oke dit is oprecht een leuk verhaalquote:Op donderdag 17 september 2015 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er was gisteren een studiefeestje en een paar gasten hadden een meisje mee naar huis genomen die echt straalbezopen was.
De ochtend erna was ze opeens verdwenen. In de tussentijd had ze op de tafel gescheten en het afgeveegd met een donald duck pocket.
ultra'squote:Op donderdag 17 september 2015 19:04 schreef hafcfan het volgende:
ik kan die Groningen ultra's moeilijk serieus nemen
Het is ook maar Celtic he.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:04 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax ook wat last van thuisblijvers voor de EL, zie ik.
Terwijl er toch redelijk was passe-partouts en kaarten verkocht waren las ikquote:Op donderdag 17 september 2015 19:04 schreef BadderHaring het volgende:
Gezellig dat je er bentquote:Op donderdag 17 september 2015 19:04 schreef Karina het volgende:
Ah net op tijd dus. Ik zag nog 1 minuutje bij Masterchef net.
Maar ik kijk nu
Eerste keer dat ik het hoorde was viavia maar ik weet wel om wie het ging. Het ging redelijk als lopend vuurtje natuurlijkquote:Op donderdag 17 september 2015 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
oke dit is oprecht een leuk verhaal
pics en heb je dit zelf gehoord?
Het blijft Ajax.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:04 schreef BadderHaring het volgende:
is ie al uit ja?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:05 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb net met PES 2016 op superstar 4-0 gewonnen met Nederland van Brazilië
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het hoorde was viavia maar ik weet wel om wie het ging. Het ging redelijk als lopend vuurtje natuurlijk
Ik moet wel ergens foto's hebben maar die heb ik zelf niet bekeken, vond ik te vies
Ik hoorde hier iemand vorige week anders beweren dat de poule van Ajax aansprekender was dan die van PSV in de CL.quote:
okquote:Op donderdag 17 september 2015 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al die Ajacieden afgelopen jaren janken om PSV.
Hahahaha.
Die namen, north london enzoquote:Op donderdag 17 september 2015 19:05 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb net met PES 2016 op superstar 4-0 gewonnen met Nederland van Brazilië
Jammer, er is nog plek zat.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:06 schreef Kopsterk het volgende:
Wou dat ik in de Arena zat![]()
Was helaas niet mogelijk
Wil desnoods een Matchcentertopic aanmaken?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:06 schreef Toto69 het volgende:
hier ook standen van andere matches in spoiler of?
Hahahaquote:
Vind ik goed.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil desnoods een Matchcentertopic aanmaken?
Maak dat gewoon hier dan,quote:Op donderdag 17 september 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dankje. Ik had willen gaan maar het kwam niet zo goed uit. En morgenavond ga ik ook al de hort opquote:
Lief.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee van feyenoord word je blijquote:Op donderdag 17 september 2015 19:06 schreef Pascalus het volgende:
Van het woord woord "ultras" krijg ik kotsneigingen.
We moeten wel een beetje overzicht behouden. Er zijn veel mensen die waarde hechten aan 'spannende' samenvattingen.quote:
Jouw posts zitten daar nog een stukje onderquote:Op donderdag 17 september 2015 19:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
Celtic is van het niveau cambuur
Kaartje voor Ajax zijn een statussymbool bij dat klappubliek. Hebben is belangrijker dan echt gaan, dat is met seizoenskaarten ook al jaren zo. Ongelooflijk veel no-show, maar door gemanipuleer met bezoekerscijfers vegen ze dat onder de pet.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Terwijl er toch redelijk was passe-partouts en kaarten verkocht waren las ik
Net als Hoesen en Veltmanquote:Op donderdag 17 september 2015 19:09 schreef hafcfan het volgende:
volgens Heinz is Sinkgraven een topper
Leukquote:Op donderdag 17 september 2015 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij dacht dat het een penalty was
DAAR MOET JE KEEPERS NIET OP BEOORDELENquote:Op donderdag 17 september 2015 19:10 schreef Caland het volgende:
Cillessen keer ernaar alsof het een penalty was.
Ach, als hij hem had proberen te vangen dan was hij toch tussen zijn handen doorgeschoten,quote:Op donderdag 17 september 2015 19:10 schreef Zorro het volgende:
Die Cillessen
Laat ik maar niks doen, waarom zou ik ook.
Dan had ie wel gedoken. Bij een penal kan hij beter blijven staan.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:11 schreef VXXLL het volgende:
Dacht Cillessen dat het een penalty was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Ik denk dat hij er langs heen kijkt.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
Hopelijk komt Cillessen na de wedstrijd weer voor de camera
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:12 schreef Seam het volgende:
Vermeer>CillessenKlopt gwnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is Ajax maar, die kunnen er niks van.quote:
Vermeer>CillessenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
Dat is het al...quote:Op donderdag 17 september 2015 19:12 schreef bombmannl het volgende:
Zal wel weer een jongetjes tegen mannen wedstrijd worden
Vermeer>CillessenVermeer niet, maar Zoet is op dit moment absoluut beter in vorm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSV kwam ook achter. Ze willen ons in alles kopierenquote:Op donderdag 17 september 2015 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is Ajax maar, die kunnen er niks van.
Dat zegt niks. Krul is al jaren beter in vorm.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vermeer niet, maar Zoet is op dit moment absoluut beter in vorm.
Helemaal mee eens hoor, was alleen een grapje omdat er nog serieus Feyenoorders zijn die dit geloven.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vermeer niet, maar Zoet is op dit moment absoluut beter in vorm.
gifquote:Op donderdag 17 september 2015 19:14 schreef Tagliano het volgende:
Het enige wat Gudelj nog had was een leuke trap. Zien we ook niks meer van
Nee, dat kan niet.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:14 schreef danos het volgende:
Kunnen ze gvd niet voor iedere kutcorner een maandsalaris in rekening brengen..
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:16 schreef VXXLL het volgende:
De Zweedse versie van Beugelsdijk speelt bij Celtic
Luustiighhhhhhhhhhhhh
Sorry
Wil je dat niet meer doen?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:16 schreef VXXLL het volgende:
De Zweedse versie van Beugelsdijk speelt bij Celtic
Luustiighhhhhhhhhhhhh
Sorry
Beter heeft ie gewoon niks te kiezen.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:17 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk kiest El Ghazi voor Marokko
Immers mistquote:Op donderdag 17 september 2015 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Gudelj verprutst een aanval.
GRAS IS GROEN GR GR
Sinkgraven is de nieuwe Maher. Gekocht op een paar leuke wedstrijden en wat leuke techniek, maar gewoon niet goed genoeg.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:17 schreef Seam het volgende:
SinkieDie jongen is ook geen schim van hoe hij speelde bij Heerenveen (en dat was eigenlijk ook al niet geweldig).
Thuisbezorgd hier.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:19 schreef VXXLL het volgende:
Even mijn krieltjes en biefstukreepjes opwarmen
Teleurstelling omdat de transfer naar Manchester niet doorging.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:18 schreef Saekerhett het volgende:
Cillessen wordt met de week slechter.
Cillessen laat een penalty door.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strootman is geblesseerd, tevens boos.
wat voor zak?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:20 schreef Caland het volgende:
Ik heb zo'n iglo-zak op. Nog best okay.
Was het duur?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:20 schreef Caland het volgende:
Is wel vroeg om te zeggen, maar zou me niet veel verbazen als het daadwerkelijk zo loopt. Is erg jammer aangezien er voldoende andere talent op zijn positie klaarstaat.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sinkgraven is de nieuwe Maher. Gekocht op een paar leuke wedstrijden en wat leuke techniek, maar gewoon niet goed genoeg.
Cocu heeft geen persoonlijkheid.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Cillessen laat een penalty door.
Bal is rond.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cocu heeft geen persoonlijkheid.
Lekker vooruitzicht. Heb gvd honger.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:20 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Het duurde anderhalf uur voor ze er waren hier.
Met als reden 'Het was droek op weg.'
hier zijn ze er meestal binnen 30 minquote:Op donderdag 17 september 2015 19:20 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Het duurde anderhalf uur voor ze er waren hier.
Met als reden 'Het was droek op weg.'
Dat is retesmerig manquote:Op donderdag 17 september 2015 19:20 schreef Caland het volgende:
Hohoho, de wedstrijd is nog niet gespeeld he!quote:Op donderdag 17 september 2015 19:21 schreef Cavaliers het volgende:
Ajax is het lachertje van Europa.
Halve finale is reëel.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:21 schreef Cavaliers het volgende:
Ja zo'n vroege tegengoal helpt ook niet echt.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:20 schreef Tagliano het volgende:
Celtic staat ietsje minder ver terug dan Jablonec, scheelt weinig
Uiteraardquote:Op donderdag 17 september 2015 19:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja zo'n vroege tegengoal helpt ook niet echt.
*Forrestquote:Op donderdag 17 september 2015 19:22 schreef Kopsterk het volgende:
Haha, die Forest denkt dat hij Tete voorbij kan komen
Nee dat is United. Die hebben namelijk van psv verloren.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:21 schreef Cavaliers het volgende:
PSV is kwalitatief gewoon beter. Logische uitslag.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:23 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Nee dat is United. Die hebben namelijk van psv verloren.
Kijk jij analoog ofzoquote:Op donderdag 17 september 2015 19:25 schreef Rickertman96 het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOL
Dat had nou niemand verwacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen in Napels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ik wil het beste voor Ajax, dus wat denk jequote:Op donderdag 17 september 2015 19:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ajax draait veel beter zonder Milik. Wat doet dat met je?
Ondertussen in Napels.Ajax - Celtic 1-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je liegt.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik wil het beste voor Ajax, dus wat denk je
Ondertussen in Napels.Veel interessanter wedstrijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |