Zie mijn post hierboven.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mwah. Hij is niet de enige. En kom op, die Trump shit was duidelijk aanwezig
Zal allemaal wel, maar was toch duidelijk ditquote:Op donderdag 24 september 2015 22:56 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven.
Trump wilde een muur op de zuidelijke grens van het land. Walker deed daar een schepje boven op en wilde Canadezen en mogelijke moslim terroristen vanuit Canada weren. Heeft Walker letterlijk in de media gezegd en daarna tevergeefs geprobeerd te ontkennen.
Walker is sowieso een gestoorde gast. Lees je maar eens in in zijn denkbeelden.
Het petje van Garrison, het prat gaan op zijn volstrekte gebrek aan politieke ervaringen. Gewoon lekker allerhande onwerkbare zaken roeptoeteren, allemaal duidelijk Trump.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:56 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven.
Trump wilde een muur op de zuidelijke grens van het land. Walker deed daar een schepje boven op en wilde Canadezen en mogelijke moslim terroristen vanuit Canada weren. Heeft Walker letterlijk in de media gezegd en daarna tevergeefs geprobeerd te ontkennen.
Walker is sowieso een gestoorde gast. Lees je maar eens in in zijn denkbeelden.
Vast niet, maar ze gaan de continuïteit wel vasthouden, net als vorig jaar.quote:Op vrijdag 25 september 2015 07:21 schreef Syntos het volgende:
Las ik goed dat het hele seizoen hier over gaat?
En de Noordelijke muur en Canadese migranten: allemaal Scott Walker.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het petje van Garrison, het prat gaan op zijn volstrekte gebrek aan politieke ervaringen. Gewoon lekker allerhande onwerkbare zaken roeptoeteren, allemaal duidelijk Trump.
Mja, Walker was geen onervaren outsider.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:02 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
En de Noordelijke muur en Canadese migranten: allemaal Scott Walker.
Er wordt inderdaad gerefereerd naar Trump, maar ook naar Walker. Het is hier misschien niet groot in het nieuws geweest maar dat ding met Walker is in de Amerikaanse pers vrij groot uitgemeten gezien ook hij een van de Republikeinse kandidaten was.
Wel een wereldvreemde extreem christelijke snuiterquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, Walker was geen onervaren outsider.
Ik dacht dat dat hele bro gedoe vijf jaar geleden al oud was.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:10 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Ze doelden op de overdreven politiek correctheid van de maatschappij tegenwoordig.
Dat en het hele Bro gedoe. Da's een ding in Amerika tegenwoordig.
quote:The town of South Park is about to be rewarded for the great strides it’s made in becoming more up-to-date. As the town is gentrifying around him, Kenny attempts to climb out of the cycle of poverty by taking a job at City Wok.
De eigenaar van City Wok is geen Chinees.quote:Op maandag 28 september 2015 09:31 schreef Poesopstokje het volgende:
Krijgen we nou Chinezen die ''he took ouwww jobbb'' roepen tegen Kenny?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |