SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
8888![]()
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Deze TT gaat niet blijven...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij bent LS niet,en je mag zijn naam niet gebruiken.Jammer dit...quote:
[ Bericht 70% gewijzigd door Gert op 17-09-2015 20:46:00 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh wat leuk ik ben een leuke user geselecteerd door Gert en zijn hulpjes.
Het word hier steeds gekker.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Zien we hier zo ook een blauwe user met de naam Febo of de Stem verschijnen?
Dan is het feest compleet. Tenzij john zelf komt mee COSsen. Dan is het echt een feestje.![]()
Mwah, zijn haat voor mij en buitenlanders kwam me niet onbekend voor.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij bent LS niet,en je mag zijn naam niet gebruiken.Jammer dit...![]()
Daar neem ik afstand vanquote:Op donderdag 17 september 2015 20:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwah, zijn haat voor mij en buitenlanders kwam me niet onbekend voor.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
off topicquote:Op donderdag 17 september 2015 20:49 schreef mootie het volgende:
Maar LS wordt hier op handen gedragen, dus ik zeg maar niks meer.Twinning = boring![]()
Nou echt niet door iedereen.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:49 schreef mootie het volgende:
Maar LS wordt hier op handen gedragen, dus ik zeg maar niks meer.![]()
![]()
Eh, voor wat het waard is, ik mis hem nog steeds niet.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:49 schreef mootie het volgende:
Maar LS wordt hier op handen gedragen, dus ik zeg maar niks meer.![]()
Niet door mij hoorquote:Op donderdag 17 september 2015 20:49 schreef mootie het volgende:
Maar LS wordt hier op handen gedragen, dus ik zeg maar niks meer.
TEAM TAFEL
Forum Opties Forumhop: Hop naar: