot zover mijn dagboek.
Oh en nog steeds in de 80.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 22 september 2015 09:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Grappig, medicijnen werken ook altijd extreem bij mij. Wel fijn, want pijnstillers werken dus ook heel goedEen slaappil ooit was niet zo'n succes, ik reageerde heel heftig.
Jij en alcohol is inderdaad wel ernstig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
Wel goedkoop dronken wordenquote:Op dinsdag 22 september 2015 09:01 schreef Lonaa het volgende:
Jij en alcohol is inderdaad wel ernstig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |