oke dit is oprecht een leuk verhaalquote:Op donderdag 17 september 2015 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er was gisteren een studiefeestje en een paar gasten hadden een meisje mee naar huis genomen die echt straalbezopen was.
De ochtend erna was ze opeens verdwenen. In de tussentijd had ze op de tafel gescheten en het afgeveegd met een donald duck pocket.
ultra'squote:Op donderdag 17 september 2015 19:04 schreef hafcfan het volgende:
ik kan die Groningen ultra's moeilijk serieus nemen
Het is ook maar Celtic he.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:04 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax ook wat last van thuisblijvers voor de EL, zie ik.
Terwijl er toch redelijk was passe-partouts en kaarten verkocht waren las ikquote:Op donderdag 17 september 2015 19:04 schreef BadderHaring het volgende:
Gezellig dat je er bentquote:Op donderdag 17 september 2015 19:04 schreef Karina het volgende:
Ah net op tijd dus. Ik zag nog 1 minuutje bij Masterchef net.
Maar ik kijk nu
Eerste keer dat ik het hoorde was viavia maar ik weet wel om wie het ging. Het ging redelijk als lopend vuurtje natuurlijkquote:Op donderdag 17 september 2015 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
oke dit is oprecht een leuk verhaal
pics en heb je dit zelf gehoord?
Het blijft Ajax.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:04 schreef BadderHaring het volgende:
is ie al uit ja?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:05 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb net met PES 2016 op superstar 4-0 gewonnen met Nederland van Brazilië
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het hoorde was viavia maar ik weet wel om wie het ging. Het ging redelijk als lopend vuurtje natuurlijk
Ik moet wel ergens foto's hebben maar die heb ik zelf niet bekeken, vond ik te vies
Ik hoorde hier iemand vorige week anders beweren dat de poule van Ajax aansprekender was dan die van PSV in de CL.quote:
okquote:Op donderdag 17 september 2015 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al die Ajacieden afgelopen jaren janken om PSV.
Hahahaha.
Die namen, north london enzoquote:Op donderdag 17 september 2015 19:05 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb net met PES 2016 op superstar 4-0 gewonnen met Nederland van Brazilië
Jammer, er is nog plek zat.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:06 schreef Kopsterk het volgende:
Wou dat ik in de Arena zat![]()
Was helaas niet mogelijk
Wil desnoods een Matchcentertopic aanmaken?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:06 schreef Toto69 het volgende:
hier ook standen van andere matches in spoiler of?
Hahahaquote:
Vind ik goed.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil desnoods een Matchcentertopic aanmaken?
Maak dat gewoon hier dan,quote:Op donderdag 17 september 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dankje. Ik had willen gaan maar het kwam niet zo goed uit. En morgenavond ga ik ook al de hort opquote:
Lief.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee van feyenoord word je blijquote:Op donderdag 17 september 2015 19:06 schreef Pascalus het volgende:
Van het woord woord "ultras" krijg ik kotsneigingen.
We moeten wel een beetje overzicht behouden. Er zijn veel mensen die waarde hechten aan 'spannende' samenvattingen.quote:
Jouw posts zitten daar nog een stukje onderquote:Op donderdag 17 september 2015 19:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
Celtic is van het niveau cambuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |