Ik vraag me af waar de ban voor Mario vandaan komt.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:04 schreef Voxs het volgende:
hmm het gevoel blergh, hoewel blergh meer een uiting van gevoel is, ja die ken ik en dat is nu wel aan de orde.
Ja idd. Hij deed iig niets meer dan normaal.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar de ban voor Mario vandaan komt.
Maar, Mario was the root of all evil, dus vanaf nu zou de Cos vreedzaam en on topic moeten zijn.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja idd. Hij deed iig niets meer dan normaal.
Geen idee.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dat snel weer minder.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:04 schreef Voxs het volgende:
hmm het gevoel blergh, hoewel blergh meer een uiting van gevoel is, ja die ken ik en dat is nu wel aan de orde.
aww dat is lief van je, thxquote:Op donderdag 17 september 2015 21:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dat snel weer minder. [ afbeelding ]
Dat ben je soms ookquote:
Had je de Cos TT niet gezien?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij wist mij ook nogal eens te irriteren. Dus ik ben hem gaan negeren sinds vandaag.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar, Mario was the root of all evil, dus vanaf nu zou de Cos vreedzaam en on topic moeten zijn.
Ben je nog paarser geworden?quote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ben je nog paarser geworden?
hoop dat dit grapje goed valt
Ach, er wordt wel wat gevonden.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:13 schreef isax het volgende:
even he
waar gaat de cos zich nu mee bezig houden? streams zullen het niet zijn
Jawel, maar ik geloof niet meteen alles wat LS roept, hij staat bekend om zijn nogal ruime interpretatie van de waarheid.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:10 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Had je de Cos TT niet gezien?
Ach de cossertjes vinden wel wat nieuws Isax.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:13 schreef isax het volgende:
even he
waar gaat de cos zich nu mee bezig houden? streams zullen het niet zijn
Ik ook! Na die regenbui vanmiddag vond ik het wel lekker.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:15 schreef Laysa het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst de verwarming aangehad.
Gelukkig word het hier in de woonkamer snel warm....Was de eerste keer in dit huis...Ik had vandaag al een winterjas aanquote:Op donderdag 17 september 2015 21:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook! Na die regenbui vanmiddag vond ik het wel lekker.
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gelukkig word het hier in de woonkamer snel warm....Was de eerste keer in dit huis...Ik had vandaag al een winterjas aan
Daar heb je gelijk in. Maar misschien had hij in dit uitzonderlijke geval wel gelijk. Het is toch geen toeval dat Mario na die mededeling geband werd....quote:Op donderdag 17 september 2015 21:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Jawel, maar ik geloof niet meteen alles wat LS roept, hij staat bekend om zijn nogal ruime interpretatie van de waarheid.
die van vandaag vond ik leukquote:Op donderdag 17 september 2015 21:19 schreef Laysa het volgende:
Ik ga jullie vervelen met de Lucky van gisteren.
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2015/09/in-die-koets/
ja pakt ze me daar weer meequote:Op donderdag 17 september 2015 21:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jawel, alleen hebben we hem allemaal kunnen lezen.
We zien het snel genoeg, misschien is Mario er morgen of volgende week weer.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:19 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar misschien had hij in dit uitzonderlijke geval wel gelijk. Het is toch geen toeval dat Mario na die mededeling geband werd....
Haha!quote:Op donderdag 17 september 2015 21:19 schreef Laysa het volgende:
Ik ga jullie vervelen met de Lucky van gisteren.
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2015/09/in-die-koets/
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:22 schreef mootie het volgende:
[..]
We zien het snel genoeg, misschien is Mario er morgen of volgende week weer.
Ja. Hij was leuk. "Nee, ze hebben zich verstopt"quote:
'' het lijkt wel een berg afval''quote:Op donderdag 17 september 2015 21:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja. Hij was leuk. "Nee, ze hebben zich verstopt"
Die was nog leukerquote:Op donderdag 17 september 2015 21:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
'' het lijkt wel een berg afval''
Hier is de link van die van vandaag:quote:Op donderdag 17 september 2015 21:24 schreef isax het volgende:
[..]
nouja zeg![]()
gaat over geert en rutte, echt grappig, zal niets verklappen.
Tegen de mod-policy in, maar voordat er verhalen rond gaan zingen die totaal niet kloppen: Mario was al een half uurtje geband toen die "mededeling" in de COS verscheen. Het staat er compleet los van.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:19 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar misschien had hij in dit uitzonderlijke geval wel gelijk. Het is toch geen toeval dat Mario na die mededeling geband werd....
Misschien is het tijd de COS te verstotenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Niets! De COS is nog steeds van ons.
[ afbeelding ]
Nemen we dan de SC over?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Misschien is het tijd de COS te verstoten
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Tegen de mod-policy in, maar voordat er verhalen rond gaan zingen die totaal niet kloppen: Mario was al een half uurtje geband toen die "mededeling" in de COS verscheen. Het staat er compleet los van.
Waarom niet?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een drie in eentje dus? Da's nie handig
Dat valt tegen: http://tweakers.net/nieuw(...)er-te-gebruiken.htmlquote:Op donderdag 17 september 2015 22:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
JA of de sony, die is waterdicht
quote:Op donderdag 17 september 2015 22:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat valt tegen: http://tweakers.net/nieuw(...)er-te-gebruiken.html
Ze hadden ze ook een eigen kleur kunnen geven. Groen voor een quote, geel voor een nieuwe post, rood voor een PM. Lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het is slechts de melding, je krijgt ook de normale schermpjes toch nog?
En als je er op klikt kan je die schermpjes laten verdwijnen en weer tevoorschijn laten komen.
In sc ter illustratie.
Wat een blijhoofd.quote:
ah zo! Dat zou best handig zijn ja.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hadden ze ook een eigen kleur kunnen geven. Groen voor een quote, geel voor een nieuwe post, rood voor een PM. Lijkt me niet zo moeilijk.
Bellen, en duurzaamheid van de hardware, niet dat ie steeds trager wordt of kuren krijgt, of het aan en uit knopje stuk gaatquote:Op donderdag 17 september 2015 22:17 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Welke functionaliteit vind je het belangrijkste in een telefoon?
Niet nadenken, meteen zeggen, welk besturingssysteem?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bellen, en duurzaamheid van de hardware, niet dat ie steeds trager wordt of kuren krijgt, of het aan en uit knopje stuk gaat
Android, apple valt sowieso af, samsung ookquote:Op donderdag 17 september 2015 22:21 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Niet nadenken, meteen zeggen, welk besturingssysteem?
Hoeveel geld wil je er aan uitgeven? En is garantie belangrijk?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Android, apple valt sowieso af, samsung ook
Is een BlackBerry niet iets voor jou?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
midrange rond de 200 euri, garantie is toch maar 1 jaar?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:24 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hoeveel geld wil je er aan uitgeven? En is garantie belangrijk?
google nexus laatste of moto g laatste versiequote:Op donderdag 17 september 2015 22:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Veel minder appjes en tweaks, je zit vast aan die tegelvormgevingquote:Op donderdag 17 september 2015 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
Maar wat werkt er dan behalve de lay out anders aan microsoft?
Ja, als je de leverancier gelooft. Als je het aan zou vechten moet een leverancier garantie geven tot het aantal jaren wat je op redelijke wijze mag verwachten. Neem aan dat dat langer is dan 1 jaar. Extra verzekeringen zijn dan ook oplichting.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
midrange rond de 200 euri, garantie is toch maar 1 jaar?
LG Nexus 4 bedoel je?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
google nexus laatste of moto g laatste versie
Maar het grote scherm lijkt me zo fijn.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Veel minder appjes en tweaks, je zit vast aan die tegelvormgeving
nee 5 maar dan vorig model.wellicht beter ivm prijsquote:
lol schermen zijn precies even groot, soms is de verhouding wat andersquote:Op donderdag 17 september 2015 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar het grote scherm lijkt me zo fijn.
En die waterdichte die minder water dicht blijkt dan hij zou zijn is verder wel ok? Ik vind die ander niet zo mooi ofzo.
Maar die Lumia oogt wat ronder en dat vind ik mooier. Alleen geen Roamler.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol schermen zijn precies even groot, soms is de verhouding wat anders
Hier heb je ze naast elkaar
Doe jij aan roamler? Is het leuk?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar die Lumia oogt wat ronder en dat vind ik mooier. Alleen geen Roamler.
Stom he? Wist niet dat ik al maanden een nieuwe mocht en nu wil ik het per direct.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |