Ik vraag me af waar de ban voor Mario vandaan komt.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:04 schreef Voxs het volgende:
hmm het gevoel blergh, hoewel blergh meer een uiting van gevoel is, ja die ken ik en dat is nu wel aan de orde.
Ja idd. Hij deed iig niets meer dan normaal.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar de ban voor Mario vandaan komt.
Maar, Mario was the root of all evil, dus vanaf nu zou de Cos vreedzaam en on topic moeten zijn.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja idd. Hij deed iig niets meer dan normaal.
Geen idee.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dat snel weer minder.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:04 schreef Voxs het volgende:
hmm het gevoel blergh, hoewel blergh meer een uiting van gevoel is, ja die ken ik en dat is nu wel aan de orde.
aww dat is lief van je, thxquote:Op donderdag 17 september 2015 21:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dat snel weer minder. [ afbeelding ]
Dat ben je soms ookquote:
Had je de Cos TT niet gezien?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij wist mij ook nogal eens te irriteren. Dus ik ben hem gaan negeren sinds vandaag.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar, Mario was the root of all evil, dus vanaf nu zou de Cos vreedzaam en on topic moeten zijn.
Ben je nog paarser geworden?quote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ben je nog paarser geworden?
hoop dat dit grapje goed valt
Ach, er wordt wel wat gevonden.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:13 schreef isax het volgende:
even he
waar gaat de cos zich nu mee bezig houden? streams zullen het niet zijn
Jawel, maar ik geloof niet meteen alles wat LS roept, hij staat bekend om zijn nogal ruime interpretatie van de waarheid.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:10 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Had je de Cos TT niet gezien?
Ach de cossertjes vinden wel wat nieuws Isax.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:13 schreef isax het volgende:
even he
waar gaat de cos zich nu mee bezig houden? streams zullen het niet zijn
Ik ook! Na die regenbui vanmiddag vond ik het wel lekker.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:15 schreef Laysa het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst de verwarming aangehad.
Gelukkig word het hier in de woonkamer snel warm....Was de eerste keer in dit huis...Ik had vandaag al een winterjas aanquote:Op donderdag 17 september 2015 21:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook! Na die regenbui vanmiddag vond ik het wel lekker.
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gelukkig word het hier in de woonkamer snel warm....Was de eerste keer in dit huis...Ik had vandaag al een winterjas aan
Daar heb je gelijk in. Maar misschien had hij in dit uitzonderlijke geval wel gelijk. Het is toch geen toeval dat Mario na die mededeling geband werd....quote:Op donderdag 17 september 2015 21:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Jawel, maar ik geloof niet meteen alles wat LS roept, hij staat bekend om zijn nogal ruime interpretatie van de waarheid.
die van vandaag vond ik leukquote:Op donderdag 17 september 2015 21:19 schreef Laysa het volgende:
Ik ga jullie vervelen met de Lucky van gisteren.
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2015/09/in-die-koets/
ja pakt ze me daar weer meequote:Op donderdag 17 september 2015 21:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jawel, alleen hebben we hem allemaal kunnen lezen.
We zien het snel genoeg, misschien is Mario er morgen of volgende week weer.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:19 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar misschien had hij in dit uitzonderlijke geval wel gelijk. Het is toch geen toeval dat Mario na die mededeling geband werd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |