Ik vraag me af waar de ban voor Mario vandaan komt.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:04 schreef Voxs het volgende:
hmm het gevoel blergh, hoewel blergh meer een uiting van gevoel is, ja die ken ik en dat is nu wel aan de orde.
Ja idd. Hij deed iig niets meer dan normaal.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar de ban voor Mario vandaan komt.
Maar, Mario was the root of all evil, dus vanaf nu zou de Cos vreedzaam en on topic moeten zijn.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja idd. Hij deed iig niets meer dan normaal.
Geen idee.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dat snel weer minder.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:04 schreef Voxs het volgende:
hmm het gevoel blergh, hoewel blergh meer een uiting van gevoel is, ja die ken ik en dat is nu wel aan de orde.
aww dat is lief van je, thxquote:Op donderdag 17 september 2015 21:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dat snel weer minder. [ afbeelding ]
Dat ben je soms ookquote:
Had je de Cos TT niet gezien?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij wist mij ook nogal eens te irriteren. Dus ik ben hem gaan negeren sinds vandaag.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar, Mario was the root of all evil, dus vanaf nu zou de Cos vreedzaam en on topic moeten zijn.
Ben je nog paarser geworden?quote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ben je nog paarser geworden?
hoop dat dit grapje goed valt
Ach, er wordt wel wat gevonden.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:13 schreef isax het volgende:
even he
waar gaat de cos zich nu mee bezig houden? streams zullen het niet zijn
Jawel, maar ik geloof niet meteen alles wat LS roept, hij staat bekend om zijn nogal ruime interpretatie van de waarheid.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:10 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Had je de Cos TT niet gezien?
Ach de cossertjes vinden wel wat nieuws Isax.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:13 schreef isax het volgende:
even he
waar gaat de cos zich nu mee bezig houden? streams zullen het niet zijn
Ik ook! Na die regenbui vanmiddag vond ik het wel lekker.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:15 schreef Laysa het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst de verwarming aangehad.
Gelukkig word het hier in de woonkamer snel warm....Was de eerste keer in dit huis...Ik had vandaag al een winterjas aanquote:Op donderdag 17 september 2015 21:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook! Na die regenbui vanmiddag vond ik het wel lekker.
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gelukkig word het hier in de woonkamer snel warm....Was de eerste keer in dit huis...Ik had vandaag al een winterjas aan
Daar heb je gelijk in. Maar misschien had hij in dit uitzonderlijke geval wel gelijk. Het is toch geen toeval dat Mario na die mededeling geband werd....quote:Op donderdag 17 september 2015 21:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Jawel, maar ik geloof niet meteen alles wat LS roept, hij staat bekend om zijn nogal ruime interpretatie van de waarheid.
die van vandaag vond ik leukquote:Op donderdag 17 september 2015 21:19 schreef Laysa het volgende:
Ik ga jullie vervelen met de Lucky van gisteren.
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2015/09/in-die-koets/
ja pakt ze me daar weer meequote:Op donderdag 17 september 2015 21:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jawel, alleen hebben we hem allemaal kunnen lezen.
We zien het snel genoeg, misschien is Mario er morgen of volgende week weer.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:19 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar misschien had hij in dit uitzonderlijke geval wel gelijk. Het is toch geen toeval dat Mario na die mededeling geband werd....
Haha!quote:Op donderdag 17 september 2015 21:19 schreef Laysa het volgende:
Ik ga jullie vervelen met de Lucky van gisteren.
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2015/09/in-die-koets/
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:22 schreef mootie het volgende:
[..]
We zien het snel genoeg, misschien is Mario er morgen of volgende week weer.
Ja. Hij was leuk. "Nee, ze hebben zich verstopt"quote:
'' het lijkt wel een berg afval''quote:Op donderdag 17 september 2015 21:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja. Hij was leuk. "Nee, ze hebben zich verstopt"
Die was nog leukerquote:Op donderdag 17 september 2015 21:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
'' het lijkt wel een berg afval''
Hier is de link van die van vandaag:quote:Op donderdag 17 september 2015 21:24 schreef isax het volgende:
[..]
nouja zeg![]()
gaat over geert en rutte, echt grappig, zal niets verklappen.
Tegen de mod-policy in, maar voordat er verhalen rond gaan zingen die totaal niet kloppen: Mario was al een half uurtje geband toen die "mededeling" in de COS verscheen. Het staat er compleet los van.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:19 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar misschien had hij in dit uitzonderlijke geval wel gelijk. Het is toch geen toeval dat Mario na die mededeling geband werd....
Misschien is het tijd de COS te verstotenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Niets! De COS is nog steeds van ons.
[ afbeelding ]
Nemen we dan de SC over?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Misschien is het tijd de COS te verstoten
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Tegen de mod-policy in, maar voordat er verhalen rond gaan zingen die totaal niet kloppen: Mario was al een half uurtje geband toen die "mededeling" in de COS verscheen. Het staat er compleet los van.
Waarom niet?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een drie in eentje dus? Da's nie handig
Dat valt tegen: http://tweakers.net/nieuw(...)er-te-gebruiken.htmlquote:Op donderdag 17 september 2015 22:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
JA of de sony, die is waterdicht
quote:Op donderdag 17 september 2015 22:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat valt tegen: http://tweakers.net/nieuw(...)er-te-gebruiken.html
Ze hadden ze ook een eigen kleur kunnen geven. Groen voor een quote, geel voor een nieuwe post, rood voor een PM. Lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het is slechts de melding, je krijgt ook de normale schermpjes toch nog?
En als je er op klikt kan je die schermpjes laten verdwijnen en weer tevoorschijn laten komen.
In sc ter illustratie.
Wat een blijhoofd.quote:
ah zo! Dat zou best handig zijn ja.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hadden ze ook een eigen kleur kunnen geven. Groen voor een quote, geel voor een nieuwe post, rood voor een PM. Lijkt me niet zo moeilijk.
Bellen, en duurzaamheid van de hardware, niet dat ie steeds trager wordt of kuren krijgt, of het aan en uit knopje stuk gaatquote:Op donderdag 17 september 2015 22:17 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Welke functionaliteit vind je het belangrijkste in een telefoon?
Niet nadenken, meteen zeggen, welk besturingssysteem?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bellen, en duurzaamheid van de hardware, niet dat ie steeds trager wordt of kuren krijgt, of het aan en uit knopje stuk gaat
Android, apple valt sowieso af, samsung ookquote:Op donderdag 17 september 2015 22:21 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Niet nadenken, meteen zeggen, welk besturingssysteem?
Hoeveel geld wil je er aan uitgeven? En is garantie belangrijk?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Android, apple valt sowieso af, samsung ook
Is een BlackBerry niet iets voor jou?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
midrange rond de 200 euri, garantie is toch maar 1 jaar?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:24 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hoeveel geld wil je er aan uitgeven? En is garantie belangrijk?
google nexus laatste of moto g laatste versiequote:Op donderdag 17 september 2015 22:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Veel minder appjes en tweaks, je zit vast aan die tegelvormgevingquote:Op donderdag 17 september 2015 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
Maar wat werkt er dan behalve de lay out anders aan microsoft?
Ja, als je de leverancier gelooft. Als je het aan zou vechten moet een leverancier garantie geven tot het aantal jaren wat je op redelijke wijze mag verwachten. Neem aan dat dat langer is dan 1 jaar. Extra verzekeringen zijn dan ook oplichting.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
midrange rond de 200 euri, garantie is toch maar 1 jaar?
LG Nexus 4 bedoel je?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
google nexus laatste of moto g laatste versie
Maar het grote scherm lijkt me zo fijn.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Veel minder appjes en tweaks, je zit vast aan die tegelvormgeving
nee 5 maar dan vorig model.wellicht beter ivm prijsquote:
lol schermen zijn precies even groot, soms is de verhouding wat andersquote:Op donderdag 17 september 2015 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar het grote scherm lijkt me zo fijn.
En die waterdichte die minder water dicht blijkt dan hij zou zijn is verder wel ok? Ik vind die ander niet zo mooi ofzo.
Maar die Lumia oogt wat ronder en dat vind ik mooier. Alleen geen Roamler.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol schermen zijn precies even groot, soms is de verhouding wat anders
Hier heb je ze naast elkaar
Doe jij aan roamler? Is het leuk?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar die Lumia oogt wat ronder en dat vind ik mooier. Alleen geen Roamler.
Stom he? Wist niet dat ik al maanden een nieuwe mocht en nu wil ik het per direct.
Mijn laatste.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
aww
De laatste want het kwijl loopt bijna het scherm af. Honden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 september 2015 23:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
aww
De laatste want het kwijl loopt bijna het scherm af. Honden![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dat maakt het schoon thxquote:
Wiehoefkefieee *slobber* <-- vos doet hont na.quote:
Ik schok, ik dacht dit is een vos met hondsdolheid.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wiehoefkefieee *slobber* <-- vos doet hont na.
Ik vind het grappig, maar het hondje spuuglelijk en niet schattigquote:Op donderdag 17 september 2015 23:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is al een oud filmpje, maar het blijft zo schattig.
hmm..een vos doet net alsof.. dus pas maar op!quote:Op donderdag 17 september 2015 23:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik schok, ik dacht dit is een vos met hondsdolheid.
Die gouden is nice...quote:Op donderdag 17 september 2015 22:58 schreef DKUp het volgende:
Huawei heeft ook een aantal mooie toestellen.
quote:
Pas kreeg ik de facebookpagina van het allercoolste hondje ook. Een chihuahua-tekkelkruising, echt briljant.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind het grappig, maar het hondje spuuglelijk en niet schattig
quote:Op donderdag 17 september 2015 23:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wiehoefkefieee *slobber* <-- vos doet hont na.
quote:Op donderdag 17 september 2015 23:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm..een vos doet net alsof.. dus pas maar op!
Ik kan mij daar ..wilde bijna zeggen: geen voorstelling van maken, maar dat kan ik welquote:Op donderdag 17 september 2015 23:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Pas kreeg ik de facebookpagina van het allercoolste hondje ook. Een chihuahua-tekkelkruising, echt briljant.
Het is ook niet mijn type hondje.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind het grappig, maar het hondje spuuglelijk en niet schattig
not even close ik ben echt misselijk nuquote:
Dat zal een hotdog wezen met hele grote oren denk ik zo.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kan mij daar ..wilde bijna zeggen: geen voorstelling van maken, maar dat kan ik wel
Dat moet er maf uitzien.
lijkt mij nogal droogquote:Op donderdag 17 september 2015 23:21 schreef Luna1956 het volgende:
[..]Arm beest. Dit moet je niet aantrekken.
Dit moet je opeten
Waar kan ik dat pareltje vinden op FB?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Pas kreeg ik de facebookpagina van het allercoolste hondje ook. Een chihuahua-tekkelkruising, echt briljant.
Mosterd lekker...quote:Op donderdag 17 september 2015 23:25 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Zit anders een aardige kwak mosterd op![]()
![]()
nou moequote:Op donderdag 17 september 2015 23:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
not even close ik ben echt misselijk nu
Het nieuwe lelijkste hondje ter wereld is mooier dan dat ding.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Peanut is leuk...
Hoi Para.quote:
Mensen kinderen. Het zal je hond maar wezen.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Peanut is leuk...
Pics?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Het nieuwe lelijkste hondje ter wereld is mooier dan dat ding.
Die liggen de hele dag op bed,moet er dan een asielzoeker naast gaan liggen?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Volgens Wilders komt er een AZC naast het utopia kamp, mssn een leuke uitdaging voor de bewoners.
Ik had twee weken geleden oid een hond in mijn armen hangen, gelukkig dat hij nog net zo goed opgevoed was dat hij niet doorbeet.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:27 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Mensen kinderen. Het zal je hond maar wezen.
Is dit beestje nog in leven? Of kijken we naar een opgezet exemplaar?
Er zijn meer faciliteiten in het utopia verblijf dan in een willekeurig AZCquote:Op donderdag 17 september 2015 23:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die liggen de hele dag op bed,moet er dan een asielzoeker naast gaan liggen?
Grrrr ik zit mobiel.quote:
Ongeveer dezelfde,een AZc heeft zelfs meer douches en toiletten...quote:Op donderdag 17 september 2015 23:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er zijn meer faciliteiten in het utopia verblijf dan in een willekeurig AZC
Damn wij hadden een kat die op zo'nwijze kaasblokjes van de tafel jatten.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 23:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Grrrr ik zit mobiel.![]()
Google ff lelijkste hond 2015.
Naam Quasi Modo.
quote:Op donderdag 17 september 2015 23:21 schreef Luna1956 het volgende:
[..]Arm beest. Dit moet je niet aantrekken.
Dit moet je opeten
Ben je er ooit wel eens in eentje geweest?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ongeveer dezelfde,een AZc heeft zelfs meer douches en toiletten...
In Utopia of een AZC?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ben je er ooit wel eens in eentje geweest?
Of ga je er gewoon vanuit?
Yess dat is hem. Kruising Hollandse Herder x Pittbull volgens mij.quote:
laat ze een nieuwe collabo zetten pleasequote:
Tazz is een tasmaanse duivel, datis toch geen hond.quote:
Madvillain 2 oid kan alleen maar tegenvallenquote:Op donderdag 17 september 2015 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
laat ze een nieuwe collabo zetten please
Mooie plek voor arabierenquote:Op donderdag 17 september 2015 23:40 schreef Recce het volgende:
Mooi vakantiekiekje vanaf Mars:
[ afbeelding ]
Er valt heel wat te zien in ons zonnestelsel. Lastig voor te stellen dat er meer zonnen zijn met net zulke rare en raardere plekken dan zandkorrels op aarde.quote:
Je raadt nooit wat ik tussen mijn billen heb?quote:
Ja, "the mind boggles" Wel prachtig dat wij steeds weer glimpen te zien krijgen van dat alles.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Er valt heel wat te zien in ons zonnestelsel. Lastig voor te stellen dat er meer zonnen zijn met net zulke rare en raardere plekken dan zandkorrels op aarde.
Je zit op het toilet?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je raadt nooit wat ik tussen mijn billen heb?
Je kan ze ook friturenquote:Op donderdag 17 september 2015 23:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Beestje kan hartstikke lief zijn naar ik heb liever zo'n pluizebolquote:Op donderdag 17 september 2015 23:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Peanut is leuk...
In sommige staten mag dat niet meer...quote:
Ik voel me soms nietigquote:Op donderdag 17 september 2015 23:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Er valt heel wat te zien in ons zonnestelsel. Lastig voor te stellen dat er meer zonnen zijn met net zulke rare en raardere plekken dan zandkorrels op aarde.
Hoe zullen die uit de frituur komen?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:51 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Beestje kan hartstikke lief zijn naar ik heb liever zo'n pluizebol
[ afbeelding ]
pomperiaanse dwergkeesjes
Dat lijkt me beterquote:Op donderdag 17 september 2015 23:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
In sommige staten mag dat niet meer...
Dat had Bjorn vandaag ook...quote:
Waar zit het beginnetje?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:51 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Beestje kan hartstikke lief zijn naar ik heb liever zo'n pluizebol
[ afbeelding ]
pomperiaanse dwergkeesjes
lijkt me ranzig zijn billen...quote:
Ohh kijk soulmatequote:Op donderdag 17 september 2015 23:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat had Bjorn vandaag ook...
quote:Op donderdag 17 september 2015 23:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoe zullen die uit de frituur komen?
quote:Op donderdag 17 september 2015 23:53 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Waar zit het beginnetje?
Heb mijn breinaalden al klaar liggen.
Beetje zoals "cuy" denk ik.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoe zullen die uit de frituur komen?
Die frituur je toch ook niet?quote:
ja heerlijk. Goed gepanneerd...quote:
Misschien eens een idee om te proberen?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die frituur je toch ook niet?
Bolletjes wolquote:Op donderdag 17 september 2015 23:53 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Waar zit het beginnetje?
Heb mijn breinaalden al klaar liggen.
M&M's?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een punt.En een hoofdletter.En èèn schrijffout.quote:
Waar heb je het over ?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:58 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Bolletjes wol![]()
't is trouwens en pomeriaanse dwergkees ipv pomperiaans.
Dat ziet er ronduit ranzig uit.quote:
Zodra je marsen gaat frituren ben je denk ik het stadium dat het er lekker uit moet zien al ruimschoots voorbij.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ziet er niet echt appetijtelijk uit ...
slide down the hatch more easilyquote:
Is het ook...quote:
Tjaquote:
hee één kleuterquote:Op donderdag 17 september 2015 23:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een punt.En een hoofdletter.En èèn schrijffout.![]()
![]()
Dominator was vetquote:Op vrijdag 18 september 2015 00:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Rowena is naar Dominator geweest...
Edit;Verkeerde topic...
Ik verzin het zelf niet he?quote:
Talnasi.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
![]()
Ik wist het ook niet dat mensen dat met marsen deden.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:04 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nee. Ik weet het. Had het alleen nog nooit gezien.
Jij loopt ook wel te zieken vaak, Ik zeg niks verderquote:
Mishandelingquote:Op vrijdag 18 september 2015 00:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet dat mensen dat met marsen deden.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij loopt ook wel te zieken vaak, Ik zeg niks verder
ik ben ziekquote:Op vrijdag 18 september 2015 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij loopt ook wel te zieken vaak, Ik zeg niks verder
Je gooit je aigus en graves door elkaar.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
![]()
Ik mis die feesten wel.Ik word oud.quote:
Nou dat valt wel meequote:
Fucking hellquote:Op vrijdag 18 september 2015 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Je gooit je aigus en graves door elkaar.
welk type dan?quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:07 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Pomeriaanse dwergkeesjes . Ik had een typefoutje gemaakt
ok dok tnxquote:
Doe ik niet, ben je ziek?quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo moeilijk?
PeZu,als ik mag vragen? Wat was jouw laatste feestje?quote:
Dat valt niet mee iddquote:
Beetje laatquote:
feestje als in dikke party met djs of feestje als in met vrienden thuis en versnaperingen?quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
PeZu,als ik mag vragen? Wat was jouw laatste feestje?
Nee laat maarquote:
ik ook, ik moet nog steeds die Chromecast goed testenquote:
Doe maar streamverslag als t zover isquote:Op vrijdag 18 september 2015 00:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook, ik moet nog steeds die Chromecast goed testen
Laten we met het eerste beginnen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
feestje als in dikke party met djs of feestje als in met vrienden thuis en versnaperingen?
zekerquote:Op vrijdag 18 september 2015 00:18 schreef rico80 het volgende:
[..]
Doe maar streamverslag als t zover is
Ik ga voor de zolderkamer autistenquote:Op vrijdag 18 september 2015 00:16 schreef rico80 het volgende:
[..]
Er komen ook mariniers met kekke kisten!
zomer 2014 wat kleine festivalletjes, en ik gok zo in oktober sowieso wat ade meepakkenquote:Op vrijdag 18 september 2015 00:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Laten we met het eerste beginnen.![]()
Ik ben al ongelukkig getrouwd, zoals het hoort. Anders had ik aan bovenstaand profiel voldaan.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga voor de zolderkamer autisten
ADE, dat wordt op zeker een meet in de Gasquote:Op vrijdag 18 september 2015 00:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
zomer 2014 wat kleine festivalletjes, en ik gok zo in oktober sowieso wat ade meepakken
Moet toch 1x per jaar nog een dik feestje met dik geluid en licht meepakken dat gevoel
Ik wil ook graag weer een keer los.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
zomer 2014 wat kleine festivalletjes, en ik gok zo in oktober sowieso wat ade meepakken
Moet toch 1x per jaar nog een dik feestje met dik geluid en licht meepakken dat gevoel
Awakenings?quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:24 schreef rico80 het volgende:
[..]
ADE, dat wordt op zeker een meet in de Gas
ik heb nog geen idee,zoveel feestjes overalquote:Op vrijdag 18 september 2015 00:24 schreef rico80 het volgende:
[..]
ADE, dat wordt op zeker een meet in de Gas
afgelopen zomer was ik nog wel dikke pillen op forta rock xl dat was ook leuk los gaanquote:Op vrijdag 18 september 2015 00:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik wil ook graag weer een keer los.
Of in een tunnel.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb nog geen idee,zoveel feestjes overal
Ik heb ook wel.zin in een old skool acid house feestje in een klein pandje
vorigz jaar nog in een groot kraakpand in het midden van een bos leuk feestje gehad dat is ook altijd wel tofquote:
Dat zijn de feestjes.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
vorigz jaar nog in een groot kraakpand in het midden van een bos leuk feestje gehad dat is ook altijd wel tof
We hadden hier 4x per jaar illegaal feestje onder de N11 ( sumtech ), wel lachen alles moest er met een bootje heen, ging jaren goed. Erheen was ook een toer, stuk lopen vanaf Lammenschans langs het spoor, meer underground werd t niet. Soms kwam politie even kijken, schreven wat namen op en moesten de rommel opruimen anders kregen de opgeschreven namen gezeik. Ontruimen had geen nut, veel te druk. Tot vorig jaar een lul z'n auto met knipperlichten op de vluchtstrook zette. Einde oefeningquote:
jup neem wat benzine en drinken mee en gaanquote:
ja zon desolate plek geeft ook gelijk sfeerquote:Op vrijdag 18 september 2015 00:35 schreef rico80 het volgende:
Het oude verlaten slachthuis in Leiden heb ik ook dikke feestjes gehad, en in een antikraak enorm PTT gebouw. Damn dat was vet. Vage types, een wonder dat er geen dooien gevallen zijn
Tunnelfeestjes bij ons,kwam de politie kijken.En dan mocht het feest weer door...quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:34 schreef rico80 het volgende:
[..]
We hadden hier 4x per jaar illegaal feestje onder de N11 ( sumtech ), wel lachen alles moest er met een bootje heen, ging jaren goed. Erheen was ook een toer, stuk lopen vanaf Lammenschans langs het spoor, meer underground werd t niet. Soms kwam politie even kijken, schreven wat namen op en moesten de rommel opruimen anders kregen de opgeschreven namen gezeik. Ontruimen had geen nut, veel te druk. Tot vorig jaar een lul z'n auto met knipperlichten op de vluchtstrook zette. Einde oefening
Er hing ook echt een beetje een lijkenlucht omdat het een slachthuis was geweest. Dat maakte het wel wat luguber. Rare betonnen ruimten met haken aan de muur, heel aparte setting.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zon desolate plek geeft ook gelijk sfeer
Ja hier ging het ook jaren goed, tot er 2 keer gezeik was achter elkaar. Eerste keer stond de wind anders en hoorden ze het blijkbaar in een wijk kilometers verderop ( alleen weilanden ertussen ) dus toen al gewaarschuwd, keer erop een lul z'n auto op de vluchtstrook, en toen was het klaar. Erg jammer, waren erg dikke feestjes. Paar dagen van tevoren, soms 1 dag maar, dat er weer een feestje wasquote:Op vrijdag 18 september 2015 00:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tunnelfeestjes bij ons,kwam de politie kijken.En dan mocht het feest weer door...
dat vind ik juist vet daar aanquote:Op vrijdag 18 september 2015 00:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Er hing ook echt een beetje een lijkenlucht omdat het een slachthuis was geweest. Dat maakte het wel wat luguber. Rare betonnen ruimten met haken aan de muur, heel aparte setting.
De fik erin !quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:46 schreef Soury het volgende:
Ik hen nog een halve joint liggen, hieha
Punk,wat waren de feesten in Leeuwarden?Mijn eerste was in de Frieslandhal...quote:
Mijne ook, met de elfstedentocht toen in '85.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Punk,wat waren de feesten in Leeuwarden?Mijn eerste was in de Frieslandhal...
Dan was ik eerder.1991.Met brandende autowrakken en brandweer...quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mijne ook, met de elfstedentocht toen in '85.
1991 en dan eerder ?quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan was ik eerder.1991.Met brandende autowrakken en brandweer...
1991. De flyer heb ik nog...quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
1991 en dan eerder ?
Of bedoel je 1981 ?
hij zegt 85 hehquote:Op vrijdag 18 september 2015 01:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
1991. De flyer heb ik nog...
Dan was ik eerder.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
1991. De flyer heb ik nog...
er is muziekquote:Op vrijdag 18 september 2015 04:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hebben ze het nog steeds over Pipo de clown ?
quote:Op vrijdag 18 september 2015 04:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hebben ze het nog steeds over Pipo de clown ?
Ah, dat is de volgende vraag ?quote:Op vrijdag 18 september 2015 04:09 schreef markvanrinsum het volgende:
waarom wordt je dikker als je stopt met roken
1quote:Op vrijdag 18 september 2015 04:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah, dat is de volgende vraag ?
Ehh, omdat er wat in de mond moet ?
En als het geen peuk is dan meer snoepjes/snacks ?
Oh, wat is het antwoord dan ?quote:Op vrijdag 18 september 2015 04:13 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
1![]()
2 en 3 is mevrouw het niet mee eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |