Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik denk dat jij even niet zo brutaal moet doen
Die hebben dan ook echt de slechtste selectie in jaren. Elk jaar kopen ze derderangs voetballers om de weinige verkochte goede spelers te vervangen, wat logischerwijs dus niet lukt.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:27 schreef HighVolume het volgende:
celtic speelt ook echt kut voetbal
Nee inderdaad, lijkt ook tenminste weer een echte linksbuiten te zijn.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:28 schreef Kopsterk het volgende:
Die Younes bevalt me niet slecht tot nu toe
Meer rechtsbuiten me dunkt.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee inderdaad, lijkt ook tenminste weer een echte linksbuiten te zijn.
neequote:Op donderdag 17 september 2015 19:29 schreef Enchanter het volgende:
Ajax
Ben 'blij' dat ik aan het 'werk' ben
Is het weer 45738975943 x balletje passen en niks creëren ?
Mwoh, aardige goal in ieder gevalquote:Op donderdag 17 september 2015 19:29 schreef Enchanter het volgende:
Ajax
Dan stap ik net in op Utrecht CS vanuit school. Kan 16:00 ook?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dan zit er nog maar één ding op. Morgen 15:00, Amsterdam Centraal.
Nee.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:29 schreef Enchanter het volgende:
Ajax
Nee juist niet, bij vlagen leuk aanvallend spel, dankzij Klaassen, Younes en Fischer. De rest is echter wel zwak ja.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:29 schreef Enchanter het volgende:
Ajax
Nee, puur genotquote:Op donderdag 17 september 2015 19:29 schreef Enchanter het volgende:
Ajax
Spelen niet eens zo heel slechtquote:Op donderdag 17 september 2015 19:29 schreef Enchanter het volgende:
Ajax
natuurlijk nietquote:Op donderdag 17 september 2015 19:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dus niemand kijkt Groningen ofwat?
Jawel.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is dat op tv?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik denk dat Johannes Groningen kijktquote:Op donderdag 17 september 2015 19:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nee. Waarom?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dat is toch niet boeiend en/of spectaculair.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is goed. Met guns of zonder?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan stap ik net in op Utrecht CS vanuit school. Kan 16:00 ook?
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hardop laughing out loud.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:31 schreef Saekerhett het volgende:
HAHAHAHA SINKGRAVEN
Hardop LOL hier.
Scherp!quote:Op donderdag 17 september 2015 19:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hardop laughing out loud.
Pleonasme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schønequote:Op donderdag 17 september 2015 19:32 schreef coronatus het volgende:
Sinkgraven zit niet in de wedstrijd.., wissel Schöne.
Een been breken bijvoorbeeldquote:Op donderdag 17 september 2015 19:32 schreef Ramboetan het volgende:
Er moeten rare dingen gebeuren wil Sinkgraven MOTM worden.
Is toch geen vergelijk, in 95 waren ze zoveel minderquote:Op donderdag 17 september 2015 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Sambavoetbal in de ArenA.
In before Brammess over Ajax in 1995.
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:32 schreef Badr_Harry het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik neem de dochter van Frank wel serieusquote:Op donderdag 17 september 2015 19:33 schreef ForzaMilan het volgende:
Als Sink niet gewisseld wordt in de rust neem ik Frank niet meer serieus. (Wat ik toch al niet meer deed)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Lekker?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:34 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ik neem de dochter van Frank wel serieus
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
Snel naar de kant lopen voor zijn wissel?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:34 schreef Kopsterk het volgende:
Sinkgraven heeft wel het vermogen om straks uit het niets iets geniaals te doen
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Sneijder, Ibrahimovic, Eriksen en Suarez ook denk ik.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:35 schreef Kopsterk het volgende:
Met Bazoer zouden we dit Celtic HE-LE-MAAL de tering in spelen
is die geblesseerd eigenlijk? Of wat? Krijgt rust?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:35 schreef Kopsterk het volgende:
Met Bazoer zouden we dit Celtic HE-LE-MAAL de tering in spelen
Jij volgt je club op de voet.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:35 schreef Seam het volgende:
[..]
is die geblesseerd eigenlijk? Of wat? Krijgt rust?
Wat dacht je van geschorst?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Schorsingquote:Op donderdag 17 september 2015 19:35 schreef Seam het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:35 schreef Rickertman96 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lustiiiiigquote:
Irizarquote:Op donderdag 17 september 2015 19:36 schreef franklop het volgende:
Izagirre, was dat geen Bakelandts?
Dat was Irizar.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:36 schreef franklop het volgende:
Izagirre, was dat geen Bakelandts?
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:36 schreef Rickertman96 het volgende:
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
ah ja, ook ik maak wel eens foutenquote:Op donderdag 17 september 2015 19:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat was Irizar.
Maar leuke poging.
Waar ligt Gronignen?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
hebben die Fransen Gronignen afgebroken?
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Ja, leuk.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:37 schreef Seam het volgende:
[..]Halve mislukte panenka was het, wel een mooie btwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilerquote:Op donderdag 17 september 2015 19:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Halve mislukte panenka was het, wel een mooie btw
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:37 schreef Seam het volgende:
[..]Ja roept m'n mattie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Kunnen jullie elkaar de hand schudden.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Celtic...
El Ghazi doet weer gekke dingen. Wat een loser is het toch ook.
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:39 schreef Happel het volgende:
19:08 isn't just a time
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:39 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Kunnen jullie elkaar de hand schudden.
Ja en 1999 isnt just a year. Nu optiefen.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:39 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
wat triest ditquote:Op donderdag 17 september 2015 19:39 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:39 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Wees niet bang,het is gewoon een kutmarrokaanquote:Op donderdag 17 september 2015 19:39 schreef Kopsterk het volgende:
In interviews lijkt El Ghazi altijd zo'n lieve bescheiden jongen
Valt niets aan te doen, Bianconeri. Zondag weer lekker het verdriet wegspoelen met een zege op AZ.quote:
Oké man.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:39 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal nietquote:Op donderdag 17 september 2015 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Hoe kan je nou een tegengoal krijgen tegen Celtic, dat zijn allemaal semi-profs, de lokale bakkers en slagers uit Glasgow.
wie?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:40 schreef Seam het volgende:
Die Happel is toch ook serieus mod geweest of niet?
Beste keeper van de eredivisie.quote:
* redtquote:Op donderdag 17 september 2015 19:40 schreef BadderHaring het volgende:
BREAKING: CILLESSEN RED, CILLESSEN RED
Yep.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:40 schreef Seam het volgende:
Die Happel is toch ook serieus mod geweest of niet?
redquote:Op donderdag 17 september 2015 19:40 schreef BadderHaring het volgende:
Rode kaart?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:40 schreef BadderHaring het volgende:
Niet? Dat dacht ik, kan ik mis hebben hoorquote:
ik ben er wel klaar mee eigenlijk"quote:Op donderdag 17 september 2015 19:40 schreef BadderHaring het volgende:
Doet het leuk. Goede actie bij de gelijkmaker.quote:
Één van de betere op het veld.quote:
Van Ajax zelfs de beste imo.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Één van de betere op het veld.
Uitloggen is altijd een optie.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:42 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ik ben er wel klaar mee eigenlijk"
Zelfs een prutser als Depay scoorde daar tegen iddquote:Op donderdag 17 september 2015 19:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tegen Brugge.
Daar won United zelfs van.
Mijn IQ overstijgt de 75 niet. Denk inderdaad dat je wel een punt hebtquote:Op donderdag 17 september 2015 19:40 schreef VXXLL het volgende:
Happel staat symbool voor het stereotype domme Feyenoorder
ForzaMilan heten en Ajacied zijn, wat triest.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:43 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ga lekker naar je intertoto topic.
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:44 schreef hafcfan het volgende:
Gelukkig staat Heracles na dit weekend 1e i.p.v. deze prutsers
AFC?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Als Ajax deze wedstrijd verliest ga ik voor een andere club supporteren.
teringquote:Op donderdag 17 september 2015 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Misschien moeten Netto en Frankie ook naar het 2de elftalquote:Op donderdag 17 september 2015 19:44 schreef Tagliano het volgende:
Godverdomme, Gudelj moet gewisseld worden en voorlopig niet meer terugkeren in de selectie
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Debielquote:Op donderdag 17 september 2015 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Terwijl afgelopen keren iedereen nog zo positief over hem was en nou ineens moet hij er niet meer in?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:44 schreef Tagliano het volgende:
Godverdomme, Gudelj moet gewisseld worden en voorlopig niet meer terugkeren in de selectie
haha ben je voor Barca ofzo?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Leuk stukje satire van de gemiddelde Ajacied.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |