Oh ja, nu je het zegtquote:Op maandag 28 september 2015 19:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
De eigenaar van City Wok is geen Chinees.
Dat is niet duidelijk, tenminste, de serie heeft er nooit wat over gezegdquote:Op maandag 28 september 2015 19:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
De eigenaar van City Wok is geen Chinees.
Was nog een hele aflevering over die vent van City Wok waaruit bleek dat het een personage was van een Amerikaan met multiple personality disorder.quote:Op maandag 28 september 2015 21:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat is niet duidelijk, tenminste, de serie heeft er nooit wat over gezegd
Ja, maar mensen die binnen een zonnebril dragen neem ik niet serieus. Pas ik het hem zelf hoor zeggen geloof ik hetquote:
http://southpark.wikia.com/wiki/Tuong_Lu_Kimquote:Op maandag 28 september 2015 21:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat is niet duidelijk, tenminste, de serie heeft er nooit wat over gezegd
ja, dat weet ik. Misschien is het wel gewoon een aziaat die zich aanpast naar een amerikaanquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
http://southpark.wikia.com/wiki/Tuong_Lu_Kim
quote:Op dinsdag 29 september 2015 07:12 schreef Poesopstokje het volgende:
Die aflevering met de Japanse wok (?) en Butters die aan alle kanten genaaid wordt.
Het komt nu allemaal weer terug
Neee, da's een hele andere afleveringquote:
O wacht, aan alle kanten genaaid, hahaha, dat had ik even verkeerd gelezen (sowieso was het Kyle).quote:
Dat zekerquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:37 schreef ImMaxa het volgende:
Gebeurt niet extreem veel, maar vind het verder een prima voortzetting van de vorige twee. Ben zeer te spreken over doorlopende verhaallijnen dit en vorig seizoen.
Ja dat werd wel duidelijk, omdat mr Garrison de boel een beetje had vernaggeldquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:50 schreef lord_bono het volgende:
Whole Foods is meer voor de upper class. laat dit plaatje van San Francisco ook zien: [ afbeelding ]
Wellicht dat ze daarom zo graag een Whole Foods willen hebben, kan ook zijn dat er recentelijk nog iets is gebeurt met die winkel. Zo'n grote kenner ben ik niet.
Doorlopend verhaal in de seizoenen ben ik voorstander van, maar kwalitatief mag het wel een stuk beter (aflevering twee was wel uitstekend).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |