Maak er een KLB topic over zou ik zeggen.quote:Op donderdag 17 september 2015 07:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap daar dus nooit de lol van he. Lekker een reactie quoten zonder er iets aan toe te voegen of wat dan ook.
Soms nog 100 keer achter elkaar en die lui hebben daar dan de grootste lol in ook. Heb je dan zelf niks te zeggen of hoe zit dat?
Jij ook goedemorgen Tim. Lekker geslapen?quote:Op donderdag 17 september 2015 07:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap daar dus nooit de lol van he. Lekker een reactie quoten zonder er iets aan toe te voegen of wat dan ook.
Soms nog 100 keer achter elkaar en die lui hebben daar dan de grootste lol in ook. Heb je dan zelf niks te zeggen of hoe zit dat?
quote:Op donderdag 17 september 2015 07:32 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2015 07:32 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2015 10:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja dan moet je ook niet zo boos kijken
Ik bijt ze altijd kapot.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Kennen jullie dat? Als je zo'n paracetamol neemt dat nog een beetje van die smaak op je tong komt.
Brrrrr.
Maar het smaakt fucking smerig?quote:Op donderdag 17 september 2015 10:43 schreef anonymoussie het volgende:
Ik los het altijd op met een klein laagje water.
Dit werkt ook ja, fijnmalen en in water.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:43 schreef anonymoussie het volgende:
Ik los het altijd op met een klein laagje water.
Oh... Dat is kut.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat het anders in mijn strot blijft steken.
Ik ben niet zo goed in pillen slikken.
Ja.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit werkt ook ja, fijnmalen en in water.
Nee cola is lekker.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar het smaakt fucking smerig?
Hoeveel RAM gebruikt chrome en hoeveel heb je vrij?quote:Op donderdag 17 september 2015 11:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Chrome blijft de hele tijd hangen als ik bv van venster wissel of nieuw tabblad open. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Goede vraag. Waar kan ik dat zien :pquote:Op donderdag 17 september 2015 11:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hoeveel RAM gebruikt chrome en hoeveel heb je vrij?
Rechtermuisklik op je taakbalk en dan properties of eigenschappenquote:Op donderdag 17 september 2015 11:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Goede vraag. Waar kan ik dat zien :p
Bij taakbeheer?
Hmmm ja dan krijg ik de eigenschappen van start :pquote:Op donderdag 17 september 2015 11:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Rechtermuisklik op je taakbalk en dan properties of eigenschappen
Je moet niet op start drukken, op de taakbalk zelf.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm ja dan krijg ik de eigenschappen van start :p
#noob
quote:Op donderdag 17 september 2015 11:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm ja dan krijg ik de eigenschappen van start :p
#noob
Ja dat doe ik ook alleen geeft hij dan de eigenschappen van start weer.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je moet niet op start drukken, op de taakbalk zelf.
Gewoon op iets anders klikken dan. Task manager ofzo weet ik het. Gewoon klikken. Kapot krijg je het toch niet.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook alleen geeft hij dan de eigenschappen van start weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |