Maak er een KLB topic over zou ik zeggen.quote:Op donderdag 17 september 2015 07:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap daar dus nooit de lol van he. Lekker een reactie quoten zonder er iets aan toe te voegen of wat dan ook.
Soms nog 100 keer achter elkaar en die lui hebben daar dan de grootste lol in ook. Heb je dan zelf niks te zeggen of hoe zit dat?
Jij ook goedemorgen Tim. Lekker geslapen?quote:Op donderdag 17 september 2015 07:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap daar dus nooit de lol van he. Lekker een reactie quoten zonder er iets aan toe te voegen of wat dan ook.
Soms nog 100 keer achter elkaar en die lui hebben daar dan de grootste lol in ook. Heb je dan zelf niks te zeggen of hoe zit dat?
quote:Op donderdag 17 september 2015 07:32 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2015 07:32 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2015 10:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja dan moet je ook niet zo boos kijken
Ik bijt ze altijd kapot.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Kennen jullie dat? Als je zo'n paracetamol neemt dat nog een beetje van die smaak op je tong komt.
Brrrrr.
Maar het smaakt fucking smerig?quote:Op donderdag 17 september 2015 10:43 schreef anonymoussie het volgende:
Ik los het altijd op met een klein laagje water.
Dit werkt ook ja, fijnmalen en in water.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:43 schreef anonymoussie het volgende:
Ik los het altijd op met een klein laagje water.
Oh... Dat is kut.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat het anders in mijn strot blijft steken.
Ik ben niet zo goed in pillen slikken.
Ja.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit werkt ook ja, fijnmalen en in water.
Nee cola is lekker.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar het smaakt fucking smerig?
Hoeveel RAM gebruikt chrome en hoeveel heb je vrij?quote:Op donderdag 17 september 2015 11:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Chrome blijft de hele tijd hangen als ik bv van venster wissel of nieuw tabblad open. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Goede vraag. Waar kan ik dat zien :pquote:Op donderdag 17 september 2015 11:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hoeveel RAM gebruikt chrome en hoeveel heb je vrij?
Rechtermuisklik op je taakbalk en dan properties of eigenschappenquote:Op donderdag 17 september 2015 11:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Goede vraag. Waar kan ik dat zien :p
Bij taakbeheer?
Hmmm ja dan krijg ik de eigenschappen van start :pquote:Op donderdag 17 september 2015 11:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Rechtermuisklik op je taakbalk en dan properties of eigenschappen
Je moet niet op start drukken, op de taakbalk zelf.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm ja dan krijg ik de eigenschappen van start :p
#noob
quote:Op donderdag 17 september 2015 11:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm ja dan krijg ik de eigenschappen van start :p
#noob
Ja dat doe ik ook alleen geeft hij dan de eigenschappen van start weer.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je moet niet op start drukken, op de taakbalk zelf.
Gewoon op iets anders klikken dan. Task manager ofzo weet ik het. Gewoon klikken. Kapot krijg je het toch niet.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook alleen geeft hij dan de eigenschappen van start weer.
Dit?quote:Op donderdag 17 september 2015 11:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Gewoon op iets anders klikken dan. Task manager ofzo weet ik het. Gewoon klikken. Kapot krijg je het toch niet.
Tinypic wordt hier geblokkerd, gewoon overal op klikken en als je pc dan gaat restarten even wachten tot hij weer geboot is en door blijven klikken. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:
Overal op gaan klikken totdat die zelf gaat herstarten en vooral blijven doorklikken?quote:Op donderdag 17 september 2015 11:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Tinypic wordt hier geblokkerd, gewoon overal op klikken en als je pc dan gaat restarten even wachten tot hij weer geboot is en door blijven klikken. Zo moeilijk is het allemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2015 12:57 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 17 september 2015 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Zijn toch zeker 58 hosseldm's die niet zo succesvol waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee 30, met 30 keerquote:Op donderdag 17 september 2015 15:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn toch zeker 58 hosseldm's die niet zo succesvol waren.
quote:Op donderdag 17 september 2015 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee 30, met 30 keerals antwoord
Wees blij dat Fatima nog niet aan het rellen is geslagenquote:Op donderdag 17 september 2015 16:03 schreef Specularium het volgende:
Met jullie vluchtelingen-livetopic, stelletje ramptoeristen.
Van alle mensen waarvan ik dacht dat ze het wisten....quote:
Onder of boven? Hahahahaquote:Op donderdag 17 september 2015 18:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit een haakje aan dat plastic ding, kun je hem er zo in hangen.
Hoe kan ik het beste mijn eigen hoofd er af halen?quote:Op donderdag 17 september 2015 18:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Van alle mensen waarvan ik dacht dat ze het wisten....
Okay, herkansing. Ff checken of je wife material bent. Hoe maak je een sandwich?
Sorry broederquote:Op donderdag 17 september 2015 18:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Van alle mensen waarvan ik dacht dat ze het wisten....
Okay, herkansing. Ff checken of je wife material bent. Hoe maak je een sandwich?
-----> IS.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe kan ik het beste mijn eigen hoofd er af halen?
Waaromquote:Op donderdag 17 september 2015 18:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wil het graag zo snel mogelijk?
Is dat je nieuwe vriend?quote:Op donderdag 17 september 2015 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je weet wel Elf van Elfletterig.. Vroeg mij af of hij er was.
Ja, nu wil ik het ook wel weten...quote:Op donderdag 17 september 2015 18:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Wilde hem vertellen wat ik vandaag ga eten.
Ja ga jou het niet eerst vertellen he.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja, nu wil ik het ook wel weten...
Nu wil ik het niet meer weten.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ga jou het niet eerst vertellen he.
Mooi.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:58 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nu wil ik het niet meer weten.
Wat had jij dan?quote:Op donderdag 17 september 2015 18:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wat ik had was toch lekkerder.
Wat ik straks heb nog veel lekkerderquote:Op donderdag 17 september 2015 18:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wat ik had was toch lekkerder.
Dat weet je niet.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ik straks heb nog veel lekkerder
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ik straks heb nog veel lekkerder
quote:
Ook lekker!quote:
Herfst.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ook lekker!
De herfstcollectie is inmiddels uit de kast hier. Altijd leuk, seizoenswisselingen.
En ja, kittens zijn leuk. Al vind ik honden net wat leuker.
Herfsthakken wil ik wel showen.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:52 schreef anonymoussie het volgende:
Pics van jouw herfstoutfit, moemoe.
Vanavond een dunne trui gekochtquote:Op donderdag 17 september 2015 22:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Herfsthakken wil ik wel showen.
Maar dan zou ik ook graag een stuk van jullie herfstcollectie willen zien!
Ha! Slim.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Herfsthakken wil ik wel showen.
Maar dan zou ik ook graag een stuk van jullie herfstcollectie willen zien!
Dit is meer iets voor Felix.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:04 schreef moemoe het volgende:
Gewoon een ''wat draag je nu'' herfsteditie.
Je hoofd hoeft er toch niet op.
Eens.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Er is dus absoluut niks leuks aan de herfst.
Alleen als je zelf wil hoor.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:08 schreef moemoe het volgende:
Ik zal straks wel weer als eerste gaan hoor.
Jawel, met windkracht 9 over het strand wandelen.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:04 schreef Yasmin23 het volgende:
En jezelf in slaap te huilen omdat het zulk kut weer is en het alleen maar erger wordt. En je afvraagt waarom je nog steeds niet bent geëmigreerd naar een ander klimaat.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
En het is de periode van het jaar om depressieve albums te luisteren.
quote:Op donderdag 17 september 2015 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
En het is de periode van het jaar om depressieve albums te luisteren.
Ga dan terug naar Marokko kut marrokaanquote:Op donderdag 17 september 2015 22:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En jezelf in slaap te huilen omdat het zulk kut weer is en het alleen maar erger wordt. En je afvraagt waarom je nog steeds niet bent geëmigreerd naar een ander klimaat.
Kan niet eens Marokkaan juist typen.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga dan terug naar Marokko kut marrokaan
Alle racisten die Eigen volk eerdt willen kunnen niet typen.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan niet eens Marokkaan juist typen.
Is het vandaag volle maan op fok ofzo?
Nice!quote:Op donderdag 17 september 2015 22:30 schreef moemoe het volgende:
[ afbeelding ]
Laat de herfst maar komen.
Graziequote:Op donderdag 17 september 2015 22:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nog feli met je nieuwe crewfunctie.
Alice in Chains - Dirtquote:
Ik kijk er naar uit!quote:Op donderdag 17 september 2015 22:37 schreef d4v1d het volgende:
Ik laat morgen wel mn nieuwe schoenen zien anders
Heeeeul vroegerquote:Op donderdag 17 september 2015 22:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Koop je welles wat bij de Berschka?
Kijk nu toevallig op de site. En omdat je het over kleding had dacht ik vraag ik het even:Pquote:
Dit zijn teksten.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga dan terug naar Marokko kut marrokaan
Ben jij de nieuwe die gespamd moet worden voor de FP?quote:
Als je nou gewoon solliciteert voor de FP, kun jij zorgen voor een bezetting 24/7.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:04 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe die gespamd moet worden voor de FP?
FP'ers zouden mobiel bereikbaar moeten zijn, 24/7, ook voor zpelvouten.
Een soort 112, maar dan voor de FP.
Post maar gewoon je 06nummer hier, niemand die er misbruik van maakt...
Ik durf er blind op te vertrouwen dat ik geen FP matriaal zou zijn.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je nou gewoon solliciteert voor de FP, kun jij zorgen voor een bezetting 24/7.
Volgens mij kan timmmmm wel wat hebben hoor...quote:Op donderdag 17 september 2015 23:11 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Ik durf er blind op te vertrouwen dat ik geen FP matriaal zou zijn.
Ik heb een uitgesproken mening, en ben in staat die te verwoorden.
Blijft er geen flikker van over daar.
En ik kan slecht tegen huilies en non-argumenten.
Dat, gecombineerd met een onvermijdbare drang om zo nu en dan een nietsvermoedende zeikerd te trollen,...
Nope, ze zien me aankomen daar.
Die zou binnen een week jankend, en met grote plukken van zijn eigen haar in zijn handen, aan vonny vragen om hem met onmiddelijke ingang uit zijn verantwoording te ontheffen, weigerend er ook maar 1 seconde langer mee te worden geasocieerd.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij kan timmmmm wel wat hebben hoor...
Mag dat weer?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:14 schreef moemoe het volgende:
En trollen kan toch gewoon met een kloon?
Ik ben al 24/7 beschikbaar op mobiel, alleen is er maar één iemand die daar gebruik van mag makenquote:Op donderdag 17 september 2015 23:04 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe die gespamd moet worden voor de FP?
FP'ers zouden mobiel bereikbaar moeten zijn, 24/7, ook voor zpelvouten.
Een soort 112, maar dan voor de FP.
Post maar gewoon je 06nummer hier, niemand die er misbruik van maakt...
Timmmmm?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben al 24/7 beschikbaar op mobiel, alleen is er maar één iemand die daar gebruik van mag maken
Haha, jaquote:
Wie dan?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haha, ja
Die heb ik gelijk geblokkeerd toen hij zijn zwoele badselfies ging sturen
quote:
Wie denk je zelfquote:
Die jongen geeft nou eenmaal goed adviezenquote:
Ik dacht je mij bedoelde.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die jongen geeft nou eenmaal goed adviezen
Klopt, is ook zo, ik dolde maar watquote:
quote:
Timmm heeft al geen haar dus dat komt goed uit.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:16 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Die zou binnen een week jankend, en met grote plukken van zijn eigen haar in zijn handen, aan vonny vragen om hem met onmiddelijke ingang uit zijn verantwoording te ontheffen, weigerend er ook maar 1 seconde langer mee te worden geasocieerd.
Dat moet je 'm niet aan willen doen, alleen al voor de kale plekken.
Kan je nagaan, alleen al door het lezen van mijn schrijfsels in NWS.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Timmm heeft al geen haar dus dat komt goed uit.
Dat zou voor helemaal niemand leuk zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:31 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
voor op de FP ?
Klonk als een goede rubriek, je weet nooit wie er allemaal graag met zwoel badselfie op de FP wil.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou voor helemaal niemand leuk zijn natuurlijk.
Vertel. Wat heb je gegeten?quote:Op donderdag 17 september 2015 18:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Wilde hem vertellen wat ik vandaag ga eten.
Haha ja.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was er niet, trouwens. Ben net weer thuis.
De roerbaksensatie die jij ook hadquote:Op donderdag 17 september 2015 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vertel. Wat heb je gegeten?
Ik was er niet, trouwens. Ben net weer thuis.
Sensationeel nieuws. En: was het wat?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De roerbaksensatie die jij ook had
Ja was goedquote:Op donderdag 17 september 2015 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sensationeel nieuws. En: was het wat?
Ik vond het wel meevallen.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja was goedWas die bij jou ook beetje bitter?
Heb je al andere smaken geprobeerd?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen.
Een aantal ja. Die pasta Arabica of hoe het ook heet, is wel lekker. Ben geen fan van vis. Dus vis is hier geen optie.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je al andere smaken geprobeerd?
Oke. Als ik er aan denk als en ze die hebben zal die ik proberenquote:Op vrijdag 18 september 2015 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een aantal ja. Die pasta Arabica of hoe het ook heet, is wel lekker. Ben geen fan van vis. Dus vis is hier geen optie.
Variërend van 3 tot 5 euro geloof ik.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:18 schreef LTVDK het volgende:
Quanto cuesta die sensaties eigenlijk?
Omdat 'ie met zijn telefoon aan het spelen is natuurlijkquote:
Succes!quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
KLB / Niet kunnen slapen, want Muse
Niet eens de originele Pluto pakkenquote:Op vrijdag 18 september 2015 02:06 schreef Elfletterig het volgende:
Pluto![]()
[ afbeelding ]
De grap die je wist dat ging komen
quote:Op vrijdag 18 september 2015 02:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet eens de originele Pluto pakken
Pluto als in de god van de onderwereld. Ook wel bekend onder zijn Griekse naam Hades.quote:
Ah oké. Ik dacht: laat ik maar geen andere goden afbeelden in de NWS-SC.quote:Op vrijdag 18 september 2015 02:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pluto als in de god van de onderwereld. Ook wel bekend onder zijn Griekse naam Hades.
Sexy Njos.quote:Op vrijdag 18 september 2015 08:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Was is met die plaatjes Anonymous?
Is dat station Schiedam?quote:
Ow wacht, thalys-dinges ,.. tuuk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 08:55 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Is dat station Schiedam?
En wat gaan de spijkerbroeken eenheden uit de trein vissen?
omdat stickyquote:Op vrijdag 18 september 2015 10:08 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom is het rondje wat bij de mobiele lay-out rechts van een topic staat in de MyAT houdkleurig bij dit topic?
Wat voor health dienstquote:Op vrijdag 18 september 2015 10:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je gebeld wordt door zo'n health-dienst die vrij weinig van je weten, welk nut heeft dit dan?
Geen idee. Weet alleen dat het een Amsterdams nummer is. Ze had zich voorgesteld met healt-dienst blabla. Maar ze wist bv ook niet wat voor werk ik deed..quote:
Euhm ja, dan kunnen ze je bellen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb mij namelijk de afgelopen dagen ziekgemeld...
Ja maar hoe controlerend werkt dit? Ze wist niet eens wat voor werk ik deed....quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Euhm ja, dan kunnen ze je bellen.
Is gewoon arbo-dienst die controleert waar je bent en wat je aan het doen bent. Werkgever meldt het aan ze om te controleren (of niet) en verder krijgen ze weinig gegevens van je ivm privacy.quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar hoe controlerend werkt dit? Ze wist niet eens wat voor werk ik deed....
Meestal gaat dat via een arbodienst. Ze gaan je niet zelf bellen, denk ik.quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar hoe controlerend werkt dit? Ze wist niet eens wat voor werk ik deed....
Oke. En de arbo-dienst krijg allemaal ziekmeldingen en maken zelf een keuze om iemand te bellen of geeft de werkgever door dat die persoon gebeld moet worden?quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Is gewoon arbo-dienst die controleert waar je bent en wat je aan het doen bent. Werkgever meldt het aan ze om te controleren (of niet) en verder krijgen ze weinig gegevens van je ivm privacy.
Ja maar ik kan die mensen alles wijs maken :pquote:Op vrijdag 18 september 2015 10:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Meestal gaat dat via een arbodienst. Ze gaan je niet zelf bellen, denk ik.
Steekproefsgewijs. Als je je vaker discutabel ziekmeldt (altijd op de maandag bijvoorbeeld) dan zal je vast vaker gebeld worden.quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. En de arbo-dienst krijg allemaal ziekmeldingen en maken zelf een keuze om iemand te bellen of geeft de werkgever door dat die persoon gebeld moet worden?
Oke thnxquote:Op vrijdag 18 september 2015 10:30 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Steekproefsgewijs. Als je je vaker discutabel ziekmeldt (altijd op de maandag bijvoorbeeld) dan zal je vast vaker gebeld worden.
Zou het gooien op je echte nek,- en rugklachten.quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar ik kan die mensen alles wijs maken :p
Te laatquote:Op vrijdag 18 september 2015 10:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zou het gooien op je echte nek,- en rugklachten.
Jaaaaaaaa. Dacht alleen dat die wel wat meer info hadden over je en wat serieuzer te werk gingen. Ben nog niet eerder gebeld door een arbo-dienst...quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:33 schreef anonymoussie het volgende:
Gvd Fatima!
Je weet toch verdomme wel wat een arbodienst is.
Ooooow.quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa. Dacht alleen dat die wel wat meer info hadden over je en wat serieuzer te werk gingen. Ben nog niet eerder gebeld door een arbo-dienst...
Kunnen zij trouwens concluderen aan de hand van zo'n gesprek dat mijn ziekmelding onterecht was?quote:
Lieve hemel.quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Te laat![]()
Ik dacht juist dat ik werd gebeld vanwege de andere probleempjes die ik met ze heb
ja (dat is hun taak zelfs om te kijken of het terecht is of niet)quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kunnen zij trouwens concluderen aan de hand van zo'n gesprek dat mijn ziekmelding onterecht was?
Dat is mogelijk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kunnen zij trouwens concluderen aan de hand van zo'n gesprek dat mijn ziekmelding onterecht was?
Geven ze dat dan ook aan jou aan of zeggen ze het alleen aan de werkgever?quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ja (dat is hun taak zelfs om te kijken of het terecht is of niet)
Ja dat snap ik al. Stuk betere manier om te controleren of iemand ook ziek is :pquote:Op vrijdag 18 september 2015 10:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat is mogelijk.
Bij twijfel kunnen ze je ook verrassen met een bezoekje.
Ja snor ook in de war.quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:43 schreef anonymoussie het volgende:
Ga je nu de hele dag met je haar in de war onder de dekens, Fatima?
Klopt.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:40 schreef moemoe het volgende:
Fokker89 en Remqo hosten vanavond samen een show op GutterFM!
ONZ / [GUTTER-FM] #194
Ik ben erbijquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Klopt.
Vanaf 21:00.
Het thema is 80's 90's en foute hits.
Verzoekjes naar mij DM-en
* moemoe kuchtquote:Op donderdag 17 september 2015 22:37 schreef d4v1d het volgende:
Ik laat morgen wel mn nieuwe schoenen zien anders
Ik heb bijna vakantie, maandagochtend werken en dan de rest van de week vrijquote:
Lekker nazomerenquote:Op vrijdag 18 september 2015 18:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb bijna vakantie, maandagochtend werken en dan de rest van de week vrij
Ja al mag het maandag en woensdag wel hard regenen, dan ga ik opruimen.quote:
Kookzequote:Op vrijdag 18 september 2015 18:14 schreef Uccie het volgende:
En nu ga ik even de keuken in, tot straks
Wat deed je buiten de keuken?quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:14 schreef Uccie het volgende:
En nu ga ik even de keuken in, tot straks
quote:
Specularium had de ketting niet goed vast gemaakt.quote:
Ucciequote:Op vrijdag 18 september 2015 18:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Specularium had de ketting niet goed vast gemaakt.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:06 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Met je guccipetje op herstelwerkzaamheden in het VUmc doen
quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:29 schreef Specularium het volgende:
Komen jullie ook allemaal?
[ afbeelding ]
Weet je dan niet dat die is vastgegroeid aan het lichaam bij de Homo Sappiens Guccipetterus?!quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:06 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Met je guccipetje op herstelwerkzaamheden in het VUmc doen
Uhh nee. Wie is die heks links?quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:29 schreef Specularium het volgende:
Komen jullie ook allemaal?
[ afbeelding ]
En wie is de tomaat in gevangenisoveral rechts?quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uhh nee. Wie is die heks links?
quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
En wie is de tomaat in gevangenisoveral rechts?
Dat is Gretta Duisenberg.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uhh nee. Wie is die heks links?
Een handleiding nodig hebbenquote:Op vrijdag 18 september 2015 19:53 schreef Uccie het volgende:
Ik mis de tijden dat apparaten dusdanig simpel waren dat een handleiding van 25blz voldoende was en dat je die ook bij het apparaat kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |