Niksquote:Op donderdag 17 september 2015 20:01 schreef Geerd het volgende:
Wat gebeurt er als je dat gewoon slikt?? Zonder dat je dat nodig hebt
idkquote:Op donderdag 17 september 2015 20:01 schreef Geerd het volgende:
Speed. Werkende bestanddeel is grofweg hetzelfde.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:07 schreef -AMG- het volgende:
Een stuk of zes tegelijk en het is net alsof je op de pillen bent.
quote:
Dit, niks mis mee. Prima middel, zo goed als onschadelijk en cheap.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:21 schreef Terecht het volgende:
TS, je mag gerust zeggen dat je Ritalin wil proberen hoor.
Ik wil info over de websitequote:Op donderdag 17 september 2015 20:21 schreef Terecht het volgende:
TS, je mag gerust zeggen dat je Ritalin wil proberen hoor.
Nee het is natuurlijk niet de bedoeling dat dat online wordt verkocht, het is wel mogelijk maar of je het krijgt weet je niet.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:25 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Ik wil info over de website
Of t betriuwbaar is ja of nee
Misschien niet, maar voor ¤10 kun je wel een gokje wagen tenzij je straatarm bent. Verder kun je het best met Paypal betalen, want dan kun je het geld via Paypal terugkrijgen.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:25 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Ik wil info over de website
Of t betriuwbaar is ja of nee
Waarquote:Op donderdag 17 september 2015 20:37 schreef OllieWilliams het volgende:
Eventueel kun je ethylfenidaat wel betrouwbaar bestellen op internet. Vrijwel identiek aan ritalin (methylfenidaat) qua effect, werking, schadelijkheid, etc.
Ja maar straks slik ik iets anders en blijkt t helemaal geen ritalin te zijn wat ze gevenquote:Op donderdag 17 september 2015 20:39 schreef eleusis het volgende:
[..]
Misschien niet, maar voor ¤10 kun je wel een gokje wagen tenzij je straatarm bent. Verder kun je het best met Paypal betalen, want dan kun je het geld via Paypal terugkrijgen.
Koop het, slik het, en geef live updates op FOK!. Dan kunnen de kenners hier beoordelen of je Ritalin hebt geslikt of rattengif met waspoeder.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:40 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Ja maar straks slik ik iets anders en blijkt t helemaal geen ritalin te zijn wat ze geven
quote:Op donderdag 17 september 2015 20:42 schreef Terecht het volgende:
[..]
Koop het, slik het, en geef live updates op FOK!. Dan kunnen de kenners hier beoordelen of je Ritalin hebt geslikt of rattengif met waspoeder.
Je kunt een deel van een pil af schrapen en testen in bijvoorbeeld een Marquis of Mandelin reagens, het zou dan licht geel-oranje moeten worden.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:40 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Ja maar straks slik ik iets anders en blijkt t helemaal geen ritalin te zijn wat ze geven
quote:Op donderdag 17 september 2015 20:07 schreef -AMG- het volgende:
Een stuk of zes tegelijk en het is net alsof je op de pillen bent.
Het helpt veel mensen met concentratie en studerenquote:Op donderdag 17 september 2015 20:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom, in hemelsnaam. Waarom?
Goeie dingen,quote:Op donderdag 17 september 2015 20:47 schreef MaximumRush het volgende:
Zoek gewoon iemand die ADD/ADHD heeft, die wilt vast wel delen.
Ik hoef alleen maar naar m'n huisarts te bellen en er ligt de volgende dag een maandvoorraadje bij m'n apotheek. Af en toe geef ik wel eens een stripje weg aan vrienden.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:28 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Goeie dingen,
Hoe heb je dat gefixed
Klopt, ik krijg gewoon elke maand een hele lading mee van de apotheekquote:Op donderdag 17 september 2015 19:58 schreef Vlinderbom het volgende:
wtf,
ik tik dit in op google, en vervolgens komt er een site waarbij je het gewoon kan kopen.
dit is bullshit toch?
tik ff in: ritalin kopen , en dan eerste zoekresultaat.
Iemand die mij hier meer over kan vertellen?
eey pssst......quote:Op vrijdag 18 september 2015 03:04 schreef kuolema het volgende:
Ik zou het niet vertrouwen. Heb zelf wel een connectie, maar van hem krijg ik het alleen in ruil voor mijn slaappillen
Gediagnosticeerd met ADD. Daar hoort dan meestal ook medicatie bij.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:28 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Goeie dingen,
Hoe heb je dat gefixed
Misschien had Nappa ook wat ritalin moeten nemenquote:Op vrijdag 18 september 2015 15:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb mijn examens gehaald op Ritalin![]()
Goed spul om even goed geconcentreerd maar ook hyper te zijn.
Ze wouden het niet eerst proberen met een therapietje?quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:13 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Gediagnosticeerd met ADD. Daar hoort dan meestal ook medicatie bij.
Is het echt zo'n wondermiddel dan ja?quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb mijn examens gehaald op Ritalin![]()
Goed spul om even goed geconcentreerd maar ook hyper te zijn.
Voor mij wel.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:12 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Is het echt zo'n wondermiddel dan ja?
Raak je er niet langzaam verslaafd aan?quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Voor mij wel.
De vierde klas heb ik vooral buiten rokend op een bankje doorgebracht. Geen boek opengehad, toch met 8en en 9's geslaagd.
Maaarrr, aan de andere kant; ik deed VMBO-TL terwijl ik VWO niveau heb/had.![]()
Nu gebruik ik het nog wel eens om wakker te blijven. Moet elke twee weken een flinke rit terug rijden naar huis in het donker, dan is een Ritalinnetje wel prettig. Mijn focus op de weg wordt er ook stukken beter van.
Nee, ik gebruik het niet zo vaak.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:36 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Raak je er niet langzaam verslaafd aan?
hmmm okequote:Op vrijdag 18 september 2015 16:39 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik het niet zo vaak.
Als je het elke dag slikt is die hyperactiviteit/focus zo weg.
Gebruik het misschien 1/2x per maand. En dan als pepmiddel.
Dexamfetaminequote:Op vrijdag 18 september 2015 00:10 schreef Strugglemaster het volgende:
Methylfenidaat
Dex is die echte
Waz datquote:Op vrijdag 18 september 2015 18:13 schreef bobbernaut het volgende:
Trouwens, geen stash ritalin in je huis hebben
quote:
Behandeling is meestal therapie in combinatie met medicatie. Therapie alleen zet geen zoden aan de dijk. Je leert alleen maar trucjes om ermee om te gaan.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:12 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Ze wouden het niet eerst proberen met een therapietje?
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:58 schreef Vlinderbom het volgende:
wtf,
ik tik dit in op google, en vervolgens komt er een site waarbij je het gewoon kan kopen.
dit is bullshit toch?
Wil je het kopen misschien? Is het dan gelukt?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:58 schreef Vlinderbom het volgende:
wtf,
dit is bullshit toch?
Ritalin is nauw verwant aan Speed. Heeft dus ongeveer zelfde effect. Iemand met ADHD heeft ook een heel andere reactie op speed, dan iemand die dit niet heeft.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:01 schreef Geerd het volgende:
Niet alleen speed. Ik kan uit ervaring vertellen dat bijna alle drugs een ander effect heeft op iemand met ADHD.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:45 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
Ritalin is nauw verwant aan Speed. Heeft dus ongeveer zelfde effect. Iemand met ADHD heeft ook een heel andere reactie op speed, dan iemand die dit niet heeft.
+1quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:10 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Niet alleen speed. Ik kan uit ervaring vertellen dat bijna alle drugs een ander effect heeft op iemand met ADHD.
Ligt er maar net aan, ik ken genoeg mensen met adhd die er aardig peppie reagerenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:45 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
Ritalin is nauw verwant aan Speed. Heeft dus ongeveer zelfde effect. Iemand met ADHD heeft ook een heel andere reactie op speed, dan iemand die dit niet heeft.
haha ja want via het darkweb heb je wel een kvk nummer, contactinfo en betrouwbaar e-mailadres. Beter vraag je wat rond, altijd wel een medestudentje met adhd die wat extra tientjes wil verdienenquote:Op donderdag 17 september 2015 20:29 schreef leeell het volgende:
[..]
Nee het is natuurlijk niet de bedoeling dat dat online wordt verkocht, het is wel mogelijk maar of je het krijgt weet je niet.
Geen kvk nummer
schimmige email
geen contactinfo.
Bestel het dan gewoon via darkweb
Truequote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:45 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
laten testen dan voordat je het inneemtquote:Op donderdag 17 september 2015 20:40 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Therapie met een ADD/ADHD'er wat doorgaans wordt vastgesteld of in de kindertijd of tijdens de puberteit, succes. Ik ben na twee therapeutische afspraken waarbij ik sowieso al te laat was (die kerel stond bij de afspraak (Altrecht) ook gewoon voor de deur te roken omdat hij er toch al vanuit ging dat ik te laat zou komen) niet eens meer op komen dagen. Alleen bij volwassenen en jonge kinderen die met de ouders meekomen werkt zoiets.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:12 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Ze wouden het niet eerst proberen met een therapietje?
Drugsdealer gespot!quote:Op donderdag 17 september 2015 20:47 schreef MaximumRush het volgende:
Zoek gewoon iemand die ADD/ADHD heeft, die wilt vast wel delen.
Ik hoef alleen maar naar m'n huisarts te bellen en er ligt de volgende dag een maandvoorraadje bij m'n apotheek. Af en toe geef ik wel eens een stripje weg aan vrienden.
Wil jij mijn pillen testen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
laten testen dan voordat je het inneemt
ik heb geen testlaboratoriumquote:
je kunt echt veel beter naar novadic of jellinek gaan om je spul daar gratis te laten testen heurquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:34 schreef vaduz het volgende:
[..]
Jij bent toch zelf een testlaboratorium?
wie? wat? waar? hoe weet je dat?quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je kunt echt veel beter naar novadic of jellinek gaan om je spul daar gratis te laten testen heur
http://www.drugs-test.nl/waar-testen-quote:
waarom word je daar emotioneel van?quote:
Alsof die het voor kan schrijven.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:36 schreef Breakingk het volgende:
Iemand die het aan mij wil verkopen? Ik loop al bij de psycholoog, maar ze doet zo moeilijk
Uhh nee dat kan alleen de koning toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:55 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Alsof die het voor kan schrijven.
Ik heb het jarenlang gebruikt en moet eerlijk toegeven dat ik blij ben dat ik van die rommel af ben.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:36 schreef Breakingk het volgende:
Iemand die het aan mij wil verkopen? Ik loop al bij de psycholoog, maar ze doet zo moeilijk
Nee, een psychiater.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:08 schreef Breakingk het volgende:
[..]
Uhh nee dat kan alleen de koning toch?
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:08 schreef Breakingk het volgende:
[..]
Uhh nee dat kan alleen de koning toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |