SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
8888![]()
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Deze TT gaat niet blijven...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij bent LS niet,en je mag zijn naam niet gebruiken.Jammer dit...quote:
[ Bericht 70% gewijzigd door Gert op 17-09-2015 20:46:00 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh wat leuk ik ben een leuke user geselecteerd door Gert en zijn hulpjes.
Het word hier steeds gekker.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Zien we hier zo ook een blauwe user met de naam Febo of de Stem verschijnen?
Dan is het feest compleet. Tenzij john zelf komt mee COSsen. Dan is het echt een feestje.![]()
Mwah, zijn haat voor mij en buitenlanders kwam me niet onbekend voor.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij bent LS niet,en je mag zijn naam niet gebruiken.Jammer dit...![]()
Daar neem ik afstand vanquote:Op donderdag 17 september 2015 20:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwah, zijn haat voor mij en buitenlanders kwam me niet onbekend voor.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
off topicquote:Op donderdag 17 september 2015 20:49 schreef mootie het volgende:
Maar LS wordt hier op handen gedragen, dus ik zeg maar niks meer.Twinning = boring![]()
Nou echt niet door iedereen.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:49 schreef mootie het volgende:
Maar LS wordt hier op handen gedragen, dus ik zeg maar niks meer.![]()
![]()
Eh, voor wat het waard is, ik mis hem nog steeds niet.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:49 schreef mootie het volgende:
Maar LS wordt hier op handen gedragen, dus ik zeg maar niks meer.![]()
Niet door mij hoorquote:Op donderdag 17 september 2015 20:49 schreef mootie het volgende:
Maar LS wordt hier op handen gedragen, dus ik zeg maar niks meer.
TEAM TAFEL![]()
Dit is toch wel een treurig dieptepunt....
Op de streams over verwaarlozing van Paarden. Nicole oreert haar wijsheden....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Klepje,radio...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens mij ben jij de enige die het nog over streams heeft.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:50 schreef rowan634 het volgende:
dit is geen academie maar een dialoog tussen de gastsprekers en Nicole
Hier gebeurt het.![]()
![]()
![]()
Kijk jij nog de streams?quote:Op donderdag 17 september 2015 20:50 schreef rowan634 het volgende:
dit is geen academie maar een dialoog tussen de gastsprekers en Nicole
Zo, beetje opgeruimd. Graag weer on topic."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Het liep een beetje uit de hand jaquote:Op donderdag 17 september 2015 20:51 schreef Gert het volgende:
Zo, beetje opgeruimd. Graag weer on topic.![]()
Ze hebben nog een pony, de volgende komen dan pas weer in april, mager en verwaarloosdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee, echt niet.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:51 schreef Koekiebakkie het volgende:
Zijn gewoon posts verwijdert?![]()
ik volg het hele fok drama niet zo, ik kom hier voor utopia niet voor kinderachtig gedoe van mensen die de leeftijd van mn ouders hebbenquote:TEAM TAFEL![]()
quote:Op donderdag 17 september 2015 20:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
En Mario wat is daarop u antwoord?![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe op! Je kenn mij nie! Gok ik.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
En Mario wat is daarop u antwoord?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Zal wel zoiets als scheisse zijn.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
![]()
Mok hoeft geen teken van verwaarlozing te zijn.Ik blijf het een vage stichting vinden.Sorry dat ik het zeg hoor...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
goeie goeiequote:Op donderdag 17 september 2015 20:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
Er wordt gewoon wat rommel opgeruimd.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:52 schreef jeneker het volgende:
benik 5 minuutje weg meteen chaos kan ik jullie nu niet even alleen laten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben we weer een Goed Doel? Kan er ook nog wel bij... Gouden Pot had al 78 Euro opgeleverd de 1e 6 maand van dit jaar![]()
Je weet dat LS regelmatig last heeft van waandenkbeelden?quote:Op donderdag 17 september 2015 20:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
Nicole wil spichtig zijn..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeg wil je nu beweren dat ik oud ben?quote:Op donderdag 17 september 2015 20:52 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik volg het hele fok drama niet zo, ik kom hier voor utopia niet voor kinderachtig gedoe van mensen die de leeftijd van mn ouders hebben
Tuurlijk ik had niet anders verwacht dat Waaif weer de boventoon zou voeren.
Zo jammer want ze wilde deze avond wegblijven.
Die heeft een ban zag ik (streep door zn naam-=ban)quote:Op donderdag 17 september 2015 20:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
jij doet toch niet mee?quote:Op donderdag 17 september 2015 20:54 schreef notturna het volgende:
[..]
Zeg wil je nu beweren dat ik oud ben?
Tuurlijk ik had niet anders verwacht dat Waaif weer de boventoon zou voeren.
Zo jammer want ze wilde deze avond wegblijven.ik heb trouwens geen leeftijd gezegd
![]()
OT waaif verprutst het indd weer met haar gezwetsTEAM TAFEL![]()
De dierenbeulquote:Op donderdag 17 september 2015 20:39 schreef Enah het volgende:
Mensen die commentaar hadden op dat Ivan wegliep.
Hij is de koeien aan het doen.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Ja maar, ja maar..... niks eigenlijk.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:55 schreef rowan634 het volgende:
[..]
jij doet toch niet mee?ik heb trouwens geen leeftijd gezegd
![]()
Jammer dat Waaif er toch weer bij zit.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Ook maar net?quote:Op donderdag 17 september 2015 20:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
Die heeft een ban zag ik (streep door zn naam-=ban)
OT:Wie heeft deze mensen eigenlijk uitgenodigd![]()
Meisje vertelt hoe lastig het is dat ze nog maar 16 is en toch dat werk doet.
Borstklopperij mucho een beetje...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op donderdag 17 september 2015 20:56 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ook maar net?
OT:Wie heeft deze mensen eigenlijk uitgenodigdik zag die verwijderde post en dacht ff kijken en ja hij heeft een ban
![]()
Gast,mijn vader ging nooit op vakantie.40 paarden op een manege...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Och Enschede.Wel paarden maar geen asielzoekers...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi COS nummer : 8888...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
quote:Op donderdag 17 september 2015 20:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
Die heeft een ban zag ik (streep door zn naam-=ban)![]()
![]()
Nice.Deze komt van Sode raad ik zo?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daarom kun je beter muten, is beter voor je oren en je hondjes.quote:
Neuh, die nummers gaan vanzelf he.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nice.Deze komt van Sode raad ik zo?![]()
![]()
Benquote:Op donderdag 17 september 2015 20:56 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ook maar net?
OT:Wie heeft deze mensen eigenlijk uitgenodigd![]()
Denk je dat ik zelf niks kan bedenken?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nice.Deze komt van Sode raad ik zo?
TVPquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ze krijgen een pony van die man, waar willen ze dat beestje in vredesnaam stallen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel,alleen niet ze snel.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Denk je dat ik zelf niks kan bedenken?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee he ..... pff. Arm beest.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:05 schreef Dotteke het volgende:
Ze krijgen een pony van die man, waar willen ze dat beestje in vredesnaam stallen?![]()
Wat is TVP ?Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
mwa er is toch wel een verschil tussen een ezel en een ponyquote:Op donderdag 17 september 2015 21:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij heeft Nicole toch, geeft ie die nu en dan maar een suikerklontjeTEAM TAFEL![]()
Mooi man,plat proaten...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Terug Vind Postquote:
nicole vertelt maar weer even wat voor geweldig mens ze is. ze steunt 12 goede doelen voor dierenTEAM TAFEL![]()
Hm, bedankt maar ken het niet...quote:Op donderdag 17 september 2015 21:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Terug Vind Post.
Iets uit een ver verleden.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Aha ik ben dus sneller dan dat jij dit had gezien.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jawel,alleen niet ze snel.![]()
Dit zijn mijn dingetjes.![]()
![]()
Nicole heeft 12 goede doelen,wat moet Ivan met een pony?
Ach ,binnenkort is de Zuidlaarder markt...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh nee de pinguïns komen asielzoeken.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:07 schreef formule het volgende:
We krijgen straks ook klimaats vluchtelingen volgens de PVDD![]()
Totaal OT,sorry
Quoted For Truth...neequote:
QFP bedoel jijAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Houdt vol, formule...quote:Op donderdag 17 september 2015 21:07 schreef formule het volgende:
We krijgen straks ook klimaats vluchtelingen volgens de PVDD![]()
Totaal OT,sorryTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
zo iets denk ikquote:Op donderdag 17 september 2015 21:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh nee de pinguïns komen asielzoeken.![]()
![]()
POV,zoiets?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tegenwoordig heb je een volg knop om topics in je MYAT te krijgen. In het verleden niet, dus moest je er in posten. De TVP was daar erg populair voor.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:07 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Hm, bedankt maar ken het niet...![]()
Jeetje...en dan mag Gnoom die zeker verzorgenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:05 schreef Dotteke het volgende:
Ze krijgen een pony van die man, waar willen ze dat beestje in vredesnaam stallen?
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh nee de pinguïns komen asielzoeken.
![]()
![]()
Hij begon te trekkn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
net zoals ze de koeien verzorgt zekerquote:Op donderdag 17 september 2015 21:09 schreef snetje het volgende:
[..]
Jeetje...en dan mag Gnoom die zeker verzorgenivan wil het graag doen
TEAM TAFEL![]()
Godver, deze was ik kwijtquote:
Ter ere van EverHappy/LS, voor wie zich dat nog kan herinneren.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Geen idee wie dat gaat verzorgen, het is Ivan die er om vroegquote:Op donderdag 17 september 2015 21:09 schreef snetje het volgende:
[..]
Jeetje...en dan mag Gnoom die zeker verzorgen
Snap niet waar ze dat beestje willen laten. Klaver staat al de hele dag binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leukste post van de avond...quote:
Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Gina: Zon beestje met zon achterban kun je niet steeds verslepen...
En dat hondje toen dan? Die ze wilde hebben....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ivan met een pony? Hmm... Als het maar om de centen gaat dan...quote:Op donderdag 17 september 2015 21:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nicole heeft 12 goede doelen,wat moet Ivan met een pony?
Ach ,binnenkort is de Zuidlaarder markt...Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Hier ook...quote:Op donderdag 17 september 2015 21:10 schreef formule het volgende:
[..]
Uur na uur,ik luister en huiverTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Een pony kan wel een wei delen met Klaver of mams.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee wie dat gaat verzorgen, het is Ivan die er om vroeg
Snap niet waar ze dat beestje willen laten. Klaver staat al de hele dag binnen![]()
kan ie zn gym gaan slopenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee wie dat gaat verzorgen, het is Ivan die er om vroeg
Snap niet waar ze dat beestje willen laten. Klaver staat al de hele dag binnen
TEAM TAFEL![]()
Google vond hem gewoon nogquote:Op donderdag 17 september 2015 21:11 schreef rico80 het volgende:
[..]
Godver, deze was ik kwijt
Ter ere van EverHappy/LS, voor wie zich dat nog kan herinneren.![]()
![]()
Geef haar een T-ShirtAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik ben de PSD kwijt, en kon m ook niet meer in mn Gyazo vinden. Hele avond aan gezeten toen, alleen gooide LekkerSimpel roet in het etenquote:![]()
FHRITP
En wat dat je van de achterban van het Chineesje wat ze wil nemen, of die drugs-baby waar ze het vd week over hadden.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:12 schreef snetje het volgende:
Gina: Zon beestje met zon achterban kun je niet steeds verslepen...
En dat hondje toen dan? Die ze wilde hebben....![]()
Koekoek![]()
![]()
Ja, dat viel mij ook al op eerder vanavond...quote:Op donderdag 17 september 2015 21:13 schreef Koekiebakkie het volgende:
Die mond van Gina gaat steeds meer hangen.Das niet normaal volgens mij.Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Van wantrouwen? Is Geertje weer bezig?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja de wei wel, maar de stal is daar toch veel te klein voor?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Een pony kan wel een wei delen met Klaver of mams.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oehhhh rowena snoert waaif de mond!!!!
waaif wilde doorlullen maar rowena: ''ehmm ik was nog niet klaar''
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TEAM TAFEL![]()
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:13 schreef Koekiebakkie het volgende:
Die mond van Gina gaat steeds meer hangen.Das niet normaal volgens mij.Ze wil haar cadeautje...quote:Op donderdag 17 september 2015 21:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op eerder vanavond...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een niet al te grote pony kan daar nog wel bij, hoor.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de wei wel, maar de stal is daar toch veel te klein voor?![]()
Als ze "slim" zijn daar, verbouwen ze die gym tot stal, en de stal tot gym. Zoveel apparatuur om te sporten hebben ze niet nodig, en anders bouwen ze dr nog een stuk aan.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de wei wel, maar de stal is daar toch veel te klein voor?![]()
Nee,iedereen doet hetquote:Op donderdag 17 september 2015 21:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Van wantrouwen? Is Geertje weer bezig?![]()
![]()
Zo jammer dat deze academy een beetje ondersneeuwt door al het gedoe.
Paardenmishandeling is een aktueel onderwerp.
Er is al meer dan een jaar een mishandelaar aktief in het hele land, die het gemunt heeft op merries, wekelijks hoor je weer van gevallen.
De politie zit er bovenop, maar voorlopig hebben ze hem nog niet.![]()
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:16 schreef rowan634 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Een sjaggerijnige shetlander,die trapt iedereen tegen het hek aan...quote:Op donderdag 17 september 2015 21:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een niet al te grote pony kan daar nog wel bij, hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Row...er was een tijd dat mensen andere mensen ownden
Eindelijk !! Heeft lang geduurd eer ze tot die conclusie moesten komen: koeien weg doen.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:17 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mark en Ivan willen de koeien wegdoen en een paard nemen![]()
alsof ze die wel verzorgenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:17 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mark en Ivan willen de koeien wegdoen en een paard nemen![]()
ga toch weg![]()
![]()
![]()
nooit tevreden zijn'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Die is iedereen de baas.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een sjaggerijnige shetlander,die trapt iedereen tegen het hek aan...
Jep.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een sjaggerijnige shetlander,die trapt iedereen tegen het hek aan...
Hoewel ze meestal de kleinsten zijn, zijn ze ook gelijk de baas.![]()
![]()
Dank je voor de update,hou me op de hoogte...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rowrowquote:Op donderdag 17 september 2015 21:16 schreef rowan634 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die conclusie hadden Paul en Hakim al snel getrokken maar dat is natuurlijk niet aan de inwoners zelfquote:Op donderdag 17 september 2015 21:17 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Eindelijk !! Heeft lang geduurd eer ze tot die conclusie moesten komen: koeien weg doen.![]()
![]()
Als ivan de aannzet is om een pony te krijgen zal hij er ook alles aan doen om dat beestje een goed onderkomen te geven.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:10 schreef rowan634 het volgende:
[..]
net zoals ze de koeien verzorgt zekerivan wil het graag doen
![]()
![]()
Nou dat zijn hele grote kleine ettertjes.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die verrekte kleine "shitlanders"Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
CarlijnAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Daar noem je er twee op die ik niet zo hoog had, maar dat is mijn persoonlijke belevingquote:Op donderdag 17 september 2015 21:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Die conclusie hadden Paul en Hakim al snel getrokken maar dat is natuurlijk niet aan de inwoners zelf![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Wat ik veel eerder al schreef... ik denk dat Ivan die gym wel een beetje zat is ..veel gebeurd er niet meer en Bas mocht hem overnemen voor 2500 toen Bas er een stal van wilde maken..quote:Op donderdag 17 september 2015 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de wei wel, maar de stal is daar toch veel te klein voor?Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
En ze hoeven niet te proberen om zo'n shitlander op stal te houden, zoals Klaver, want die breekt de tent af.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jep.
Hoewel ze meestal de kleinsten zijn, zijn ze ook gelijk de baas.![]()
Vind het al sneu dat Klaver de hele dag in de kleine hokje staat, stel dat er nog een beestje bij komt.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een niet al te grote pony kan daar nog wel bij, hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan prima, hoor. Mits ze op de dag lekker naar buiten kunnen.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het al sneu dat Klaver de hele dag in de kleine hokje staat, stel dat er nog een beestje bij komt.
Helaas schort het daar nogal eens aan als ik me goed herinner.![]()
Een pony hou je echt niet op stal Dotteke, die komt er vanzelf wel uit. Pony's zijn niet zo gelaten als koeien.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het al sneu dat Klaver de hele dag in de kleine hokje staat, stel dat er nog een beestje bij komt.![]()
wat doet bjorn weer popiejopie, het wordt tijd dat ivan weer eens gaat schreeuwen tegen hem
TEAM TAFEL![]()
![]()
Foei Cees, in de horecakeuken.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Mark wordt de hele tijd in de gaten gehouden.De hele week niet gezien en nu de camera er steeds achteraan.Welke opdracht heeft hij deze dagen gekregen.![]()
Je gaat oefenen hoe je prioriteiten spelt?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ciao Fok! Vanavond heb ik nog wat andere "preoriteiten"![]()
Fijne avond.![]()
![]()
Zijn dat niet die achterlijke Mickey Mouse oren van de nieuwe rapper des houses?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:25 schreef snetje het volgende:
Gabr. met een hoedje op...![]()
[ afbeelding ]Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Latersssss Ruud.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ciao Fok! Vanavond heb ik nog wat andere "preoriteiten"![]()
Fijne avond Ruud.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ciao Fok! Vanavond heb ik nog wat andere "preoriteiten"
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Waaif is peuken aan het bestellen en nog wat onbelangrijke boodschappen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:28 schreef formule het volgende:
Cees weer bezig met handarbeid,in de keuken
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:28 schreef Koekiebakkie het volgende:
Naomi vandaag al iets extras gedaan omdat ze gisteren haar melk niet heeft opgeruimd?Op bed gelegen.
![]()
wat is er aan de hand steff zegt '' dolf niet, CEES en IK hebben eters '''' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Altijd lekker een pakje marlboro tussen je broodje.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:27 schreef formule het volgende:
Ham,kipfilets,malboro,tonijn,sardientjes,
![]()
Morgen komt er iemand voor een tattoo en biefstuk.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
CEES EN STIFF???quote:Op donderdag 17 september 2015 21:29 schreef LLgetikt het volgende:
wat is er aan de hand steff zegt '' dolf niet, CEES en IK hebben eters ''“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
echt? doet ze het nu met ceesquote:Op donderdag 17 september 2015 21:29 schreef LLgetikt het volgende:
wat is er aan de hand steff zegt '' dolf niet, CEES en IK hebben eters ''
TEAM TAFEL![]()
ja ze zei het.. dus..quote:Op donderdag 17 september 2015 21:31 schreef rowan634 het volgende:
[..]
echt? doet ze het nu met cees'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ze hebben eters en weten het niet, Cees heeft hetzelf voorgelezen zegt Stef
"Denk je dat ik dat allemaal onthouden kan", zegt Cees.
"Ik ook niet, daarom krijg ik ook op me flikker", zegt StefWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ze legde er de nadruk op dus doe ik dat ookquote:
Waaif rot op en laat mensen zelf hun dingen voor eters bestellen, ga doen waar je goed in bent, zeiken en zuigen ... aan een peuk.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Waarom weten wij dat niet?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:31 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ja ze legde er de nadruk op dus doe ik dat ook“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ey, ik verzin niks hoorquote:Op donderdag 17 september 2015 21:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waarom weten wij dat niet?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ey ,ik hoor het net zelf ook pas.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet zo raar doenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ey ,ik hoor het net zelf ook pas.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Cees heeft die mail vol trots voorgelezen, dat de mensen een salade van Cees wilde en een biefstuk van Stefquote:Op donderdag 17 september 2015 21:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waarom weten wij dat niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:35 schreef rowan634 het volgende:
waaif wil stoppen met de boodschappen, ze is er klaar meeTop beslissing.
![]()
Frauderen is te lastig nu bewoners minder eigen geld hebben (in de tijd van Fles waren er eigen eetgroepjes en meer eigen verdiensten). Dus houdt Waif het voor gezien.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:35 schreef rowan634 het volgende:
waaif wil stoppen met de boodschappen, ze is er klaar mee![]()
Wat een taal komt eruit dat mens.Shit dit en shit dat.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:35 schreef rowan634 het volgende:
Sorry,doe ik zeker niet ey...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:35 schreef formule het volgende:
Er is nu een bewegende SL in de tweede kamer
Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
fuck off johquote:Op donderdag 17 september 2015 21:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sorry,doe ik zeker niet ey...'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
TR waardig.quote:
ook gabrielle wil er klaar mee zijn. schijtwaaiven waarom die haast? belangrijke afspraak met hun bed ofzo. moeten ze even wat doen tjongejonge...TEAM TAFEL![]()
o gaan we dreigen, hoef je geen post aan te verspillen hoorquote:
doe maar'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nicole '' morgen krijg ik weer gezeik en pleuris opmerkingen omdat er 800 euro aan boodschappen is.. '''' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
wat praat nicole weer dominant met een negatieve ondertoon'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hij is zeker gedenkwaardig.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:36 schreef GekkePoes het volgende:
Cos #8888, daar moet ik in gepost hebben![]()
ik haat dat vreselijke rotmens zo erg hequote:Op donderdag 17 september 2015 21:40 schreef LLgetikt het volgende:
wat praat nicole weer dominant met een negatieve ondertoon![]()
![]()
TEAM TAFEL![]()
Het zal wel ondankbaarrrrrrr werrrruk zaain voor haar die altaaid voorrrrrr iederrrrrreen klaarrrrr staat.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:37 schreef rowan634 het volgende:
ook gabrielle wil er klaar mee zijn. schijtwaaiven waarom die haast? belangrijke afspraak met hun bed ofzo. moeten ze even wat doen tjongejonge...Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ja, gezellig is ze nietquote:Op donderdag 17 september 2015 21:40 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik haat dat vreselijke rotmens zo erg he![]()
Nicole wil geen wodka bestellen voor een sausje, maak maar gewoon een champignon roomsausjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
LL, we zijn aan het dollen toch? Er is al zoveel haat in de wereld...quote:Op donderdag 17 september 2015 21:37 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
o gaan we dreigen, hoef je geen post aan te verspillen hoor
doe maar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hou maar opquote:Op donderdag 17 september 2015 21:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
LL, we zijn aan het dollen toch? Er is al zoveel haat in de wereld...
komt niet oprecht over
ontopic. Nicole is chaggie'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
+1 En ik denk dat ze een belemmering is voor Ivan, ze heeft een negatieve invloed op hem.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:40 schreef rowan634 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En het heeft ook geen flikker met de streams te maken.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:41 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Hou maar op
komt niet oprecht over
ontopic. Nicole is chaggieOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
De voorzitter heeft plaats genomen,we gaan zo verder met het debat,![]()
het verschil met Utopia is zeer klein![]()
![]()
ik snap niet dat hij dat zelf niet in zietquote:Op donderdag 17 september 2015 21:42 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
+1 En ik denk dat ze een belemmering is voor Ivan, ze heeft een negatieve invloed op hem.TEAM TAFEL![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door FreshFruit op 17-09-2015 21:45:16 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom willen ze zich toch zo graag de boodschappen toeeigenen en wanneer ze dat naar zich toe getrokken hebben willen ze zich er zo snel mogelijk weer vanaf maken.![]()
hoezo, dat is wel zo???? Ze was toch net aan praten, niet doorgaan met zuigen danquote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Liefde maakt blind, ofzoquote:Op donderdag 17 september 2015 21:43 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik snap niet dat hij dat zelf niet in ziet![]()
![]()
Hahaha heeft ze alles kunnen bestellen wat ze wilde of moet het van de feboquote:Op donderdag 17 september 2015 21:35 schreef rowan634 het volgende:
Rolf jankt al bijna net zoveel als Cees deed
rolf '' waar komt dat geld vandaan.. gaat lekker met zijn allen zo.. communicatie communicatie communicatie '''' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Zullen we doen dat je het debatgedoe buiten de cos laat?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:43 schreef formule het volgende:
De voorzitter heeft plaats genomen,we gaan zo verder met het debat,![]()
het verschil met Utopia is zeer klein![]()
Wat zei hij nou over Bas,die door Ben en (ik dacht) Bjorn geholpen zou worden?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:47 schreef LLgetikt het volgende:
rolf '' waar komt dat geld vandaan.. gaat lekker met zijn allen zo.. communicatie communicatie communicatie ''Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Min mannetje die Dolf... Gunt Stef en Cees dat etentje niet...
Hij heeft géén gasten...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Misschien moet je een mootie indienen.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Zullen we doen dat je het debatgedoe buiten de cos laat?FHRITP
ja hij ging zo snel kreeg het niet meequote:Op donderdag 17 september 2015 21:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat zei hij nou over Bas,die door Ben en (ik dacht) Bjorn geholpen zou worden?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Tuurlijk,jou wil is wetquote:Op donderdag 17 september 2015 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Zullen we doen dat je het debatgedoe buiten de cos laat?![]()
![]()
De sfeer is in de cos al niet veel beter als ik zo leesquote:Op donderdag 17 september 2015 21:48 schreef Urb het volgende:
Sfeertje weer daar, echt de beste groep ooit weer zeker![]()
![]()
Zou ook weer allemaal geld kosten.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:48 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja hij ging zo snel kreeg het niet mee
Weet het denk al, de dates.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ahh, ja.. dat zou kunnenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zou ook weer allemaal geld kosten.
Weet het denk al, de dates.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hij vroeg zich af waar het geld vandaan komt van die date avond voor Bas.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat zei hij nou over Bas,die door Ben en (ik dacht) Bjorn geholpen zou worden?![]()
+101quote:Op donderdag 17 september 2015 21:40 schreef rowan634 het volgende:
ik wil fitty rowena en waaif pleaseeeeee![]()
Wat betekend dat gele wolkje rechtsboven in het forumstaat een 1 onder?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:49 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Hij vroeg zich af waar het geld vandaan komt van die date avond voor Bas.Merci.
stiff '' die vrouw morgen.. lust geen rauwe ui in de salade '''' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
als iemand jou quote of je een dm stuurtquote:Op donderdag 17 september 2015 21:49 schreef Poezewoes het volgende:
Wat betekend dat gele wolkje rechtsboven in het forumstaat een 1 onder?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dan heeft iemand je gequote.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:49 schreef Poezewoes het volgende:
Wat betekend dat gele wolkje rechtsboven in het forumstaat een 1 onder?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Oh ok dank je!quote:Op donderdag 17 september 2015 21:50 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
als iemand jou quote of je een dm stuurtTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
- dat je gequote wordtquote:Op donderdag 17 september 2015 21:49 schreef Poezewoes het volgende:
Wat betekend dat gele wolkje rechtsboven in het forumstaat een 1 onder?
-dat je een dm hebt
- dat er nieuwe post in het topic zijn terwijl jij iemand quote...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
zoals zij praat,die intonatie daar word je depri vanquote:Op donderdag 17 september 2015 21:40 schreef rowan634 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Al? En nee.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:52 schreef Klapskaats het volgende:
Is die glazen pui nu eigenlijk al klaar?![]()
Cees aan het schoonmaken in de horeca keuken
die man
stopt niet
![]()
Gabs vraagt wanneer Stif eens met Rolf gaat praten.
Stif is al 3 x naar hem toe gegaan, nu is het zijn beurt en anders wacht ze tot het ploft.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Een drie in eentje dus? Da's nie handigquote:Op donderdag 17 september 2015 21:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
- dat je gequote wordt
-dat je een dm hebt
- dat er nieuwe post in het topic zijn terwijl jij iemand quote
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ze is er spontaan grijs van geworden.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Gabs vraagt wanneer Stif eens met Rolf gaat praten.
Stif is al 3 x naar hem toe gegaan, nu is het zijn beurt en anders wacht ze tot het ploft.![]()
Moest nog besteld worden begreep ikquote:Op donderdag 17 september 2015 21:52 schreef Klapskaats het volgende:
![]()
Mark '' gister jullie een wijvenavond nu wij een mannenavond '''' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ze klinkt heel erg verbitterd, al maanden.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:51 schreef lonneberga het volgende:
[..]
zoals zij praat,die intonatie daar word je depri van![]()
Rowena '' ga jij is opzouten.. tjappieboy '' tegen rolf nadat ie zei.. majesteit ga is bier halen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dus Waaif bestelt alles uit de aanbieding en daar moet een ander maar wat van maken.
Zo werkt het natuurlijk niet.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Oh? En nu dan? Hebben ze die deur er weer terug in gezet dan?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Moest nog besteld worden begreep ik![]()
Joehoe, niet hier.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:56 schreef formule het volgende:
Nu de groene draak,dit heb ik niet gepost416.000 kosten
nee tuurlijk nietquote:Op donderdag 17 september 2015 21:56 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Oh? En nu dan? Hebben ze die deur er weer terug in gezet dan?
het kozijn zit erin zonder glas. En nu afgedekt alleen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Cees over Rolf: Hij kookt alleen volgens recepten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dan heb je 1 Note gekregen...quote:Op donderdag 17 september 2015 21:49 schreef Poezewoes het volgende:
Wat betekend dat gele wolkje rechtsboven in het forumstaat een 1 onder?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee uiteraard , had jij wat anders verwachtquote:Op donderdag 17 september 2015 21:52 schreef Klapskaats het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:58 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Nee uiteraard , had jij wat anders verwachtGlazen loods word het nu, de pui is er al.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:58 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Nee uiteraard , had jij wat anders verwacht![]()
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:58 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Nee uiteraard , had jij wat anders verwacht![]()
![]()
Logisch wel: je haalt een deur eruit, plaatst een pui waar het glas nog niet voor aanwezig is. En dan dek je de boel maar even af.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:57 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet
het kozijn zit erin zonder glas. En nu afgedekt alleen.
Waarom kan daar nooit eens iets helemaal van A tot Z kloppen, en in 1x ook .....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: