Ik vraag me af waar de ban voor Mario vandaan komt.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:04 schreef Voxs het volgende:
hmm het gevoel blergh, hoewel blergh meer een uiting van gevoel is, ja die ken ik en dat is nu wel aan de orde.
Ja idd. Hij deed iig niets meer dan normaal.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar de ban voor Mario vandaan komt.
Maar, Mario was the root of all evil, dus vanaf nu zou de Cos vreedzaam en on topic moeten zijn.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja idd. Hij deed iig niets meer dan normaal.
Geen idee.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dat snel weer minder.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:04 schreef Voxs het volgende:
hmm het gevoel blergh, hoewel blergh meer een uiting van gevoel is, ja die ken ik en dat is nu wel aan de orde.
aww dat is lief van je, thxquote:Op donderdag 17 september 2015 21:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dat snel weer minder. [ afbeelding ]
Dat ben je soms ookquote:
Had je de Cos TT niet gezien?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij wist mij ook nogal eens te irriteren. Dus ik ben hem gaan negeren sinds vandaag.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar, Mario was the root of all evil, dus vanaf nu zou de Cos vreedzaam en on topic moeten zijn.
Ben je nog paarser geworden?quote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ben je nog paarser geworden?
hoop dat dit grapje goed valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |